Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-10, 12:26   #136
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2199
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SuprMario Visa inlägg
Vi är inte alla lika vinnande som du herr Wagner hos alla bolag
Förstår att det måste vara jobbigt att behöva bedriva sitt spelande genom att lägga dom på SvS fast skitaskoj att det kommit fram lite tips från dig efter alla år.
Ska följa ditt spreadsheet med glädje..

ps, tror jag ska logga in på SO och läsa några gamla trevliga nostalgi trådar till morgonkaffet..

god jul
Trevligt och höra. Skönt att du inte verkar bitter åtminstone.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-10, 13:09   #137
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Citat:
Trevligt och höra. Skönt att du inte verkar bitter åtminstone.
Hur ska man kunna vara bitter i dessa dagar när man får igenom de flesta spelen...
Skönt att slippa dessa ilandsproblem där man inte får igenom sitt bet, fast det fanns en tid - NÄR man spelade på Expekt och inte fick igenom ett öre på deras tennis matcher så visst har man blivit "drabbad" också.
Känns dock som ett lösligt problem, det trista är ju att "Wagners anekdoter" inte förgyller tillvaron så ofta längre - intressant läsning och många ggr en nostalgitripp.
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-10, 13:34   #138
 
ibrakadabras avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 11
Sharp$: 644
Standard

Tänkte kolla med er om ni har någon erfarenhet om det är farligt att regga konton på te x föräldrarna? Att det blir ganska obv att det inte är dom som spelar och att man dessutom kör alla konton på samma ip... Så min fråga är om spelbologen har rätt att frysa konton och ta pengarna?
ibrakadabra är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-10, 14:11   #139
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ibrakadabra Visa inlägg
Tänkte kolla med er om ni har någon erfarenhet om det är farligt att regga konton på te x föräldrarna? Att det blir ganska obv att det inte är dom som spelar och att man dessutom kör alla konton på samma ip... Så min fråga är om spelbologen har rätt att frysa konton och ta pengarna?
Kör du flera konton på samma fysiska adress, IP adress och dessutom med samma efternamn så säger det sig självt att du är rökt. Bolagen har mer eller mindre rätt att göra vad de vill, framförallt om du så uppenbart bryter mot de regler du accepterat.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-10, 14:43   #140
 
Majos avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 612
Sharp$: 1016


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Kör du flera konton på samma fysiska adress, IP adress och dessutom med samma efternamn så säger det sig självt att du är rökt. Bolagen har mer eller mindre rätt att göra vad de vill, framförallt om du så uppenbart bryter mot de regler du accepterat.
Om det endast handlar om samma IP då?
Majo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-10, 18:34   #141
 
ibrakadabras avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 11
Sharp$: 644
Standard

Jo klart att det låter lurigt .. pratar du om vetenskap eller vad du tror ? Jag antar att det finns enhel del här inne som dubblar konton på siterna...
ibrakadabra är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-10, 18:57   #142
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Sålänge ni inte horar bonusar när ni skapar fler konton kan ni simma lugnt. Man får inneha fler konton inom samma familj. Dock är det endast 1 bonuserbjudande som gäller PER HUSHÅLL.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-10, 19:38   #143
 
Majos avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 612
Sharp$: 1016


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Sålänge ni inte horar bonusar när ni skapar fler konton kan ni simma lugnt. Man får inneha fler konton inom samma familj. Dock är det endast 1 bonuserbjudande som gäller PER HUSHÅLL.
Om man hjälper en kompis att bonushora då? Det är ju ett annat hushåll? Kan de fortfarande slå ner på att det är samma IP?
Majo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-10, 21:02   #144
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Majo Visa inlägg
Om man hjälper en kompis att bonushora då? Det är ju ett annat hushåll? Kan de fortfarande slå ner på att det är samma IP?
Allt står tydligt i deras villkor, dessa brukar även inkludera samma ip osv osv oavsett om det är en hel skola som delar på det eller hela stockholms mobila internetleverantör
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Majo (+1)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-16, 17:16   #145
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 70
Sharp$: 1800


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har en liten fråga kring limiteringar. Jag har nu för första gången åkt på det (Betclic) då jag till min förvåning plötsligt bara kunde spela för några kronor. Insatserna är rätt små för egen del därav min förvåning.

Hur som helst till frågan, hur länge är man limiterad?

Känns ju onekligen meningslöst att ens ha kvar pengar på kontot om jag inte kan använda mer än några kronor per spel eller släpper bolagen på limiteringar efter hand?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
KungK2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-16, 17:37   #146
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KungK2 Visa inlägg
Har en liten fråga kring limiteringar. Jag har nu för första gången åkt på det (Betclic) då jag till min förvåning plötsligt bara kunde spela för några kronor. Insatserna är rätt små för egen del därav min förvåning.

Hur som helst till frågan, hur länge är man limiterad?

Känns ju onekligen meningslöst att ens ha kvar pengar på kontot om jag inte kan använda mer än några kronor per spel eller släpper bolagen på limiteringar efter hand?
Dom påstår att de gör utredningar varje år, men det är bara bull. Är du limiterad kan du glömma att få den hävd igen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KungK2 (+2)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-16, 21:22   #147
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

En liten sidofråga. Vilka marknader ligger Betclic ibland högt på? Känns som om de har värdelösa odds på allt.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-16, 22:15   #148
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Donald Visa inlägg
En liten sidofråga. Vilka marknader ligger Betclic ibland högt på? Känns som om de har värdelösa odds på allt.
Aldrig sett dom vara högst på något om det inte rört sig om något drop som de varit sega att sänka på.
Värdelöst bolag. Jag spelade hos dom precis när de startade upp och hade väl 1 person endast som jobbade i supporten.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Donald (+1)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-08, 12:16   #149
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 6
Sharp$: 42
Standard

De flesta casual lirarna drabbas inte så hårt av limiteringar kan jag tänka, men hur gör proffsen som ska leva på sin betting? Känns helt omöjligt att i längden kunna försörja sig om man ska lägga en massa tid på att fixa dubbla konton och hålla på och dribbla med bolagen. Är ju nu snack om att fixa licenser för vissa bolag som ska få verka i Sverige och blocka övriga, vad tror ni det får för effekter?

Om tex betfair blir blockat känns det som proffsen får gå till arbetsförmedlingen för kan väl inte gå att överleva med en massa limitar hängandes över en?

För egen del hoppas jag verkligen att betfair fixar en licens om det blir aktuellt för enligt mig är dom helt överlägsna.
drpil är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-08, 12:42   #150
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Norrfjärden,Piteå
Inlägg: 398
Sharp$: 2312
Standard

Alltså, när det pratas limiteringar...hur höga insatser måste man hålla sig till för att bli limiterad? Snackar vi 1000 kr/bet? 5000 kr/bet? När börjar bolagen grisa sig?
mequei är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td