Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-26, 19:57   #541
 
Lukes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Lund
Inlägg: 84
Sharp$: 2079

Luke Travar
Stats: 90 - 126 - 1
ROI: 125.81%
Vinstprocent: 41.67%

Standard

Global Kitten satt fint i sista, blev en liten vinst för dagen då iaf. 5 rätt för tredje gången i rad på V65 och idag var det en hals ifrån 6, men snart ska den sitta!

Slängde in en slant på plats på Elle De Mai hos Unibet också då det såg ut som oddset skulle bli riktigt bra där, sjönk kraftigt vid spelstopp och det blev bara 3,52 till slut. Men den satt iaf efter att hon fick ett fint lopp.
Luke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-26, 20:05   #542
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av luke Visa inlägg
Global Kitten satt fint i sista, blev en liten vinst för dagen då iaf. 5 rätt för tredje gången i rad på V65 och idag var det en hals ifrån 6, men snart ska den sitta!

Slängde in en slant på plats på Elle De Mai hos Unibet också då det såg ut som oddset skulle bli riktigt bra där, sjönk kraftigt vid spelstopp och det blev bara 3,52 till slut. Men den satt iaf efter att hon fick ett fint lopp.
Snyggt! Sexan sitter nog snart ska du se, det är bara att hålla humöret uppe och fokusera på att man är rätt ute istället för hur nära man är. Varför startar inte du en dagbok? Jag gillar många av spelen på ditt spreadsheet, det vore kul att läsa hur du tänker kring dina idéer.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-26, 20:18   #543
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

På lunchen imorrn ska ni se upp för 12 Crusinjo i LD-1/V4-2!
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-27, 17:36   #544
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Fick in veckans bästa spel på Juggle Face till vinnaroddset 3.50 på Expekt idag. Återstår att se om han infriar, men jag känner mig väldigt optimistisk, skulle spelat honom ända ner till 2.50! Kul tävlingar ikväll hursomhelst, nu ska jag bänka mig vid TVn!
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-27, 20:22   #545
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Det blev inget för Juggle Face idag, hann gjorde en av sina patenterade tokgalopper direkt i starten. Inget att hänga läpp för, det blir väl förhoppningsvis oddshöjande till nästa start när han nu ståtar med tre diskningar fem senaste loppen.

Spelade nästan jämnt för dagen efter att ha badkarskört hem sista loppet och satt dit tvillingen där.

Blir inga tråkiga finaler alltså! Ser som vanligt mest fram emot de 4-åriga hingstarna, det lutar väl ganska brant åt en tvilling på Kolgjini där, hans vinnare idag var ju fruktansvärt bra. Om det blir slaskig bana lär jag ju dock spela emot Raja. Kanske gör det ändå, han verkar inte palla speciellt mycket stänk och när han måste tas så lugnt från början kan det bli problematiskt i ett finallopp där han inte lär få det lika bra serverat.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-27, 21:01   #546
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Tog en första kik på helgens V75-omgång precis och det ser ut att kunna bli antingen fågel eller fisk vad gäller utdelningen. De flesta favoriter ser motiverade ut, men det är inte helt självklart vilka som blir störst.

Jag tycker nog att Maharajah ser ut som den mest självklara spiken. Nu när vi närmar oss Prix d'amerique bör han vara bra i trim och lösa det här ganska enkelt. Local Conchs klassresa har imponerat rejält och är han som senast kommer han bli farlig i eliten nästan år, men att han ska vinna redan nu tror jag knappast.

Stol/lärlingsloppet ser ovanligt enkelt ut. Jag tror Frillan Filiokus ska ha bra chans att spurta ner dem. Brukar inte tro på henne när hon möter hingstarna men enbart ston, lång distans, och kuskplus trots lärlingslopp den här gången!

New Photo Guy i första visade en jävla inställning som tvåa bakom Triton Sund senast. Sundbys Gidde i sjunde satt fast senast med allt kvar, det kan mycket väl betala sig nu i ett ganska jämnt bronslopp.

Är någon intresserad av att vara med på andelsspel på V75 kan ni maila till [email protected] för mer info. Vi är runt 10 stycken som spelar regelbundet just nu, men jag hoppas på att vi kan få ihop uppåt 30 andelar och lägga lite större system.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-28, 19:18   #547
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Bra värde på DD idag tycker jag!

DD-1: 3,4,5
DD-2: 3
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-28, 19:24   #548
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Det blir en liten slant på Greenhills Daisy också som har läget, går barfota och står i fina DD-odds.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-29, 10:47   #549
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Lunchtrav på hemmaplan idag, jag är inte på plats utan häckar vid datorn!

Bara att strecka på i första loppet, lågklassigt stolopp kan gå hur som helst.

Jag tycker absolut inte Deadwood ska stå som favorit i andra, han har kommit upp i klass och förutsättningarna är usla. Liability och Wotan Corner är både bra och snabba ut, den av dessa som får spets vinner!

Mina idéer i tredje är Qing De Ba och Gravel Concrete som båda suttit på min bevakningslista sedan förra starten. Såg att Widman också hade Gravel som drag så den lär väl gå upp i strecklistan Klart streckvärda, tycker Viking Novak är väl stor favorit.

Järbo Harry är något så ovaligt som ett travsäkert kallblod och när han nu förmodligen är bästa hästen i fältet är han ju motiverad favorit. Kanske lite väl mycket streckad, men jag har för dålig koll på dessa för att komma med informerade garderingsbud.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-29, 10:53   #550
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Det ser ut att vara bra läge för ett tvillingspel på 1/4 och möjligen även 4/8 i andra loppet. Det verkar som att Ohlsson ska släppa från start och det bör bli till Wotan Corner. Söderholm som kör favoriten har tidigare kört Wotan ett par gånger så vet att det är en bra häst. Därmed lär han väl inte vara alltför offensiv i sin styrning. Deadwood har dessutom rätt bra med poäng så de kanske siktar på något lite större lopp och har detta bara som ett led i matchningen dit.

Spikar nog Wotan Corner av dessa anledningar.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-29, 11:05   #551
 
LosKrikons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 463
Sharp$: 58
Standard

Ölve i lopp 6 är nog dagens bästa spel ur EV-synpunkt.
LosKrikon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-29, 11:23   #552
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LosKrikon Visa inlägg
Ölve i lopp 6 är nog dagens bästa spel ur EV-synpunkt.
Berätta vilket lopp det handlar om och motivera tack. Här snackar vi analys snarare än statistik. Jag respekterar det du och tino håller på med, men du borde starta en egen dagbok för det där precis som han gjort.

Ölve på V65-3 ikväll kan det mycket väl finnas spelvärde på. Persson har valt sin andra häst, som kommer dra på sig mycket streck pga det, men det är inte alls säkert att den är den bättre av de två.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-29, 11:25   #553
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Jisses vad favoriten i V4-1 var bäst! Spelade dessa rader till slut, vi får hoppas jag läste nästa lopp rätt.

Alla
4
1,3,5,8,10
Alla
Krav: Bengt Eme/Järbo Harry

2,5,12
4,8
1,3,5,8,10
7
x2
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-29, 12:57   #554
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Surt på lunchen idag. V4 är en sak, men att torska dubbeln som jag hade sån stenkoll på kändes riktigt retligt (spelade 1,4,8/1 viktat mot 1/1 till slut). Borde ju kunnat räkna ut med lillfingret att Qing De Ba var gynnad av banan.

Maharajah startar i V75-3 imorrn och står i 2.25/1.30 på bet365. Spela! Platsoddset är rena gratispengarna...
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-29, 13:55   #555
 
LosKrikons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 463
Sharp$: 58
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Berätta vilket lopp det handlar om och motivera tack. Här snackar vi analys snarare än statistik. Jag respekterar det du och tino håller på med, men du borde starta en egen dagbok för det där precis som han gjort.

Ölve på V65-3 ikväll kan det mycket väl finnas spelvärde på. Persson har valt sin andra häst, som kommer dra på sig mycket streck pga det, men det är inte alls säkert att den är den bättre av de två.
Det är baserat på vad mitt app sagt ja. Jag gör inga manuella analyser.

Speldagbok är planerad från och med 1a december.
LosKrikon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td