|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#226 |
|
Den kom jag med redan inför förra starten. En av mina skönaste följehästar någonsin. Perfekt spår för att slicka sargen, så tvungen att följa upp. Kanske borde spelat trio?
VP! ![]() Emeffeff gjorde samma analys och såg möjligheten på samma vis som jag. Övertygad om att han haft ögonen på kusen bra länge, knappast ny i snacket här. Det är bara speltjänsterna som fikar ihop, som missat en trolig vinstkandidat denna gången. Den var långsökt, men loppet blev perfekt kört. Bra snokat, Emeffeff!
|
|
|
|
|
|
|
#227 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#228 |
|
Kanske bättre att lägga av,när det börjar så här
|
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
Banned
|
En riktig bedövare till nudå...
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
Ja den sög ju lite. Lägger ett par hundra plats på Just Happy istället. Går väl torsk där med
![]() Edit: SOM SAGT. Han kan inte köra häst. Han har sjujävla tur ibland dock
Senast redigerad av zabatsu den 2016-03-05 klockan 16:45. |
|
|
|
|
|
|
#232 |
|
Kommer delge min enda "nästagångare" några minuter före start (i ett av DD-loppen) - allt för att inte sharpsmaffian skall spela ner den för mycket. Om någon är intresserad, hehe...
|
|
|
|
#233 |
|
Bra spik på Lady Of The Lake!
|
|
|
|
|
|
|
#234 |
|
Vettigt kört av Pjäär. Grattis till första 75:an.
|
|
|
|
|
|
|
#235 |
|
Bra igen , slöseri att dubbla systemet där..
Jag har troligtvis slösat ett par streck i nästa också..4,8,10 ....men men ,större under har skett Senast redigerad av Lazze den 2016-03-05 klockan 16:48. |
|
|
|
|
|
|
#236 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#237 |
|
Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2521Första försöket Stats: 11 - 7 - 0 ROI: 109.81% Vinstprocent: 61.11% |
Hur många började att pilla på v5an efter första loppet? =)
|
|
|
|
|
|
#238 |
|
Skulle ju sitta riktigt fint med Ed you nu
|
|
|