Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-04-22, 21:19   #301
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Kom dock ihåg det som diskuterades ovan om att det är många sidor som inte ger dig nån bonus om du sätter in pengar med Moneybookers så kolla det både en och två gånger innan du gör en insättnings så du inte åker på det.
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-22, 21:51   #302
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 103
Sharp$: 80
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pacman Visa inlägg
Kom dock ihåg det som diskuterades ovan om att det är många sidor som inte ger dig nån bonus om du sätter in pengar med Moneybookers så kolla det både en och två gånger innan du gör en insättnings så du inte åker på det.
Japp, såg den diskussionen. Men jag kan väl lika gärna sätta in med kreditkort (sålänge det inte förekommer någon kännbar utgift) och sedan använda Moneybookers för att ta ut summan om det skulle bli så att det är enklast att omsätta summan? (Misslyckade trades)
Hipossum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-22, 21:57   #303
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hipossum Visa inlägg
Japp, såg den diskussionen. Men jag kan väl lika gärna sätta in med kreditkort (sålänge det inte förekommer någon kännbar utgift) och sedan använda Moneybookers för att ta ut summan om det skulle bli så att det är enklast att omsätta summan? (Misslyckade trades)
Många bolag har dock som praxis att du måste ta ut samma väg som du satte in så du vet.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-22, 22:13   #304
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 18
Sharp$: 51
Standard

Har nu bonushorat mig igenom följande bolag:

Betsson
Betfair
Unibet
Ladbrokes
Bet365
Bwin
Comeon
Bet-at-Home
Tipico
Alllyoubet

De som introducerade mig till bonushoreriet sa att bolagen kommer skicka in nya "erbjudanden" varje månad, men det enda jag fått har varit helt menlösa (värda kanke 200 kr)

Börjar min karriär som bonushora ta slut nu, eller:
i) kommer det dyka upp bättre möjligheter från de bolag jag redan skändat?
ii) finns det många fler bolag med bonusar värda 500 kr eller mer? Vilka?
iii) finns det några andra möjligheter att fortsätta horeriet?
(Är inte beredd att använda mig av vänners kontokort ;-)
betssonfreak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-22, 23:30   #305
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 536
Sharp$: 1780


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av betssonfreak Visa inlägg
Har nu bonushorat mig igenom följande bolag:

Betsson
Betfair
Unibet
Ladbrokes
Bet365
Bwin
Comeon
Bet-at-Home
Tipico
Alllyoubet

De som introducerade mig till bonushoreriet sa att bolagen kommer skicka in nya "erbjudanden" varje månad, men det enda jag fått har varit helt menlösa (värda kanke 200 kr)

Börjar min karriär som bonushora ta slut nu, eller:
i) kommer det dyka upp bättre möjligheter från de bolag jag redan skändat?
ii) finns det många fler bolag med bonusar värda 500 kr eller mer? Vilka?
iii) finns det några andra möjligheter att fortsätta horeriet?
(Är inte beredd att använda mig av vänners kontokort ;-)
bwin har mycket reload.. 200 sek reload är bra. Ingen hade arbetat om alla bolag skickade ut 1k reload i månaden...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bobbobula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-23, 09:48   #306
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 25
Sharp$: 168
Standard

Bet365s bonus verkar lite annorlunda. Som jag förstår det måste man spela upp sina insatta pengar en gång, och sedan sätts bonusen in? Som då måste omsättas 3 gånger.


För att placera spel med din bonus är det bara omsätta beloppet på din insättning en gång på valfria sporter och marknader. Du måste spela igenom din insättning och bonus tre gånger innan du gör ett uttag.


Är det smartaste då att lägga ett så säkert vad som möjligt med pengarna man satt in? Närmare 1.5 i odds som är minimum (för att vara bonusgrundande) och när väl bonusen är insatt kan man göra som vanligt?
flip-flop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-23, 11:40   #307
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 18
Sharp$: 51
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av flip-flop Visa inlägg
Bet365s bonus verkar lite annorlunda. Som jag förstår det måste man spela upp sina insatta pengar en gång, och sedan sätts bonusen in? Som då måste omsättas 3 gånger.


För att placera spel med din bonus är det bara omsätta beloppet på din insättning en gång på valfria sporter och marknader. Du måste spela igenom din insättning och bonus tre gånger innan du gör ett uttag.


Är det smartaste då att lägga ett så säkert vad som möjligt med pengarna man satt in? Närmare 1.5 i odds som är minimum (för att vara bonusgrundande) och när väl bonusen är insatt kan man göra som vanligt?
Jag tolkar det som att du sätter in tex tusen kr och får tusen kr i bonus. Därefter är det bara att förlora pengarna till bokningskontot. Men eftersom b365 bara kräver 3 ggr omsättningen om du vinner så kan du väl lika gärna vinna på b365 via en högoddsare och hämta ut pengarna från b365 istället.
Är hugget som stucket.

Har för mig att b365 var bra för bonustrading.
betssonfreak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-23, 11:42   #308
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 18
Sharp$: 51
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bobbobula Visa inlägg
bwin har mycket reload.. 200 sek reload är bra. Ingen hade arbetat om alla bolag skickade ut 1k reload i månaden...
200 kr är absolut inte värt besväret imo. Men ska hålla utkik på bwin. Tack.
betssonfreak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-23, 12:06   #309
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av flip-flop Visa inlägg
Bet365s bonus verkar lite annorlunda. Som jag förstår det måste man spela upp sina insatta pengar en gång, och sedan sätts bonusen in? Som då måste omsättas 3 gånger.


För att placera spel med din bonus är det bara omsätta beloppet på din insättning en gång på valfria sporter och marknader. Du måste spela igenom din insättning och bonus tre gånger innan du gör ett uttag.


Är det smartaste då att lägga ett så säkert vad som möjligt med pengarna man satt in? Närmare 1.5 i odds som är minimum (för att vara bonusgrundande) och när väl bonusen är insatt kan man göra som vanligt?
Du får alla pengar (2000kr) på kontot på en gång. Däremot sitter det någon slags spärr efter bonustusingen. Säg att du först lägger ett bet på 500kr, och sen vill lägga ett på 600kr så kommer det andra inte att gå igenom. Av någon anledning måste du spela jämnt ner till summan 1000kr. Det andra betet måste alltså spelas som två bets på 500kr+100kr, och sen efter det är hela kapitalet upplåst för spel. Det gör alltså ingen skillnad, utan är bara en onödig tvist som kan verka förvirrande då man blir nekad en insats trots att man har pengar, bara för att man går över "skarven" mellan insättning och bonuspengar med ett bet.
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-23, 14:23   #310
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 103
Sharp$: 80
Standard

Sådär, nu har jag hittat en fin match på Betsafe och Betfair kombinerat.
Häcken - Göteborg, Allsvenskan fotboll.

Häcken@ 2.50 på Betsafe

Häcken Bokat @ 2.50 på Betfair.

Detta borde med betfairs kommision bli -1.26% åt endera hållet.

Jag hoppas jag tänker rätt här. Men vad är egentligen boka oddset lika med? 2.5/100 = 40. (40%)
1.67/100 = 59.8 (60%)

Betyder egentligen inte oddset "2.5 bokat" att jag spelat +0.5 AH på Göteborg till 1.67?

Edit2: Det verkar efter några snabba beräkningar som att det stämmer.

Så här är det alltså meningen att jag ska spela 500 sek på betsafe och 765 på Betfair. Jag tror jag kör detta!

Senast redigerad av Hipossum den 2012-04-23 klockan 14:38.
Hipossum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-23, 15:16   #311
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hipossum Visa inlägg
Sådär, nu har jag hittat en fin match på Betsafe och Betfair kombinerat.
Häcken - Göteborg, Allsvenskan fotboll.

Häcken@ 2.50 på Betsafe

Häcken Bokat @ 2.50 på Betfair.

Detta borde med betfairs kommision bli -1.26% åt endera hållet.

Jag hoppas jag tänker rätt här. Men vad är egentligen boka oddset lika med? 2.5/100 = 40. (40%)
1.67/100 = 59.8 (60%)

Betyder egentligen inte oddset "2.5 bokat" att jag spelat +0.5 AH på Göteborg till 1.67?

Edit2: Det verkar efter några snabba beräkningar som att det stämmer.

Så här är det alltså meningen att jag ska spela 500 sek på betsafe och 765 på Betfair. Jag tror jag kör detta!
Hur tänker du nu? Jag hade nog sagt 500 på betsafe och 510 på betfair..
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-23, 17:03   #312
 
zorbas avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 101
Sharp$: 1263

Sharps.se VM-tävling 2014
Stats: 49 - 31 - 3
ROI: 115.35%
Vinstprocent: 61.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Hur tänker du nu? Jag hade nog sagt 500 på betsafe och 510 på betfair..
Liability hos betfair blir 765 så han tänker rätt.
__________________
"It's a numbers game, but shit don't add up somehow"


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
zorba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-23, 19:03   #313
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 536
Sharp$: 1780


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nån som kört starlottosport.com? 150 euro. vet inte om det funkar för svenskar.?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bobbobula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-25, 22:58   #314
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 1
Sharp$: 13
Standard

Felpost...

Senast redigerad av aceyeight den 2012-04-26 klockan 20:05.
aceyeight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-26, 02:51   #315
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Orkar tyvärr inte svara....
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!

Senast redigerad av kingscania den 2012-04-26 klockan 15:33.
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/782-bonustrading/
Postat av For Type Datum
Shawshank Betting - This thread Refback 2012-06-19 17:12

td