Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-23, 09:18   #91
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Haltmathe Visa inlägg
Kan du utveckla lite?
Det är ett bolag som alltid har tagit mina spel utan gnäll även på små marknader och alltid varit snabba med att betala ut. Därför jag undrar.
Håller med däremot kan dom jävlas med att varje jävla bong skall granskas & godkännas först, speciellt efter man har haft en längre streak. Brukar sluta med att dom blir godkända tillslut dock...
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-17, 18:42   #92
Gb
 
Gbs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 324
Sharp$: 1782


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Haha, priset för årets pajasbookie måste väl ändå vara 888sport? (Ok, tillsammans med Blue Square), första kontot jag hade på 888 fick jag igenom ett bet innan limitering, den här gången fick jag faktiskt lira hela 3 bets, varav ett förlustspel, (samt 2 innestående) innan limiteringen kom. Blue Square är ju liknande, men kör ett konto 2 där en vända. Scam James får man ju iaf lira en 10-20 spel innan man blir limiterad.

Senast redigerad av Gb den 2011-03-17 klockan 18:46.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-17, 19:05   #93
 
Zimonds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 236
Sharp$: 1178

Who Is John Galt?
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Spela på random stormarknader också, så kommer ni se ut som en rokare hos bolagen och slippa limitering mycket längre. Röda ut spelen på Betfair eller så.
Zimond är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-18, 08:57   #94
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 71
Sharp$: 1247
Standard

Det kvittar istort om du spelar på stora eller små marknader är min erfarenhet. Jag har öppnat konto och bara spelat 1x2 och ö/u CL och PL t.ex, har inte märkt någon märkbar skillnad på limiteringsfarten.

Men gällande bluesquare och 888sport så får man ju samma limit det vet du va?, har man 1% på bq så får du ju de automatiskt på 888sport med om du öppnar ett där i samma namn.
Pursey är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-19, 08:19   #95
 
bulles avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 1922
Standard

Har någon lyckats få sin limitering hävd någon gång? Eller är man körd för gott?
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-19, 08:43   #96
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rauger Visa inlägg
Har någon lyckats få sin limitering hävd någon gång? Eller är man körd för gott?
Jag vet flera som fått sin limitering upphävd.
Själv fick jag erfara en omvänd hårdhet. Det var med 12bet då jag läst på sbr att vissa fått limiten upphävd. Limiten sjönk sakta ned till 150$ på stora objekt. Kontaktade supporten och bad om en högre limit. Resultatet blev ett mail från dom där de först trodde att jag ville sätta en limit på hur mycket jag vill spela (spelberoende-limit). Efter ytterliggare mail vidarebefordrade dom begäran till några högre upp. Svaret vart att de inte lyfter några limits. Nästa dag efter svaret kunde jag endast satsa 50$ Duktigt KP!
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-14, 21:16   #97
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Bet365 limitering var fan skum. Den kom plötsligt en dag direkt, har annars upplevt stegvisa limiteringar på de flesta bolag.

Funderar på om det är värt det att börja öppna konto i någon kompis namn, skulle vara ganska enkelt att föra över lite pengar via MB och låta han bara fixa verifieringen, men frågan är hur länge det kommer hålla... Betsson, bwin och bet365 är ju livsnödvändiga bolag.

Börjar bli duktigt less på spelandet öht, dels är det psykiskt påfrestande, dels är det jobbigt att kämpa mot bolagens div fitterier och tidskrävande då jag alltid ska följa mina spel, klarar inte av att koppla bort dem.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-14, 22:03   #98
 
Zimonds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 236
Sharp$: 1178

Who Is John Galt?
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rauger Visa inlägg
Har någon lyckats få sin limitering hävd någon gång? Eller är man körd för gott?
Ja på 10bet. Anledningen var att jag blev limiterad innan jag hann omsätta insättningen 3 gånger, vilket innebar att dom ville ha 8% av uttaget. Så det var väl schysst.


Citat:
Dear Zimond.

The betting limits are set according to the branch, the league and the bet type.

Some events are open for requests and in these events you may ask to
wager any amount through the betting slip.

We are glad to inform you that you should now be able to place higher stakes.

For any further assistance please do not hesitate to contact us

10Bet Customer Service Team
Zimond är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-15, 00:02   #99
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2200
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Bet365 limitering var fan skum. Den kom plötsligt en dag direkt, har annars upplevt stegvisa limiteringar på de flesta bolag.

Funderar på om det är värt det att börja öppna konto i någon kompis namn, skulle vara ganska enkelt att föra över lite pengar via MB och låta han bara fixa verifieringen, men frågan är hur länge det kommer hålla... Betsson, bwin och bet365 är ju livsnödvändiga bolag.

Börjar bli duktigt less på spelandet öht, dels är det psykiskt påfrestande, dels är det jobbigt att kämpa mot bolagens div fitterier och tidskrävande då jag alltid ska följa mina spel, klarar inte av att koppla bort dem.
Jag tror psyket tar mest stryk av att du tvunget ska plåga dig själv med saker du ändå inte kan påverka. Har ju gått igenom den där biten för er. https://www.sharps.se/forums/114900-post43.html

Sen kan man ju undvika fittiga bolag genom att hoppa direkt till Betfair/Asien. Är man en vinnande spelare så hamnar man förr eller senare där då inga andra bolag vill ha med en att göra. Då får man också ett kvitto på om man räcker till utan gratisluncher från skräpbolagen. Räcker man inte till nu så lär man knappast göra det senare heller.

Har man råd och tid kan man ju stånka vidare hos småbolagen så länge det är möjligt. Men om man som dig redan är "duktigt less" då är väl BF/asien eller nedläggelse alternativen.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-15, 00:25   #100
 
Munchiess avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Ort: Sliema, Malta
Inlägg: 109
Sharp$: 706


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Jag tror psyket tar mest stryk av att du tvunget ska plåga dig själv med saker du ändå inte kan påverka. Har ju gått igenom den där biten för er. https://www.sharps.se/forums/114900-post43.html

Sen kan man ju undvika fittiga bolag genom att hoppa direkt till Betfair/Asien. Är man en vinnande spelare så hamnar man förr eller senare där då inga andra bolag vill ha med en att göra. Då får man också ett kvitto på om man räcker till utan gratisluncher från skräpbolagen. Räcker man inte till nu så lär man knappast göra det senare heller.

Har man råd och tid kan man ju stånka vidare hos småbolagen så länge det är möjligt. Men om man som dig redan är "duktigt less" då är väl BF/asien eller nedläggelse alternativen.
..och när man är en vinnande spelare och hoppar över till Asien så uppstår ett nytt problem när man ska lyckas få ut sina vinster som nu är svarta pengar utan att bli 'upptäckt'. Det är det som är hela dilemmat med betting, limiterande skattefria småbolag, eller mer juridiska problem. Kvar har vi då att hitta en lösning på de problemen, lägga ner spelandet, eller hålla sig till BF. Vilket för övrigt är ett av de absolut svåraste bolagen att hitta några som helst "överodds" på. Det är tufft nuförtiden
Munchies är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-15, 00:50   #101
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2200
Standard

Ja helt riktigt. Vill man kunna sova gott om nätterna så blir det bara Betfair kvar.

Glömmer bort den där problematiken då man själv aldrig gick längre bort än Betfair. Det närmaste man kom "skumma pengar" är nog Centrebet och det är nog preskriberat nu.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-15, 07:10   #102
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 320
Sharp$: 1429
Standard

Om man nu kan tänka sig lite "skumma" pengar i Asien, finns det ngt spelbolag där som höjer sig över mängden.
kisumu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-15, 13:12   #103
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

SBO ligger generellt bra till på fotboll, men oftast skiljer det inte nämnvärt om ens något. Har i övrigt använt 12bet och 188bet utan problem.
__________________
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom."
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-15, 15:33   #104
 
Bejvas avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 16
Sharp$: 701
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Munchies Visa inlägg
..och när man är en vinnande spelare och hoppar över till Asien så uppstår ett nytt problem när man ska lyckas få ut sina vinster som nu är svarta pengar utan att bli 'upptäckt'. Det är det som är hela dilemmat med betting, limiterande skattefria småbolag, eller mer juridiska problem. Kvar har vi då att hitta en lösning på de problemen, lägga ner spelandet, eller hålla sig till BF. Vilket för övrigt är ett av de absolut svåraste bolagen att hitta några som helst "överodds" på. Det är tufft nuförtiden
Kan rekommendera Canbet om man lirar Ahcp, vinsterna är skattefria och de har en utdelning på ca 98% på Ahcp marknader.

"We cater for all betting requirements from weekend $1 punters to professional high rollers. Our Internet limits are amongst the largest available online."
Bejva är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-15, 15:39   #105
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bejva Visa inlägg
Kan rekommendera Canbet om man lirar Ahcp, vinsterna är skattefria och de har en utdelning på ca 98% på Ahcp marknader.

"We cater for all betting requirements from weekend $1 punters to professional high rollers. Our Internet limits are amongst the largest available online."
Can du bekräfta att Canbet är skattefritt? Jag har sökt info men inte hittat tillräckliga bevis på att så är fallet.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td