Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-05-17, 10:36   #241
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Jaha, nu har de lanserat Betaversionen, maken till idiotisk forandring har jag aldrig varit med om. Klantarschlen!
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-29, 15:27   #242
PTV
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 60
Sharp$: 291
Standard

Ja, det var inget vidare. Jag frågade dem var asian view tagit vägen (hade hoppats att den funnits kvar som alternativ), och fick till svar att de inte fick ha den kvar i och med Malta-licensen.
PTV är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-29, 15:43   #243
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av PTV Visa inlägg
Ja, det var inget vidare. Jag frågade dem var asian view tagit vägen (hade hoppats att den funnits kvar som alternativ), och fick till svar att de inte fick ha den kvar i och med Malta-licensen.
Asian view finns fortfarande kvar för mig. Hur kan en viss layout för att visa oddsen vara otillåten under en maltesisk licens? Låter helknasigt.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-29, 16:24   #244
PTV
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 60
Sharp$: 291
Standard

Hur kommer du åt asian view (om du vill dela med dig av detta)?

Tycker också det låter helknas, men detta var svaret jag fick:

Dear Client,
As noted in the email notification forwarded, these changes are essential to ensure we are fully compliant with the conditions of our Maltese Gaming License. All related accounts must now be moved permanently to Beta View, with the alternative views removed. This is not a feature option open to exceptions. Thank you for understanding
PTV är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-29, 17:10   #245
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av PTV Visa inlägg
Hur kommer du åt asian view (om du vill dela med dig av detta)?

Tycker också det låter helknas, men detta var svaret jag fick:

Dear Client,
As noted in the email notification forwarded, these changes are essential to ensure we are fully compliant with the conditions of our Maltese Gaming License. All related accounts must now be moved permanently to Beta View, with the alternative views removed. This is not a feature option open to exceptions. Thank you for understanding
Jag har tre olika alternativ att välja mellan, asian, classic och beta. Har dessvärre ingen klurig lösning att dela med mig av då jag bara loggar in och använder asian view som vanligt.

EDIT: Helvete, nu testade jag att gå in på beta för att se hur det ser ut för dig men då kan jag inte komma tillbaka till asian view igen...

EDIT2: Hade som tur var en gammal asian-flik där jag fortfarande var inloggad uppe på bärbara, så loggade ut från beta på stationära och bytte fram och tillbaka mellan classic och asian på bärbara och nu när jag loggar in på nytt så är jag tillbaka på asian view. Jag kommer i alla fall inte att byta till beta igen och hoppas att det håller så länge som möjligt.

Senast redigerad av Slurf den 2016-05-29 klockan 17:20.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-30, 20:18   #246
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Har vant mig vid Beta nu, funkar lite bättre om man zoomar ut. Vissa bookies verkar tror att kunderna är synskadade, Unibets nya sajt måste man också zooma ut till 66% för att få lite överblick.

Förstår verkligen inte vad malteserna möjligtvis skulle kunna anmärka på Asian view...
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-06, 12:25   #247
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6013
Standard

Nytt namn, ny logga och nya marknader(?). Igår så erbjöd Pinnen odds på Div2 här i Sverige. Aldrig sett det förut, någon annan som gjort det? Kanske endast var för att fylla ut listan temporärt men man kan ju alltid hoppas att det kommer framöver.
Limiten låg runt 2000 sek
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-06, 12:55   #248
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 175
Sharp$: 2060
Standard

De gör så på sommaren ibland. Förra året hade de ett par svenska-cup-matcher med div-2-lag som normalt de inte har, samma med u21.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Seebbo (+10)
Bettingamatoren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-06, 18:06   #249
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Nytt namn, ny logga och nya marknader(?). Igår så erbjöd Pinnen odds på Div2 här i Sverige. Aldrig sett det förut, någon annan som gjort det? Kanske endast var för att fylla ut listan temporärt men man kan ju alltid hoppas att det kommer framöver.
Limiten låg runt 2000 sek
Erbjuda 2000 i limit när marknaden satt sig innebär ett minimalt risktagande för en rutinerad aktör.

Precis som man ska bedriva bookmaking på udda marknader.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-06, 21:24   #250
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6013
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Erbjuda 2000 i limit när marknaden satt sig innebär ett minimalt risktagande för en rutinerad aktör.

Precis som man ska bedriva bookmaking på udda marknader.
Absolut så fungerar det ju med tex 188bet som har en högre limit i div2 jämfört med tex Unibet. Men är man kall och inte slashar oddsen på EU-bookiesarna så kan man få fina värden där
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-07, 00:02   #251
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Absolut så fungerar det ju med tex 188bet som har en högre limit i div2 jämfört med tex Unibet. Men är man kall och inte slashar oddsen på EU-bookiesarna så kan man få fina värden där
"Inte slashar oddsen på EU-bookies"

Hur uppnår man detta? Menar du satsa små summor? Enligt min erfarenhet så leder även små insatser till limiteringar toksnabbt så länge det är utstick man spelar på.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-07, 09:03   #252
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6013
Standard

Jag menar att ofta så skiljer sig inte oddsen på en div2 match allt för mycket mellan de olika EU-bookiesarna. Om man då väntar med att spela på dessa bolag så släpper förhoppningsvis bolagen med större limit matcherna med ungefär samma odds istället.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-11, 10:03   #253
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 175
Sharp$: 2060
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Nytt namn, ny logga och nya marknader(?). Igår så erbjöd Pinnen odds på Div2 här i Sverige. Aldrig sett det förut, någon annan som gjort det? Kanske endast var för att fylla ut listan temporärt men man kan ju alltid hoppas att det kommer framöver.
Limiten låg runt 2000 sek
Som denna helg tex gör de det på en del div2-matcher också.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Seebbo (+10)
Bettingamatoren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-30, 09:22   #254
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Asian View är helt borta för alla nu eller? Kunde köra Asianview som vanligt tills jag drog på semester för 3 veckor sedan, hemma igen och nu är det klippt. Den nya layouten är ju fan helt efterbliven.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+10)
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-10, 00:55   #255
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 142
Sharp$: 69
Standard

Gamla layouten tillbaka !!
nomasporfavor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td