Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-12-07, 12:15   #76
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Bet365 har nog bland de lägsta nivåerna för att limitera folk enligt min erfarenhet.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-07, 12:24   #77
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

är det så att där man kan klicka "max" blir olika för olika användare eller? brukar för skoj skull klicka i den o se hur högt maxbetet ligger på. har trott att det är samma för alla men vet inte. frågar därför. avser bet365.
__________________



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-07, 13:51   #78
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av comprende Visa inlägg
är det så att där man kan klicka "max" blir olika för olika användare eller? brukar för skoj skull klicka i den o se hur högt maxbetet ligger på. har trott att det är samma för alla men vet inte. frågar därför. avser bet365.
Precis det är inte samma för alla, själv blivit limiterad på bet365 på mindre än 2 veckorr
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
comprende (+1)
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-07, 14:54   #79
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Bet365 har nog bland de lägsta nivåerna för att limitera folk enligt min erfarenhet.
Det låter helt ofattbart.
Nu vet ja inte hur mkt ditt snittbet är men jag omsätter ändå runt 100k/ mån bara där o har inte fått några problem ännu, så jag är nöjd med sidan.

På blueSQ är maxspel typ 37€ nu, efter att ja lagt typ 3 spel på sidan, betsafe, nordicbet, bwin och williamhill har alla lägre nivåer, så jag förstår inte riktigt.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-07, 14:56   #80
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Det låter helt ofattbart.
Nu vet ja inte hur mkt ditt snittbet är men jag omsätter ändå runt 100k/ mån bara där o har inte fått några problem ännu, så jag är nöjd med sidan.

På blueSQ är maxspel typ 37€ nu, efter att ja lagt typ 3 spel på sidan, betsafe, nordicbet, bwin och williamhill har alla lägre nivåer, så jag förstår inte riktigt.
DOm flaggar ju konton också¨,vinner man stort på vissa matcher så kollar dom extra noga.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-07, 17:32   #81
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2200
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Det låter helt ofattbart.
Nu vet ja inte hur mkt ditt snittbet är men jag omsätter ändå runt 100k/ mån bara där o har inte fått några problem ännu, så jag är nöjd med sidan.

På blueSQ är maxspel typ 37€ nu, efter att ja lagt typ 3 spel på sidan, betsafe, nordicbet, bwin och williamhill har alla lägre nivåer, så jag förstår inte riktigt.
Bara för att du ligger plus hos Bet365, om du nu gör det, betyder inte det automatisk limitering. Dom kan helt enkelt anse att det beror på ren och skär röta (Ja bolagen ser skillnad på vinst och vinnare) och med tanke på hur det låter i din blogg så lutar jag åt att dom gjort just den bedömningen.

Citat:
fredagen den 26:e november 2010
En chans till!
Jag kommer att ge mig en chans till, detta gäller fram till söndag, sätter jag inte de flesta spelen så kommer jag att dra mig tillbaka från bloggandet!
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-07, 17:35   #82
 
Reg.datum: aug 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 341
Sharp$: 936
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av comprende Visa inlägg
är det så att där man kan klicka "max" blir olika för olika användare eller? brukar för skoj skull klicka i den o se hur högt maxbetet ligger på. har trott att det är samma för alla men vet inte. frågar därför. avser bet365.
jag har också testat detta ibland. minns nåt år sen det stod 28 000 max. vad har du sett för siffror?
Bolt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-08, 14:33   #83
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Bara för att du ligger plus hos Bet365, om du nu gör det, betyder inte det automatisk limitering. Dom kan helt enkelt anse att det beror på ren och skär röta (Ja bolagen ser skillnad på vinst och vinnare) och med tanke på hur det låter i din blogg så lutar jag åt att dom gjort just den bedömningen.
Haha, mitt senaste inlägg var ca en månad sedan.
Det står tom i inlägget att det är från Mujki.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-08, 23:23   #84
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 3
Sharp$: 107
Standard

Förstår inte hur ni kan ta det så lugnt när bolagen blåser er såhär.
Hade gjort hembesök till deras familjer, blir så lack när jag läser sånt här.
Fy fan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Slurf (+100)
stolpioni är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-09, 00:07   #85
 
LosKrikons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 463
Sharp$: 58
Standard

En del personer beter sig civiliserat fortfarande.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
RobinD (+1), Kalle (+1)
LosKrikon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-19, 10:45   #86
 
bulles avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 1922
Standard

Kanske lite könstig fråga men gäller limiteringar alltid även på livebet? Finns ju inte en chans att insatsen ska hinna bli "godkänd" då.
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-19, 11:10   #87
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rauger Visa inlägg
Kanske lite könstig fråga men gäller limiteringar alltid även på livebet? Finns ju inte en chans att insatsen ska hinna bli "godkänd" då.
Enligt de sidor jag testat så finns ingen chans att skicka vidare till godkännande ifall man blivit limiterad på riktigt. Utan du blir presenterad ett max som gäller, thats it.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-19, 17:59   #88
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rauger Visa inlägg
Kanske lite könstig fråga men gäller limiteringar alltid även på livebet? Finns ju inte en chans att insatsen ska hinna bli "godkänd" då.
Yes.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-22, 20:56   #89
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

vill bara varna allt och alla för bolaget EXPEKT
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-22, 21:03   #90
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Årsta
Inlägg: 480
Sharp$: 1768


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av imo Visa inlägg
vill bara varna allt och alla för bolaget EXPEKT
Kan du utveckla lite?
Det är ett bolag som alltid har tagit mina spel utan gnäll även på små marknader och alltid varit snabba med att betala ut. Därför jag undrar.
Haltmathe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td