Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-18, 20:00   #61
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

När man börjar ta betalt för en tjänst/vara så har man andra obligationer och krav på sig. Dessutom ska man ha annat sätt att möta kritik. Man ska vara tillmötesgående och den gyllene regeln, "kunden har alltid rätt" är A och O. Man ska vara serviceminded för att vinna kunderna.

Tror han saknar alla dessa delar faktiskt enligt era 2 senaste inlägg här. En sådan lirare blir inte långlivad i branchen inte.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-18, 20:07   #62
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Vilket jävla äckel som behandlar folk som betalat för hans tjänst som skit.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-18, 20:14   #63
 
olof86s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 479
Sharp$: 27
Standard

Det värsta är ju helt klart att Kidcox skyller de dåliga resultaten på medlemmarna. Man tror knappt det är sant.

Citat:
När vi drog ner insatserna för er skull gick allt åt helv!!
Citat:
Stressar ju för er skull, jag och ice bryr väl inte oss om att vi är minus 27k små pengar för oss, men för er är det tråkigt!!
Om de nu vill bevisa sig och sin förmåga är ju det enda rätta att fortsätta, ta sig igenom bad streaken och leva upp till sitt tidigare plussande. Att ge upp nu är ju att ge alla oss kritiker rätt.
__________________
"I find that the harder I work, the more luck I seem to have."
Thomas Jefferson
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-18, 20:54   #64
 
Nians avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Hemma
Inlägg: 211
Sharp$: 1094
Standard

Ja anledningen till att han/dom/det började ta betalt var väl just för att dom inte kunde ta kritiken från alla som dom så vackert kallade det fjortisar.

Vad jag inte kan förstå är om dom har 800000 k att röra sig med, varför i hela friden fixar dom då inte en egen sida med eget domän istället för att hänga på bettingbloggen.

Tar man betalt skulle det ju ser betydligt seriösare ut om dom i alla fall hostat sin egen sida.

Att börja banna och skylla på medlemmarna är ju verkligen att gräva sin egen grav, kanske är inte Mr Ice så kylig som man till en början fick intrycket av.
Nian är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-18, 21:37   #65
 
pottpotts avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 1
Sharp$: 0
Standard

Benny och Janne, hör på namnen bara. Det funkar inte!
pottpott är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-18, 23:29   #66
 
vonschweikerts avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 133
Sharp$: 37
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Räven Visa inlägg
Stor dramatik i chatten idag... kidcox aka iceeman blev vansinnig när folk frågade varför dom höjde insatserna på sina spel när det gick så dåligt som det gjorde, och bad flertalet av sina members att sticka och sa att bloggen skulle stängas, och skröt sedan med att förlusterna inte var någonting för han och iceeman som minsann hade en rulle på 800000 k. Sen kom iceeman plötsligt in (suprise) och stängde av alla som hade framfört kritik.

Tycker han går från klarhet till klarhet, eller ursäkta DOM går från klarhet till klarhet.
Vad vet han om hur mkt pengar alla andra har att röra sig med, låter som en riktig amatör i mina öron.
vonschweikert är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-19, 13:35   #67
 
somerled74s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 66
Sharp$: 55
Standard

http://www.vladanladan.com/?p=4247

Citat:
En synnerligen god idé att ta betalt hehe

En notering bara. Många av dina spel är så självklara att det inte går att ta “patent” på dem. Halva Sverige spelar ju t.ex. Luton igår. Det tråkiga blir när man är “unik” att spela matchen.. och sen dyker den helt plötsligt upp lite överallt.

Jag lovar att om jag “snor” något spel av dig så kommer jag att uppge detta på något sätt. Det man skall vara rädd för är sidor som **********

Mvh, Iceeman
Vem är rädder för vargen här?
somerled74 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-19, 14:07   #68
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Coop Arena
Inlägg: 606
Sharp$: 663


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av somerled74 Visa inlägg
http://www.vladanladan.com/?p=4247



Vem är rädder för vargen här?
Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-19, 14:37   #69
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 536
Sharp$: 1780


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olof86 Visa inlägg
När vi drog ner insatserna för er skull gick allt åt helv!!

Jag älskar detta citat!

vad skulle hans kunder tjäna på att han går ner i insats? Om han nu vill göra något för kunderna borde väl ett unitsystem vara bättre lämpat för att bedömma hans insatser?
Bobbobula är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-19, 15:00   #70
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bobbobula Visa inlägg
Jag älskar detta citat!

vad skulle hans kunder tjäna på att han går ner i insats? Om han nu vill göra något för kunderna borde väl ett unitsystem vara bättre lämpat för att bedömma hans insatser?
Haha, vad fan tänker man med då?
Vad har deras insatser med saken att göra ens. Alla justerar insatserna för att de ska passa sina egna nivåer.

Haha, borde nästan hamna på Wall of SHAME
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-19, 15:01   #71
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Sharks haha
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-19, 15:27   #72
 
vonschweikerts avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 133
Sharp$: 37
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Sharks haha
Iceeman verkar inte "haja" speciellt mycket
vonschweikert är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-19, 17:45   #73
 
smalkes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 199
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Iceeman är en pajas, att skylla på sina kunder när det går dåligt är riktigt patetiskt.
smalke är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-19, 18:51   #74
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4307
Standard

Fy fan vad han har sjunkit i mina ögon. Han verkar vara riktigt patetisk.

Det med insatserna är ju helt sjukt sagt, finns ju inte en enda anledning att det skulle vara bättre?
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-19, 18:58   #75
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4066

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Fy fan vad han har sjunkit i mina ögon. Han verkar vara riktigt patetisk.

Det med insatserna är ju helt sjukt sagt, finns ju inte en enda anledning att det skulle vara bättre?
Håller med helt!
perry är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td