Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-01-24, 18:17   #601
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Två H2H för ikväll:

Shakira Trot/Superior As 1.70 @ Expekt
-Shakira var blek senast, men går barfota idag och har värmt bra. Är normalt sett överlägsen.

Beatasine/Going Southwind 1.65 @ Expekt
-Beatesine har varit grym vid alla sverigestarter, har bra läge och är snabb ut. GS har enligt Åke varit dålig i halsen och stallet ligger rejält lågt.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-24, 20:16   #602
 
mackyyys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö, Sthlm,
Inlägg: 551
Sharp$: 6329

NHL 2014/15
Stats: 83 - 122 - 11
ROI: 115.74%
Vinstprocent: 40.49%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Själv gick jag rakt ut på Flux/Nirvana så dubbeln lyckades jag missa ändå. Hur fick du med Hultmans i första, bra värmning eller (hade inte tid att sitta med liven)?
Efter tips i spelbutiken där jag arbetar (Är inget vidare när det kommer till trav, så spelar sällan på "egen hand" )
mackyyy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-25, 10:20   #603
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Några fina spel till lunchen på Åby:

V4-1 H2H Solist Brodde/Milles Tempo 2.20 @ Expekt
-MT är den med bäst chans att vinna loppet men då ska han gå felfri, vilket han bara gjort i 4/16. Bara där väger oddset upp övriga faktorer. Värde ner till 2.00

V4-2 V Distrinus 3.35 @ Expekt
-Har klättrat i klasserna på V75 (2 vunna, 1 andraplats på sina 3 försök) och haft långt uppehåll för skada. Rapporteras träna bra och bra chans här trots vila då de andra inte alls är på samma nivå. Värde ner till 2.50
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-25, 11:06   #604
dNa
 
dNas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 868
Sharp$: 255
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LosKrikon Visa inlägg
Du skriver som om du vore värsta experten, när du failar totalt...
Nu är det väl ändå dags att du slutar att bete dig som en snorunge som blivit inlåst på ett äldreboende.
Blir så trött på såna här inlägg. Ingen direkt ovanlighet att du hamnar i dispyter med medlemmar om skitsaker. Där du även hissar upp dig själv ovan alla andra och är like skitnödig som att du har flaggstångsknoppen du sitter på långt upp i röven. Kom ner på jorden som och hälsa på oss andra så kanske du får användning för din kunskap för nu verkar den inte göra dig mycket nytta.
Eller ja... höj bara nivån på dina inlägg så ska jag dansa i all framtid
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-25, 11:16   #605
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

OT Rensat!
2 Veckors ban till LosKrikon för att ha förolämpat annan medlem. /MOD
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-25, 14:52   #606
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Tack KP, jag undrade just hur mycket skit folk får skriva innan de blir bortplockade härifrån.



Ikväll på Jägers ser det ut att kunna bli hygglig utdelning.

-Ekets Patrik i V65-1 har 8/18 på distansen och borde runda dem trots läget.

-Brinovas Jackpot i V65-3 är väl inte världens märkvärdigaste häst, men har gjort det bra i höstens starter. Förlorade mot en smygare vid tvåan, visade bra skalle vid vinsten, blev lite tempotorsk i kön vid fyran, och senaste insatsen kan inte bedömas pga banan. Öppet bakom, spik eller helgardering.

-Merkur Vang i DD-1 ser jag bra spelvärde i. Han har gjort bra insatser undantaget några lopp då banan varit plaskig. Vid vinsten i augusti var han heroisk från dödens efter uppehåll och vid tvåan gick han i dödens igen och förlorade mot en riktigt bra häst. Lär få en jobbig resa men det är han van vid.

-Nash As i DD-2 ser ut att bli omgångens största favorit och det känns inte motiverat. Visst är han troligtvis distansgynnad och har bra spår men faktum kvarstår att han har galoppstatistik på 50%. Hot Star har också lagt bort mycket pengar på galopp och Maverick var riktigt bra näst senast då han utmanade fine Yardley Rich till slut. Tilläggshästarna är bra nästan allihop och det vimlar helt enkelt av understreckade hästar i loppet.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-30, 12:03   #607
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Lobbar ut en mindre stormvarning för Man Of Fashion i V65-1 på valla idag. Har gått fint i skymundan en längre tid och motståndet ser minst sagt skralt ut. Platsoddset 3.25 är en bra bit över de 2.30 jag är nöjd med och vinnaroddset 25 är inte heller helt dumt (Expekt)!

Ps. Jag har inte analyserat mer än 30 sekunder på den här så läs på innan ni ryggar...
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-30, 12:18   #608
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Mycket streckvärda idag ser det ut som.

Hundredntenpercent var klart godkänd i sverigedebuten senast, ta den istället för överspelade Mellby Ticket i DD-1!

Nelson Ru älgar på bra bakom bilen och kanske kan ta sig till ledning, fin senast trots skotapp och strul strax innan start. Även om Le Cupole också imponerat på mig flera gånger måste 12% på en bra spetskandidat vara riktigt bra!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
muraren (+1)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-01, 17:17   #609
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Spelintressant omgång med tre storfavoriter i fara från spår 5 i voltstart! Galopprisken är inget man ska överskatta, det beror ju mycket på häst och kusk, men det finns fler skäl att gå emot tycker jag.

V65-1
Jodas Julia känns väldigt svårbedömt, och med motiveringen att det är vardagstrav så sågar jag. Victoria Sisu är van detta motstånd och värre, klart streckvärd! Jayporthasitall har fått ett lopp efter uppehåll/tränarbyte och kan vara intressant på strecken också.

V65-2
Elton Gema ska ha bra chans här då det blir barfota igen! Har varit bra senaste två utan att få vinst och Per låter riktigt uppåt. Grandic är alltid hårt spelad, men jag tycker inte han ser så märkvärdig ut. Nu är det värre emot dessutom, men han kan ändå vara intressant på 15% om man garderar.

V65-3
Venise Launcher har en galoppstatistik som ensamt motiverar en storsågning! Att hon dessutom plockat nästan hela summan på de två senaste felfria gör inte saken bättre. Svårt bakom, jag ser faktiskt streckvärde i allihopa!

V65-4
Veloz är den enda av favorit-femmorna som jag nog kan tänka mig att gå på, även om den också ÄR överstreckad. Alvena Nudu har fått kuskförstärkning av sällan skådat slag, men av samma anledning är spelvärdet som bortblåst. Malta-Challe har andrahandaren och det räcker för att jag ska såga. Öppet bakom och jag ser inte någon annan utväg än spik/alla...

V65-5
SKA stå mellan favoriterna Global Way och Chilly Willy. Paninaro gillar jag och han krossar i lunchloppen men nu är han ute i ett lite värre gäng och han rår inte på favoriterna om de trampar iväg. Ska man ta ställning så är det utan tvekan Salmelas häst som gäller, upphämtningen senast var svettig!

V65-6
Nice And A Star trodde jag en hel del på senast, men då blev det inte riktigt som tänkt med spetskörningen och han blev fast med krafter kvar i tredje inner. Blir förhoppningsvis släppt till spets at Flux och sen är det klar. Ganska hyfsat lopp i övrigt och det är inte dumt att gardera på. Handsome Face och Macho Gossip kan gå rejäla repor till slut om det stämmer!


Vem är den nya värmningsrösten jag hör på ATG Live!? Jag somnar...hoppas han kan sina saker iallafall, avsaknaden av personlighet måste ju kompenseras nånstans...
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-02, 18:17   #610
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

DD idag:

Mafioso är bättre än raden, har ett riktigt bra facit när han behagat gå felfritt. Gick riktigt bra näst senast men givet chanslös mot Höwings Oh Titan. Klart underskattad i ett ganska mediokert gäng!

Caddie Elenor skrynklade ihop sig i ledningen senast och vi skriver upp det på sjukdomskontot även om stallet inte hittade något fel. Ganska grym näst senast och vi hoppas formen finns där igen, dessutom barfota idag! Lämpligt motstånd och bra läge.

Senast redigerad av Stekel den 2011-02-02 klockan 18:18.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-04, 16:52   #611
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Fina spel till V75 imorrn:

Zapdos Håjt P 2.75 @ Bet365
-Garantispets som jag ser det, släpper sen till favoriten om Jonsson inte är helt bakom flötet.

Beatasine V 3.75 @ Expekt
-Toppfin i alla 5 sverigestarter, som hon såg ut senast blir hon svår att tas med! 53% segrar räcker nästan som info för att spela till det oddset...
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-04, 17:04   #612
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Bergsåker ikväll:

-Amour Ami får faktiskt däng av norrlandshästarna med jämna mellanrum och blir alldeles för hårt betrodd!

-Aspe Olov är lågstreckad på 40%. Dåligt läge men väljs alla dagar i veckan före halte favoriten Feseth Nils!

-El Sueco har inte startat på länge och är väl hårt betrodd. Bambi's Comet vinner väldigt sällan men jag tror inte det är fel på skallen, mycket oflyt och tuffa resor i bagaget.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-26, 02:54   #613
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

På tiden att sparka igång dagboken igen kanske?

Några H2H till imorrn

V75-4
Sailing Chip/Zac Sparrow 1.85
ZS vann jäkligt billigt på valla senast, måste vara 20m bättre än SC nu.

V75-6
Finish Flyer/Tiffany Brodda 1.70
FF är en av aspiranterna på spets och kommer få en riktigt bra resa oavsett hur det går med den saken då de andra som är ute i samma ärende är favoriter till segern. TB har långresa och kommer troligtvis hamna på vingel från sitt sjättespår då hon inte är någon katapult från start.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-26, 16:33   #614
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Lördagarna fortsätter vara tröga spelmässigt. Blev bra utdelning på V7 på den enkla raden, skulle spikat Adielsson i andra så hade det suttit utan problem men det gjorde man inte! Fick in en H2H-dubbel men dagen är ändå lite minus såhär långt.

Får hoppas det går bättre ikväll och att Bengtzing går vidare i schlagerspektaklet. Fick ett idiotsäkert(?) spel från en kampsportsintresserad polare. Bisping och Gustavsson i UFC "vinner med 90%-ig säkerhet" till 1.70ggr. Tror och hoppas han vet vad han snackar om men allt kan hända.

Några extra miljoner extra i V6-potten imorrn på Åby. Bra startfält trots att det inte är några jätteprispengar i loppen. Frågan är hur många Åke tar? Efter en snabb titt ser bästa chansen ut att vara Whatwouldtheysay i sista. Han ser ut att bli överjävligt hårt streckad i första också men där vimlar det av osäkerhets/minusfaktorer. Stolopp, innerspår, långt uppehåll, låg klass.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-28, 16:46   #615
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Får se om det blir något spel på Halmstads V6a ikväll. Jag tycker det ser spelintressant ut då de största favoriterna Alfa Fortunato (lärlingslopp, innerspår) och Glen Kronos (låångt uppehåll, skräller lätt i snabblopp med få hästar på vardagstravet) är väldigt sårbara. Å andra sidan har jag lite dålig koll på i några lopp i början så vi får se vad som framkommer innan start här.

Sista loppet känns helstängt på de två favoriterna men det är man ju inte ensa om att tycka! Mer intressant i första då där Lövgren är motiverad favorit, dock lite väl stor. Avalon Spider känns väl hårt betrodd när han varit ifrån så länge. Desto intressantare är en Upper M utan skor och Ailanthe som är bra och hängde med hyfsat senast i brons efter en liten paus i tävlandet.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td