Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-04-22, 17:08   #226
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

Spel 22.4


Dagens spel:

Lördag idag, men hittar inte så värst mycket, ett klart spel idag dock!

1.NBA
Memphis Grizzlies - San Antonio Spurs: San Antonio -3.5
Odds: 1.91 (Unibet) Kl 02:00

Kort motivering pga tidsbrist!
Står 2-1 till Spurs i denna matchserie, då Spurs förlorade senast.
Nu har Memphis fått Spurs uppmärksamhet, och man kommer gå för fullt i natt. Allt annat skulle förvåna mig.
Jag har tidigare berömt detta Spurs, fantastisk athletism och rutin, och man var dessutom grundseriens bästa bortalag. Allt annat än en seger är stor besvikelse, och jag tror det blir en "blowout" inatt.
Linan var -3.5 på Spurs då jag gick in, men den kan ha ändrats till -4.5 eller -5.5. Men jag skulle ändå ta det!!!


Lycka till!!!
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-23, 15:26   #227
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

Spel 23.4


Jag har haft några dåliga dagar här på senare tid, men man måste räkna med det också i denna bransch. Dock 33 - 17 på de senaste 50 spelen. Då fortsätter vi!!

Dagens spel:

1.MLB
LA Angels - Toronto Blue Jays: över 7.5 runs
Odds: 1.79 (Unibet) Kl 21:30

Angels och Blue Jays möts söndag kväll i LA, och jag tycker linan på 7.5 är satt för låg.
Marcus Stroman kommer att starta för Blue Jays ikväll. Denna kille behöver nog steppa upp några nivåer snart innan han får börja höra att han är "busted".
Man har förväntat sig att han skulle vara Blue Jays äss, men har inte alls lyckats leva upp till dessa förväntningar hittills.
Stroman hade 2015 en skada som han kom tillbaka från sent under säsongen, och var hyfsad, 2016 var han inte bra, och det ser än så länge ut att fortsätta.
Stroman har haft tre starter denna säsong med en ERA på 4.05. Bl.a Red Sox drillade honom ordentligt, där han gav upp 6 runs och 11 hits på 4.2 innings.

Jesse Chavez startar ikväll för Angels. Han har inte varit en bärande kraft under sin karriär, utan har fått vara en "bullpen filler".
Han får chansen i Angels nu mest pga att man har ett skadedrabbat lag just nu och ganska lite talang. Chavez har tidigare spelat både i Blue Jays och Dodgers, i båda lagen en ERA på över 4.
Han har denna säsong också mycket mera walks än strikeouts.

Båda dessa pitchers har inte sett bra ut, och jag förväntar mig att denna lina passeras relativt enkelt.
Båda lagens pitching har inte funkat, och funkar det inte borde vi ha en rimlig chans att få se runs ikväll.
Linan på Unibet ligger på 7.5 för tillfället, och den kan ligga på 8 på andra bolag, men det skulle jag också ta!



2.NBA
Utah Jazz - LA Clippers: Utah -2.5
Odds: 1.90 (Unibet) Kl 03:00

Jazz och Clippers möts natten till måndag i en superintressant och viktig match. Clippers leder serien med 2-1 och därmed är Jazz nästan tvunget att knipa en seger inatt. Speciellt på hemmaplan skall man klara detta.
Clippers drabbades senaste match av en skada på Blake Griffin (tåskada), som kommer vara ute resten av slutspelet. Man har varit ok utan honom förr, men han är ändå en av deras bästa spelare. Clippers var bra senast, bl.a Chris Paul lyckades göra 34 poäng.
Jazz spelade senast utan centern Rudy Gobert, han var väldigt bra i första matchen i denna serie som Utah vann. Han har en lättare knäskada just nu, missade game 2 och 3, och är osäker till nattens match. En som visat framfötterna i Jazz här är Gordon Heyward. Han är bästa poängplockare i Jazz på 26.5. Senast mot Clippers fick han till hela 40 poäng.
Utah har levt på sitt magnifika defensiva arbete denna säsong, man har släppt till i snitt 96.8 poäng, och lyckats göra 100.7 poäng framåt.
Clippers ligger sexa i scoring på 108.7 poäng, och släpper till i snitt 104.4 poäng.
Utah hade bra chans att vinna senast, men man lät Clippers komma tillbaka. Jazz spelade bättre nästan hela matchen och hade kontroll största delen.
Jag tror att Utah kan göra match av denna serie, det är man tillräckligt bra för. Med Griffin borta för Clippers, och Utah på hemmaplan kan det bli för mycket för Clippers ikväll, 97 - 93 till Jazz.


Det var allt för idag!
Lycka till!

Senast redigerad av maximalvinst den 2017-04-23 klockan 16:38.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-23, 17:12   #228
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

En rättelse i MLB spelet:

Daniel Wright kommer att starta för LA Angels istället för Jason Chavez, som inte kommer till start av någon anledning.

Wright är dock mycket sämre än Chavez, en ERA på 6.75 hittills, och håller inte alls samma klass. Överspelet ser minst lika bra ut ändå!!
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-24, 15:24   #229
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

Spel 24.4


Bättre igår och hoppas vi kan fortsätta på samma spår idag!

Dagens spel:

1.MLB
Baltimore Orioles - Tampa Bay Rays: Tampa Bay ML
Odds: 1.78 (Unibet) Kl 01:00

Orioles och Rays möts natten till tisdagen i Baltimore, och jag ser klart värde på Rays i denna matchup.
Orioles problem senaste åren har varit ojämnheten, man har inte lyckats i det långa loppet.
Rays har varit ok hittills, och man hoppas kunna göra ett positivt intryck denna säsong.
Chris Archer startar inatt för Rays, som har varit bra hittills. Han har haft fyra starter och har en ERA på 3.20. Det är ungefär på samma nivå som de senaste åren vilket är mycket bra. Han har inte gett upp mer än två runs förrän senast mot Tigers där det blev 4 runs. På bortaplan har han i år spelat en match där han har en ERA på 1.59 och bara gett upp en run på 5.2 innings.

Ubaldo Jimenez startar för Orioles inatt. Jimenez hade väl sin bästa tid i Colorado Rockies mellan 2006 och 2010. Sedan dess har han inte lyckats komma upp till samma nivå, och han har nog tyvärr sett sin bästa tid redan.
Han såg trög ut senaste säsong med en ERA på 5.44, som är hans sämsta hittills. I två av tre starter i år har han gett upp 5 runs, mot Reds fick han dock till det, inga runs på 7.2 innings. Jag tror inte på samma sak inatt, hans problem är just ojämnheten, och han har svårt att få till många bra matcher i rad.
Jag tycker att Jimenez har varit lite överskattad hittills, och jag går med det hetare laget, och den mycket bättre pitchern i natt.


2.MLB
Arizona Diamondbacks - San Diego Padres: Arizona att leda efter 5 innings
Odds: 1.85 (Unibet) Kl 03:30

Diamondbacks och Padres drabbar samman natten till tisdag i Arizona. Hemma har D`backs varit fantastiskt bra, och jag tror det kommer att fortsätta mot ett svagt Padres.
Padres har det kämpigt just nu, och man har svårt att vinna tighta matcher. Bärande kraft i San Diego har främst varit Austin Hedges, som är en hard hitting catcher. Han har stått för 5 homeruns och dragit in 11 runs så här långt.

Diamondbacks spelar fantastisk baseball nu, och har gjort så länge. Och med deras bästa pitcher inatt tror jag streaken fortsätter. Bärande kraft i Arizona har främst varit Yasmany Tomas som stått för 4 homeruns samt Jake Lamb som fått till hela 18 runs.

Arizona startar inatt med All-Star pitchern Zach Greinke, som vi alla vet vad han går för. Han är dock 1-2 i år med en ERA på 3.28, men har inte blivit utspelad alls i dessa matcher. Mot ett svagt Padres skall han kunna "take care of business" inatt.
Padres startar med Jhoulys Chacin inatt. Han är 2-2 på fyra starter med en ERA på 4.70. Han håller inte alls samma klass som Greinke, och får det svårt mot ett hett Arizona.
Som sagt, klasskillnaden är stor här för tillfället, och Arizona tar en ny seger inatt. Padres kommer också från en liten "marathonmatch" i natten till söndag då man spelade 11 innings, och deras "pitching staff" kan vara lite mörbultade och trötta.
Oddset på Arizona ligger på 1.58 just nu, lite lågt för min smak. Eftersom jag aldrig lägger -1.5 på ett hemmalag spelar jag Arizona att leda efter 5 innings till oddset 1.85.

Senast redigerad av maximalvinst den 2017-04-24 klockan 16:32.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-25, 15:02   #230
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

Spel 25.4


BLGM - spel och Amerika spel idag!!!


Dagens spel:

Båda lagen gör mål

1.National League, England
Dover Athletic - Macclesfield Town: BLGM (JA)
Odds: 1.70 (Unibet) Kl 20:45



Amerika-spel:


1.MLB
Detroit Tigers - Seattle Mariners: över 8.5 runs
Odds: 2.00 (Unibet) Kl 01:00


Detroit och Seattle möts natten till onsdag, och jag ser värde på överspelet till ett bra odds.
Nyckeln till spelet hittar jag i Detroit, och deras bullpens. De är absolut "train wreck" för tillfället. Tigers är ok som lag, och kan vara med och utmana, men deras bullpens har ofta varit det som avgjort till deras nackdel. På senare år har deras starting pitching försvagats också. Man har hoppats mycket på spelare som Matt Boyd och Daniel Norris, men de har inte lyckats så bra som man hoppats, fastän de varit ok.

Tigers startar med Jordan Zimmerman inatt, som har det kämpigt för tillfället. Han är 1-1 hittills med en ERA på 5.94 denna säsong.
Jag tror Zimmerman och Tigers får jobba ikväll, och tippar att Seattle får in åtminstone 4-5 runs.

Felix Hernandez startar för Mariners inatt. Hernandez har tidigare år varit en av de bästa pitchers, men har på senare fallit lägre och lägre neråt. Han har börjat se trögare och trögare ut, ända sedan 2014 har han haft sämre ERA varje år. Senaste säsong hade han 3.82. I år har han gjort två starter på bortaplan, med en ERA på 4.09. Jag tror inte att "King Felix" behöver göra sitt allra yttersta inatt mot Tigers, då deras pitching inte alls funkat som man ligger klart sist i. Som team ligger Tigers på 30:nde plats i ERA, 5.23.
Jag tror att vi passerar denna total inatt, och när vi får 2.00 på över 8.5 måste jag prova det. Tigers - Mariners, 4-6!!



Det var allt för idag!
Lycka till!

Senast redigerad av maximalvinst den 2017-04-25 klockan 15:22.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-26, 13:55   #231
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

Spel 26.4


Bra dag igår, 2-0!
Överspelet på Tigers-Mariners går in med marginal, slutar 19-9 till Tigers.

Ett BLGM-spel idag + NBA och MLB:


Båda lagen gör mål


1.Coupe de France, Frankrike
Paris SG - Monaco: BLGM (JA)
Odds: 1.72 (Unibet) Kl 21:00



Återkommer om en stund med ett NBA-spel och ett MLB-spel!!!
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-26, 14:35   #232
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

Spel 26.4


Amerika-spel:


1.NBA
Washington Wizards - Atlanta Hawks: Washington -5.5
Odds: 1.91 (Unibet) Kl 00:00


Wizards och Hawks drabbar samman i den femte playoffmatchen natten till torsdag i Verizon Center. Det står 2-2 för tillfället i denna matchserie.
Wizards lyckades knipa två hemmasegrar i rad, medan i sin tur Hawks lyckades göra samma sak på hemmaplan. Därmed har vi en superintressant batalj att vänta inatt.
Jag ser dock värde på Wizards, mest pga hemmaplan, som varit viktig i denna matchserie. Hawks var bra senast, 7st spelare gjorde 10+ poäng, speciellt Paul Millsap var bra med 19 poäng. Dwight Howard gjorde 16 poäng och stod för 15 rebounds.
Wizards har varit bra på hemmaplan i denna matchserie. Man har snittat 112 poäng hittills. På bortaplan lyckades man inte göra mer än 100 poäng. Man blev helt enkelt "outscored" och "outrebounded". Bl.a Bradley Beal var bra i Wizards med 32 poäng, också John Wall med 22 poäng och 10 assists var bra.

Atlanta är 1-4 ATS på de senaste 5 bortamatcherna. Washington däremot är 4-1 ATS på de senaste 5 hemmamatcherna. Det är också 4-0 ATS för hemmalaget mellan dessa lag de senaste 4 matcherna.

Washingtons Ian Mahinmi missade de två senaste matcherna och är osäker till nattens match.

Wizards rankades som 9:a i offensive efficiency under grundserien, medan Hawks rankades 4:a i defensive efficiency. Hawks kunde spela på en låg pace på hemmaplan, och "sakta ner" Wizards, men jag ser inte det hända på hemmaplan. Jag har varit imponerad av Wizards offensiva kvaliteter i år och förväntar mig ett starkt offensivt lag som vill vinna inatt efter två förluster.



2.MLB
Texas Rangers - Minnesota Twins: Minnesota ML
Odds: 2.28 (Unibet) Kl 02:00

Rangers och Twins möts natten till torsdag, och jag ser stort värde i en underdog, som jag absolut måste prova till ett väldigt bra odds.
Vi har här ett "struggling team" och ett lag med en mycket het pitcher, och här tar jag mina chanser med denne heta pitcher.

Minnesota Twins startar med fenomenale Hector Santiago inatt. Han var bra senast mot Tigers, där han bara gav upp 3 runs på 6 1/3 innings. Santiago har också endast 4 walks på 4 matcher vilket är enormt bra. Han är 2-1 denna säsong med en ERA på 2.19 och 0.97 WHIP. Jag tror att hans "hot performance" får en fortsättning inatt.

Cole Hamels kommer att starta för Rangers inatt. Han var okej senast mot Kansas City Royals. Hamels har en lång karriär bakom sig i bl.a Phillies, och sedan han kom över till Rangers har han haft väldigt svårt mot just Minnesota Twins. Hamels är 1-1 i 5 starter med en ERA på 6.91 mot Minnesota. Jag tror att det också får en fortsättning i nattens match.

Minnesota Twins är 6:a i ERA med 3.51, medan Rangers är 9:de med 3.66. Båda dessa lag ligger ganska lika och i botten i hitting stats. Twins batting average ligger på 22.9% medan Rangers har 21.1%.

Minnesota har också varit bra i år just mot left-handed starters, 4-1 på de senaste 5 bortamatcherna, vilket jag tycker ger dom en liten fördel.

Twins slog Rangers igår, och det fortsätter idag. Det här oddset är alldeles för högt för att lämnas bort. Ett "struggling" Rangers mot en mycket het pitcher och ett hett lag, Rangers - Twins, 3-5!!!



Det var allt för idag!
Lycka till!

Senast redigerad av maximalvinst den 2017-04-26 klockan 15:38.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-27, 18:12   #233
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

Spel 27.4


Sämre dag igår, men så länge vi vinner mer än vi förlorar håller vi oss ovanför ytan!

Tre spel idag, utan motiveringar pga tidsbrist:


1.NBA
Milwaukee Bucks - Toronto Raptors: Milwaukee ML
Odds: 1.92 (Unibet) Kl 01:00


2.MLB
San Francisco Giants - LA Dodgers: LA Dodgers ML
Odds: 1.75 (Unibet) Kl 21:45


3.NHL
Washington Capitals - Pittsburgh Penguins: över 5.5 mål
Odds: 1.92 (Unibet) Kl 01:30
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-28, 14:54   #234
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

Spel 28.4


Tidsbrist idag också så det får bli utan motiveringar!!

Dagens spel:

1.NBA
Utah Jazz - LA Clippers: La Clippers +6.5
Odds: 1.88 (Unibet) Kl 04:30


2.MLB
New York Yankees - Baltimore Orioles: NY Yankees ML
Odds: 1.76 (Unibet) Kl 01:00


3.NHL
Anaheim Ducks - Edmonton Oilers: Anaheim (fulltid)
Odds: 2.33 (Unibet) Kl 04:30




Det var allt för idag!
Lycka till!
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-29, 17:49   #235
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

Spel 29.4


Dagens spel:


1.NHL
Ottawa Senators - NY Rangers: NY Rangers (fulltid)
Odds: 2.55 (Unibet) Kl 21:00


Senators och Rangers möts i en tidig match lördag kväll, och vi har en spännande andra match i denna serie att se fram emot.
Senators knep den första matchen hemma med 2-1.

Ser man till skott på mål i den första matchen, var Ottawa strået vassare, man vann skotten med 43-35. Men det speglar inte riktigt matchbilden, Rangers dominerade ändå största delen av matchen, men man lyckades inte riktigt näta den gången. Båda lagen hade ganska många målchanser, och Rangers gjorde första målet i powerplay. Matchen var jämn, och med lite flyt hade Rangers kunnat vinna den matchen.

Det var besviket i Rangers lägret efter matchen, man spelade en bra match och förtjänade verkligen ett bättre resultat. Coach Alan Vigneault poängterade att spelarna var frustrerade eftersom man inte kunde utnyttja de misstag som Senators gjorde i matchen. Henrik Lundqvist var strålande i matchen, och höll laget inne i matchen. Han gjorde 21 räddningar i första perioden, och totalt 41 st i matchen.

Ottawa hoppas att Erik Karlsson igen skall vara deras ledare, och skapa målchanser för sina lagkamrater.
NY Rangers hoppas att Lundqvist skall göra ännu en stor match och hålla laget inne i matchen,och man hoppas också på bättre produktivitet och effektivitet framåt.

Jag tyckte Rangers såg fräscha ut senast, och oddset 2.55 på ett motiverat Rangers i natt provar jag, Ottawa - NY Rangers, 1 - 3!!!





Det var allt för idag!
Lycka till!
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-30, 15:37   #236
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

Spel 30.4


Tre spel idag:


1.MLB
Toronto Blue Jays - Tampa Bay Rays: över 7.5 runs
Odds: 1.90 (Unibet) Kl 19:00


2.NHL
Edmonton Oilers - Anaheim Ducks: över 4.5 mål
Odds: 1.70 (Unibet) Kl 01:00


3.NHL
Edmonton Oilers - Anaheim Ducks: Anaheim ML
Odds: 2.14 (Unibet) Kl 01:00
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-01, 15:29   #237
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

Spel 1.5


Dagens spel:


1.MLB
Atlanta Braves - New York Mets: Atlanta Braves ML
Odds: 1.81 (Unibet) Kl 01:30


Braves och Mets möts natten till tisdag, och jag gillar skarpt Braves i denna matchup.
Braves förlorade i söndags efter fyra raka segrar, och är tillbaka på hemmaplan efter nio raka bortamatcher. Braves ligger fyra NL East, är 10-13 denna säsong och 4-6 i de senaste tio matcherna.
Atlanta startar inatt med fenomenale Julio Teheran. Han är 2-1 hittills denna säsong. På 29.1 innings har han 22 strikeouts, 15 walks och en ERA på 3.38. I sin senaste match spelade han 6.1 innings och gav bara upp 2 runs. Teheran har också varit väldigt bra mot just Mets, 8-3 med en ERA på 2.25, och ännu bättre de fyra senaste mot Mets, 4-0 och en ERA på 0.77.

Mets startar med Robert Gsellman inatt. Han är 0-2 hittills. På 21.2 innings har han 22 strikeouts, 9 walks och en ERA på 6.23. I sin senaste match spelade han 4 innings och gav upp 5 runs. Mets får det tufft mentalt i nattens match efter gårdagens storförlust där man gav upp över 20 runs. Man är 10-13 denna säsong, 3-7 de senaste tio matcherna och man ligger femte i NL East.

Mets måste resa ända till Atlanta på måndag efter att ha blivit förödmjukade dagen innan. Man möter dessutom Atlantas bästa pitcher. Braves brukar inte vara favoriter mot Mets, men i denna match skall man definitivt vara det.

Braves har spelat bra baseball den senaste tiden, och framförallt denna "pitching matchup" gör att jag går med Braves inatt.



2.NHL
Pittsburgh Penguins - Washington Capitals: Washington team över 2.5 mål
Odds: 1.75 (Unibet) Kl 01:30

Penguins och Capitals möts natten till tisdagen i en mycket viktig match, speciellt för Washington. Penguins leder matchserien med 2-0, och därmed är Washington tvungna att gå framåt här.
Dessa två lag är de snabbaste i NHL, och speciellt nu när Capitals måste hitta målet, tror jag vi får se minst 3 mål från Washington inatt.

Nyckeln till mål inatt för Capitals hittar jag i deras starka powerplay. Sitter det inatt, då kan det gå bra för dem. Jag tycker också att Washington är ett alldeles för bra lag för att bli utklassade som man blivit hittills mot Penguins.

Finns inte så mycket mer att säga, 3 mål i en näst intill måstematch för Capitals skall inte vara omöjligt!!!



Det var allt för idag!
Lycka till!

Senast redigerad av maximalvinst den 2017-05-01 klockan 18:25.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-02, 15:18   #238
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

Spel 2.5


OBS!!!
Jag kommer att flytta över mina MLB-baseball spel till Nordicbet, bättre utbud där enligt mej!
På Nordicbet finns möjligheten att köpa ner/upp teamtotalerna, vilket jag kommer spela mycket på.

Är det någon som vet något annat bolag som erbjuder detta (köpa ner/upp teamtotaler)?


Dagens spel:


1.MLB-parlay (köpta linor)
Cincinnati Reds - Pittsburgh Pirates: Pittsburgh team över 2.5 runs
Odds: 1.35 (Nordicbet) Kl 02:00

Houston Astros - Texas Rangers: Texas team över 2.5 runs
Odds: 1.37 (Nordicbet) Kl 03:00

Totalt odds: 1.85




2.NBA
Golden State Warriors - Utah Jazz: över 206.5 poäng
Odds: 1.91 (Unibet) Kl 04:30


3.MLB
Boston Red Sox - Baltimore Orioles: under 8.5 runs
Odds: 2.05 (Nordicbet) Kl 01:00



Det var allt för idag!
Lycka till!

Senast redigerad av maximalvinst den 2017-05-02 klockan 20:12.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-03, 16:39   #239
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

Spel 3.5


Dagens spel:


1.MLB-parlay (köpta linor)

Cincinnati Reds - Pittsburgh Pirates: Pittsburgh teamtotal över 3.5 runs
Odds: 1.59 (Nordicbet) Kl 01:00

Kansas City Royals - Chicago White Sox: Chicago teamtotal över 2.5 runs
Odds: 1.48 (Nordicbet) Kl 02:00

Totalt odds: 2.35




2.NBA
San Antonio Spurs - Houston Rockets: över 215.5 poäng
Odds: 1.94 (Unibet) Kl 03:30
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-15, 20:23   #240
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

Back from södern


Har precis kommit hem från en skön semester i södern, och är redo att ta mig an spelen igen! Motiveringarna lämnar bort idag, men skall försöka så gott jag hinner!


Dagens spel:

1.MLB-dubbel (köpta linor)
Toronto Blue Jays - Atlanta Braves: Toronto team över 3.5 runs
Odds: 1.50 (Nordicbet) Kl 01:00

San Diego Padres - Milwaukee Brewers: Milwaukee team över 2.5 runs
Odds: 1.48 (Nordicbet) Kl 04:00

Totalt odds: 2.22



2.MLB
San Francisco Giants - LA Dodgers: under 7.5 runs
Odds: 2.00 (Unibet) Kl 04:00



3.MLB
Toronto Blue Jays - Atlanta Braves: över 9.5 runs
Odds: 2.10 (Nordicbet) Kl 01:00


4.NBA
Boston Celtics - Washington Wizards: Washington +5.5
Odds: 1.90 (Unibet) Kl 02:00



5.NHL
Pittsburgh Penguins - Ottawa Senators: Pittsburgh (fulltid)
Odds: 1.85 (Unibet) Kl 02:00



Det var allt för idag!
Lycka till!
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td