Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-05-30, 21:49   #16
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56996
Standard

Dom har väldigt mycket som måste bli bättre innan det går att spela där som ett alternativ till ATG . Självklart måste poolerna bli större. Går ju inte ens att satsa 10 kr på vinnarspel med nuvarande pooler utan att rasera odds. Kanske dom måste göra som travnet live racing gjorde. Att själv gå in och salta poolerna för att få igång spelen. Med vinstpooler på Max 500 kr är det ju annars ingen som kommer spela.

Sen är oddsuppdateringarna rena skämtet. Oftast sker inga uppdateringar av odds alls minuterna innan spelstopp och med minimala pooler blir ju alla spel då rena rama lottospel vad gäller odds.

Dessutom stänger spelen oftast långt innan loppen körs. Speciellt när inte tidsschemat hålls på banan.

Hoppas det fixar sig för det känns verkligen kanon om det blir nya möjligheter till spel hos mer än ett bolag. Jag har följt deras spelmöjligheter sedan starten i fredags.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spiritus (+2)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-30, 22:12   #17
 
Mcdilssons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 128
Sharp$: 3363
Standard

Ett vågat spel av de som startat till en relativt billig peng. Jag ser dock inte att affärsiden går ihop.
Mcdilsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-31, 12:21   #18
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 278
Sharp$: 1886
Standard

Supporten var inte värst insatta i travet...
travexperten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-31, 14:56   #19
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travexperten Visa inlägg
Supporten var inte värst insatta i travet...
Nehej - och vad vill du att vi skall utläsa ur detta? Förklara vad du hade för frågor och vad de svarade... Vi är nyfikna, förstår du - jag är det i alla fall. All info kring ett nytt bolag är av godo!


__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-31, 16:31   #20
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Har det varit någon officiell öppning eller har det bara smygstartats?
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-31, 17:03   #21
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 19
Sharp$: 799
Standard

Det är öppet och fritt att lassa in. Med 30 minuter till start är omsättningen en "hunka" på vinnarspelet i första racet och 4650 på kvällens P54. Till P75 på lördag har ingen degat in än. Jag hade i min enfald trott att Rune A, som brukar satsa sexsiffrigt hos ATG, skulle satsa i sitt eget bolag, men inte ens han verkar tro på det...
tomten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-31, 17:20   #22
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2742
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomten Visa inlägg
Det är öppet och fritt att lassa in. Med 30 minuter till start är omsättningen en "hunka" på vinnarspelet i första racet och 4650 på kvällens P54. Till P75 på lördag har ingen degat in än. Jag hade i min enfald trott att Rune A, som brukar satsa sexsiffrigt hos ATG, skulle satsa i sitt eget bolag, men inte ens han verkar tro på det...
Fast i deras egna regler står det klart och tydligt att anställda eller andra knutna till bolaget inte får delta i spelet. Man får väl anta att ägaren räknas som knuten till sitt eget bolag...
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-31, 17:37   #23
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 19
Sharp$: 799
Standard

Jo, du har rätt, men Rune har väl vänner som kan "stödlira". Det går ju inte att starta poolspel utan att sockra potterna med egna medel. Jag är grymt besviken på Legolas, glöm att det blir en seriös utmanare till ATG
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
travexperten (+11)
tomten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-01, 08:47   #24
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 673
Sharp$: 2388
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomten Visa inlägg
Jo, du har rätt, men Rune har väl vänner som kan "stödlira". Det går ju inte att starta poolspel utan att sockra potterna med egna medel. Jag är grymt besviken på Legolas, glöm att det blir en seriös utmanare till ATG
Är det inte en smula naivt tro att ett helt nytt spelbolag ska gå från noll till mach 3 på en vecka?

Är det någon mening att sockra potterna innan man har fått in ett försvarbart antal kunder i sitt register?

Min gissning är att pott-byggar-kampanjer kommer framöver.

Hur det slutar är en helt annan femma. Men att döma Legolas på det vi sett hittills är varken korrekt eller rättvist.


Kom igen i oktober/november....
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+1)
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-01, 11:37   #25
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nej, Strappa71 - du brukar ha rätt i det mesta men nu har du fel, tror jag... Även om du har rätt i sak att det är litet tidigt att döma ut dem helt, så finns det absolut INGENTING som tyder på att de kommer lyckas. ATG har ett förtroendekapital och en omsättning mången spelbolag gråtrunkar sig till sömns till och trots ATGs brister, så kommer Legolas aldrig kunna få en sådan kundbas som kan utmana, vilket är Rune Anderssons uttalade intention.

Hur skall man exempelvis kunna locka till sig gubbarna som ALLTID spelat på banan och/eller runt kaffeborden hos sitt lokala ombud - ja, jag vet att framtiden mången gånger är förbi för dessa och att framtiden ligger hos internetungdomarna/medelålders män.

Sedan får dom omgående göra någonting åt hemsidan - ser ut som något en student gjort på någon helgkurs i basic programmering. Nej, det är allt för stor drake man försöker ge sig på och även om de skulle förbättra ALLT så kommer de LADRIG få en kundbas värd namnet och som skulle göra det värt att spela, i alla fall, på streckspelen...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-01, 11:43   #26
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3617
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Är det inte en smula naivt tro att ett helt nytt spelbolag ska gå från noll till mach 3 på en vecka?

Är det någon mening att sockra potterna innan man har fått in ett försvarbart antal kunder i sitt register?

Min gissning är att pott-byggar-kampanjer kommer framöver.

Hur det slutar är en helt annan femma. Men att döma Legolas på det vi sett hittills är varken korrekt eller rättvist.


Kom igen i oktober/november....
Är du inte partisk i detta fallet, för du har väl fått anställning hos Legolas?!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+5), Fulsprit (+5)
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-01, 11:57   #27
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Är du inte partisk i detta fallet, för du har väl fått anställning hos Legolas?!

Hehe - ja, då förstår jag, om din information stämmer, Migge!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-01, 11:58   #28
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Är du inte partisk i detta fallet, för du har väl fått anställning hos Legolas?!

Ja, vad är bättre än att ha en mullvad på insidan av Sveriges största bettingsajt? Lobbying, much?


__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-01, 12:15   #29
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 19
Sharp$: 799
Standard

...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1)

Senast redigerad av tomten den 2017-06-01 klockan 14:23.
tomten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-01, 13:00   #30
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Är du inte partisk i detta fallet, för du har väl fått anställning hos Legolas?!
Strappa jobbar inte på Legolas sedan ett par månader. Det gör däremot jag.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+10)
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td