Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-13, 17:42   #31
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2165
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av scwee Visa inlägg
Nu kör ju vladanladan.com samma visa, han har dock aldrig brytt sig om att redovisa någon statistik så det blir svårt att avgöra hur det går där.
Jag personligen skulle aldrig betala för en "expert" som inte kan redovisa sin statistik. Det är det minsta man ska begära när man betalar för spel. Tog mig en titt på vladanladan.com och kom igen, vill du ha 1.20 oddsare kan jag ge dig dom till ett riktigt bra pris:
Spoiler:
Gratis!
papak är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-13, 17:42   #32
 
olof86s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 479
Sharp$: 27
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av scwee Visa inlägg
Nu kör ju vladanladan.com samma visa, han har dock aldrig brytt sig om att redovisa någon statistik så det blir svårt att avgöra hur det går där.
WHAT? Hans namn dök väl upp först för några månader sen, skrev lite rekar utan att föra nån statistik, och folk betalar 100 kr i månaden för det? Vissa förtjänar att förlora sina pengar.

Han lirar idag Luton 1.20 och Notts county 1.30. Strålande rekar med motiveringar som innehåller ordet "ränta".
__________________
"I find that the harder I work, the more luck I seem to have."
Thomas Jefferson
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-13, 17:54   #33
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 112
Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Oflyt, frustration, press och mindre fiffel tror jag är osakerna.
Låter rimligt.
stevebc är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-13, 18:01   #34
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Oflyt, frustration, press och mindre fiffel tror jag är osakerna.
Samt stress att få upp siffrorna, vilket kanske resulterar i sämre analyserade spel... jag "mår skit" när jag lagt upp en rek här på forumet som folk förlorar på. Men om jag även hade tagit betalt för det hade jag verkligen mått illa, inte konstigt man snabbt vill börja leverera, trots att stress + pengahunger sällan är något positivt för ens spelande...


Citat:
Ursprungligen postat av iCash Visa inlägg
Time Will Tell
Så sant, när man tar betalt är ens spel under bevakning och OM man skulle försöka slipa siffror märks det direkt.
Är bara att låta tiden har sin gång helt enkelt ... jag hoppas dock han vänder och levererar igen, han ska ju va grymm när han är i form!...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-13, 18:03   #35
 
vonschweikerts avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 133
Sharp$: 37
Standard

Har alltid undrat vem Kidcox är, känns lite som att det är en och samma person. Har alltid haft den känslan av ngn anledning.
vonschweikert är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-13, 18:32   #36
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4292
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av vonschweikert Visa inlägg
Har alltid undrat vem Kidcox är, känns lite som att det är en och samma person. Har alltid haft den känslan av ngn anledning.
Olof och jag har diskuterat det innan och vi tror likadant.
Att det är hans alter ego
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-13, 18:37   #37
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Då har han ju alltid nån att skylla på när det går skit
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-13, 19:58   #38
 
pawwesharks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 176
Sharp$: 1694

golf2011-2012
Stats: 32 - 24 - 8
ROI: 100.93%
Vinstprocent: 57.14%

Standard

mycke rött ikväll

3 spel
3 förluster

pawweshark är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-13, 20:06   #39
 
Nians avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Hemma
Inlägg: 211
Sharp$: 1094
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Olof och jag har diskuterat det innan och vi tror likadant.
Att det är hans alter ego
Hade han inte en annan vapendragare också ett tag innan detta med betalspel kom på tapeten?
Nian är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-13, 20:08   #40
 
olof86s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 479
Sharp$: 27
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nian Visa inlägg
Hade han inte en annan vapendragare också ett tag innan detta med betalspel kom på tapeten?
Ja det är samma kille.

Kidcox = JanneMang ( = Iceeman? )
__________________
"I find that the harder I work, the more luck I seem to have."
Thomas Jefferson
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-13, 20:12   #41
 
Nians avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Hemma
Inlägg: 211
Sharp$: 1094
Standard

Jannemang så var det, var det inte han som var så duktig på skidskytte eller var det någon annan sport?

Dock är det ju med största sannolikhet en och samma person.
Nian är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-13, 20:40   #42
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 72
Sharp$: 26
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
Jag personligen skulle aldrig betala för en "expert" som inte kan redovisa sin statistik. Det är det minsta man ska begära när man betalar för spel. Tog mig en titt på vladanladan.com och kom igen, vill du ha 1.20 oddsare kan jag ge dig dom till ett riktigt bra pris:
Spoiler:
Gratis!
Citat:
Ursprungligen postat av olof86 Visa inlägg
WHAT? Hans namn dök väl upp först för några månader sen, skrev lite rekar utan att föra nån statistik, och folk betalar 100 kr i månaden för det? Vissa förtjänar att förlora sina pengar.

Han lirar idag Luton 1.20 och Notts county 1.30. Strålande rekar med motiveringar som innehåller ordet "ränta".
Tro nu inte att jag för en sekund tänker betala för karlns rekar, men jag tyckte mig ana ett litet mönster Som ni påpekar vill det till att han har en hejdundrans träffprocent med de spel han rekar om den hundralappen ska betala sig

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Olof och jag har diskuterat det innan och vi tror likadant.
Att det är hans alter ego
Haha, ingen dålig hybris han besitter om så är fallet, minns att han flertalet gånger hänvisade till JanneMang som "spelguden"
scwee är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-13, 21:10   #43
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 112
Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nian Visa inlägg
Jannemang så var det, var det inte han som var så duktig på skidskytte eller var det någon annan sport?

Dock är det ju med största sannolikhet en och samma person.
Då sitter han vid två datorer samtidigt, inloggad i samma chatt, och pratar med sig själv.
stevebc är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-13, 22:24   #44
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Coop Arena
Inlägg: 606
Sharp$: 663


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av stevebc Visa inlägg
Då sitter han vid två datorer samtidigt, inloggad i samma chatt, och pratar med sig själv.
schitzofren?
Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-13, 23:01   #45
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 112
Sharp$: 23
Standard

Jag tvivlar inte på att JanneMang existerar. Jag tror inte han bluffat till sig hela vägen för att få några hundralappar extra i månaden. Men det går onekligen dåligt. Jag hade gärna velat se hans resultat, utvärderingar men framför allt chattloggen. Inte av sadism, men utan av nyfikenhet. Jag var ett tag nära på att bli betalande medlem, när jag var med i flytet och tjänade rätt fina stålar på hans tips. Men hoppade av tåget då folk här på Sharps ifrågasatte hans bokföring, och det är jag väldigt glad för.

Ni som är betalande medlemmar, hur är stämningen i chatten? Hur förklarar Iceeman sina resultat? Innan han började ta betalt var han ju så känslig för kritik och stängde ner bloggen två gånger bara för att en enda person klagade. Nu måste det ju komma från alla hörn och kanter, även från hans starkaste supportrar.
stevebc är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td