Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-06-04, 08:22   #46
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 517
Sharp$: 8014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mocka Visa inlägg
Så att registrera sig på Malta funkade inte. Hur många miljoner back är Andersson beredd att gå? Av alla bettingsidor out there så tillhör Legolas.bet bland det i särklass sämsta!!! Layouten är förfärlig och det är inte användarvänligt för fem öre. Vill du informera dig så får du hjälpa dig själv om du är newbie inom travet. ATG kunde funka bättre men är överlägset alla patetiska försök till alternativ!!! Hur mycket pengar genererar Andersson till svensk travsport via Legolas i jämförelse med ATG och hur mycket har Andersson tänkt att stoppa i egen ficka?
Legolas genererar noll/nada/nichts till svensk travsport. Ett rent parasitbolag. Att spela där är lika med att förstöra travet. Inte en spänn går till de aktiva.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cyran (+1)
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-04, 20:05   #47
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 942
Sharp$: 2739
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Legolas genererar noll/nada/nichts till svensk travsport. Ett rent parasitbolag. Att spela där är lika med att förstöra travet. Inte en spänn går till de aktiva.
Öh, det kan ju eventuellt bero på att ST låser in sig i sitt elfenbenstorn, fnyser högdraget och tackar nej till de pengar som Legolas erbjuder.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-04, 20:29   #48
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 517
Sharp$: 8014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiritus Visa inlägg
Öh, det kan ju eventuellt bero på att ST låser in sig i sitt elfenbenstorn, fnyser högdraget och tackar nej till de pengar som Legolas erbjuder.
Finns inget att diskutera. Legolas har ingen spellicens i Sverige. ST ska självklart inte teckna avtal med bolag som bedriver olaglig verksamhet.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-04, 23:43   #49
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 942
Sharp$: 2739
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Finns inget att diskutera. Legolas har ingen spellicens i Sverige. ST ska självklart inte teckna avtal med bolag som bedriver olaglig verksamhet.
Haha, bäst du skyndar att informera farbror polisen då, så han kan åka och bomma igen den "illegala" verksamheten...
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-05, 11:57   #50
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4942
Standard

Andersson startade väl inte Legolas.bet för att tjäna pengar i första hand utan mer för att visa ATG hur man bedriver verksamhet. Hur han fick med andra investerare kan man ju undra.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-08, 18:41   #51
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 131
Sharp$: 56887
Standard

Nu har legolas bet varit igång i två veckor. Något måste nog ske om inte sidan ska självdö. Vinstpoolerna till vinnarspelet i de första fyra loppen på Örebro i kväll har varit 208, 37, 25 resp 40 kr. Det är ju så lite att dom lika bra kan stänga ner dessa spel .Hur ska dom få kunder med sådana pooler?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-08, 19:59   #52
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4942
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Hur ska dom få kunder med sådana pooler?
Öppna butiker.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-09, 10:46   #53
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 070
Sharp$: 3303
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Strappa jobbar inte på Legolas sedan ett par månader. Det gör däremot jag.
Vill Rune Andersson göra en insats för svensk travsport
så kan han förslagsvis head hunta Hans Skarplöth.

Hans Skarplöth har ett svårslaget rekord,
som top dog på ATG, karln har misslyckats
med allt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Viroid (+1)
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-09, 15:02   #54
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Vill Rune Andersson göra en insats för svensk travsport
så kan han förslagsvis head hunta Hans Skarplöth.

Hans Skarplöth har ett svårslaget rekord,
som top dog på ATG, karln har misslyckats
med allt.
Jag ger tusan i LEGOLAS, jag vill veta varför du inte besvarar mina två epostmeddelanden till dig! Det ör dags att du tar dig i kragen nu Jajjan!
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-09, 15:48   #55
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 672
Sharp$: 2381
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Nu har legolas bet varit igång i två veckor. Något måste nog ske om inte sidan ska självdö. Vinstpoolerna till vinnarspelet i de första fyra loppen på Örebro i kväll har varit 208, 37, 25 resp 40 kr. Det är ju så lite att dom lika bra kan stänga ner dessa spel .Hur ska dom få kunder med sådana pooler?
Utan attraktiva pottbyggande promotions av diverse slag är det naturligtvis helt omöjligt.

Totalisatorspel "växer inte till sig" av sig självt hur bra än förutsättningarna skulle tänkas vara. Det är inte så det går till helt enkelt.

Gissningsvis jobbar de stenhårt på att rätta till de obligatoriska barnsjukdomarna innan de tar nästa steg. ( Om det inte finns något "nästa steg" planerat....inom säg 2-3 månader. Ja då är det nog tack och hej gissar jag. )

Men återigen. Det har gått alldeles för kort tid för att döma ut dem helt och hållet.

Om det är något som förtjänar kritik så är det frågan om varför de körde vad som ser ut som en beta-launch publikt...och dessutom utan att vara tydliga med vad man försöker uppnå i "nuläget".
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3)
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-09, 17:20   #56
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Personligen tycker jag det varit för lite reklam att de startat verksamheten. Beredd att hålla med ovan, detta tror jag bara är en "testperiod" för att utvärdera, tror inte de bryr sej om omsättning i nuläget. Jag tror marknadsföringen kommer efter sommaren när de fixat hemsida osv. Var tvungen att testa deras support iaf, den var snabb/trevlig osv redan nu.

Senast redigerad av robfri den 2017-06-09 klockan 17:21.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-09, 17:56   #57
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 131
Sharp$: 56887
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Personligen tycker jag det varit för lite reklam att de startat verksamheten. Beredd att hålla med ovan, detta tror jag bara är en "testperiod" för att utvärdera, tror inte de bryr sej om omsättning i nuläget. Jag tror marknadsföringen kommer efter sommaren när de fixat hemsida osv. Var tvungen att testa deras support iaf, den var snabb/trevlig osv redan nu.
Men troligen många nyfikna potentiella spelare som är inne och kollar då sidan är igång. Måste vara stor risk att dessa tröttnar snabbt när dom ser vinstpooler på runt en 50 lapp att spela om. Ingen bra reklam i min ögon utan tvärtom. Hade varit bättre att vänta om dom har triumkort .
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-09, 19:13   #58
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 672
Sharp$: 2381
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Men troligen många nyfikna potentiella spelare som är inne och kollar då sidan är igång. Måste vara stor risk att dessa tröttnar snabbt när dom ser vinstpooler på runt en 50 lapp att spela om. Ingen bra reklam i min ögon utan tvärtom. Hade varit bättre att vänta om dom har triumkort .
Oja oja.

Nu är "nyhetens behag" mer eller mindre förbrukat.

Minst sagt förvånande upplägg.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-09, 19:38   #59
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 070
Sharp$: 3303
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Jag ger tusan i LEGOLAS, jag vill veta varför du inte besvarar mina två epostmeddelanden till dig! Det ör dags att du tar dig i kragen nu Jajjan!
SO.

Svaret är enkelt.

Jag har mig veterligen inte mottagit
någon E-post från dig.

Jajjan
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-09, 21:01   #60
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 070
Sharp$: 3303
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
SO.

Svaret är enkelt.

Jag har mig veterligen inte mottagit
någon E-post från dig.

Jajjan
Ok, nu fattar jag.

Välkommen!
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td