Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-11, 22:00   #16
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av perry Visa inlägg
Här kan man lägga upp dagens spel, har själv reggat mig på deras sida men lösenordet jag fick fungerade inte så jag hoppas någon vänlig själ kan lägga upp spelen här.
Skicka honom ett mail så löser det sig med lösenordet ska du se.
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-13, 15:31   #17
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 27
Sharp$: 58
Standard

Det verkar inte gå så bra för de just nu. Ser bara röda siffror.
ceddix är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-13, 15:48   #18
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 112
Sharp$: 23
Standard

Tänkte fråga om det nyss. Ända sedan han gjorde det till en sida för medlemmar (mitten av mars?) så har han tappat i resultat. När han låg på nära 118% ROI totalt sjönk han till typ 114-115% inom två veckor.
stevebc är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-13, 16:02   #19
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av stevebc Visa inlägg
Tänkte fråga om det nyss. Ända sedan han gjorde det till en sida för medlemmar (mitten av mars?) så har han tappat i resultat. När han låg på nära 118% ROI totalt sjönk han till typ 114-115% inom två veckor.
ROI kan förändras snabbt och alla kan ha otur att åka på en downswing, har också tittat in på hans spelsida och som det ser ut nu så är man ju inte sugen på att betala för tipsen

TotaltAntal spel:143
Omsättning:93600.00
Netto:-15128.49
ROI:83.84%


Vissa menar ju även på att han manipulerat sin ROI för att ge den en skjuts uppåt innan han "gick pro" och börjat ta betalt, om det stämmer eller inte har jag personligen ingen aning om då jag aldrig har ryggat hans spel. Men vill han ha fler kunder så får han nog börja leverera lite mer, det är en sak som är säkert....
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-13, 16:39   #20
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 36
Sharp$: 65
Standard

skriv gärna vilken sport det handlar om, om ni har tid =)
tack för tipsen
Makz är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-13, 16:46   #21
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 112
Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Methodwaste Visa inlägg
ROI kan förändras snabbt och alla kan ha otur att åka på en downswing, har också tittat in på hans spelsida och som det ser ut nu så är man ju inte sugen på att betala för tipsen

TotaltAntal spel:143
Omsättning:93600.00
Netto:-15128.49
ROI:83.84%


Vissa menar ju även på att han manipulerat sin ROI för att ge den en skjuts uppåt innan han "gick pro" och börjat ta betalt, om det stämmer eller inte har jag personligen ingen aning om då jag aldrig har ryggat hans spel. Men vill han ha fler kunder så får han nog börja leverera lite mer, det är en sak som är säkert....
Jo, det är klart. Men från att ha spelat över 1400 gånger med en ROI på nära 118% sjönk han efter 50-60 spel ner till under 115%. Det är en rätt stor sänkning på så få spel och det hände i samband med att han gjorde om sidan så den bara blev tillgänglig för medlemmar, och fr o m 1 april för betalande medlemmar. Kanske bara slumpen som ligger bakom det här, men om det nu är som du säger att han har förlorat ytterligare en hel del, på hela 143 spel har han bara 83,84%, så är det ju något som har hänt här. Det är utan tvekan hans största downswing hittils, sedan han började i oktober förra året.
stevebc är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-13, 16:54   #22
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4064

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Han skiter väl helt enkelt i resultaten och inte lägger lika mycket tid på att hitta fina spel, han får ju pengar ändå av alla som köper hans spel!
Kan inte tänka mig nått annat, det har ju verkligen gått käpprätt utför!
perry är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-13, 16:59   #23
 
olof86s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 479
Sharp$: 27
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av perry Visa inlägg
Han skiter väl helt enkelt i resultaten och inte lägger lika mycket tid på att hitta fina spel, han får ju pengar ändå av alla som köper hans spel!
Kan inte tänka mig nått annat, det har ju verkligen gått käpprätt utför!
Men det vore ju dumt att skita i kunderna, då säger de ju upp abonnemanget efter nån månad till i den här takten.

Jag som konspiratoriker lutar ju mer åt alternativet att han inte längre kan slipa på siffrorna Sist jag skrev nåt sånt låstes dock tråden efter att snögubbens hallelujaarmé dök upp och försvarade honom. Ska bli kul att se om de fortfarande är på samma humör.

Sen kan man ju ifrågasätta hur bra en rek på Real Madrid-Barca 1X är med stor insats. Knappast nåt bolag som lämnar tokiga överodds på en så välbevakad match va?
__________________
"I find that the harder I work, the more luck I seem to have."
Thomas Jefferson
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-13, 17:07   #24
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4064

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olof86 Visa inlägg
Men det vore ju dumt att skita i kunderna, då säger de ju upp abonnemanget efter nån månad till i den här takten.

Jag som konspiratoriker lutar ju mer åt alternativet att han inte längre kan slipa på siffrorna Sist jag skrev nåt sånt låstes dock tråden efter att snögubbens hallelujaarmé dök upp och försvarade honom. Ska bli kul att se om de fortfarande är på samma humör.

Sen kan man ju ifrågasätta hur bra en rek på Real Madrid-Barca 1X är med stor insats. Knappast nåt bolag som lämnar tokiga överodds på en så välbevakad match va?
Att han fifflar med siffrorna kan också vara en orsak, tvivlar jag inte på, men tror ändå inte det är hela sanningen. Att hans ROI sjunker så drastiskt kan inte bara ha med fiffling att göra, får man väl hoppas i alla fall
perry är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-13, 17:13   #25
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av perry Visa inlägg
Att han fifflar med siffrorna kan också vara en orsak, tvivlar jag inte på, men tror ändå inte det är hela sanningen. Att hans ROI sjunker så drastiskt kan inte bara ha med fiffling att göra, får man väl hoppas i alla fall
Det är väl precis det det kan ha att göra med?

Killen kan inte längre putsa sina siffror med sena spel och rädda hans dåliga dagar, jag har följt hans blogg förut och kan inte minnas att han någonsin haft en rödd dag typ.

Den spelaren som kan prestera så skulle aldrig släppa en betaltjänst för 125/månad via bettingbloggen.

Kom igen, wake up and smell the coffee.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-13, 17:14   #26
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Oflyt, frustration, press och mindre fiffel tror jag är osakerna.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-13, 17:26   #27
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 72
Sharp$: 26
Standard

Vad säger han själv om det hela? Är inte registrerad så jag har inte tillgång till vare sig blogg eller chat. Jag är förvånad att han visar så pass dåliga siffror, och ser ingen annan förklaring än att det ändå var lite mygel inblandat. Förståeligt om han får lite prestationsångest när han börjar ta betalt, men nu är det så en sån drastisk försämring att jag som sagt inte ser någon annan förklaring.

Men det märkliga är att jag ryggade honom lite i början av året, och bjöd han på många tennisspel till över 2.50 ggr pengarna. Åtminstone kändes det som så, och själv slutade jag + på hans spel.

Nu kör ju vladanladan.com samma visa, han har dock aldrig brytt sig om att redovisa någon statistik så det blir svårt att avgöra hur det går där.
scwee är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-13, 17:26   #28
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4064

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Det är väl precis det det kan ha att göra med?

Killen kan inte längre putsa sina siffror med sena spel och rädda hans dåliga dagar, jag har följt hans blogg förut och kan inte minnas att han någonsin haft en rödd dag typ.

Den spelaren som kan prestera så skulle aldrig släppa en betaltjänst för 125/månad via bettingbloggen.

Kom igen, wake up and smell the coffee.
Varför jag inte tror att det bara handlar om enbart fiffel är för att jag har ryggat dom i 60-70 spel (fram tills mitten av mars) och haft en ROI på ca 111 %.
perry är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-13, 17:28   #29
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av perry Visa inlägg
Varför jag inte tror att det bara handlar om enbart fiffel är för att jag har ryggat dom i 60-70 spel (fram tills mitten av mars) och haft en ROI på ca 111 %.
Jag säger inte att han är dålig eller att han inte är en vinnande spelare. Jag säger bara att hans resultat nu är mer rimliga samt att han säkert underpresterat pga olika anledningar.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-13, 17:38   #30
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Time Will Tell
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td