Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-13, 23:11   #46
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 13
Sharp$: 3
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av stevebc Visa inlägg
Jag tvivlar inte på att JanneMang existerar. Jag tror inte han bluffat till sig hela vägen för att få några hundralappar extra i månaden. Men det går onekligen dåligt. Jag hade gärna velat se hans resultat, utvärderingar men framför allt chattloggen. Inte av sadism, men utan av nyfikenhet. Jag var ett tag nära på att bli betalande medlem, när jag var med i flytet och tjänade rätt fina stålar på hans tips. Men hoppade av tåget då folk här på Sharps ifrågasatte hans bokföring, och det är jag väldigt glad för.

Ni som är betalande medlemmar, hur är stämningen i chatten? Hur förklarar Iceeman sina resultat? Innan han började ta betalt var han ju så känslig för kritik och stängde ner bloggen två gånger bara för att en enda person klagade. Nu måste det ju komma från alla hörn och kanter, även från hans starkaste supportrar.



Jag är betalande medlem och kan säga att de ändå sköter det ganska snyggt, trots förlusterna. När de lägger upp spel så skriver de också en kommentar till spelen och varför de tror på dem.

Chatten funkar bra, många som är aktiva och skriver in egna spel/tips och det har kommit in många vinstgivande spel. Så det är inte bara i "bokföringen" alla spel vi spelar registreras.

Har inte sett att nån hård kritik förekommer i chatten, om man inte tror på dem så behöver man inte heller betala för tjänsten och därav inte följa dem. Klart de gör sitt bästa för att vinna, annars förlorar de ju sina kunder.
Fenza är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-13, 23:25   #47
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 112
Sharp$: 23
Standard

Sant. Tack för infon. Jag var orolig över sidospelen när han införde chatten, därför att jag var rädd att hans edge liksom skulle vattnas ut när spel kom in från random folk, men han redovisar ju dem separat, och kul att höra att de går med vinst.
stevebc är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-13, 23:41   #48
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Ändrade rubrik då den handlar om deras SP i allmänhet och inga direkta rekar förekommer här /MOD
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-14, 08:42   #49
 
gentile91s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 193
Sharp$: 0


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fangtastic Visa inlägg
schitzofren?
Nope, personlighetsklyvning. Två olika saker
__________________
I'm so clever, but clever ain't wise

CLAUDIO GENTILE
gentile91 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-14, 08:53   #50
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av gentile91 Visa inlägg
Nope, personlighetsklyvning. Två olika saker
Tänkte fälla samma kommentar, men orkade inte
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-14, 08:55   #51
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2160
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av gentile91 Visa inlägg
Nope, personlighetsklyvning. Två olika saker
Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Tänkte fälla samma kommentar, men orkade inte
Här har vi två killar som läst sin Psykologi A vissa andra använde tiden till och ...
papak är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-14, 08:56   #52
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
Här har vi två killar som läst sin Psykologi A vissa andra använde tiden till och ...
Vissa saker fastnar haha
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-14, 09:27   #53
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Och så håller ni offtopic i chatten /MOD
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-17, 18:26   #54
 
somerled74s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 66
Sharp$: 55
Standard

Snygg ROI de har idag. 21 avgjorda spel och 74%. Tacka vet jag Sharps MLB
somerled74 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-17, 18:43   #55
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Verkar ju faktiskt mer och mer troligt att Iceeman har manipulerat ROI tidigare när man ser till vad han presterar nu.

Tog en titt på spelen han lägger och mycket är ju sådant om man känner igen från sina egna cappers...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-17, 18:55   #56
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Methodwaste Visa inlägg
Verkar ju faktiskt mer och mer troligt att Iceeman har manipulerat ROI tidigare när man ser till vad han presterar nu.

Tog en titt på spelen han lägger och mycket är ju sådant om man känner igen från sina egna cappers...
Iofs skit händer det vet vi ju. Kan ju lika gärna vara det som har hänt.

Men känns det inte som de spelar på för mycket spel 213 spel på 17 dagar?

Tror han lovade minst 100 spel och nu är det dubbelt på halva månaden.

Frågan är ju hur mycket units back han är? Någon som vet?

Iceeman and Kid
213 -21808 85%
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-17, 19:14   #57
 
somerled74s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 66
Sharp$: 55
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Frågan är ju hur mycket units back han är? Någon som vet?

Iceeman and Kid
213 -21808 85%
Vill minnas att han sa att 1U=400 spänn för honom. 21,8k minus nu blir väl i så fall 54,5 back.
somerled74 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-18, 02:54   #58
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av somerled74 Visa inlägg
Vill minnas att han sa att 1U=400 spänn för honom. 21,8k minus nu blir väl i så fall 54,5 back.
Låter rätt rimligt, och rätt dåligt faktiskt. Hoppas det vänder för han
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-18, 19:44   #59
 
Rävens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 40
Sharp$: 1
Standard

Stor dramatik i chatten idag... kidcox aka iceeman blev vansinnig när folk frågade varför dom höjde insatserna på sina spel när det gick så dåligt som det gjorde, och bad flertalet av sina members att sticka och sa att bloggen skulle stängas, och skröt sedan med att förlusterna inte var någonting för han och iceeman som minsann hade en rulle på 800000 k. Sen kom iceeman plötsligt in (suprise) och stängde av alla som hade framfört kritik.

Tycker han går från klarhet till klarhet, eller ursäkta DOM går från klarhet till klarhet.
Räven är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-18, 19:53   #60
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 112
Sharp$: 23
Standard

Han har stora problem med att ta kritik. När folk lägger douche bag-kommentarer som "fan vad du suger" så tar han illa upp (hur kan man inte ignorera sådant här?) och stänger ner bloggen för alla oss som följt den och tackat honom. Som att en taskig kommentar är mer värd än 100 tack-kommentarer. Det är frustrerande.

Den mer givande, konstruktiva kritiken vet jag inte riktigt hur han behandlar, men uppenbarligen så tappade han det idag. Får hoppas att han tar tag i det här och uppvisar bra resultat. Har som sagt gått vinnande på honom före han började ta betalt, men kommer avvakta själv. Litar inte längre på honom.

Tror fortfarande att kidcox (jannemang) och Iceeman är två olika personer. Vad skulle han tjäna på den stora bluffen? Han sitter med två olika datorer samtidigt och chattar med sig själv, han postar inlägg från båda kontona där den ena personen har en korrekt och god svenska medan den andra särskriver, låter bli att börja meningar med stor bokstav och formulerar sig helt annorlunda. Som sagt, vad skulle han tjäna på det här? Gå igenom det besväret för... vad? Kan ju lika gärna vara två kompisar som driver en capping-sida som en person utan att det blir mindre kontroversiellt för det.
stevebc är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td