Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-21, 20:16   #526
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Det blev ingen dubbel idag. Quest For Life snackade de upp i värmningen så jag spelade tre komber istället för två, men vad hjälpte det när inte Oh Yeah höll hela vägen i mål. Andra loppet borde man egentligen ha kunnat badkarskört och löst utan problem, i efterhand känns det ju helt självklart att det blev som det blev. Fixade ett dugligt resultat på Bollnäs ändå då dagens idé Hammars Blixt satt på både vinnare och plats!

Tappade Åbys femma i sista loppet också då Dresscode gav sig på ett helt obegripligt sätt från ledningen sista biten. Antar att han bara fungerar bakifrån trots allt, skulle nog satt sig lugn i rygg ledaren Takter.

Blickar framåt mot Bergsåkers omgång på lördag nu, förhoppningsvis börjar det roliga redan i första ramloppet med seger för Alvena Pommac som var fruktansvärt bra senast efter galopp! Får se om man orkar masa sig ner till Sundsvall, men det känns lite drygt att åka enkel väg 25 mil för att trängas med folk och knappt se kusarna (har iofs aldrig varit på Bergsåker men jag antar att det är lika trångt som på de flesta banor när det är V75).
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-24, 12:27   #527
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

En av mina bevakningar, Boomer, startar i DD-2 på Skellefteå idag. Han är inte aktuell för vinnarspel men jag tror att det finns riktigt bra värde på plats. Notera att Regent Royal och Face The Evil står 3200 och 3180 som man först kan tro (det tog mig några minuter att se det iaf).
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-24, 12:58   #528
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Höll på att missa att det var en till bevakning som startar idag. Yoda Hornline lopp 1 på Axevalla var kanonbra efter jättegalopp i starten senast. Springspår och nästan uteslutande kvalare till start idag. Vinner!!!
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 12:49   #529
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Någon som är intresserad av att vara med på andelsspel på V75? Kostar 150kr/andel/vecka, för mer info maila mig på [email protected]
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 17:15   #530
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Känner mig väldigt optimistiskt inför kvällens omgång på Halmstad, det ser väldigt spelvänligt ut med väl stora och mer eller mindre omotiverade favoriter i flera lopp.

4,8
Alla
Alla
5,9,13
6
6,7,9,10
Krav: Ekesås Top Gear/Nash As
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 19:06   #531
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Nu blir jag lite ledsen om systemet går in, bytte utgång från favorit till andrahandaren i andra efter en dålig värmning.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 19:40   #532
 
Lukes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Lund
Inlägg: 84
Sharp$: 2079

Luke Travar
Stats: 90 - 126 - 1
ROI: 125.81%
Vinstprocent: 41.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Nu blir jag lite ledsen om systemet går in, bytte utgång från favorit till andrahandaren i andra efter en dålig värmning.
Valde mellan att gardera Nash As och Ekesås Top Gear, valde självklart att gardera Ekesås efter värmningarna och eftersom alla andra lopp gått precis som planerat missar jag nog 6 rätt tack vare galopp för andra dagen i rad. Men man får väl se det som positivt att man är där och nosar hela tiden.
Luke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 19:45   #533
 
LosKrikons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 463
Sharp$: 58
Standard

Varför inte spela på vinnare istället?
LosKrikon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 20:00   #534
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av luke Visa inlägg
Valde mellan att gardera Nash As och Ekesås Top Gear, valde självklart att gardera Ekesås efter värmningarna och eftersom alla andra lopp gått precis som planerat missar jag nog 6 rätt tack vare galopp för andra dagen i rad. Men man får väl se det som positivt att man är där och nosar hela tiden.
Precis, det är så man får tänka när man är nära på ett eller annat sätt på stora utdelningar på streckspelen. Men det är svårt, ibland vill man bara lägga ner streckspel överhuvudtaget när man torskar på ett målfoto.

Det blev inte så grym utdelning idag ändå till slut, men det känns ju ändå lite surt när man rankat in den på 60 rader nånting. Trodde iofs aldrig riktigt på Dame Arrow, var helt inne på Clear Sign men Forsgren var förvånansvärt passiv.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 20:04   #535
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LosKrikon Visa inlägg
Varför inte spela på vinnare istället?
Tja, själv spelar jag på de flesta spelformer. Tycker väl, som de flesta travlirare antar jag, att DD och de andra stora streckspelen är roligast. Dessutom ger ju det ena det andra, studerar man omgången för att göra system hittar man en del som kan leda till bra vinnarspel.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-26, 17:42   #536
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Intressant omgång även idag tycker jag!

Stig-Eriks favoriter är motiverade men kanske väl stora, speciellt då Nible Di Quattro som i och för sig visade väldigt fin inställning senast, men som ju faktiskt bara gjort en enda start och möter bra konkurrenter.

Sundsvik Saigon är klart en sårbar storfavorit på DD, har varit sjuk sedan sist och börjar komma upp i klass nu.

Mina skrälldrag i omgången är Freeman i första och Greger The Great i femte som är väldigt lite streckade.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-26, 17:53   #537
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

För DD är Cocaracha ett hett bud i andra också. Lindbloms hästar går som tåget för dagen, och det luktar ledning (han spetsade från spår 5 i volten senast).
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-26, 18:28   #538
 
Lukes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Lund
Inlägg: 84
Sharp$: 2079

Luke Travar
Stats: 90 - 126 - 1
ROI: 125.81%
Vinstprocent: 41.67%

Standard

Då åkte man dit redan i första loppet på V65 efter att min spik Fraternity Party åkte dit på slutet, tyckte det såg klart ut in i sista sväng men han höll inte hela vägen.

Blir att fundera lite på DD istället då. Tror en hel del på Global Kitten i DD-2 och hoppas på att det skräller till ordentligt i DD-1. Finns en del motbud i andra också som kan locka om oddsen på kattungen blir för låga, som t.ex. Cocaracha, Double Pearl och Elle De Mai.

Tam's Igoria känns klart överspelad i sista, tror inte hon räcker till mot det här motståndet.
Luke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-26, 19:16   #539
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av luke Visa inlägg
Då åkte man dit redan i första loppet på V65 efter att min spik Fraternity Party åkte dit på slutet, tyckte det såg klart ut in i sista sväng men han höll inte hela vägen.

Blir att fundera lite på DD istället då. Tror en hel del på Global Kitten i DD-2 och hoppas på att det skräller till ordentligt i DD-1. Finns en del motbud i andra också som kan locka om oddsen på kattungen blir för låga, som t.ex. Cocaracha, Double Pearl och Elle De Mai.

Tam's Igoria känns klart överspelad i sista, tror inte hon räcker till mot det här motståndet.
Jag åkte också i första. Hoppas det inte blir en nära miss igen, hade jag kikat på Ulana Capes/Casanova Chips senaste lopp hade jag nog tryckt in Casanova som fjärde streck.

Vi får se vad de säger om dubbelvärmningarna. Jag tror väl att jag ändå spelar spik på Saigon om han värmt bra, och en lillslant på Greger. Håller med om att Westholms är överspelad i andra, gillar Lindbloms och Kerns chanser till de odds de står i.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-26, 19:33   #540
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Ahh, nu vill jag att Lindblom ska vinna sista för att DD ska sitta. Samtidigt vill jag väldigt gärna att han torskar för annars lär jag ha gått miste på en jävla utdelning genom att missa Casanova i första...

Puh faktiskt nöjd att jag inte satte dubbeln där, hade varit ganska tungt att vara så nära.

Senast redigerad av Stekel den 2010-10-26 klockan 19:54.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td