Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-12-14, 15:13   #16
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 658
Sharp$: 5535
Standard

Nicksson, snacka med @killthebookies , han har bra koll överhuvudtaget.

Likväl är det alltid disciplinen som avgör det sista, det vill säga om du slarvar bort 2-3% av roi på slarv,fylla,ångest, eller ren eufori .

Var regel nr1 i som pokerproffs, stäng av datorn, sätt på kaffe, ta en dusch. Var spelet bra så återkom, annars se en film och ta ledigt.
hatten1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-16, 19:20   #17
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 13
Sharp$: 48
Standard

Tennisen har jag gett upp. Den har gått dåligt och ätit upp mina vinster som jag gjort på volleyboll och basket. Handboll fattar jag inget utav, hatar också sporten. Tennis är min största fiende, jag älskar sporten för att den är så explosiv och ombytlig men kan inte betta på den just därför.
TennisTorsk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-18, 16:07   #18
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 13
Sharp$: 31
Standard

Har hållit på mycket med trading själv. Hästar tyckte jag var svåraste, det blev alltså många vinster sedan en stor förlust som slog ut alla vinster...

Fotboll samt tennis däremot gillar jag! Det jag brukar göra är att spela hos ett spelbolag (Betsson, 888 speciellt) för att sedan boka hos Smarkets (mindre flyt men bara 2% avgift, vi kör på det!). Detta gör att man får många många bonusar som man kan trade:a för att få sin inkomst. Typ en blandning mellan bonustrading och sportstrading, funkar hur bra som helst!

Extremt avundsjuk! Ser fram emot när man får resa igen. Sex månader i Australien samt Sydafrika var det sist i 2015. Nästa resan blir nog USA.
Skotten84 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-18, 16:23   #19
 
poppees avatar
 
Reg.datum: aug 2014
Ort: Vårby, Huddinge
Inlägg: 62
Sharp$: 1239

Liten insats, enbart trav
Stats: 163 - 1424 - 0
ROI: 132.59%
Vinstprocent: 10.27%

Standard

Jo jag känner ju att galoppen är ett spel där man måste vara extremt disciplinerad. Jag har gjort några förluster som har varit stora, men det är mest när jag har "frusit" vid röda siffror och vägrat hopp av.

Bonustrading har jag hört om, men det går väl knappast att göra på en daglig basis? Verkar (på mig) mer som ett sätt att kickstarta en kassa? Eller har jag missat något här?
poppee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-18, 20:12   #20
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av poppee Visa inlägg
Jo jag känner ju att galoppen är ett spel där man måste vara extremt disciplinerad. Jag har gjort några förluster som har varit stora, men det är mest när jag har "frusit" vid röda siffror och vägrat hopp av.

Bonustrading har jag hört om, men det går väl knappast att göra på en daglig basis? Verkar (på mig) mer som ett sätt att kickstarta en kassa? Eller har jag missat något här?
Precis OM du bara hade rödat tidigare.....

Snart kommer du börja öka med när det går åt fel, något som undertecknad har svart bälte i
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-18, 20:24   #21
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 572
Sharp$: 1712
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av poppee Visa inlägg
Bonustrading har jag hört om, men det går väl knappast att göra på en daglig basis? Verkar (på mig) mer som ett sätt att kickstarta en kassa? Eller har jag missat något här?
5000-10000 kan man nog göra per månad på bonustrading när man är klar med ursprungserbjudandena. Nu i december med adventskalendrarna har Comeon "bjussat" på ca 2000, Nordicbet 1000, Coolbet 1500, Betsson 1000, Mobilbet 500 kr.

Sen kanske 20% avbränning innan allt tradeats ut, men tillägg för att månaden inte är slut!
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-18, 21:26   #22
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 13
Sharp$: 31
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Morgan007 Visa inlägg
5000-10000 kan man nog göra per månad på bonustrading när man är klar med ursprungserbjudandena. Nu i december med adventskalendrarna har Comeon "bjussat" på ca 2000, Nordicbet 1000, Coolbet 1500, Betsson 1000, Mobilbet 500 kr.

Sen kanske 20% avbränning innan allt tradeats ut, men tillägg för att månaden inte är slut!
Adventskalendrarna har varit bra!

Om man spelar mycket livebetting hos en bookies så belönar de en med flera och flera bonusar.... Förutsätt att man förlorar pengarna över tills börserna hellre än att göra uttag såklart!

Förr förra veckan fick jag 2 st 1000 kr 100% insättningsbonusar från Betsson. Kommer att försöka skaffa VIP i Januari när tennisen börjar igen, får se vad de erbjuder då

Har redan 888 Premier Player som är deras första nivå VIP, det blir alltså up åt 1000 kr i veckan i gratisspel vissa veckor.
Skotten84 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-18, 22:42   #23
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Det här kanske kan vara av intresse http://racingtraders.co.uk/blog/even...rading-course/

Vet inget om det men det finns artiklar, kurser och kurser via nätet.
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-19, 00:12   #24
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 90
Sharp$: 958
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av poppee Visa inlägg
Hej

Jag letar efter dig som har planer på att leva på sportstrading, eller dig som redan gör det.

Min kvinna tänker sig snart arbeta utomlands och jag kommer att följa med som... lyxhustru (om man får använda ett så fånigt ord). Hon kommer att tjäna tillräckligt för oss båda så jag kan använda min tid åt att bli en mästare på sportstrading.

Jag vill ha lite mentalt tuggmotstånd på svenska i ämnet. Kanske även träffas och utbyta erfarenheter om du bor i Stockholm med omnejd.

Hojta!

Pontus
Ok, nu känns det som att vi bara pratar och pratar och pratar och inget händer.

Jag tänker såhär, de som är intresserade av att diskutera ämnet är välkomna att ansluta till: https://join.skype.com/lEtn5DDPW9uU
runtomkring är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-19, 10:18   #25
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skotten84 Visa inlägg
Adventskalendrarna har varit bra!

Om man spelar mycket livebetting hos en bookies så belönar de en med flera och flera bonusar.... Förutsätt att man förlorar pengarna över tills börserna hellre än att göra uttag såklart!

Förr förra veckan fick jag 2 st 1000 kr 100% insättningsbonusar från Betsson. Kommer att försöka skaffa VIP i Januari när tennisen börjar igen, får se vad de erbjuder då

Har redan 888 Premier Player som är deras första nivå VIP, det blir alltså up åt 1000 kr i veckan i gratisspel vissa veckor.
Vilka summor rullar du på Live-betting för att komma upp i dessa VIP statusar?
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-19, 22:26   #26
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 13
Sharp$: 31
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av theskab Visa inlägg
Vilka summor rullar du på Live-betting för att komma upp i dessa VIP statusar?
888 PP är väldigt random, vissa behöver omsätta 5000 kr+ i veckan under längre perioder, vissa får den efter bara ett par veckor på 2000-3000. Lätt värt. Man får 500 kr refunds istället för 250, cashback varje vecka, plus en massor med PP erbjudanden på t ex tennis, dart osv. Jag fick PP ganska så lätt, det är bara att börja jaga deras refunds och kör 500 - 1000 kr på livebetting då och då och så får du den. Deras VIP status är betydligt mycket svårare att få har jag för mig.

Betsson VIP silver är 15 000 kr i månad, det borde jag nå nu den här månaden och förhoppningsvis bli uppgraderad vecka 1. Guld är 50 000 kr. Det låter mycket men om man sitter och kör varje dag så känns det mycket möjligt.

Senast redigerad av Skotten84 den 2016-12-19 klockan 22:27.
Skotten84 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-27, 22:31   #27
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skotten84 Visa inlägg
888 PP är väldigt random, vissa behöver omsätta 5000 kr+ i veckan under längre perioder, vissa får den efter bara ett par veckor på 2000-3000. Lätt värt. Man får 500 kr refunds istället för 250, cashback varje vecka, plus en massor med PP erbjudanden på t ex tennis, dart osv. Jag fick PP ganska så lätt, det är bara att börja jaga deras refunds och kör 500 - 1000 kr på livebetting då och då och så får du den. Deras VIP status är betydligt mycket svårare att få har jag för mig.

Betsson VIP silver är 15 000 kr i månad, det borde jag nå nu den här månaden och förhoppningsvis bli uppgraderad vecka 1. Guld är 50 000 kr. Det låter mycket men om man sitter och kör varje dag så känns det mycket möjligt.
Ska testa o se om betsson ger något kul. Var halvägs till silver så gick fort.. Kombo bets ökar ju på takten
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-07, 20:44   #28
 
poppees avatar
 
Reg.datum: aug 2014
Ort: Vårby, Huddinge
Inlägg: 62
Sharp$: 1239

Liten insats, enbart trav
Stats: 163 - 1424 - 0
ROI: 132.59%
Vinstprocent: 10.27%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Precis OM du bara hade rödat tidigare.....

Snart kommer du börja öka med när det går åt fel, något som undertecknad har svart bälte i
Olika för olika människor, men där ligger nyckeln för mig. Skapa en strategi om exit innan jag börjar och sedan hålla mig till den.
poppee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-07, 20:50   #29
 
poppees avatar
 
Reg.datum: aug 2014
Ort: Vårby, Huddinge
Inlägg: 62
Sharp$: 1239

Liten insats, enbart trav
Stats: 163 - 1424 - 0
ROI: 132.59%
Vinstprocent: 10.27%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bjarnea Visa inlägg
Det här kanske kan vara av intresse http://racingtraders.co.uk/blog/even...rading-course/

Vet inget om det men det finns artiklar, kurser och kurser via nätet.
Jag har bestämt mig för Peter Webb/Betangel (http://www.bettingexchangeacademy.com/) och Caan Barry (http://caanberry.com/).

Jag har köpt Caans kurs och hans videobibliotek. Han är mer pedagogisk än vad Peter är och jag anser att materialet är A-klass.
poppee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-07, 20:51   #30
 
poppees avatar
 
Reg.datum: aug 2014
Ort: Vårby, Huddinge
Inlägg: 62
Sharp$: 1239

Liten insats, enbart trav
Stats: 163 - 1424 - 0
ROI: 132.59%
Vinstprocent: 10.27%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av runtomkring Visa inlägg
Ok, nu känns det som att vi bara pratar och pratar och pratar och inget händer.

Jag tänker såhär, de som är intresserade av att diskutera ämnet är välkomna att ansluta till: https://join.skype.com/lEtn5DDPW9uU
Får det inte att fungera?

Senast redigerad av poppee den 2017-01-07 klockan 21:02.
poppee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td