Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-03-04, 18:41   #76
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Är så trött på Norrlandshatare bara och lämna det bestämmer inte du.
Nä, du lär väl inte sluta med papegojinläggen förrän du dödat det här forumet - också. Helt utan travkunskaper och självinsikt sitter du och spammar forum efter forum tills du fått bort alla seriösa tipsters. Ja, du är verkligen bäst när det gäller - att döda travforum efter travforum....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndyMart (+500), Andersfc (+50)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-04, 19:33   #77
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av callesr Visa inlägg
Talls Odin både snabb o stark, tror örjan spetsar o bara vill släppa till Wallin, kan nog 25 tild Talls Odin o tänkbar spik, 1,10 bakom, Junifaks o Storm Odd speediga, men kan inte göra nått själva för tidigt. älskar Qvarting, men vart hamnar han nu o lite för kort distans, men förlåter nä.stan inte mig själv om den vinner o jag flyger

kommer upp imorgon jag, du då?
Självklart är jag på plats! Vi syns! /SO
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-04, 20:33   #78
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 19
Sharp$: 799
Standard

1. Kontrollpanel (längst upp till höger)

2. Välj redigera "ignoreringslista"

3. Spara

...så ser du inte "valfri" användares inlägg...Det är bättre än att munhuggas med folk som man anser inte kan bete sig
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Amadeus (+5), jonaskba (+5), hugotheboss (+5), AndyMart (+5)
tomten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-04, 22:06   #79
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Ove A tänker skrälla med en 0%-are i morgon !!!! Kom ihåg var ni läste om årets skräll...

- 3 Katla Kiro
(V75-4) håller jag högt och jag tycker inte man ska glömma bort henne den här
gången. Hon har pausat inför det här, men gått ett vassare jobb där hon kändes riktigt, riktigt bra. Jag tror faktiskt en del på henne, även om jag vet att det är ett hårt lopp. Jag har känt kapaciteten i henne och skulle det flyta på för henne så kan hon vara obehaglig överraskning för de andra. Det är ingen särskild jag har respekt för i loppet, utan det är mer att loppet överlag är hårt.

Men min häst är bättre än vad folk tror. Dessvärre kan hon inte vara med från start och hugga, utan hon tappar sannolikt mycket från start.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DonDraper (+1), Spiken64 (+5)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-04, 22:18   #80
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 301
Sharp$: 405
Standard

Piraten - Ed You


Har faktiskt börjat fundera nu efter alla inlägg om de två bästa i Guld. För visst är det väl Piraten versus Ed You som gäller?

Kollade på resultaten 2016. Båda har gjort tre lopp i år där de tjänat ungefär lika mycket: Piraten 3 st 1 v, 275K. Ed You 3 st 1 v, 225K.

Nu har alltså Ed You spår 6, Piraten spår 3, efter strykningarna. Då verkar det plötsligt inte lika omöjligt längre - att Ed You ska vinna det här.

Sen en annan sak - vem av kuskarna har hetaste viljan?
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-04, 22:20   #81
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Ove A tänker skrälla med en 0%-are i morgon !!!! Kom ihåg var ni läste om årets skräll...

- 3 Katla Kiro
(V75-4) håller jag högt och jag tycker inte man ska glömma bort henne den här
gången. Hon har pausat inför det här, men gått ett vassare jobb där hon kändes riktigt, riktigt bra. Jag tror faktiskt en del på henne, även om jag vet att det är ett hårt lopp. Jag har känt kapaciteten i henne och skulle det flyta på för henne så kan hon vara obehaglig överraskning för de andra. Det är ingen särskild jag har respekt för i loppet, utan det är mer att loppet överlag är hårt.

Men min häst är bättre än vad folk tror. Dessvärre kan hon inte vara med från start och hugga, utan hon tappar sannolikt mycket från start.
Nä SO, läste det där vid 15:00 redan på Spelvärde.se.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-04, 22:34   #82
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Bra om folk sprider strecken i kallblodsloppet så får vi andra spika Örjan till smaskiga procent. Kommer få en perfekt resa på innerspår och gubben i lådan hittar alltid luckan.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-04, 22:38   #83
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4689
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Nä SO, läste det där vid 15:00 redan på Spelvärde.se.
So är avslöjad visste det redan 2013.En gammal gubbs på ca 73 år ogillad i Härnösand,bland de flesta som tar emot kuponger
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-04, 22:41   #84
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 559
Sharp$: 676
Standard

Släng på ett halvstängt och blås till ledningen Bergh.
Hur säker kan man känna sig med Rico Leejs och Pascha Tilly som lås?
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-04, 22:44   #85
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Ove A tänker skrälla med en 0%-are i morgon !!!! Kom ihåg var ni läste om årets skräll...

- 3 Katla Kiro
(V75-4) håller jag högt och jag tycker inte man ska glömma bort henne den här
gången. Hon har pausat inför det här, men gått ett vassare jobb där hon kändes riktigt, riktigt bra. Jag tror faktiskt en del på henne, även om jag vet att det är ett hårt lopp. Jag har känt kapaciteten i henne och skulle det flyta på för henne så kan hon vara obehaglig överraskning för de andra. Det är ingen särskild jag har respekt för i loppet, utan det är mer att loppet överlag är hårt.

Men min häst är bättre än vad folk tror. Dessvärre kan hon inte vara med från start och hugga, utan hon tappar sannolikt mycket från start.
Skrev det 11:45 här i tråden, oerhört spelvärde så klart!
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-04, 22:44   #86
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Ove A tänker skrälla med en 0%-are i morgon !!!! Kom ihåg var ni läste om årets skräll...

- 3 Katla Kiro
(V75-4) håller jag högt och jag tycker inte man ska glömma bort henne den här
gången. Hon har pausat inför det här, men gått ett vassare jobb där hon kändes riktigt, riktigt bra. Jag tror faktiskt en del på henne, även om jag vet att det är ett hårt lopp. Jag har känt kapaciteten i henne och skulle det flyta på för henne så kan hon vara obehaglig överraskning för de andra. Det är ingen särskild jag har respekt för i loppet, utan det är mer att loppet överlag är hårt.

Men min häst är bättre än vad folk tror. Dessvärre kan hon inte vara med från start och hugga, utan hon tappar sannolikt mycket från start.
Ska jag strecka denna årsdebutant, som måste gå en 26-tid för att vinna?
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-04, 22:47   #87
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
So är avslöjad visste det redan 2013.En gammal gubbs på ca 73 år ogillad i Härnösand,bland de flesta som tar emot kuponger
Vem ska vi strecka - förstod inte ditt tips i ditt inlägg?
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-04, 22:47   #88
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4689
Standard

[QUOTE=Melander;480460]So är avslöjad visste det redan 2013.En gammal gubbs på ca 77 år ogillad i Härnösand,bland de flesta ombuden som ej trevlig
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-04, 22:50   #89
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Ska jag strecka denna årsdebutant, som måste gå en 26-tid för att vinna?
Ensamt sto och en hopplös kusk som inte direkt prenumererar på V75 segrar. Kommer antagligen överforcera hästen till galopp. Årsdebut osv...

Kryllar inte av plusfaktorer direkt. Men man kan ju inte säga att den är överspelad heller.

Senast redigerad av Manprinsen den 2016-03-04 klockan 22:51.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-04, 22:52   #90
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Ska jag strecka denna årsdebutant, som måste gå en 26-tid för att vinna?
Förvisso årsdebutant men kolla vinsten från 2180V på Skellefteå 151003 lopp 3. Klart du ska ha den med om du tar några stycken.
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2)
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td