Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-05-07, 00:15   #1051
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 142
Sharp$: 69
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Många pratar om att använda vänner och släktingar. Frågan är väl varför dom ens skulle vilja dela 50/50? Detta är ju inte raketforskning direkt. När man väl lärt dom hur man gör med ett bolag är det väl bara för dom att köra själva?
För folk som inte är insatta i betting så är det ganska invecklat, folk har varken tid/lust att sätta sig in, läsa villkor osv osv. Sen så vill de inte ligga ute med så mycket pengar heller enl min erfarenhet (de värderar inte risker som vi som sysslat med betting)

Finns oftast inte en anledning att ge 50%, räcker med några 1000 om man lägger upp det på rätt sätt.
nomasporfavor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-07, 01:02   #1052
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nomasporfavor Visa inlägg
Finns oftast inte en anledning att ge 50%, räcker med några 1000 om man lägger upp det på rätt sätt.
Så du rekommenderar att jag ska lura mina bästa vänner?
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-07, 01:02   #1053
 
Thuernmans avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 104
Sharp$: 1306
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av theskab Visa inlägg
När du spelar för andra, lägger de spelen från sina enheter eller lägger du från dina? Alltså samma som du spelat med på dina egna konton.
Alltid från deras enheter. Använd aldrig samma enhet två gånger. Teamviewer eller liknande lösning rekommenderas, eller möjligtvis (har inte prövat själv men tycker det borde gå bra) via smarttelefon med ett abonnemang/kontantkort som är registrerat på personen i fråga.
Thuernman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-07, 01:13   #1054
 
Thuernmans avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 104
Sharp$: 1306
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nomasporfavor Visa inlägg
För folk som inte är insatta i betting så är det ganska invecklat, folk har varken tid/lust att sätta sig in, läsa villkor osv osv. Sen så vill de inte ligga ute med så mycket pengar heller enl min erfarenhet (de värderar inte risker som vi som sysslat med betting)

Finns oftast inte en anledning att ge 50%, räcker med några 1000 om man lägger upp det på rätt sätt.
Personligen tycker jag 50% är en schysst deal för båda parter. Det skulle kännas sniket att ta mer av folk jag känner. Brorsan ville hellre ha min elbas än kontanter, och vi var båda nöjda med den dealen.

Om det handlar om människor du överhuvudtaget inte känner så skulle väl några tusenlappar vara ok, men jag skulle ha svårt att lita på dem. Pengarna går åt fel håll, du måste ta ut 25k från en bookie till deras bankkonto, och sen börjar problemen.

Jag håller mig till släkt och nära vänner som jag vet jag kan lita på, och då har jag heller inga problem med att dela det 50/50.
Thuernman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-07, 02:59   #1055
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Många orkar och vågar inte reklamera en sönderbränd hamburgare.

Mycket har att göra med bristande driv, de orkar helt enkelt inte och det är okej om man tjänar över 100k och är sönderstressad redan. Eller bara hatar pengar.

Vill inte överdriva skiten men matchwd betting är faktiskt lite av entreprenörskap

Rent objektivt är det kanske av alla oerfarna heltidsanställda människor det bästa tänkbara alternativet att just låta någon annan håva in cashen. Vi månja ett antal (2 kända) genier på forat men för alla andra tar det dock tid att vänja sig speciellt om lan inte redan spelar, vilket man inte bör för då har man redan konton hos flertalet bolag om man är seriös.
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet

Senast redigerad av matchingbetisover den 2017-05-07 klockan 03:02.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-07, 03:05   #1056
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Så du rekommenderar att jag ska lura mina bästa vänner?
Bli inte kränkt. Vad han säger är att det är upp till dig vad du ska göra. Hur ska vi veta hur mycket som känns rätt för dig?
wtf bro
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet

Senast redigerad av matchingbetisover den 2017-05-07 klockan 03:07.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-07, 09:39   #1057
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 34
Sharp$: 157
Standard

Tjena gänget!
Läste igenom guiden på förstasidan och de missar lite grejer bla att om man bokar på högre odds.
ex. Enligt guiden så kommer du att förlora massa pengar om du spelar för 4 i odds och bokar imot på 4.3 och matchen mot förmodan skulle gå in på spelbolagets sida. Detta stämmer om man bokar imot med 100 % men om du istället bokar imot med 95% dvs om du spelar för 2000 kr så bokar du imot för 1900 kr så kommer du att antingen vinna över 1900 kr till betfair (gå miste om 100 kr av bonusen) eller gå +-0 på spelbolagets sida(istället för att förlora 600 kr av bonusen). Detta tycker jag känns bättre om jag inte hittar en match med 100 % closeness. Hittar du en match med 100 % closeness, ja då bettar du såklart imot med 100% dvs 2000 kr

Jag använde mig av guiden på http://www.riskfritt.com/guide/ för att förstå. Jag tycker att den är lite mer visuell än den på första sidan.
Mastermind är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-07, 10:34   #1058
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 142
Sharp$: 69
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Så du rekommenderar att jag ska lura mina bästa vänner?
Jag ser det mer som en win-win, de hade ju aldrig gjort det annars. Men ja du får välja själv såklart. Du har ju all kunskap och kapital, så några 1000 för att bara ha ett namn och en adress tycker jag är ganska generöst.

Men som sagt allt beror på hur du lägger upp det, jag är helt öppen med alla som jag gör det med, frågar de hur mycket jag får så säger jag det. Sen om någon tycker att jag får för mycket (har aldrig hänt) så skulle jag bara säga okej, men isf kan du göra det själv, säg till om du vill ha hjälp. Det handlar inte om att blåsa någon
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BroderH (+5)
nomasporfavor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-07, 13:42   #1059
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 84
Sharp$: 411
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Många pratar om att använda vänner och släktingar. Frågan är väl varför dom ens skulle vilja dela 50/50? Detta är ju inte raketforskning direkt. När man väl lärt dom hur man gör med ett bolag är det väl bara för dom att köra själva?
Citat:
Ursprungligen postat av ostromblad Visa inlägg
Nej det är inte raketforskning, men är ändå lite pengar att ligga ute med och vissa risker. Jag tycker 10000 spänn utan risk ändå är tillräckligt generöst för ens vänner då dom inte behöver tänka på något alls.
Jag har nu clearat 10 vänner. Tar ungefär 2-3 dagar per person och får ut 20k-ish, har säkert 20-30 vänner på "kö" som bara väntar på att jag skall cleara dom. Det sjuka är att det är 1 person som har bett mig förklara hur han skall göra (så fick jag 10% utav hans profit, han gjorde allt jobb själv).. alla andra vill bara jag skall göra de åt dom.

Har nu plockat ut sexsiffrigt i min egna ficka, på mindre än 2 månader Lägger nog ner 5 timmar per person, och då är det egentligen inget jobb då jag bara tittar på när de gör alla konton, och jag letar spelen de skall lägga (som jag använder oddsmonkey till).

Citat:
Ursprungligen postat av theskab Visa inlägg
När du spelar för andra, lägger de spelen från sina enheter eller lägger du från dina? Alltså samma som du spelat med på dina egna konton.
Jag skickar över pengarna. Säger hur de skall sätta in pengarna och vilket belopp på vilken site, och eventuell promocode. Sedan säger jag till de vilka spel de skall lägga, jag sköter allt via skype där jag följer dom vad de lägger. Hittills har det fungerat perfekt.
disco123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-07, 15:26   #1060
 
Reg.datum: jan 2017
Inlägg: 112
Sharp$: 593
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av disco123 Visa inlägg
Jag har nu clearat 10 vänner. Tar ungefär 2-3 dagar per person och får ut 20k-ish, har säkert 20-30 vänner på "kö" som bara väntar på att jag skall cleara dom. Det sjuka är att det är 1 person som har bett mig förklara hur han skall göra (så fick jag 10% utav hans profit, han gjorde allt jobb själv).. alla andra vill bara jag skall göra de åt dom.

Har nu plockat ut sexsiffrigt i min egna ficka, på mindre än 2 månader Lägger nog ner 5 timmar per person, och då är det egentligen inget jobb då jag bara tittar på när de gör alla konton, och jag letar spelen de skall lägga (som jag använder oddsmonkey till).



Jag skickar över pengarna. Säger hur de skall sätta in pengarna och vilket belopp på vilken site, och eventuell promocode. Sedan säger jag till de vilka spel de skall lägga, jag sköter allt via skype där jag följer dom vad de lägger. Hittills har det fungerat perfekt.
Du är nog den effektivaste bonustradern i sverige grattis
mumintroll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-07, 16:04   #1061
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 158
Sharp$: 533
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kukenfitta Visa inlägg
Du är nog den effektivaste bonustradern i sverige grattis
Jag vill även passa på att gratulera till Sveriges mest lättjobbade bekantskapskrets. Jag känner en jäkla massa människor men har svårt att tänka mig att en enda skulle vilja göra vad dina vänner gjort för dig.
bandyfan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-07, 16:14   #1062
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 158
Sharp$: 533
Standard

Hmm det jag skrev ovan var alltså inte riktat till herr könsorgan.
bandyfan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-07, 16:28   #1063
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 84
Sharp$: 411
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kukenfitta Visa inlägg
Du är nog den effektivaste bonustradern i sverige grattis
Citat:
Ursprungligen postat av bandyfan Visa inlägg
Jag vill även passa på att gratulera till Sveriges mest lättjobbade bekantskapskrets. Jag känner en jäkla massa människor men har svårt att tänka mig att en enda skulle vilja göra vad dina vänner gjort för dig.
Hehe, har hittills inte ens behövt svettas. Inte ens när man hade "otur" och vann på alla bonussiter och tillslut cashade ut totalt 80.000kr

Har dock svårt att tro att folk skulle få för sig svärta ner sitt rykte för typ 50.000kr... men vad vet jag.. ngn gång kanske någon får för sig att scamma... då får man ta det problemet då
disco123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-07, 17:09   #1064
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Var inte avundsjuk på andra låt dem trada vad de lyckas med.

Kan också bara gratulera disco till hans framgångar. Kan dock tycka att första gången du skröt förstod jag att du var rikt geni. Börjar bli lite tjatigt.

Men du är snart miljonär, för du vann också på stryktipset 200k.


Jag är glad för de bonusarna jag horar ur om sedan någon råkar vara ett geni både socialt och matchat är det ju kul för dem.
Jag skulle gjort samma om jag hade 40 kompisar jag litade på som om de vore familj.
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet

Senast redigerad av matchingbetisover den 2017-05-07 klockan 17:13.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-07, 21:32   #1065
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 11
Sharp$: 84
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av disco123 Visa inlägg
Jag har nu clearat 10 vänner. Tar ungefär 2-3 dagar per person och får ut 20k-ish, har säkert 20-30 vänner på "kö" som bara väntar på att jag skall cleara dom. Det sjuka är att det är 1 person som har bett mig förklara hur han skall göra (så fick jag 10% utav hans profit, han gjorde allt jobb själv).. alla andra vill bara jag skall göra de åt dom.

Har nu plockat ut sexsiffrigt i min egna ficka, på mindre än 2 månader Lägger nog ner 5 timmar per person, och då är det egentligen inget jobb då jag bara tittar på när de gör alla konton, och jag letar spelen de skall lägga (som jag använder oddsmonkey till).
Jag vann en Marabou Aladdin-ask på lyckohjulet när jag använde en bonuskupong som jag fått på Konsum. Jag har många vänner så med deras bonuskuponger kunde jag spela på många nummer på lyckohjulet. Nu har jag 20-30 vänner som står på kö med sina Konsum-kuponger och när jag clearat dom så kommer plocka ut tvåsiffrigt med Aladdin-askar på mindre än två månader.

WTF, den här tråden har sänkt sig till R&K-nivå
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
nomasporfavor (+100)
BillyWalsh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/782-bonustrading/
Postat av For Type Datum
Shawshank Betting - This thread Refback 2012-06-19 17:12

td