Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-07-10, 20:58   #61
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Nu ska ni få omgångens jackpottmiljonvinnare! I den femte avdelningen är det nr 3 Sara Palema. För tre starter sen galopperar den strax efter start från spår 7. Hamnar sist utvändigt! Attackerar och går på in mot sista sväng men blir upphakad av att häst framför galopperar och tas ur fältet! Spurtar likväl in på andraplatsen på tiden 13.3aK.

Gången efter sist igen och kom aldrig in i matchen och var väl ute i femtespår i sista sväng för att försöka runda några. Sist dubbla galopper! Kan hästkraken hålla sig på benen nu från ett bra spår så kan den verkligen utnyttja sin speed! Streckad på 0.39% just nu! Dagens fynd helt klart!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 21:13   #62
 
eklonovs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stränkan
Inlägg: 109
Sharp$: 3109
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Japp, det förstår du väl?

Milliondollarrhyme = Mdm
Inte den tonen , hade jag precis börjat med travet så hade jag nog inte heller satt den i krysset , jag tycker det var modigt att fråga !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Levan (+5)
eklonov är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 21:20   #63
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eklonov Visa inlägg
Inte den tonen , hade jag precis börjat med travet så hade jag nog inte heller satt den i krysset , jag tycker det var modigt att fråga !
Varför missuppfattar alla min "pungspark"? Den är ju riktad till mr_stylez och ingen annan! Tyckte det var kul att han skrev fel i all hast. Sen tyckte jag att min kommentar var fruktansvärt rolig - bra slump att det fanns ett "M" med i slutet av namnet bara!

Jaja, jag är van att folk missförstår mig dock! Får leva med det men när man känner mig bättre så vet man hur jag funkar. Slår till höger och vänster med en hjärtlig mening. Skulle jag vilja "såga" och vara allvarlig så hade jag tagit det i PM och då är det en ton som inte kan missuppfattas - förhoppningsvis. Fungerar bra AFK iaf!

Läser man mina inlägg så ser man att jag försöker hjälpa alla nybörjare här på sidan ifall det kommer frågor. Jag ser inte ner på någon av den anledningen att man saknar kunskap inom spel och betting. Sen kan jag så klart också störa mig på folk men de sakerna tar jag hellre vid sidan om. Dock har jag inga problem att ha olika åsikter om något och skriva det öppet. Det är dock aldrig personligt utan enbart en sak om vad som skrivs!

Förhoppningsvis är jag en frisk fläkt stundtals!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mr_stylez (+15), eklonov (+50)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 21:29   #64
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Varför missuppfattar alla min "pungspark"? Den är ju riktad till mr_stylez och ingen annan! Tyckte det var kul att han skrev fel i all hast. Sen tyckte jag att min kommentar var fruktansvärt rolig - bra slump att det fanns ett "M" med i slutet av namnet bara!

Jaja, jag är van att folk missförstår mig dock! Får leva med det men när man känner mig bättre så vet man hur jag funkar. Slår till höger och vänster med en hjärtlig mening. Skulle jag vilja "såga" och vara allvarlig så hade jag tagit det i PM och då är det en ton som inte kan missuppfattas - förhoppningsvis. Fungerar bra AFK iaf!

Läser man mina inlägg så ser man att jag försöker hjälpa alla nybörjare här på sidan ifall det kommer frågor. Jag ser inte ner på någon av den anledningen att man saknar kunskap inom spel och betting. Sen kan jag så klart också störa mig på folk men de sakerna tar jag hellre vid sidan om. Dock har jag inga problem att ha olika åsikter om något och skriva det öppet. Det är dock aldrig personligt utan enbart en sak om vad som skrivs!

Förhoppningsvis är jag en frisk fläkt stundtals!
För trög för att fatta att det var mot mig men nu ser jag och förstår haha Jag är rätt bra på att skriva slarvigt/fel här så , tyvärr, har alltid bråttom med det mesta i livet, otålighet är en dygd är mitt motto!

Hoppas med din förklaring nu att folket fattar dina inlägg lite bättre du har fått en del påhopp på slutet, störigt med sånt, du är duktig och svarar iaf, jag bara ignorerar mest om jag får ngt, enklast så haha men det är jag det.
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+1)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 21:42   #65
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
För trög för att fatta att det var mot mig men nu ser jag och förstår haha Jag är rätt bra på att skriva slarvigt/fel här så , tyvärr, har alltid bråttom med det mesta i livet, otålighet är en dygd är mitt motto!

Hoppas med din förklaring nu att folket fattar dina inlägg lite bättre du har fått en del påhopp på slutet, störigt med sånt, du är duktig och svarar iaf, jag bara ignorerar mest om jag får ngt, enklast så haha men det är jag det.
ja, jag har inga problem med lite debatter. Svarar i stort sett alltid om någon skriver något. Är inte speciellt konflikträdd av mig, varken här eller AFK.

Sen tål jag påhopp rätt bra. Tycker dock det blir tråkigt när man drar in personliga angrepp då det inte tillhör diskussionen.

Ignorerar sällan någon heller då jag alltid försöker jobba med att ordet bör vara fritt - och sen tycker man olika - och det får vara okej helt enkelt! Twitchade rätt mycket tidigare men slängde aldrig ut någon hur jobbiga de än var. Man vinner aldrig en sådan "fajt". Kommunikation löser det mesta och de som endast vill ha uppmärksamhet och skapa kaos tröttnar snabbt ifall man behandlar de relativt vänligt.

Sen har jag säkert mina issues också utan att veta om det och jag uttrycker mig klumpigt ibland men AFK så vet ju folk ungefär hur jag menar ändå. Har dock svårt att anpassa mig på nätet och därför blir det missförstånd ibland. Men jag är öppen och tål det mesta och står för mina åsikter och vågar visa vem jag är! Säger som Magnus Betnér. Har du problem med mig - så ring och red ut det! Jag tänker inte vara anonym och gömma mig!


EDIT: FÖRTYDLIGANDE! Hade frågan varit (om mr_stylezz kunde lära sig skriva rätt) om MDR syftade på Milliondollarrhyme så hade så klart aldrig svaret blivit "Japp, det förstår du väl". Då är ju allt befogat och frågan hade fått ett svar som varit tydligt. Nu blev ju frågan i sig komisk då mr_stylez skrev "MDM" och det passade ju faktiskt in på Milliondollarrhyme ifall vi nu bortser från gängse regler i förkortningar! Därav min "fetning" av "rätt" bokstäver!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2020-07-10 klockan 21:46.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 21:49   #66
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

!


Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Nu ska ni få omgångens jackpottmiljonvinnare! I den femte avdelningen är det nr 3 Sara Palema. För tre starter sen galopperar den strax efter start från spår 7. Hamnar sist utvändigt! Attackerar och går på in mot sista sväng men blir upphakad av att häst framför galopperar och tas ur fältet! Spurtar likväl in på andraplatsen på tiden 13.3aK.

Gången efter sist igen och kom aldrig in i matchen och var väl ute i femtespår i sista sväng för att försöka runda några. Sist dubbla galopper! Kan hästkraken hålla sig på benen nu från ett bra spår så kan den verkligen utnyttja sin speed! Streckad på 0.39% just nu! Dagens fynd helt klart!
Intressant precis sådana man vill hitta för att bli ensam med miljonerna!
Kan tilläggas att då den vann sist för 5 starter sen var det just på Årjäng, på kort från spår 3! Och förra starten på Årjäng hoppade den och kom ändå 2a... förvisso i enklare gäng men ändå, farlig att ignorera till galet låg procent!
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....

Senast redigerad av mr_stylez den 2020-07-10 klockan 21:50.
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 21:55   #67
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Intressant precis sådana man vill hitta för att bli ensam med miljonerna!
Kan tilläggas att då den vann sist för 5 starter sen var det just på Årjäng, på kort från spår 3! Och förra starten på Årjäng hoppade den och kom ändå 2a... förvisso i enklare gäng men ändå, farlig att ignorera till galet låg procent!
Möter så klart tuffare hästar nu än brukligt! Men till "256 gånger pengarna" så är det ett givet streck om man nu tänker gardera och ha med några! Kanske är Civilon bara bäst och då får det ju vara så men en start på 50 måste ju Sara Palema vinna åtminstone!

I skrivande stund 85/75 gånger pengarna hos SvS och Unibet! Plats 11.25 hos SvS men då kan man nog lika gärna bara gå på vinnare!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 22:21   #68
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Bjuder väl på 2 miljondrag jag med då även om ingen verkar hålla med om mina tankar denna omgången (vilket kanske är klokt iofs) =)

Avd 3 så har jag hittat st lågprocentare:

1: Duke of Mearas har jag jagat ett bra tag nu, går bra precis hela tiden, alltid spurtkrut kvar och går bra på långt.
Perfekt läge nu, många starttröga här pär och han bör komma sämst 3e invändigt vilket är perfekt på 3140 m.. kan mycket väl sitta där till under 1%!
3 Höwings Unbeatable har jag med bra känsla för!
Den är stark men också bra spurtare, Bergh ligger sådär mystiskt lågt med den vilket gör att man bara tror mer på den.... samt den har gått 2 starter på Årjäng och vunnit båda! 2,5 % i nuläget smakar fint!
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 22:37   #69
 
eklonovs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stränkan
Inlägg: 109
Sharp$: 3109
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Varför missuppfattar alla min "pungspark"? Den är ju riktad till mr_stylez och ingen annan! Tyckte det var kul att han skrev fel i all hast. Sen tyckte jag att min kommentar var fruktansvärt rolig - bra slump att det fanns ett "M" med i slutet av namnet bara!

Jaja, jag är van att folk missförstår mig dock! Får leva med det men när man känner mig bättre så vet man hur jag funkar. Slår till höger och vänster med en hjärtlig mening. Skulle jag vilja "såga" och vara allvarlig så hade jag tagit det i PM och då är det en ton som inte kan missuppfattas - förhoppningsvis. Fungerar bra AFK iaf!

Läser man mina inlägg så ser man att jag försöker hjälpa alla nybörjare här på sidan ifall det kommer frågor. Jag ser inte ner på någon av den anledningen att man saknar kunskap inom spel och betting. Sen kan jag så klart också störa mig på folk men de sakerna tar jag hellre vid sidan om. Dock har jag inga problem att ha olika åsikter om något och skriva det öppet. Det är dock aldrig personligt utan enbart en sak om vad som skrivs!

Förhoppningsvis är jag en frisk fläkt stundtals!
Snyggt !
eklonov är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 22:48   #70
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 13
Sharp$: 2492
Standard

Borde väl rimligtvis bli MDR eftersom det är tre ord och det sista är rhyme.
myntet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 22:51   #71
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Ja det borde bli MDR, jag skrev/tänkte fel, MDM, men det funka ju ändå att fatta vilken häst det var eftersom det framgick rätt tydligt, därav poängen i tidgare inlägg =)

Över till travtips igen nu? =)
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+10)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 22:54   #72
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 13
Sharp$: 2492
Standard

Mitt tips är att Karamell Hill är omgångens säkraste vinnare
myntet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 23:31   #73
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Ja den har en av omgångens bättre chanser helt klart, Goop toppform på stallet igen och hästen är grym! Känns som läge och omstarter är enda "motbuden" samt kanske nr 15...

Omgångens säkraste för mig är nr 3 Strong Pepper avd 1, överlägsen motståndet och bara omstarter med eventuell galopp emot enligt mig. 40% är bara att tacka o ta emot!
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 23:48   #74
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 13
Sharp$: 2492
Standard

Håller med,har spikat den och Karamell Hill på ett andelssystem som jag gör åt en tobaksaffär.Många nervösa med två spikar i början
myntet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 00:07   #75
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 638
Sharp$: 22761
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Ja den har en av omgångens bättre chanser helt klart, Goop toppform på stallet igen och hästen är grym! Känns som läge och omstarter är enda "motbuden" samt kanske nr 15...

Omgångens säkraste för mig är nr 3 Strong Pepper avd 1, överlägsen motståndet och bara omstarter med eventuell galopp emot enligt mig. 40% är bara att tacka o ta emot!
Ang. Strong Pepper
Visst, det kan vara så att den bara är bäst. Men Norsk häst som aldrig startat i voltlopp i Sverige, får mig o tveka en del. Den är ändå streckad över 40%. Behövs inte mycket att den är borta på kör. Erik är duktig på att lösa sånt men.....
Jag sätter upp en 10%-are som första streck. Nr.7 Global Venture tror jag tidigt sitter i spets och jag hoppas Peter kör där. Den har gjort många fina lopp och står på tur för en fullträff. Släpper PU, då får jag hoppas på lucka till slut istället, vilket är alltid chansartat. Kom igen PUH våga bomba runt om.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td