Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-05-09, 10:37   #841
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 4184
Standard

Vill mest flika in om Pittsburgh-Isles. Matcherna har hittills slutat 5-0, 3-4, 4-4*, 4-6. Penguins har aldrig gjort mindre än tre mål och lär inte göra det idag heller, Isles ställer inte upp och försvarar sig, man har inte manskap för det heller. Däremot vet man hur man gör mål, i de senaste tre matcherna har man gjort minst fyra mål och man har flera riktigt bra målskyttar i laget. Samtidigt så kan det bli proppen ur för Penguins och man gör en kanonmatch i alla led. Så mitt förslag här är typ 3,4,5,6-0,2,3,4,5
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
slindoffer (+1), one (+1)
pittaluga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-09, 11:05   #842
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 35
Sharp$: 655
Standard

Finns de någon plats i bolaget , eller är de någon kö lista som gäller? är sugen på att vara med om ni tar in fler isf
[email protected]
DIFIS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-09, 12:16   #843
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 403
Sharp$: 1077

Fotboll 13/14
Stats: 30 - 32 - 6
ROI: 107.28%
Vinstprocent: 48.39%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Dags att snacka upp kvällens runda

Sverige -Kanada: Svårt att få ett grepp om denna match, tror båda lagen gör mål iaf & borde bli ganska jämnt, kanske knapp fördel Kanada. 1,2,3 -1,2,3,4 bör räcka.

Chicago -Minnesota: Här tror jag Chicago avgör serien, leder 3-1 i matcher & Minnesota var inte bra sist. 3,4,5 -0,1,2 tycker jag känns kul här.

Pittsb. -N.Y Islan : Pittsburgh blandar & ger, väldigt ojämna...Känns som svåraste matchen, kan bli tajt, likväl många mål. 2,3,4,5,6 -1,2,3,4 känns dock täckt.

2160 rader

Citat:
Ursprungligen postat av pittaluga Visa inlägg
Vill mest flika in om Pittsburgh-Isles. Matcherna har hittills slutat 5-0, 3-4, 4-4*, 4-6. Penguins har aldrig gjort mindre än tre mål och lär inte göra det idag heller, Isles ställer inte upp och försvarar sig, man har inte manskap för det heller. Däremot vet man hur man gör mål, i de senaste tre matcherna har man gjort minst fyra mål och man har flera riktigt bra målskyttar i laget. Samtidigt så kan det bli proppen ur för Penguins och man gör en kanonmatch i alla led. Så mitt förslag här är typ 3,4,5,6-0,2,3,4,5
Låter vettigt tycker jag.

Jag är som sagt ingen expert på hockey utan tittar gärna på statistik osv. Kan ju medföra att jag utläser något fel så rätta mig gärna

Sverige - Kanada: Svår att få grepp om som Robfri skriver, tror på fördel Kanada.. Sverige har dragit på sig mycket utvisningar (även Norge ligger högt och jag missade den matchen, var det mycket åt båda håll där?) och även om man dödat av bra och Kanada inte rosat marknaden så har vi inte råd med det.

Med tanke på Sveriges brist på effektivitet i PP och oförmåga att göra mål generellt sett så kan 0:an vara värd ett streck till 5%. Det är lätt att bli hemmablind sådana här matcher.

Såg som sagt inte matchen mot Norge, men det testades väl lite nya PP-formationer där? Fanns det några glädjeämnen?

0,1,2,3 - 2,3,4

Chicago - Minnesota: Chicago avgör och släpper få mål. Minnesota har inte mäktat med mer än 2 mål ordinarie tid och jag tror inte man gör det i natt heller. Återigen skulle det vara om det finns något sagt om att de ska ut och köra allt på ett kort, men deras offensiv har inte imponerat (statistiskt sett), då kanske även 3:an kan vara värd ett streck.

2,3,4,5 - 0,1,2

Penguins är ju bästa offensiva laget både i slutspelet och sett över hela säsongen. Islanders dessutom inte starka defensivt, över säsongen sett så är man sämst av alla som spelar slutspel. Penguins inget jättestarkt lag def och Islanders gör rätt mycket mål, högt upp i säsongsstatistiken. Tror man kan plocka bort nollan där med bakgrund av detta, om den inte blir mindre streckad än 7% atm. Plockar även bort 2:an på streck-%. 5:an på Islanders känns mycket intressant till 2% med tanke på deras målform

Klart matchen kan bli tajt, men har vi ingen info på gameplan hos lagen får vi nog utgå från de senaste matcherna och tänka oss många mål.

3,4,5,6 - 1,3,4,5

2304:- (en femtilapp för högt? )
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
one (+1)
slindoffer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-09, 13:52   #844
 
schteks avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 337
Sharp$: 6698
Standard

Sverige hade en dag på jobbet igår men idag ställs de mot ett motstånd av helt andra kaliber. Kanada har väl inte övertygat än så länge och brukar vara lite segstartande som nästan alla storlag. Framåt har Kanada ett namnkunnigt lag och är de på spelhumör så kan de göra upp emot 5 mål lätt på sverige är känslan. Viktig nyhet att sedinarna och edler ansluter så småningom, men effekten blir nog när det är på isen. lite skillnad när motsåndarna ser att det står sedin på ryggen än järnkrok tex. plus för sverige från förra matchen att loui och landeskog fick göra mål och att PP såg lite bättre ut. kan inte bestämma mig om det blir målsnålt eller målglatt här. Kanada ska vara favoriter men sverige lär vara motiverade inför hemmapublik och matchen kan bli jämnare än vad det ser ut på pappret.vi kan ju plocka med en del streck och då kan de se ut såhär

Sverige: 1,2,3,4
Kanada: 1,3,4,5

Jag tror Chicago tar chansen här och avgör denna serie. de är det bättre laget och hemmplan nu. Minnesotas andramålvakt harding gick ut skadad förra matchen och bäckström har varit skadad innan. osäkert inför dagens match vem som står, men får tredjemålvakten Kuemper stå så måste det ses om en klar fördel för chicago. här kanske man kan chansa på att chicago tar kommandot tidigt och öser på medan wilds deppar ihop.

Chicago: 3,4,5,6
Minnesota: 0,1,2

Pittsburgh som det såg så bra ut först har vacklat på senaste. fleury i målet har inte varit bra! och plötsligt så står det 2-2 i matcher. nu är penguins hemma och kan ta kommandot igen. idag står vokoun vilket får ses som ett + efter fleurys tveksamma agerande senast i 4-6 förlusten. mycket mål senaste matcherna och det är upplagt för det igen. bra offensiv i båda lagen, men det är då nhl spelar en ett spratt. jag skulle gärna vilja ha med 1 på penguins som står i 7%.

Pittsburgh: 1,2,4,5
Islanders: 1,2,3,4

med reducering, islanders får inte vinna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
one (+1)
schtek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-09, 19:16   #845
one
 
ones avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 694
Sharp$: 7382

one-Bomben vid rullpott
Stats: 45 - 269 - 0
ROI: 147.10%
Vinstprocent: 14.33%

Standard

Många kloka tankar och idéer om kvällens och nattens matcher Tyvärr blir det lite väl dyrt om vi skulle plocka in samtligas tecken i raden Därför har jag sållat och plockat det förhoppningsvis bästa ur förslagen Idag har vi med ganska många lågprocentare i systemet, vilket borde betyda att det blir bra betalt om vi är rätt ute

Ni får ursäkta att nollan på Sverige halkade med, jag kunde inte låta bli den med tanke på hur Sveriges spel sett ut hittills i turneringen och streckprocenten vi fick på den Dessutom verkar många av er vara inne på att Kanada är favoriter i matchen.

Sverige:0,2,3,4
Kanada:1,3,4,5

Chicago:2,3,4,5
Minnesota:0,1,2
Matchen får inte sluta oavgjort.

Penguins:1,3,4,5
Islanders:0,2,3,4
Islanders får inte vinna matchen.

Nu hoppas vi att vi är inne i en vinnande trend igen!! Let´s go

http://liverattning.se/bomben/2013-0...pottsbombbolag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
schtek (+3), Grobarbn (+5), V75fahlle (+3)
one är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-09, 20:18   #846
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 403
Sharp$: 1077

Fotboll 13/14
Stats: 30 - 32 - 6
ROI: 107.28%
Vinstprocent: 48.39%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av one Visa inlägg
Många kloka tankar och idéer om kvällens och nattens matcher Tyvärr blir det lite väl dyrt om vi skulle plocka in samtligas tecken i raden Därför har jag sållat och plockat det förhoppningsvis bästa ur förslagen Idag har vi med ganska många lågprocentare i systemet, vilket borde betyda att det blir bra betalt om vi är rätt ute

Ni får ursäkta att nollan på Sverige halkade med, jag kunde inte låta bli den med tanke på hur Sveriges spel sett ut hittills i turneringen och streckprocenten vi fick på den Dessutom verkar många av er vara inne på att Kanada är favoriter i matchen.

Sverige:0,2,3,4
Kanada:1,3,4,5

Chicago:2,3,4,5
Minnesota:0,1,2
Matchen får inte sluta oavgjort.

Penguins:1,3,4,5
Islanders:0,2,3,4
Islanders får inte vinna matchen.

Nu hoppas vi att vi är inne i en vinnande trend igen!! Let´s go

http://liverattning.se/bomben/2013-0...pottsbombbolag
Full respekt för att det är många åsikter att ta hänsyn till och att du tar ut den slutliga raden, men är missnöjd med att inte 6:an och 5:an finns med på penguins resp islanders. Tror verkligen det är värde i dem så som det sett ut.

Håller tummarna för en plattmatch för penguins nu då
slindoffer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-09, 20:32   #847
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av slindoffer Visa inlägg
Full respekt för att det är många åsikter att ta hänsyn till och att du tar ut den slutliga raden, men är missnöjd med att inte 6:an och 5:an finns med på penguins resp islanders. Tror verkligen det är värde i dem så som det sett ut.

Håller tummarna för en plattmatch för penguins nu då
ja det är inte lätt att alla ska få med sin viljor. Förslagen är många för "One" att ta hänsyn till.

Men först ska vi överleva kvällsmatchen & framförallt Sverige "hål"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
one (+1)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-09, 21:31   #848
one
 
ones avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 694
Sharp$: 7382

one-Bomben vid rullpott
Stats: 45 - 269 - 0
ROI: 147.10%
Vinstprocent: 14.33%

Standard

Skönt att ha första matchen avklarad o att nollan på Sverige höll! Där försvann ganska många kuponger

Citat:
Ursprungligen postat av slindoffer Visa inlägg
Full respekt för att det är många åsikter att ta hänsyn till och att du tar ut den slutliga raden, men är missnöjd med att inte 6:an och 5:an finns med på penguins resp islanders. Tror verkligen det är värde i dem så som det sett ut.

Håller tummarna för en plattmatch för penguins nu då
Kan säga att det inte är lätt att va alla till lags, men nån måste lägga det slutgiltiga ordet

Vi får hoppas att du har fel gällande Penguins-matchen

Nåja nu är vi med inför natten, låt oss hoppas på det bästa
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
slindoffer (+3)
one är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-09, 21:31   #849
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 293
Sharp$: 629
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av one Visa inlägg
Många kloka tankar och idéer om kvällens och nattens matcher Tyvärr blir det lite väl dyrt om vi skulle plocka in samtligas tecken i raden Därför har jag sållat och plockat det förhoppningsvis bästa ur förslagen Idag har vi med ganska många lågprocentare i systemet, vilket borde betyda att det blir bra betalt om vi är rätt ute

Ni får ursäkta att nollan på Sverige halkade med, jag kunde inte låta bli den med tanke på hur Sveriges spel sett ut hittills i turneringen och streckprocenten vi fick på den Dessutom verkar många av er vara inne på att Kanada är favoriter i matchen.

Sverige:0,2,3,4
Kanada:1,3,4,5

Chicago:2,3,4,5
Minnesota:0,1,2
Matchen får inte sluta oavgjort.

Penguins:1,3,4,5
Islanders:0,2,3,4
Islanders får inte vinna matchen.

Nu hoppas vi att vi är inne i en vinnande trend igen!! Let´s go

http://liverattning.se/bomben/2013-0...pottsbombbolag
Snyggt med 0:an i Sverige ,riktigt bra start .
Får väl göra samma sak som igår och klämma en bira och sedan vänta in vinsten :-)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
one (+3)
Sebkar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-09, 22:58   #850
 
V75fahlles avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lomma
Inlägg: 2 286
Sharp$: 4912
Standard

Bra start, Sry jag inte bidrog till kvällens omgång. Men ni fixar det bra ändå! trodde mkt på Kanada och bara att tacka o ta emot när 0 an på sve blev så lite spelad
__________________
MVH V75fahlle
V75fahlle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-10, 04:44   #851
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 293
Sharp$: 629
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av V75fahlle Visa inlägg
Bra start, Sry jag inte bidrog till kvällens omgång. Men ni fixar det bra ändå! trodde mkt på Kanada och bara att tacka o ta emot när 0 an på sve blev så lite spelad
Långa 13 min, hoppas Chicago spelar av matchen nu
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
one (+10)
Sebkar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-10, 05:08   #852
one
 
ones avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 694
Sharp$: 7382

one-Bomben vid rullpott
Stats: 45 - 269 - 0
ROI: 147.10%
Vinstprocent: 14.33%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sebkar Visa inlägg
Långa 13 min, hoppas Chicago spelar av matchen nu
Världens längsta 13 minuter men oj så gött
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Sebkar (+5), Salinger (+5)
one är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-10, 05:10   #853
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 293
Sharp$: 629
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sebkar Visa inlägg
Långa 13 min, hoppas Chicago spelar av matchen nu
Riktigt snyggt spelat gubbar , Lite nervöst på slutet =)
Sebkar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-10, 05:10   #854
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Årsta
Inlägg: 480
Sharp$: 1768


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av one Visa inlägg
Världens längsta 13 minuter men oj så gött
91635:- Snyggt som vanligt gubbar!
Grattis!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
one (+1)
Haltmathe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-10, 05:10   #855
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Jisses amalia...fan så snyggt one o pricka två 0-or !!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
one (+3)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td