Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-03-05, 06:30   #106
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 092
Sharp$: 6129
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SakanAA Visa inlägg
V75-5 Klass II
Är det inte så enkelt att 4 Rico Leejs vinner? Bör väl vara ledaren i loppet. Motståndet består ju av ett gäng fyraåringar och de vinner ju aldrig klass II, ta bara de två senaste lördagarna som exempel där fyraåringar varit favoriter men båda loppen har vunnits av äldre hästar.
Står mellan spik på den eller Hero Sjöhammar.
Jag gick med samma tanke men kom fram till att jag inte tror på det resonemanget idag. Bara tre äldre hästar, varav två ston. Rico är då solklar statistikvinnare som äldre och trolig spets. Men kuskminus och tycker den var vek senast. Tror helt enkelt 9,10 är för bra.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-05, 06:34   #107
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 092
Sharp$: 6129
Standard

Är däremot förvånad att inte Sjödén nämner ngt om detta. Han känns ofta inte så konsekvent.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-05, 06:50   #108
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 559
Sharp$: 676
Standard

EFter strykningen på Utac i andra avdelningen så kommer bakspåren ner ett hack, en jäkla fördel när det är spårtrappa. Shelly Ann Frazer blir nog mitt första streck i det loppet. Låter även positivt från stallet.
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-05, 06:59   #109
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Någon som tror att Daniel Olsson ger Pierre Nyström en match och sitter man säkert på


strecken 4,7,9?
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-05, 07:10   #110
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 326
Sharp$: 2492
Standard

Kan vara dags för 15 M.T.Illustrious i avd. 2. Lycka till :-)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sjukstuga (+5), busenswe (+5)
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-05, 07:34   #111
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 62
Sharp$: 795
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sjukstuga Visa inlägg
EFter strykningen på Utac i andra avdelningen så kommer bakspåren ner ett hack, en jäkla fördel när det är spårtrappa. Shelly Ann Frazer blir nog mitt första streck i det loppet. Låter även positivt från stallet.
Jag tror också mycket på SAF. Redan innan strykningen. Hittar Wallin bara ner utan att hamna alldeles för långt bak så tror jag på en bra chans. 5% är i vilket fall på tok för lite.
Sicken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-05, 07:46   #112
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 084
Sharp$: 3310
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Man kan ha ett visst inträde, men det måste vara måttligt. Det får inte kosta en smärre förmögenhet för en familj att gå på trav. Jag är övertygad om att man tjänar betydligt mer och lockar betydligt fler att bli intresserade av travet om man får ut dem till travbanorna och det är bättre att få ut folk och tjäna lite pengar per person som kommer ut på banorna än att knappt få ut några alls och tjäna mycket per person som besöker dem. Kvantitet tror jag är mer lönsamt i det här fallet och en investering framåt. Men man får inte bara tänka på spelarna i familjen, utan även ha aktiviteter för ungarna. Det ska vara en upplevelse, ett nöje. Därutöver så är det viktigt för banorna ha ha andra aktiviteter när man inte har trav, som de kan tjäna pengar på. Exempelvis så arrangerades två konserter med Alan Jackson på Sundbyholmstravet och Solvalla har ju olika motorsportsaktiviteter samt tidigare bilbytardagar.
Tänk om någon framsynt erbjöd att inträdesavgift
med biljett fungerade delvis eller helt som
spelmarker. Dvs att inträdesbeloppet gav spelmöjlighet,
eller gick att dra från inköp på banan.

Där har du ett mervärde, att locka folk till banorna,
som går att räkna på. Tanken är att när de väl är på
plats, skall upplevelsen locka till fler besök i framtiden
och mer spel när man väl är på plats och fler besöker
och beställer käk.

Man skulle kunna sälja olika värdemenyer,
så att det fanns en passande för alla kundgrupper.

Med lite fantasi kan man dra ett event hur långt
som helst, oavsett den geografiska placeringen.

Tänker på japanen 10 mil norr om Östersund som
har veckor, ja månader i väntetid på bord till sin
japanska krog i obygden.
Jajjan är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-05, 07:51   #113
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

https://www.sharps.se/forums/trav-gal...-samlingstrad/

Bara fortsätta era diskussioner där angående travbanorna så lämnar vi omgången till vad det ska handlas om. Nämligen V75 omgången.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sjukstuga (+10), hugotheboss (+10), MikaF (+10), Gus (+10), drakdead (+5), SO (+5), Herzog (+7)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-05, 07:52   #114
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

12.Angel France kan va en rolig skräll i tron att den kan vinna från spår12 igen.Lopp i kroppen nurmos säger svårt spår men nämner inget att hästen vunnint två av två från just spår12.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-05, 08:06   #115
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Nä SO, läste det där vid 15:00 redan på Spelvärde.se.
Två V75 segrar till O.A.L idag
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-05, 08:12   #116
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: hälsingland
Inlägg: 489
Sharp$: 6
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Herzog Visa inlägg
Finns det ingen moderator som kan ta bort en massa spam-spam-spam om hur dåligt norrlandstravet är? All sån skit borde raderas omedelbart och de som skriver helt Off Topic borde varnas och stängas av efter (*åratal*) av inlägg som inte har med Topic att göra.

De som vill vurma för Thatcher-politik i dagens travsverige får väl starta en hemsida om det, men det hör inte hemma på Sharps där vi diskuterar spelobjekt.

Den här tråden handlar om V75 Bergsåker 2016-03-05, hur vi tacklar omgången spelmässigt. Om det finns en moderator -- hur svårt är det att dela ut varningar och stänga av för spammande inlägg som inte har med ämnet att göra?

Jag återkommer gärna med speldrag och i diskussioner om trav enligt ämnet, men i så fall måste detta ämne/denna tråd först rensas från spam-spam-spam.
Redan ordnats en Norrlandsgnällsnyftsyndomallaskånebanor sida åt den där gnällspiken OLLE men puckot spammar hela tiden stäng av honom är en bra lösning tycker jag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+10)
hammering är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-05, 08:15   #117
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 696
Standard

Många jämna lopp idag. Tror på en vettig utdelning och spelar därefter...

Senast redigerad av Klanke den 2016-03-05 klockan 08:26.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-05, 08:27   #118
 
Reg.datum: apr 2014
Inlägg: 5
Sharp$: 753
Standard

Sjödén


Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Är däremot förvånad att inte Sjödén nämner ngt om detta. Han känns ofta inte så konsekvent.
Sjödén säger att treåringar inte vinner klass 2, men fyraåringar vinner ofta i klass 2.
Akke är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-05, 08:45   #119
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 294
Sharp$: 128
Standard

sambucus bra chans spik
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-05, 09:01   #120
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 092
Sharp$: 6129
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Akke Visa inlägg
Sjödén säger att treåringar inte vinner klass 2, men fyraåringar vinner ofta i klass 2.
Minns inte helt exakt. Men ja, så har han skrivit men också att de yngre generellt är missgynnade. Men du har rätt, är nog det jag tänker på.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td