Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-08-07, 07:30   #226
 
Misärs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 358
Sharp$: 5616

Winter - VS
Stats: 73 - 53 - 7
ROI: 116.79%
Vinstprocent: 57.94%

Standard

Enligt utskickat mail från Pinnen idag:

"Genom att ha tilldelats en licens från Malta så stärks vår ställning som ett spelbolag du kan lita på. Detta är minst lika viktigt som vår strävan att erbjuda de bästa oddsen, de högsta gränserna och en policy som välkomnar vinnare.

Vår licens innebär även att om du är kund i ett EU-land så kan dina vinster vara skattefria* – en ännu större anledning till att spela med Pinnacle Sports.

*kunder bör söka skatterådgivning ifall eventuella undantag tillämpas i deras jurisdiktioner.
"
Misär är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-07, 17:25   #227
 
Khans avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 172
Sharp$: 2322
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Misär Visa inlägg
Enligt utskickat mail från Pinnen idag:

"Genom att ha tilldelats en licens från Malta så stärks vår ställning som ett spelbolag du kan lita på. Detta är minst lika viktigt som vår strävan att erbjuda de bästa oddsen, de högsta gränserna och en policy som välkomnar vinnare.

Vår licens innebär även att om du är kund i ett EU-land så kan dina vinster vara skattefria* – en ännu större anledning till att spela med Pinnacle Sports.

*kunder bör söka skatterådgivning ifall eventuella undantag tillämpas i deras jurisdiktioner.
"
Fick mitt nu, verkar riktigt lovande det här.
Khan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-12, 14:15   #228
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 36
Sharp$: 262
Standard

Innebär detta att det nu är skattefria uttag från Pinnen?
mattekm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-01, 21:07   #229
 
joback1s avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Stockholm
Inlägg: 89
Sharp$: 133
Standard

Någon som har ett 100% säkert svar om man ska behöva skatta eller ej på Pinnacle?
joback1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-01, 22:02   #230
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joback1 Visa inlägg
Någon som har ett 100% säkert svar om man ska behöva skatta eller ej på Pinnacle?


Citat:
Den här webbplatsen drivs av PinBet Malta Ltd, vars registrerade adress är Susan Court B1, Triq il-Prinjolata, Ta’Xbiex, XBX 1130 Malta, enligt licensen MGA/CL2/1069/2015 som utfärdats 03.03.2015. PinBet Malta Ltd är licensierat av Malta Gaming Authority. Läs mer på www.mga.org.mt.
Sen behöver väl iofs staten få in vad enda öre dom kan, så ta gift på något skall man inte.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-23, 04:43   #231
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 25
Sharp$: 68

SirGoGo Tippar
Stats: 8 - 9 - 0
ROI: 98.22%
Vinstprocent: 47.00%

Standard

Vill utnyttja Pinnacle's höga odds, och tänkte börja satsa på värdeodds. Jag använder en sida, så det blir ju matcher från ryska div3 till dambasket...

Någon som har erfarenhet om det går utan att bli avstängd? Jag tänkte satsa runt 100-200kr per bet, runt 5 bets om dagen.
SirGoGo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-23, 09:46   #232
 
zorbas avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 101
Sharp$: 1263

Sharps.se VM-tävling 2014
Stats: 49 - 31 - 3
ROI: 115.35%
Vinstprocent: 61.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SirGoGo Visa inlägg
Vill utnyttja Pinnacle's höga odds, och tänkte börja satsa på värdeodds. Jag använder en sida, så det blir ju matcher från ryska div3 till dambasket...

Någon som har erfarenhet om det går utan att bli avstängd? Jag tänkte satsa runt 100-200kr per bet, runt 5 bets om dagen.
Har svårt att se att det skulle vara några problem, med tanke på Pinnacles affärsidé.
__________________
"It's a numbers game, but shit don't add up somehow"


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
zorba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-23, 12:34   #233
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SirGoGo Visa inlägg
Vill utnyttja Pinnacle's höga odds, och tänkte börja satsa på värdeodds. Jag använder en sida, så det blir ju matcher från ryska div3 till dambasket...

Någon som har erfarenhet om det går utan att bli avstängd? Jag tänkte satsa runt 100-200kr per bet, runt 5 bets om dagen.
Vad brukade du satsa på tidigare?
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BroderH (+5), pittaluga (+5)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-09, 12:07   #234
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 232
Sharp$: 534
Standard

Nyss reggat mig på pinnen, vet inte om det är åldern/synen som spelar mig ett spratt, men jag kan bara se dagens spel, inte morgondagens osv.
Mcdonkey är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-09, 12:58   #235
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mcdonkey Visa inlägg
Nyss reggat mig på pinnen, vet inte om det är åldern/synen som spelar mig ett spratt, men jag kan bara se dagens spel, inte morgondagens osv.
Låter konstigt. Logga in och klicka på insatsmeny så borde du få upp alla marknader.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-09, 13:17   #236
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 16
Sharp$: 63
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mcdonkey Visa inlägg
Nyss reggat mig på pinnen, vet inte om det är åldern/synen som spelar mig ett spratt, men jag kan bara se dagens spel, inte morgondagens osv.
Öppna den "asiatiska vyn" - som jag tycker är mest användbar även om man bara skulle betta på 1X2. Till vänster har du sporterna. "Idag" sträcker sig fram till på morgonen. De kommande dagar finns under "Tidiga marknader"
lasthope är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-03, 22:22   #237
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 28
Sharp$: 581
Standard

Hej gjorde ett uttag precis men fick avslag för att mitt konto inte var verifierat så fick skicka in id kort o räkning nu.. Men iaf hur lång tid brukar det ta för pinnen att verifiera uppgifterna för jag vill gärna ha mina pengar så snart som möjligt..


edit: kan svara själv skickade in bilderna ca kl 23 och vid kl 15 idag var dem verifierade så ca 16h..
kan jämföras med exempelvis betsafe där det tog ca 2veckor att få igenom det..

Senast redigerad av Eldstorm den 2016-04-04 klockan 19:42.
Eldstorm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-18, 19:56   #238
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Vidriga pajasbolag. Man skall aldrig liva något annat än underspel hos denna skitbookie. Livespel kan ta över 2 minuter att få in pga "danger zone" under spelsekvenser där ALLA andra bolag har öppet för spel.

Det är inte första gången det händer men denna gång var det löjligt och oddset hann ju förfan stiga från 3.36 till närmare 4.50 innan de släppte in spelet. MAN KAN FAN INTE AVBRYTA HELLER!!!!!!!!!!!!!!!!!! JÄVLA HOROR!!!!!!!! SBO är det enda som gäller i framtiden.

I helgen så var det dessutom problem och spel som jag inte lyckades få in innan match dök plötsligt upp som levande strax efter att matchen har börjat, när jag dessutom redan lagt det på ett annat bolag. Jag stängde igen då detta innebar alldeles för hög risk och när spelet sedan annullerades senare under matchen så satt jag ju skevt till igen, men jag kunde som tur var stänga ned skiten på liven senare. Jävligt kul sits när man inte vet hur i helvetet de kommer att ställa sig till spelet och detta är någonting som jag inte har upplevt på något annat bolag.

Har alltså varit med om så jävla mycket fitterier på slutet på detta kukbolag, den enda fördelen är att de sköter de flesta ärenden bra och att de ju har ganska höga limiter. I vissa mindre sporter så klantar de ofta till det med felsatta odds och felaktiga starttider.

Senast redigerad av Slurf den 2016-04-18 klockan 20:22.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-18, 20:49   #239
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Vidriga pajasbolag. Man skall aldrig liva något annat än underspel hos denna skitbookie. Livespel kan ta över 2 minuter att få in pga "danger zone" under spelsekvenser där ALLA andra bolag har öppet för spel.

Det är inte första gången det händer men denna gång var det löjligt och oddset hann ju förfan stiga från 3.36 till närmare 4.50 innan de släppte in spelet. MAN KAN FAN INTE AVBRYTA HELLER!!!!!!!!!!!!!!!!!! JÄVLA HOROR!!!!!!!! SBO är det enda som gäller i framtiden.

I helgen så var det dessutom problem och spel som jag inte lyckades få in innan match dök plötsligt upp som levande strax efter att matchen har börjat, när jag dessutom redan lagt det på ett annat bolag. Jag stängde igen då detta innebar alldeles för hög risk och när spelet sedan annullerades senare under matchen så satt jag ju skevt till igen, men jag kunde som tur var stänga ned skiten på liven senare. Jävligt kul sits när man inte vet hur i helvetet de kommer att ställa sig till spelet och detta är någonting som jag inte har upplevt på något annat bolag.

Har alltså varit med om så jävla mycket fitterier på slutet på detta kukbolag, den enda fördelen är att de sköter de flesta ärenden bra och att de ju har ganska höga limiter. I vissa mindre sporter så klantar de ofta till det med felsatta odds och felaktiga starttider.
Använda ett mer vårdat språk, mindre versaler och färre utropstecken i framtiden så tar folk nog dina inlägg mer seriöst.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-19, 04:33   #240
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Använda ett mer vårdat språk, mindre versaler och färre utropstecken i framtiden så tar folk nog dina inlägg mer seriöst.
Har inget större problem med att folk inte tar mina inlägg seriöst. 95% (?) av mina inlägg innehåller ett vårdat språk utan versaler, men ibland blir jag arg.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td