Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-20, 12:55   #136
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 36
Sharp$: 3
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olof86 Visa inlägg
Men är du tappad? Ska du fortsätta modifiera spel i efterhand? Har du inte begripit nånting vi har skrivit?
Nej det är jag inte.. men du verkar vara det?
Naturligtvis skall infon vara där för att folk skall kunna se om jag ändrat i efterhand begriper du väl
Iceeman är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-20, 12:57   #137
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 36
Sharp$: 3
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SuperAnton Visa inlägg
Jag tror du ska fråga dig själv vad syftet är med att du erbjuder tjänsten på det sätt du gör. Jag menar handen-på-hjärtat vad är din faktiska drivkraft och syfte?

Om en del av syftet på något sätt är kopplat till det sociala utbytet (inkl positiv feedback relaterat till spelen) i chatt och kommentarer på blogginlägg, så tror jag du gör bäst i att lägga ner åtminstone vad gäller att driva det hela som en betaltjänst.

Man är som man är och det är svårt för oss alla att ändra oss på något radikalt sätt. Jag tror helt enkelt inte du är den person som har det kundfokus och ödmjukhet som krävs för att hantera kundrelationer på detta sätt där en del kritiska personer alltid kommer uppfattas som dryga. Även de måste bemötas med en viss grad av respekt, och det är en konst i sig.

Mitt förslag om du ska fortsätta som betaltjänst är att helt sonika fimpa chattfunktionen och kommentarsmöjligheterna för all framtid och bara fokusera på att leverera det som folk vill ha. Nämligen högkvalitativa spel och inget annat. Upprättelse kommer kanske till slut men det lär ta tid.
Tack för synpunkterna...tåls att tänka på det där. Faktum är att jag börjat tvila på mig själv... jag är nog inte så bra som jag trodde. Och då är det nog läge att lägga ner
Iceeman är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-20, 13:02   #138
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Iceeman Visa inlägg
Tack för synpunkterna...tåls att tänka på det där. Faktum är att jag börjat tvila på mig själv... jag är nog inte så bra som jag trodde. Och då är det nog läge att lägga ner
Du skrev ju några inlägg högre upp att du raderat förlorade spel tidigare för att det ska se bättre ut, och först nu har du börjat tvivla på dig själv?
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-20, 13:15   #139
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

OT RENSAT, Håll er sakliga och har ni inga bevis/belägg så knip igen istället /MOD
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-20, 13:24   #140
 
olof86s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 479
Sharp$: 27
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Iceeman Visa inlägg
Nej det är jag inte.. men du verkar vara det?
Naturligtvis skall infon vara där för att folk skall kunna se om jag ändrat i efterhand begriper du väl
Om dina lir är modifierade eller inte spelar iofs ingen roll när du ändå tar bort förlusterna sen.

Gällande dina tafatta försök till redemption... du behöver inte fråga efter vad du ska göra för att rentvå dig; du VET vad som måste göras. Hint: gör allt tvärtom.
__________________
"I find that the harder I work, the more luck I seem to have."
Thomas Jefferson
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-20, 13:56   #141
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Iceeman är den riktige "iceeman" slutdiskuterat om det. Kan ni inte hålla er sakliga så kommer tråden låsas och varningar utdelas.

Citat:
1.3 Det är förbjudet att skapa eller sprida uttalanden som är stötande eller ärekränkande. Argumentera gärna, men låt det aldrig spåra ur till pajkastning.
MOD
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-20, 13:57   #142
 
olof86s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 479
Sharp$: 27
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Iceeman Visa inlägg
Personlighetskluven: Ena dagen är jag både Iceeman och Kidcox och nu är jag ingen av dem längre
Haha inte dumt Will the real Iceeman please stand up?

Men det här med "den svenska avundsjukan" är ju oftast bara ett uppblåsbart slagträ när de riktiga argumenten saknas. Självklart krävs det en högre nivå och trevligare ton mellan dig och dina betalande kunder än mellan oss forumiter på Sharps.

Känner du för att öppna ett konto åt mig så inte mig emot Då kan jag gå i god för att du är Iceeman sen, om du vill det. Det tvivlar jag personligen inte på nu heller. Men jag kommer ju inte vara nån slags obetald proofer åt dig - ärligt talat för att det är roligare att såga än att nicka instämmande Tror dessutom det finns mer lämpade (tekniska) lösningar än att folk manuellt ska sitta och ge tummen upp.
__________________
"I find that the harder I work, the more luck I seem to have."
Thomas Jefferson
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-20, 14:01   #143
 
smalkes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 199
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Iceeman Visa inlägg
Ta betalt: Jo, jag förstår att det är det ni retar er på ... vanlig svensk avundsjuka.

Personlighetskluven: Ena dagen är jag både Iceeman och Kidcox och nu är jag ingen av dem längre

Gå vidare: Jag föreslår att om några av er vill så får ni konto till sidan så ni kan hålla koll på mig lite enklare. olof86? Intresserad? Blir enklare att se om jag fifflar med siffrorna. Dessutom bevisar det att jag är den riktige Iceeman
Avundsjuka handlar det knappast om,självklart blir folk förbannade när dom betalar för en tjänst av dig och sen så pissar du på dom med din attityd och är otrevlig, tror inte dina kunder förväntar sig en 13 årings betende från en 35 åring.... Du förstår väl själv att det inte funkar i längden när man har en betaltjänst?? vad hade du själv tyckt om du var kund hos nån som gjort så ?
smalke är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-20, 14:03   #144
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 36
Sharp$: 3
Standard

Nej fan.. jag är inte ute efter nån obetald proofer .. men det verkar lite som att du går i spetsen när det gäller den här tråden (och därmed sågandet)... därför tänker jag slå två flugor i en smäll.

Därför ger jag dig mer än gärna konto (om du tar emot det?)... det jag vill ha i utbyte är att du går i god att jag är den riktige Iceeman, no more!
Iceeman är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-20, 14:06   #145
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 36
Sharp$: 3
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av smalke Visa inlägg
Avundsjuka handlar det knappast om,självklart blir folk förbannade när dom betalar för en tjänst av dig och sen så pissar du på dom med din attityd och är otrevlig, tror inte dina kunder förväntar sig en 13 årings betende från en 35 åring.... Du förstår väl själv att det inte funkar i längden när man har en betaltjänst?? vad hade du själv tyckt om du var kund hos nån som gjort så ?
Nej visst, helt rätt.. men nu var det faktiskt så att de människor jag kallade spermatunnor osv INTE var medlemmar, utan fjortisar som vill jävlas.

Du refererar förmodligen till incidenten som vi tidigare har diskuterat då Kidcox vart lite överansträngd i chatten? Inte acceptabelt beteende, som jag sa förut också
Iceeman är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-20, 14:06   #146
 
olof86s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 479
Sharp$: 27
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Iceeman Visa inlägg
Därför ger jag dig mer än gärna konto (om du tar emot det?)... det jag vill ha i utbyte är att du går i god att jag är den riktige Iceeman, no more!
Absolut, PM:a kontouppgifter bara så loggar jag in och skriver en rad här sen för att bekräfta.
__________________
"I find that the harder I work, the more luck I seem to have."
Thomas Jefferson
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-20, 14:06   #147
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Iceeman är den riktige "iceeman" slutdiskuterat om det. Kan ni inte hålla er sakliga så kommer tråden låsas och varningar utdelas.


MOD
Tycker det känns orimligt att någon kan vända med sådana tvära kast och framstå som så vitt skilda personer på olika platser. Men om ni har bekräftat att Iceeman på shaprs är "rätt" så är det så.

Kommer hålla mig utanför detta av flera skäl.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-20, 14:13   #148
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Iceeman Visa inlägg
Nej visst, helt rätt.. men nu var det faktiskt så att de människor jag kallade spermatunnor osv INTE var medlemmar, utan fjortisar som vill jävlas.

Du refererar förmodligen till incidenten som vi tidigare har diskuterat då Kidcox vart lite överansträngd i chatten? Inte acceptabelt beteende, som jag sa förut också
Men vänta nu? är inte du och kidcox samma person? eller är det bara jag som är snurrig? ... bara undrar eftersom du skrev så här bara för ett tag sedan:

"1. Nä jag skyller inte på Kidcox .. hehe.. det var ett lurendrejeri redan från början.. Han finns inte.. Jag och Kidcox är samma person."
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-20, 14:22   #149
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 36
Sharp$: 3
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boden Visa inlägg
Men vänta nu? är inte du och kidcox samma person? eller är det bara jag som är snurrig? ... bara undrar eftersom du skrev så här bara för ett tag sedan:

"1. Nä jag skyller inte på Kidcox .. hehe.. det var ett lurendrejeri redan från början.. Han finns inte.. Jag och Kidcox är samma person."
Vem vet .. ibland är jag Iceeman, ibland är jag Kidcox ... oftast båda av dem eller ingen alls? Det är ju ni själva som har snurrat ihop det där från början
Iceeman är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-20, 14:26   #150
 
smalkes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 199
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Iceeman Visa inlägg
Vem vet .. ibland är jag Iceeman, ibland är jag Kidcox ... oftast båda av dem eller ingen alls? Det är ju ni själva som har snurrat ihop det där från början
Om du nu vill försöka vinna tebax din trovärdighet som du säger så är det ju en bra början om du lägger korten på bordet och säger som det är?
smalke är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td