Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-07-06, 11:55   #1
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

V75 Årjäng 11/7


AVDELNING 1
KLASS 1

Strong Pepper har rest bra, han är travsäker, har ett av de bättre spåren i volten och Erik upp. Lägg där till att han kommer till Årjäng med form och norrbaggarna rankar honom som en av derbyfavoriterna i en bra årgång. Då hästen kan öppna är mitt huvudscenario att han körs till ledningen. Skulle inte det gå tror jag att han är bra nog att vinna det här loppet från dödens. För två starter sedan vann han på 12,2 över medeldistans från spår tolv. Han fick då öppna i 10-fart i tredjespår runt första sväng och trots jämnt hårt tempo gick han i mål på lätta ben med krafter kvar. Det här är en klassklättrare och jag anser att det är omgångens bästa spik!

AVDELNING 2
DIAMANTSTOET

Björn Goop selar ut en trio och själv sitter han upp bakom Zarina Bi, vilken står med bakspår på tillägg. Jag tror dock att segermaskinen Karamel Hill har goda möjligheter att ta ytterligare en seger med Jepson i ”jollen”. Nu är det dubbla tillägg för henne, men det är för hästar över 450 000 och det betyder att hon ändå står bra inne i loppet. Bra chans då hon är väldigt fartfylld.

På samma volt står Millie Millionaire som inte lyckades fånga in ovanstående för två starter sedan på Mantorp. Då stod hon dock tjugo meter längre bak och från samma volt ska de ses med ganska jämngoda möjligheter. Speciellt då Millie nu kommer till loppet med ännu bättre form.

Ies Elisabet är livsfarlig med lopp på rulle och räknas tidigast där bakom, liksom Björn Goops Zarina Bi. Inte omöjligt att dessa kan hålla undan för de på dubbla tillägg om loppet blir kört till deras fördel.

AVDELNING 3
BRONSDIVISIONEN

Vi vet hur det brukar gå till i de här loppen vid det här laget och vem som kommer till spets är det primära att räkna ut. Randemar R.D. är kvick ut och Peters hästar går bra för dagen. Är hästen i ordning och lyckas hålla ihop aktionen över tre varv kan det gå vägen. Även The Real Star måste bevakas från ett bra läge bakom vingen, liksom Fort Knox som kan mycket i ljusa stunder. Det ska även bli intressant att se vad stenkrossen Euskara kan uträtta i det här sällskapet.

AVDELNING 4
KALLBLOD

Åsrud Vilja och Ulsrud Tea är fenomenala kallblodsmärrar och här står de fint inne i loppet. Det finns inga Odd Herakles eller Månprinsen emot och duon gör upp om segern. Jag kanske håller Super-Tea något högre häst mot häst, men det är marginellt och då Kihlström sitter upp bakom opponenten från ett bättre startspår i volten rankas Åsrud Vilja först med knapp marginal.

AVDELNING 5
KLASS 2

Civilon är fältets bästa häst och han segrade direkt i årsdebuten. Hästen är nu anmäld barfota runt om och den balansen har han fungerat bra med tidigare, då som fyra i uttagningsloppet till kriteriet. Bakspår är dock bakspår och han måste vara bra för att vinna.

Från spår ett startar ”Tarzans” Slippery Runway. Det här är en bra häst som är kvick iväg. Hästen är säkert god för en låg 12-tid och då får konkurrenterna jobba.

Awesome Kronos är riktigt kvickfotad och det vankas eventuellt barfota runt om för första gången. Father Patrick-avkomman kan nog springa riktigt fort över distansen om det faller väl ut, men han har också visat vissa osäkra tendenser emellanåt så det är inget givet. Räknas dock väldigt tidigt.

AVDELNING 6
SILVERDIVISIONEN

Flera fina hästar gör upp i silver och Ural ska årsdebutera. Hästen får Ole Johan Östre i vagnen och är anmäld med barfota och ”bike”, men det låter på Susanne som att det är ett lopp i kroppen som gäller. Detta stärker scenariot att det blir körning en kort bit och sedan kliver ekipaget ned i rygg på Harran Boko som är spetsfavorit i loppet. Lugauers stallform är dock fortfarande något oviss och det är svårt att säga hur bra hästen är för dagen, varför gardering känns befogad.

Det är bra hästar emot och Björn Goops italienare Zap Di Girifalco har visat sig duga mycket bra på svensk mark. Från ett bra spår är det goda chanser att Goop hittar ned i slagläge och hästens spurt är vass.

Även Island Life har gått bra en längre tid och han avslutade fort senast. Här gäller samma som ovan, ned i en rygg långt fram i andraspår och sedan hoppas på lite tempo. Är det så att tempot inte hålls uppe är jag dock inte främmande för att Bergh styr på efter en bit.

Från bakspår finner vi Viking Brodde och Coogan, båda med hög kapacitet. Det krävs överpace eller tidigt avancemang till utvändigt ledaren om någon av de ska kunna blanda sig i striden, men det är inte helt otänkbart.

AVDELNING 7
ÅRJÄNGS STORA SPRINTERLOPP

Årjängs Stora är lite smålurigt i år och det är bäddat för körning initialt. Paal gör allt vad han kan för att hålla upp spetsen med Stepping Spaceboy, men räkna med att både ”Uffe” och Gunnar vill dit med Disco Volante respektive Gigant Invalley. Den förstnämnda tog en längd på Elian Web från samma spår och Gigant har svarat ut Pastore Bob.

Mellby Free kunde inte hålla undan för Milligan’s School senast, trots att Björn fick bestämma i moderat tempo och hon känns fortfarande lite grön när hon ska möta hingstarna. Men Goop och bra spår i de här loppen ska man inte underskatta, hon kan säkert spurta till en fin placering.

Jag tror dock mest på duon Milligan’s School samt Sorbet. Melanders häst har hittat formen igen och tillhörde favoriterna till att vinna loppet ifjol. Han är egentligen som bäst över två varv, men blir det bara ett hårt tempo på loppet är han livsfarlig även över kort. Nu har han fått ett bra spår, även om tredje är lite överskattat. Har man inte en väldigt startsnabb häst finns alltid risken att man blir hängande en stund. Jag vet dock inte hur Björn gör bakom Mellby Free, men han har ju ett gyllene läge att kliva ned i rygg ledaren med sin häst och det gynnar ju Milligan.

Hur Sorbet ska komma till från sitt spår vet jag inte, men Örjan kan det där och han vann ju från spår åtta med Missle Hill nyligen. Laddar han framåt sitter han väl tidigt i dödens och kan därifrån reglera fältet. Jag tror han är mer sugen på det än att backa sist och hoppas på att kunna speeda förbi hästar som Milligan och Milliondollarrhyme.

Racing Mange drog nitlotten i spårlottningen och får svårt att vinna därifrån. Milliondollarrhyme lämnar jag nog utanför då han inte har visat samma gnista som ifjol, och spetsaspiranterna Stepping Spaceboy och Disco Volante tror jag inte står pall mot dessa efter en förmodat tuff öppning.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+7), viking90 (+7), finkel (+5), Gotland (+7), exlee (+10), Basse (+7), Lazlo (+7), sigh (+7), SakanAA (+7), MikaF (+8), asgaya3141 (+8)
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-06, 12:40   #2
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 680
Sharp$: 12832
Standard

Måndagsdragen Torsdagsfunderingar

Efter en snabbkoll i programmet.
V75 1) 3 Strong Pepper kommer med tre raka och dessutom Orlando Vici blod i ådrorna.
9 Vien Ici har fått spår 9 igen! Men har gått bra på rikstoton och är skrällduglig. Psst dessutom Varennare
Pepparkvarnen mal nog ner dom endast galopp emot

V75 2) 14 Karamel Hill har många att runda men detta är en grym märr.
Hm 12 Zarina med lillgoopen bör nog bevakas

V75 3) 11 Vagabond Bi och 12 Ike Shermer. Inte ofta man kan låsa på två Varennare Lurigt lopp. 2 Randemar gör grymma lopp ibland, 4 The Real Star Persson har stallform.
6 Euskara gjort grymma lopp på distansen men trots allt sto mot hingstar. 7 Fort Knox är svårbedömd i detta gäng, kanske ?


V75 4) 6 Åsruds Vilja. Finns väl inget som talar emot ? Jo 8 Ulsrud Tea men övriga är nog chanslösa.

V75 5) 10 Awesome Kronos. Bakspår på 1640 dessutom luriga Klass 2 ! Men hästen har varit grymt fin senaste starterna. Läste att hästen är osäker bakom hästar.
1 Slipper Runway trivs i spets


V75 6) 4 Zap Di Girifalco. Dunderspik. Toppfin senast.

V75 7) 1 Stepping Spaceboy. Både häst och kusk trivs utmärkt på läge och distans. Hästen är grym i spets och står emot länge. Toppform.
10 Mindyourvalue W.F. kanske kan skrälla vid överpace.
Hm lillgoopen sitter nog på leken med 2 Mellby Free. Detta är en grym märr med 2 lopp i kroppen. 8 Racing Mange ?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+11)

Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-07-09 klockan 21:24.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-08, 20:14   #3
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Nr 4 struken i avd 1. Gynnar nr 6 som får spår 5 nu.
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-08, 21:41   #4
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10
Sharp$: 1912
Standard

6an behåller sitt spår. Gynnar Goopen o nr 5 som går mer plats att vända upp.
Temlor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-08, 23:04   #5
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Temlor Visa inlägg
6an behåller sitt spår. Gynnar Goopen o nr 5 som går mer plats att vända upp.
Behöver inte femman flytta ner till fjärde? Kan man välja att vara kvar på sin plats när en blir struken?
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-08, 23:21   #6
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22758
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tipsb Visa inlägg
Behöver inte femman flytta ner till fjärde? Kan man välja att vara kvar på sin plats när en blir struken?
Det är voltstart, då flyttas inte den ett spår ner som i auto lopp.
Däremot får femman mer plats och vända då fyran är struken.
Sexan har fortfarande springspår.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-08, 23:29   #7
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Det är voltstart, då flyttas inte den ett spår ner som i auto lopp.
Däremot får femman mer plats och vända då fyran är struken.
Sexan har fortfarande springspår.
Jaha, missade att det var voltstart.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+1)
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-09, 00:04   #8
 
Reg.datum: jan 2017
Inlägg: 41
Sharp$: 564
Standard

Nej, det är väl kanske inte så att den bara vinner med Per Nilsson i sulkyn. Men till nuvarande 4% är 5 Enzo Am ett roligt streck i V75-3 på mitt system. Vi har åtminstone sett kapaciteten tidigare: Tvåa på distansen vid två olika tillfällen i april. Endast slagen av Moni Viking respektive Vikens High Yield. Höll då hästar som Ragazzo da Sopra, Religious, Prosperous och Harran Boko bakom sig. Den nuvarande formen är kanske inte vad den var då? Men som sagt, till den procenten och från ett bra spår betalar jag utan tvekan.
Newstream är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-09, 09:14   #9
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 81
Sharp$: 169
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Newstream Visa inlägg
Nej, det är väl kanske inte så att den bara vinner med Per Nilsson i sulkyn. Men till nuvarande 4% är 5 Enzo Am ett roligt streck i V75-3 på mitt system. Vi har åtminstone sett kapaciteten tidigare: Tvåa på distansen vid två olika tillfällen i april. Endast slagen av Moni Viking respektive Vikens High Yield. Höll då hästar som Ragazzo da Sopra, Religious, Prosperous och Harran Boko bakom sig. Den nuvarande formen är kanske inte vad den var då? Men som sagt, till den procenten och från ett bra spår betalar jag utan tvekan.

Han får bli min jackpott spik, han lär få en framskjuten position då han snabb från start. Och få en löpning på innerspåret vilket än ett stort plus på distansen.
Heppson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-09, 09:16   #10
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Newstream Visa inlägg
Nej, det är väl kanske inte så att den bara vinner med Per Nilsson i sulkyn. Men till nuvarande 4% är 5 Enzo Am ett roligt streck i V75-3 på mitt system. Vi har åtminstone sett kapaciteten tidigare: Tvåa på distansen vid två olika tillfällen i april. Endast slagen av Moni Viking respektive Vikens High Yield. Höll då hästar som Ragazzo da Sopra, Religious, Prosperous och Harran Boko bakom sig. Den nuvarande formen är kanske inte vad den var då? Men som sagt, till den procenten och från ett bra spår betalar jag utan tvekan.
Ja, det där är absolut mitt förstastreck i den avdelningen! Måste vara så högt rankad till den procenten!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-09, 14:08   #11
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Kanske dags för Milliondollarrhyme nu?

__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-09, 14:59   #12
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Kanske dags för Milliondollarrhyme nu?

Börja inte med eran beef nu igen....
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-09, 15:04   #13
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rob Visa inlägg
Börja inte med eran beef nu igen....
Inte en chans att vi ska....
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-09, 16:10   #14
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Kanske dags för Milliondollarrhyme nu?

Den blev öm i fötterna senast. Jag kommer sjöa på den ska du veta. Nu är det dags trots att den har världens oflyt med spåren samt Sveriges kanske sämsta kusk - njae, Uffe finns ju också...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-09, 16:57   #15
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Jag har väldigt svårt för hur snedstreckat det är i dagsläget mellan Åsrud och Ulsrud. Wassberg har ju en evighetsmaskin som gått i snäppet högre klass än Örjans. Har sprängt 20-gränsen och besöken till Sverige har varit för Elitkampen där de placerat sig. Någorlunda jämnt skägg mellan dessa i mina ögon med allt inräknat. Ska jag ta ställning istället för att dubbla blir det då Ulsrud som spikas.

Övriga är statister och mer än 2 streck behöver man inte då båda är ganska travsäkra. Granetta drar en del streck, men ska även om hon inte galopperar (3 felfria senast 11 starterna) vara minst en sekund för kort i rocken. Och i princip samma sak gäller Bellfaks som säkert också får några procent av spelet. Av det jag sett av Trö Hera så ska den få lite svårt att räcka till också, men ska man strecka en tredje är det nog ändå den.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-09, 17:24   #16
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

MDR har sänkts från 9.00 till 5.50 nu på Svenska Spel
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 00:05   #17
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Newstream Visa inlägg
Nej, det är väl kanske inte så att den bara vinner med Per Nilsson i sulkyn. Men till nuvarande 4% är 5 Enzo Am ett roligt streck i V75-3 på mitt system. Vi har åtminstone sett kapaciteten tidigare: Tvåa på distansen vid två olika tillfällen i april. Endast slagen av Moni Viking respektive Vikens High Yield. Höll då hästar som Ragazzo da Sopra, Religious, Prosperous och Harran Boko bakom sig. Den nuvarande formen är kanske inte vad den var då? Men som sagt, till den procenten och från ett bra spår betalar jag utan tvekan.

Tack vare kusken är den max 7-8e rankad för mig... lovat mig själv att aldrig strecka Per Nilsson på v75 oavsett häst... minns fortfarande hur han körde bort en given seger med den senaste gången jag spelade...
Tar säkert spets och släpper till 6 lr 7, men inte ens med perfekt lucka 200 kvar kommer den vinna då kusken kommer glömma vrida ut i andrasdpår lr förstöra chansen på annat vis..
Ja jag är lite bitter just på den häst/kuskkombon hehe, men bara varnar er som streckar, ni kommer bli sura då kusken bränner chansen igen.

Byt till Örjan på den och jag spikar den direkt. Hästen är bra!
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 00:07   #18
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jag har väldigt svårt för hur snedstreckat det är i dagsläget mellan Åsrud och Ulsrud. Wassberg har ju en evighetsmaskin som gått i snäppet högre klass än Örjans. Har sprängt 20-gränsen och besöken till Sverige har varit för Elitkampen där de placerat sig. Någorlunda jämnt skägg mellan dessa i mina ögon med allt inräknat. Ska jag ta ställning istället för att dubbla blir det då Ulsrud som spikas.

Övriga är statister och mer än 2 streck behöver man inte då båda är ganska travsäkra. Granetta drar en del streck, men ska även om hon inte galopperar (3 felfria senast 11 starterna) vara minst en sekund för kort i rocken. Och i princip samma sak gäller Bellfaks som säkert också får några procent av spelet. Av det jag sett av Trö Hera så ska den få lite svårt att räcka till också, men ska man strecka en tredje är det nog ändå den.

Fattar inte heller fördelningen jag trodde på typ 40 % var på dem, men nejdå... är det på Örjan den blir så hårt streckad tro? Klart han är bättre kusk men hästarna är jämnbra och ska vara mer jämnt spelade.

Dock har jag lovat mig själv att inte bränna i uppenbara 2hästarslopp bara för "värde" på den ena.. kan 2 av 15 hästar vinna är det billigt att överleva loppet, då dessutom den mest spelade har bäst kusk så tar jag båda , "vet" jag har rätt här och håller tummarna för den minst streckade :P

Men det är jag det=)
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 00:10   #19
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
MDR har sänkts från 9.00 till 5.50 nu på Svenska Spel
Inte ens Frederik B Larsson ska väl kunna bränna denna straffsparken? Sitter i andraspår direkt, blir tempo på loppet, han behöver bara vrida ut i 3spår 6-700 kvar och köra förbi dem...
Blir nästan impad om han lyckas missa att vinna detta loppet.. (men inte förvånad).

Given spik till den procenten! Närmast Bakom tycker jag Stepping Spaceboy och Racing Mange är till låg procent på båda om man garderar.
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 00:14   #20
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Känner jag spammar med inlägg nu men omgångens fynd måste väl vara Ural, barfota runt om med spetsläge till 2,6 %?
Knappast så att favoriten ska vara streckad 25 ggr mer iaf....
Kan vara en chansspik jag går på..

DD 2-9 funkar för mig! Får man 50-60 ggr?

Edit: Läste nu att tränaren säger han ska ha lopp i kroppen(men känns fin) och att de ska släppa, då borde Island Life vara framme först och få spetsen, tveksam till om Björn laddar med 4an? ... Oavsett lär Ural får en perfekt resa i rygg ledaren och Berghs hästar har full form igen, så ryggen på 3an är nog inte fel! Kan sitta ändå men nu låser jag nog på 2 3 4 istället här.
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....

Senast redigerad av mr_stylez den 2020-07-10 klockan 00:21.
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 01:01   #21
 
Reg.datum: jan 2017
Inlägg: 41
Sharp$: 564
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Tack vare kusken är den max 7-8e rankad för mig... lovat mig själv att aldrig strecka Per Nilsson på v75 oavsett häst... minns fortfarande hur han körde bort en given seger med den senaste gången jag spelade...
Tar säkert spets och släpper till 6 lr 7, men inte ens med perfekt lucka 200 kvar kommer den vinna då kusken kommer glömma vrida ut i andrasdpår lr förstöra chansen på annat vis..
Ja jag är lite bitter just på den häst/kuskkombon hehe, men bara varnar er som streckar, ni kommer bli sura då kusken bränner chansen igen.

Byt till Örjan på den och jag spikar den direkt. Hästen är bra!
Jag instämmer helt. Med en annan kusk hade jag spikat utan att blinka. Därför jag garderade mig i inledningen av mitt anförande. ;-) Men den är fortfarande bara streckade till 5% - och även en blind höna kan (förhoppningsvis) träffa rätt ibland. Sett till hästens kapacitet är den knappast borta i det här gänget. Egentligen står ju stjärnorna helt rätt - förutom att det är Nilsson som kör istället för Kihlström då. På ett reducerat system hade jag definitivt använt den som en A-häst. :-)
Newstream är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 10:26   #22
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Newstream Visa inlägg
Jag instämmer helt. Med en annan kusk hade jag spikat utan att blinka. Därför jag garderade mig i inledningen av mitt anförande. ;-) Men den är fortfarande bara streckade till 5% - och även en blind höna kan (förhoppningsvis) träffa rätt ibland. Sett till hästens kapacitet är den knappast borta i det här gänget. Egentligen står ju stjärnorna helt rätt - förutom att det är Nilsson som kör istället för Kihlström då. På ett reducerat system hade jag definitivt använt den som en A-häst. :-)
Haha då är vi rätt överens Själv väntar jag in den tills han får en ordentlig kusk, förhoppningsvis har den usel rad då tack vare Pers styrningar och man kan få ett fint vinnarodds!
Dock kan såklart tvilling lr platspel på den funka fint redan imorn, det testar jag troligen! 5-6 på tvilling sitter helt ok!
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 10:48   #23
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 680
Sharp$: 12832
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Inte ens Frederik B Larsson ska väl kunna bränna denna straffsparken? Sitter i andraspår direkt, blir tempo på loppet, han behöver bara vrida ut i 3spår 6-700 kvar och köra förbi dem...
Blir nästan impad om han lyckas missa att vinna detta loppet.. (men inte förvånad).

Given spik till den procenten! Närmast Bakom tycker jag Stepping Spaceboy och Racing Mange är till låg procent på båda om man garderar.
Jag tror Fredrik gör en klockren Staffan Tapper, är det någon som ska missa en straff så är det väl Larsson. Och en straffspark i detta fält med en häst som passerat zenit och stövlar på känns feldömt. Bör nog VAR granskas
Lillgoopen har stall och kuskform. Mellby Free har två lopp i kroppen och tassar barfota från perfekt läge. Mitt spikförslag. Milligan’s och Racing är garderingsstrecken.
Stepping leder länge men är nog lite för kort i rocken mot mångmiljonärerna.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-07-10 klockan 13:10.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 11:58   #24
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Milliondollar har aldrig vunnit ett sprinterlopp (enligt statistiken).
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 11:59   #25
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Inte ens Frederik B Larsson ska väl kunna bränna denna straffsparken? Sitter i andraspår direkt, blir tempo på loppet, han behöver bara vrida ut i 3spår 6-700 kvar och köra förbi dem...
Blir nästan impad om han lyckas missa att vinna detta loppet.. (men inte förvånad).

Given spik till den procenten! Närmast Bakom tycker jag Stepping Spaceboy och Racing Mange är till låg procent på båda om man garderar.
Jag går hellre bankrutt än spikar den havremoppen!
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 12:04   #26
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 400
Sharp$: 5758
Standard

Raden Enzo Am har i år är ju ändå 3 0 7 2 2 3. Senaste starten först.

I ett långlopp vinner oftast den starkaste hästen och är den stark för dagen så går dem ju oftast bra tillslut. Även om man skulle hamna lite fel under vägen, angående kusken. Från spår 5 borde den ju hamna hyfsat till i en autostart.

Kommer ihåg starten i Åby får några starter sen och då var den du väldigt bra som 2:a bakom Moni Viking, som kom som en katapult i sista sväng.

Detta lopp ser väldigt jämt ut och ligger den kvar på 5% måste den med, för mig. Det är ju nästan hemmaplan också.
Nobleflash är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 12:07   #27
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

I avd 7 fastnade jag direkt för 2 Mellby Free eftersom hon varit så orimligt duktig och min favorit alla gånger. Men sedan såg jag motståndet... Men hon har i alla fall tjänat över sju miljoner - på 24 starter! Milligans School som verkar vara favorit har drygt 11 miljoner intjänat men det har tagit honom 92 starter att komma så långt...
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 12:14   #28
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Mellby Frees far är Muscle Hill, 21 starter 20 vinster, en andraplats, 25 miljoner intjänat. Rekord 8,5 aak.

Senast redigerad av 777 den 2020-07-10 klockan 12:16. Anledning: felstavat
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 12:17   #29
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 400
Sharp$: 5758
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 777 Visa inlägg
I avd 7 fastnade jag direkt för 2 Mellby Free eftersom hon varit så orimligt duktig och min favorit alla gånger. Men sedan såg jag motståndet... Men hon har i alla fall tjänat över sju miljoner - på 24 starter! Milligans School som verkar vara favorit har drygt 11 miljoner intjänat men det har tagit honom 92 starter att komma så långt...
Många stolopps-segrar.

Mot de bästa hingstarna har hon lite att bevisa för att vara en klar favorit, men så ser väl det ut som att det är spelat just nu också.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+3)
Nobleflash är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 12:22   #30
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 777 Visa inlägg
I avd 7 fastnade jag direkt för 2 Mellby Free eftersom hon varit så orimligt duktig och min favorit alla gånger. Men sedan såg jag motståndet... Men hon har i alla fall tjänat över sju miljoner - på 24 starter! Milligans School som verkar vara favorit har drygt 11 miljoner intjänat men det har tagit honom 92 starter att komma så långt...
Mellby Free har fått 2 miljoner extra när hon vunnit BC och Stochampionatet tack vare hon varit premiechansad. Enkla pengar i årgångslopp jämfört med MS som tjänat sina pengar i elitkonkurrens senaste åren.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+3)
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 12:32   #31
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Statistik-Stekel får göra en dragning då om loppet när ni funderar i straffsparkstermer för Milliondollar imorrn. Här är senaste 9 årens spårresultat. Spår 7,8,10 har haft varsin strykning. I övrigt har 10 hästar startat hela vägen.

Fan, jag fick rejäla rysningar när jag spolade igenom Proppens sista 700 nu. Blev nästan gråtfärdig när jag såg det där på plats. Nervsnittningshärvan åt sidan, en jävel på att kuta är hästen iallafall och med en skalle av guld! Det kan ingen ta ifrån honom.

1: 0-1-0
2: 1-3-0 Dante Boko 2017 (spets)
3: 1-2-2 Uza Josselyn 2019 (spets)
4: 0-0-1
5: 1-2-1 Magic Tonight 2014 (spets)
6: 2-0-2 Beanie MM 2011 (vinnarhålet). Orecchietti 2012 (dödens)
7: 1-0-0 Propulsion 2018 (3e ytter)
8: 1-1-1 Nuncio 2016 (dödens)
9: 1-0-0 Delicious 2015 (vinnarhålet)
10: 1-0-2 Sebastian K 2013 (3e ytter)

Det är alldeles uppenbart att det gäller att sitta där framme. På samma sätt som om det gäller Elitlopp eller annat storlopp på sommaren. De två som vunnit efter resa i andraspår en bit bak var båda undantagshästar. Ingen sån klockren med i det här loppet direkt.

*Spår 9 är inte det kanonspår folk tror det är överlag, det är en seglivad myt. Och ju högre klassen är desto mindre bra är det vill jag påstå. Tight mellan positionerna, alla startar jämnt och snabbt och ska ner.

*Spår 1 är också något som brukar överskattas. Kasst även i detta loppet. MEN imorrn sitter ändå en väldigt startsnabb och ganska ostreckad häst där, så man ska nog passa den lite.

*Spår 4 har ovanligt dåliga resultat här jämfört med den "normala" statistiken. Men misstänker att det har att göra med att det ofta blir riktigt rejäl körning i det här loppet och att fyrorna ofta både ger sig in i körningen OCH får ge sig OCH blir kvar i andraspår. Eller att körningen blir alldeles för hård helt enkelt. I travlopp överlag blåser ju fyrorna ofta till spets och får sedan sitta fredade där. Mitt badkar säger ändå att 4 Disco Volante har bra chans här på spets och slut. Två av konkurrenterna på framspår är stallkamrater och utanför finns inget hot för spetsen. Stora frågan är om det blir dyrköpt att ta sig förbi Stepping Spaceboy och Mellby Free.

Det är Goop annars. Drar han alla växlar och vågar köra järnet för seger i det här elddopet mot öppna eliten tror jag faktiskt han har bra chans. Men jag är inte alls säker på att de väljer den vägen. Knappa favoriten Sorbet garanterad en resa i andraspår mer eller mindre. Sannolikt blir det tredje ytter som bäst. Iskall.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
karpafan (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 12:37   #32
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Dock har jag lovat mig själv att inte bränna i uppenbara 2hästarslopp bara för "värde" på den ena.. kan 2 av 15 hästar vinna är det billigt att överleva loppet, då dessutom den mest spelade har bäst kusk så tar jag båda , "vet" jag har rätt här och håller tummarna för den minst streckade :P

Men det är jag det=)
Håller både med och inte här. Beror helt på om man har något vettigt att göra med de där strecken man sparar genom att ta ställning. Att tvingas stänga ett lopp där man tror hårt på att det skräller på 6 streck för att man ska lägga det där säkra dubbellåset tycker jag inte det är något vidare.

Men har man inte så mycket vettigt att göra för de där pengarna så är det mer rätt att "säkra hem".
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 13:38   #33
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Ser nu att Milligan's varit med i betydligt hårdare gäng än där Mellby Free satt sin nos! Pd'A t ex. Blir till att börja tänka...

Senast redigerad av 777 den 2020-07-10 klockan 13:40. Anledning: emoji
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 13:51   #34
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22758
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nobleflash Visa inlägg
Raden Enzo Am har i år är ju ändå 3 0 7 2 2 3. Senaste starten först.

I ett långlopp vinner oftast den starkaste hästen och är den stark för dagen så går dem ju oftast bra tillslut. Även om man skulle hamna lite fel under vägen, angående kusken. Från spår 5 borde den ju hamna hyfsat till i en autostart.

Kommer ihåg starten i Åby får några starter sen och då var den du väldigt bra som 2:a bakom Moni Viking, som kom som en katapult i sista sväng.

Detta lopp ser väldigt jämt ut och ligger den kvar på 5% måste den med, för mig. Det är ju nästan hemmaplan också.
3140m
Efter ett varv, när positionerna är intagna, så kör Rick Ebbinge fram till dödens med Ike Schermer och styr loppet därifrån. Vinner med en längd.
Den spikas på mina lappar trots spår 12.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+12)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 14:02   #35
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 475
Sharp$: 3450
Standard

I sista borde disco vara favorit och ev spik. Är väl garanti spets, att ta en längd på elian web är starka papper, troligt är väl att mellanders andra kuse är tidigt framme i dödens för att låsa loppet, spik disco eller dubbla med Milligan’s School som är anmäld bfro.

Senast redigerad av virre82 den 2020-07-10 klockan 14:03.
virre82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 14:20   #36
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Jens Sjödèn V75 Årjäng lördag på Service Plays
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 15:16   #37
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
3140m
Efter ett varv, när positionerna är intagna, så kör Rick Ebbinge fram till dödens med Ike Schermer och styr loppet därifrån. Vinner med en längd.
Den spikas på mina lappar trots spår 12.
Normalt sett hade jag sagt att den där badkarskörningen är ganska trolig. Men läs intervjun i travronden, det luktar körning till slut. Om det blir så är den nog ganska rökt.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 15:47   #38
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22758
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Normalt sett hade jag sagt att den där badkarskörningen är ganska trolig. Men läs intervjun i travronden, det luktar körning till slut. Om det blir så är den nog ganska rökt.
Ok, inte läst TR, men ska kolla. Tack för upplysning. Man får kanske ändra sig efteråt.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 16:23   #39
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4110
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Jag tror Fredrik gör en klockren Staffan Tapper, är det någon som ska missa en straff så är det väl Larsson. Och en straffspark i detta fält med en häst som passerat zenit och stövlar på känns feldömt. Bör nog VAR granskas
Lillgoopen har stall och kuskform. Mellby Free har två lopp i kroppen och tassar barfota från perfekt läge. Mitt spikförslag. Milligan’s och Racing är garderingsstrecken.
Stepping leder länge men är nog lite för kort i rocken mot mångmiljonärerna.
FBL är ingen jag håller i handen blir för det mesta fel. Dessutom spår 9. Ska med om man garderar, med som 3-5 häst men inget jag går på.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
karpafan (+10)
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 16:29   #40
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Enligt statistikJens så tappar Disco alltid formen efter vårkanten, vilket verkat hänt nu igen...

Lite siffror för 2018-2020:

Starter Från 1 feb till 15e Maj
1 1 1 1 0 1 1 1 2 1 2 1


Starter från 16e Maj till 31 Aug
4 d 0 5 0 5 0 1 0 5 0 4 0 1

Rätt stor skillnad om man säger så.. Bara ngt att tänka på för er som ska lira den
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 16:35   #41
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Racing Mange ligger Lövgren väldigt lågt med, ska bara få lopp i kroppen inför Hugo Åberghs tydligen.. spår 8 mot bra motstånd, nej det ska inte gå.. den och Disco är rykta imorn tror jag...

De som har realistisk vinstchans då är
1 Stepping Spaceboy
2 Melby Free
3 Milligans school
7 Sorbet
9 Milliondollarrhyme


Lär bli körning mellan 1 och 2 och även Disco Volante från spår 4... Spår 1 är dåligt på Årjäng, men den är grymt snabb 1an.. kanske håller ut dem med solfjäderseffekten?

Oavsett lär det kosta att sitta i spets efter 500m här, vilket man ska ha i åtanke.
De som gynnas är såklart 3 7 och 9.
3 och 9 (rygg på 2 Melby Free) lär sitta bra på det, 7 SOrbet mer tveksam, men Örjan är Örjan...

Den av 3 lr 9 som blir framdragen av den andre har bra vinstchans, tror jag låser loppet på dessa båda... Även om jag hoppas MDM får till det och tror mest på den. (BYT KUSK FREDDE).

Blir ngn av spetshästarna struken så ngn får spets lätt utan körning får man såklart tänka om lite.
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+39)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 17:05   #42
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1804
Standard

Hittade på Twitter ”maharajah.se” med intervjuer till lördagen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+20)
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 17:15   #43
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

TT:

Örjan Kihlström har flera fina chanser på V75 Årjäng lördag. En som dock inte blir så jättebetrodd denna gång är 11 Coogan i V75-6. Vi tycker hästen är underspelad och han ska absolut tas på allvar trots läget. Han har haft hovproblem i två senaste starterna men de problemen ska vara borta nu så han kan tävla barfota runt om och slipper plastade hovar.
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 17:20   #44
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Racing Mange ligger Lövgren väldigt lågt med, ska bara få lopp i kroppen inför Hugo Åberghs tydligen.. spår 8 mot bra motstånd, nej det ska inte gå.. den och Disco är rykta imorn tror jag...

De som har realistisk vinstchans då är
1 Stepping Spaceboy
2 Melby Free
3 Milligans school
7 Sorbet
9 Milliondollarrhyme


Lär bli körning mellan 1 och 2 och även Disco Volante från spår 4... Spår 1 är dåligt på Årjäng, men den är grymt snabb 1an.. kanske håller ut dem med solfjäderseffekten?

Oavsett lär det kosta att sitta i spets efter 500m här, vilket man ska ha i åtanke.
De som gynnas är såklart 3 7 och 9.
3 och 9 (rygg på 2 Melby Free) lär sitta bra på det, 7 SOrbet mer tveksam, men Örjan är Örjan...

Den av 3 lr 9 som blir framdragen av den andre har bra vinstchans, tror jag låser loppet på dessa båda... Även om jag hoppas MDM får till det och tror mest på den. (BYT KUSK FREDDE).

Blir ngn av spetshästarna struken så ngn får spets lätt utan körning får man såklart tänka om lite.
MDM? Är det Milliondollarrhyme?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Levan (+5)
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 17:21   #45
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rob Visa inlägg
MDM? Är det Milliondollarrhyme?
Japp, det förstår du väl?

Milliondollarrhyme = Mdm
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 17:32   #46
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Japp, det förstår du väl?

Milliondollarrhyme = Mdm
Ok. Härligt att du också fortsätter bidra till positiv stämning och inte klankar ner på oss mindre kunniga (obs ironi)
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 18:25   #47
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Varit inne på samma spår sedan jag såg startlistorna men detta fick mig att vackla lite.
På tal om intervjuer så läser jag att Paw Mahony är rätt positiv på sina uppsittningar. När vann han på V75 senast?

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
3140m
Efter ett varv, när positionerna är intagna, så kör Rick Ebbinge fram till dödens med Ike Schermer och styr loppet därifrån. Vinner med en längd.
Den spikas på mina lappar trots spår 12.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 18:34   #48
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Varit inne på samma spår sedan jag såg startlistorna men detta fick mig att vackla lite.
På tal om intervjuer så läser jag att Paw Mahony är rätt positiv på sina uppsittningar. När vann han på V75 senast?
Han har faktiskt inte helt iskall statistik på rikstoton när han tar ut hästarna dit om jag minns rätt. Brukar ofta spara nån växel till när det gäller.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 18:37   #49
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Intressant. RK Queen känns nog ändå streckvärd då. Livi Opal HM känns mer tveksamt om den räcker även om han säger att han ska köra 14 i spets.

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Han har faktiskt inte helt iskall statistik på rikstoton när han tar ut hästarna dit om jag minns rätt. Brukar ofta spara nån växel till när det gäller.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 18:48   #50
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Kallis är rätt intressant, där framme har vi två som är starka och måste dra i hårt tempo...rygg på ledaren tror jag är vinnarposition här, men vem av dom är det?...själv gissar jag på Uffe, men långtifrån säker...

Senast redigerad av mikaels den 2020-07-10 klockan 18:49.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 18:52   #51
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Lyssnade på Vass eller Kass och tror aldrig deras tankar skiljt sig så mkt från mina egna.. De sågar Strong Pepper, Karamel Hill och Zap di Girifalco. Nämner heller inte Sorbet. Däremot hissar de Fort Knox och i synnerhet Lipstick Tooma och Civilon. Och verkar tycka att Million Dollar Rhyme är första streck..
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 18:54   #52
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Zap är extremt överstreckad, det borde innebära att vi kan få runt 3ggr som vinnare och det lär vara jättebra...vi får si...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 19:46   #53
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Tycker Cobbys Nana känns borttappad denna gång?
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 19:49   #54
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Får 20300 om Ganga vinner sista, hur garderar man detta lämpligtvis?
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 19:50   #55
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Goop själv, i intervju, bedömer att Karamell Hill är stallets bästa chans i omgången.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+2)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 19:55   #56
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Goop själv, i intervju, bedömer att Karamell Hill är stallets bästa chans i omgången.
dräninga
Kolla Sverres(?) tips i "5 tippar V75", undrar om det inte varit någon stalldräng/stalldräninga som gjort det...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 20:16   #57
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1804
Standard

V75
Inlämnat: 2020-07-10, 20:11
Årjäng
Lördag 2020-07-11
Start: 16:20
Kostnad: 240,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 7, 8 (6, 5)
2: 6, 11, 12, 14, 15 (7, 3)
3: 4, 5, 6, 7, 11, 12 (2, 3)
4: 8 Ulsrud Tea (6, 2)
5: 9 Civilon (1, 4)
6: 3, 4, 9, 10 (11, 1)
7: 2 Mellby Free (7, 4)

4x5x6x1x1x4x1 = 480 rader.
480 x 1 x 0,50 kr = 240,00 kr.
Totalt: 240,00 kr.
8. Ulsrud Tea hade varit storfavorit om loppet körts i Norge. Vinner
9. Civilon borde haft minst en miljon på kontot och möter hästar han är normalt joggar ifrån
2. Mellby Free bäst bland formlösa motståndare
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 20:40   #58
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Får 20300 om Ganga vinner sista, hur garderar man detta lämpligtvis?
Du bör fokusera mer på att skriva i rätt trådar än fundera på hur du spelar mot dig själv när du har en överlägsen vinnare redan
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 20:48   #59
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Bra stallform på Tarzan, betyder kanske spik på Milligan School i sista...
Om man nu ska gå på att Dicsos form är i en svacka
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+9)

Senast redigerad av Rob den 2020-07-10 klockan 20:49.
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 20:54   #60
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Undra om in fan Örjan gör en Örjan med nr 11 i femte då, kommer längst ut på yttern och vinner med en nos. Melandertränat och första barfota runt om...
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 20:58   #61
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Nu ska ni få omgångens jackpottmiljonvinnare! I den femte avdelningen är det nr 3 Sara Palema. För tre starter sen galopperar den strax efter start från spår 7. Hamnar sist utvändigt! Attackerar och går på in mot sista sväng men blir upphakad av att häst framför galopperar och tas ur fältet! Spurtar likväl in på andraplatsen på tiden 13.3aK.

Gången efter sist igen och kom aldrig in i matchen och var väl ute i femtespår i sista sväng för att försöka runda några. Sist dubbla galopper! Kan hästkraken hålla sig på benen nu från ett bra spår så kan den verkligen utnyttja sin speed! Streckad på 0.39% just nu! Dagens fynd helt klart!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 21:13   #62
 
eklonovs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stränkan
Inlägg: 109
Sharp$: 3109
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Japp, det förstår du väl?

Milliondollarrhyme = Mdm
Inte den tonen , hade jag precis börjat med travet så hade jag nog inte heller satt den i krysset , jag tycker det var modigt att fråga !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Levan (+5)
eklonov är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 21:20   #63
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eklonov Visa inlägg
Inte den tonen , hade jag precis börjat med travet så hade jag nog inte heller satt den i krysset , jag tycker det var modigt att fråga !
Varför missuppfattar alla min "pungspark"? Den är ju riktad till mr_stylez och ingen annan! Tyckte det var kul att han skrev fel i all hast. Sen tyckte jag att min kommentar var fruktansvärt rolig - bra slump att det fanns ett "M" med i slutet av namnet bara!

Jaja, jag är van att folk missförstår mig dock! Får leva med det men när man känner mig bättre så vet man hur jag funkar. Slår till höger och vänster med en hjärtlig mening. Skulle jag vilja "såga" och vara allvarlig så hade jag tagit det i PM och då är det en ton som inte kan missuppfattas - förhoppningsvis. Fungerar bra AFK iaf!

Läser man mina inlägg så ser man att jag försöker hjälpa alla nybörjare här på sidan ifall det kommer frågor. Jag ser inte ner på någon av den anledningen att man saknar kunskap inom spel och betting. Sen kan jag så klart också störa mig på folk men de sakerna tar jag hellre vid sidan om. Dock har jag inga problem att ha olika åsikter om något och skriva det öppet. Det är dock aldrig personligt utan enbart en sak om vad som skrivs!

Förhoppningsvis är jag en frisk fläkt stundtals!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mr_stylez (+15), eklonov (+50)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 21:29   #64
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Varför missuppfattar alla min "pungspark"? Den är ju riktad till mr_stylez och ingen annan! Tyckte det var kul att han skrev fel i all hast. Sen tyckte jag att min kommentar var fruktansvärt rolig - bra slump att det fanns ett "M" med i slutet av namnet bara!

Jaja, jag är van att folk missförstår mig dock! Får leva med det men när man känner mig bättre så vet man hur jag funkar. Slår till höger och vänster med en hjärtlig mening. Skulle jag vilja "såga" och vara allvarlig så hade jag tagit det i PM och då är det en ton som inte kan missuppfattas - förhoppningsvis. Fungerar bra AFK iaf!

Läser man mina inlägg så ser man att jag försöker hjälpa alla nybörjare här på sidan ifall det kommer frågor. Jag ser inte ner på någon av den anledningen att man saknar kunskap inom spel och betting. Sen kan jag så klart också störa mig på folk men de sakerna tar jag hellre vid sidan om. Dock har jag inga problem att ha olika åsikter om något och skriva det öppet. Det är dock aldrig personligt utan enbart en sak om vad som skrivs!

Förhoppningsvis är jag en frisk fläkt stundtals!
För trög för att fatta att det var mot mig men nu ser jag och förstår haha Jag är rätt bra på att skriva slarvigt/fel här så , tyvärr, har alltid bråttom med det mesta i livet, otålighet är en dygd är mitt motto!

Hoppas med din förklaring nu att folket fattar dina inlägg lite bättre du har fått en del påhopp på slutet, störigt med sånt, du är duktig och svarar iaf, jag bara ignorerar mest om jag får ngt, enklast så haha men det är jag det.
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+1)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 21:42   #65
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
För trög för att fatta att det var mot mig men nu ser jag och förstår haha Jag är rätt bra på att skriva slarvigt/fel här så , tyvärr, har alltid bråttom med det mesta i livet, otålighet är en dygd är mitt motto!

Hoppas med din förklaring nu att folket fattar dina inlägg lite bättre du har fått en del påhopp på slutet, störigt med sånt, du är duktig och svarar iaf, jag bara ignorerar mest om jag får ngt, enklast så haha men det är jag det.
ja, jag har inga problem med lite debatter. Svarar i stort sett alltid om någon skriver något. Är inte speciellt konflikträdd av mig, varken här eller AFK.

Sen tål jag påhopp rätt bra. Tycker dock det blir tråkigt när man drar in personliga angrepp då det inte tillhör diskussionen.

Ignorerar sällan någon heller då jag alltid försöker jobba med att ordet bör vara fritt - och sen tycker man olika - och det får vara okej helt enkelt! Twitchade rätt mycket tidigare men slängde aldrig ut någon hur jobbiga de än var. Man vinner aldrig en sådan "fajt". Kommunikation löser det mesta och de som endast vill ha uppmärksamhet och skapa kaos tröttnar snabbt ifall man behandlar de relativt vänligt.

Sen har jag säkert mina issues också utan att veta om det och jag uttrycker mig klumpigt ibland men AFK så vet ju folk ungefär hur jag menar ändå. Har dock svårt att anpassa mig på nätet och därför blir det missförstånd ibland. Men jag är öppen och tål det mesta och står för mina åsikter och vågar visa vem jag är! Säger som Magnus Betnér. Har du problem med mig - så ring och red ut det! Jag tänker inte vara anonym och gömma mig!


EDIT: FÖRTYDLIGANDE! Hade frågan varit (om mr_stylezz kunde lära sig skriva rätt) om MDR syftade på Milliondollarrhyme så hade så klart aldrig svaret blivit "Japp, det förstår du väl". Då är ju allt befogat och frågan hade fått ett svar som varit tydligt. Nu blev ju frågan i sig komisk då mr_stylez skrev "MDM" och det passade ju faktiskt in på Milliondollarrhyme ifall vi nu bortser från gängse regler i förkortningar! Därav min "fetning" av "rätt" bokstäver!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2020-07-10 klockan 21:46.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 21:49   #66
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

!


Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Nu ska ni få omgångens jackpottmiljonvinnare! I den femte avdelningen är det nr 3 Sara Palema. För tre starter sen galopperar den strax efter start från spår 7. Hamnar sist utvändigt! Attackerar och går på in mot sista sväng men blir upphakad av att häst framför galopperar och tas ur fältet! Spurtar likväl in på andraplatsen på tiden 13.3aK.

Gången efter sist igen och kom aldrig in i matchen och var väl ute i femtespår i sista sväng för att försöka runda några. Sist dubbla galopper! Kan hästkraken hålla sig på benen nu från ett bra spår så kan den verkligen utnyttja sin speed! Streckad på 0.39% just nu! Dagens fynd helt klart!
Intressant precis sådana man vill hitta för att bli ensam med miljonerna!
Kan tilläggas att då den vann sist för 5 starter sen var det just på Årjäng, på kort från spår 3! Och förra starten på Årjäng hoppade den och kom ändå 2a... förvisso i enklare gäng men ändå, farlig att ignorera till galet låg procent!
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....

Senast redigerad av mr_stylez den 2020-07-10 klockan 21:50.
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 21:55   #67
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Intressant precis sådana man vill hitta för att bli ensam med miljonerna!
Kan tilläggas att då den vann sist för 5 starter sen var det just på Årjäng, på kort från spår 3! Och förra starten på Årjäng hoppade den och kom ändå 2a... förvisso i enklare gäng men ändå, farlig att ignorera till galet låg procent!
Möter så klart tuffare hästar nu än brukligt! Men till "256 gånger pengarna" så är det ett givet streck om man nu tänker gardera och ha med några! Kanske är Civilon bara bäst och då får det ju vara så men en start på 50 måste ju Sara Palema vinna åtminstone!

I skrivande stund 85/75 gånger pengarna hos SvS och Unibet! Plats 11.25 hos SvS men då kan man nog lika gärna bara gå på vinnare!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 22:21   #68
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Bjuder väl på 2 miljondrag jag med då även om ingen verkar hålla med om mina tankar denna omgången (vilket kanske är klokt iofs) =)

Avd 3 så har jag hittat st lågprocentare:

1: Duke of Mearas har jag jagat ett bra tag nu, går bra precis hela tiden, alltid spurtkrut kvar och går bra på långt.
Perfekt läge nu, många starttröga här pär och han bör komma sämst 3e invändigt vilket är perfekt på 3140 m.. kan mycket väl sitta där till under 1%!
3 Höwings Unbeatable har jag med bra känsla för!
Den är stark men också bra spurtare, Bergh ligger sådär mystiskt lågt med den vilket gör att man bara tror mer på den.... samt den har gått 2 starter på Årjäng och vunnit båda! 2,5 % i nuläget smakar fint!
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 22:37   #69
 
eklonovs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stränkan
Inlägg: 109
Sharp$: 3109
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Varför missuppfattar alla min "pungspark"? Den är ju riktad till mr_stylez och ingen annan! Tyckte det var kul att han skrev fel i all hast. Sen tyckte jag att min kommentar var fruktansvärt rolig - bra slump att det fanns ett "M" med i slutet av namnet bara!

Jaja, jag är van att folk missförstår mig dock! Får leva med det men när man känner mig bättre så vet man hur jag funkar. Slår till höger och vänster med en hjärtlig mening. Skulle jag vilja "såga" och vara allvarlig så hade jag tagit det i PM och då är det en ton som inte kan missuppfattas - förhoppningsvis. Fungerar bra AFK iaf!

Läser man mina inlägg så ser man att jag försöker hjälpa alla nybörjare här på sidan ifall det kommer frågor. Jag ser inte ner på någon av den anledningen att man saknar kunskap inom spel och betting. Sen kan jag så klart också störa mig på folk men de sakerna tar jag hellre vid sidan om. Dock har jag inga problem att ha olika åsikter om något och skriva det öppet. Det är dock aldrig personligt utan enbart en sak om vad som skrivs!

Förhoppningsvis är jag en frisk fläkt stundtals!
Snyggt !
eklonov är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 22:48   #70
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 13
Sharp$: 2492
Standard

Borde väl rimligtvis bli MDR eftersom det är tre ord och det sista är rhyme.
myntet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 22:51   #71
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Ja det borde bli MDR, jag skrev/tänkte fel, MDM, men det funka ju ändå att fatta vilken häst det var eftersom det framgick rätt tydligt, därav poängen i tidgare inlägg =)

Över till travtips igen nu? =)
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+10)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 22:54   #72
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 13
Sharp$: 2492
Standard

Mitt tips är att Karamell Hill är omgångens säkraste vinnare
myntet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 23:31   #73
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Ja den har en av omgångens bättre chanser helt klart, Goop toppform på stallet igen och hästen är grym! Känns som läge och omstarter är enda "motbuden" samt kanske nr 15...

Omgångens säkraste för mig är nr 3 Strong Pepper avd 1, överlägsen motståndet och bara omstarter med eventuell galopp emot enligt mig. 40% är bara att tacka o ta emot!
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-10, 23:48   #74
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 13
Sharp$: 2492
Standard

Håller med,har spikat den och Karamell Hill på ett andelssystem som jag gör åt en tobaksaffär.Många nervösa med två spikar i början
myntet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 00:07   #75
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22758
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Ja den har en av omgångens bättre chanser helt klart, Goop toppform på stallet igen och hästen är grym! Känns som läge och omstarter är enda "motbuden" samt kanske nr 15...

Omgångens säkraste för mig är nr 3 Strong Pepper avd 1, överlägsen motståndet och bara omstarter med eventuell galopp emot enligt mig. 40% är bara att tacka o ta emot!
Ang. Strong Pepper
Visst, det kan vara så att den bara är bäst. Men Norsk häst som aldrig startat i voltlopp i Sverige, får mig o tveka en del. Den är ändå streckad över 40%. Behövs inte mycket att den är borta på kör. Erik är duktig på att lösa sånt men.....
Jag sätter upp en 10%-are som första streck. Nr.7 Global Venture tror jag tidigt sitter i spets och jag hoppas Peter kör där. Den har gjort många fina lopp och står på tur för en fullträff. Släpper PU, då får jag hoppas på lucka till slut istället, vilket är alltid chansartat. Kom igen PUH våga bomba runt om.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 07:09   #76
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1518
Standard

Björnkollen finns på Goops hemsida!
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 07:47   #77
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 209
Sharp$: 776
Standard

Då är snart miljonkupongen klar... om vi sammanfattar tidigare inlägg

AVD 1 : Lås på 3 och 7
AVD 2 : Ej klart
AVD 3 : Lås på 1 och 3
AVD 4 : Ej klart
AVD 5 : Spik på nr. 3
AVD 6 : Ej klart
AVD 7 : Chansspik på den där hästen " MDM " trots bakspår
__________________
Sharp dressed man
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Enkelrad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 07:56   #78
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 559
Sharp$: 676
Standard

I andra avdelningen så ska millie vara favorit i min bok. Hon är en bättre häst plus att Karamel har tjänat snabba pengar. Millie har varit tvåa bakom just Karamel men har då startar 20 meter bakom, idag är det från samma volt. Min bästa spik i omgången.

Förstahäst i avdelning 7 är ändå Disco för mig. Men det är just för att Melander säger att formen ska sitta där och körningen som alla tror ska bli tror jag inte alls blir. Tror disco sitter i spets på två steg sedan blir det en måttlig första 500. Då är det formen som kan svika annars smällvinner den.
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 08:32   #79
 
Kgrhs avatar
 
Reg.datum: maj 2020
Inlägg: 198
Sharp$: 366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Fattar inte heller fördelningen jag trodde på typ 40 % var på dem, men nejdå... är det på Örjan den blir så hårt streckad tro? Klart han är bättre kusk men hästarna är jämnbra och ska vara mer jämnt spelade.

Dock har jag lovat mig själv att inte bränna i uppenbara 2hästarslopp bara för "värde" på den ena.. kan 2 av 15 hästar vinna är det billigt att överleva loppet, då dessutom den mest spelade har bäst kusk så tar jag båda , "vet" jag har rätt här och håller tummarna för den minst streckade :P

Men det är jag det=)
Har det inte delvis att göra med startspåren och möjligheten att Åsrud Vilja får överta spets? Är det någon som har någon uppgift om Simon E Jessens taktik bakom 1 Trö Hera utöver det han sagt i Travronden: Att han tänker "dra på hela vägen"?
Kgrh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 09:10   #80
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Det är väl enda chansen att vinna för Trö Hera som verkar vara mer stark än snabb. Tycker att den är solklart tredjestreck men lutar nog åt spik på en av de två stora. Just nu fördel Ulsrud Tea.

Citat:
Ursprungligen postat av Kgrh Visa inlägg
Har det inte delvis att göra med startspåren och möjligheten att Åsrud Vilja får överta spets? Är det någon som har någon uppgift om Simon E Jessens taktik bakom 1 Trö Hera utöver det han sagt i Travronden: Att han tänker "dra på hela vägen"?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Kgrh (+5)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 09:11   #81
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

AVD 3


Jepson hoppar upp på Athos Race. Distansplus här och Jepson kan säkert ge hästen ett vilsamt lopp i ryggar (Å. Lindblom skulle nog gasa...). Favoriten har inte provat distansen, och jag ser Ike Schermer som förstahäst men se upp med Athos Race! Hickade till när jag såg kusk och procent...
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 09:12   #82
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Ang. Strong Pepper
Visst, det kan vara så att den bara är bäst. Men Norsk häst som aldrig startat i voltlopp i Sverige, får mig o tveka en del. Den är ändå streckad över 40%. Behövs inte mycket att den är borta på kör. Erik är duktig på att lösa sånt men.....
Jag sätter upp en 10%-are som första streck. Nr.7 Global Venture tror jag tidigt sitter i spets och jag hoppas Peter kör där. Den har gjort många fina lopp och står på tur för en fullträff. Släpper PU, då får jag hoppas på lucka till slut istället, vilket är alltid chansartat. Kom igen PUH våga bomba runt om.
Vilka spikar du idag Dahle?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 09:23   #83
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 763
Sharp$: 37647
Standard

1) Strong Pepper, favorit till norska derbyt, men mycket svår att sätta in mot dessa fyra- och femåringar i Sverige. Dessutom aldrig startat i volt. Garderar rejält.

2) Karamell Hill har övertygat. Millie Millionaire står 20 m bättre till mot Karamell än senast de möttes. Tar ett par streck till. Orlando och Ies Elisabet är strukna. Hade varit streck på dem annars.

3) Spikar Fort Knox. Han har 3000 m att göra bort sig på, men jag tycker streckningen är lockande och vill ta honom innan alla andra spikar.

4) Tvåhästarslopp enligt spelarna, där Åsrud Vilja blir stor favorit. Jag går emot och spikar Ulsrud Tea. Tror helt enkelt att hon är bättre.

5) Civilion är stor favorit från knepigt spår. Kanske går barfota, men jag läste någonstans att den inte ska göra det. Ett jävla gissel när de håller på och trixar. Hur som helst så ska jag ha några streck till.

6) Tredje spiken blir Zap di Girifalco. Det verkar klart på den. Annars är Island Life intressant om den får ledningen, men det behövs lite streck om Zap inte levererar.

7) Jämnspelat lopp och jag tar ett gäng.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 09:38   #84
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22758
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
Vilka spikar du idag Dahle?
Ike Schermer och Milligans School
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 10:09   #85
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4270
Standard

Inte för att jag kan det här med att hitta vinnare i loppen just nu (oftast tappra 2:or eller trista galloppörer) , men tycker mig hitta spikarna i de 3 sista avdelningarna. Raden slutar 4 - 3 och Emilia Leo leder med stor sannolikhet avd 5 hela vägen.
Kastar ut en enkelrad som jag bygger vidare på:

9 - 15 - 5 - 8 - 1 - 4 - 3
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 10:27   #86
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 209
Sharp$: 776
Standard

Ännu ett miljondrag eller åtminstone nåt att fundera på.
V75-1 så startar en Bold Eagle avkomma som vunnit på V75.
Hästen har blott 8 starter och vunnit hälften.
Vad som sticker ut här är att Adrian Kolgjini åker upp till Årjäng med en enda häst nämligen nr. 12 Dominic Wibb.

Dante säger så här :
Gick ett sista jobb inför det här i torsdags och kändes grym. Han hade på sig en murphy då och kändes genast mycket bättre, så han går med det nu. Han duger riktigt bra i klassen men läget drar ju ner chansen rejält men hästen är otroligt stark och tål att gå, så vi har inte gett upp helt.

Streckad på 3% just nu.
__________________
Sharp dressed man
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Enkelrad den 2020-07-11 klockan 10:31. Anledning: Stavfel
Enkelrad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 10:37   #87
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 759
Sharp$: 2633
Standard

V75
Inlämnat: 2020-07-11, 11:25
Årjäng
Lördag 2020-07-11
Start: 16:20
Kostnad: 384,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 5, 6, 7 (2, 8)
2: 14 Karamel Hill (6, 12)
3: 4, 5, 7, 12 (2, 11)
4: 6, 8 (2, 1)
5: 1, 6 (9, 4)
6: 1, 3, 4 (11, 9)
7: 2, 3, 9, 10 (7, 4)

4x1x4x2x2x3x4 = 768 rader.
768 x 1 x 0,50 kr = 384,00 kr.
Totalt: 384,00 kr.
Rättningskod: FWZ ZHW BQX
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 10:46   #88
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4110
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Bjuder väl på 2 miljondrag jag med då även om ingen verkar hålla med om mina tankar denna omgången (vilket kanske är klokt iofs) =)

Avd 3 så har jag hittat st lågprocentare:

1: Duke of Mearas har jag jagat ett bra tag nu, går bra precis hela tiden, alltid spurtkrut kvar och går bra på långt.
Perfekt läge nu, många starttröga här pär och han bör komma sämst 3e invändigt vilket är perfekt på 3140 m.. kan mycket väl sitta där till under 1%!
3 Höwings Unbeatable har jag med bra känsla för!
Den är stark men också bra spurtare, Bergh ligger sådär mystiskt lågt med den vilket gör att man bara tror mer på den.... samt den har gått 2 starter på Årjäng och vunnit båda! 2,5 % i nuläget smakar fint!

Duke of Mearas är mitt enda spel till idag ( troligtvis) lite vinnare o plats så vore tacksam om du tog den som FÖRSTA RESERV Då blir det för mig--- tror dock det blir svårt att vinna men blir den 3a så är jag nöjd
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 10:54   #89
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 312
Sharp$: 706
Standard

Någon som vet varför Fredrik Wallin strukit tre av fem hästar? Kan även Millie ligga i fara?
levin1891 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 11:00   #90
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av levin1891 Visa inlägg
Någon som vet varför Fredrik Wallin strukit tre av fem hästar? Kan även Millie ligga i fara?
Halsinfektion på alla tre. Inte bra om han han fått något skit i stallet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
levin1891 (+5)
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 11:06   #91
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av myntet Visa inlägg
Mitt tips är att Karamell Hill är omgångens säkraste vinnare
Håller med om det nu när 2 strykningar. Mindre att runda.
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 11:10   #92
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 62
Sharp$: 2884
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Santorini Visa inlägg
Håller med om det nu när 2 strykningar. Mindre att runda.
Vad spikar TT och Spelvärde?
ninovic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 11:21   #93
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1518
Standard

Min rad idag. Med 2 Goop spikar.

Lopp 1 nr 2,3,5,6,7 (8-1) klarar Strong Pepper voltstart?

Lopp 2 spik på nr 14 Karamel Hill (6-12). Björn Goop.

Lopp 3 nr 1,2,3,4,5,7,11,12 (8-9) 3140 meter och skräll.

Lopp 4 nr 2,6,8 (7-1) spurtaren och 2 favoriter.

Lopp 5 nr 1,9 (10-6) lås på spets och favorit.

Lopp 6 spik på nr 4 Zap Di Girifalco. (3-11) Goop igen.

Lopp 7 nr 1,2,3,7,9 (4-8) Antingen spets och slut på SS eller spurtvinst på MDR.

Rättningskod LWW SHX DQX.

Lycka till allihopa!
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 11:27   #94
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Dagens Spikförslag

Avd2) 6 Lipstick Tooma - var inte vässad senast och ska vara mycket bättre idag.

Avd4) 8 Ulsrud Tea - har klar plusstatistik på Åsrud Vilja. Tung att stå emot över ett upplopp.

Avd6) 11 Coogan - Zap för hårt spelad, med Lugauers Harran Boko i spets lär det bli hårt tempo hela vägen= Örjan/Coogan gynnas. Coogan ska vara i mycket bättre skick idag än sist då han såg rysligt fin ut som fastlåst.

Där har ni tre andrahandsspikar som går att lira en trippel på hos SVS till straxt över 57ggr degen . 20,63 om man inte vill inkludera Ulsrud som har en tuff motståndare .


Bonusdrag

V4:3 2 Rally Gunnar - ska köras i Jänkarbike. Jeppsons bästa vinstchans för dagen.


lycka till med spelbesluten
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 11:29   #95
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ninovic Visa inlägg
Vad spikar TT och Spelvärde?
Lipstick Tooma, Milligans och Civilion
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 11:32   #96
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Bolagssystemet denna vecka har inga spikar men tre lås. 7 rätt får 30 mkr extra att dela. Hoppas på favoritfall i alla avdelningar och i synnerhet i första.

1) 2,3,5,6,7 r8-9 (storfavoriten 3 startar ffg svensk voltstart och körspö. Ledningen tar 2,5,6 eller 7. 2 kördes konstigt senast och "hade allt kvar". Bra småskräll liksom 5, som Björn låter uppåt på i Björnkollen. Många spikar 3 här - jag garderar)

2) 6,14 r15-12 (vi har inte sett botten i 14 ännu. Låser med Örjan och 6)

3) 2,4,5,7,11,12 r8-3 (Björn nämner sin egen - köpt av familjen - favorit 7 som tänkbar spik. Han har dock felat 38 % av sina starter. Om han släpps till ledningen är loppet sannolikt över. Jag väljer att gardera)

4) 6,8 r2-1 (8 är bästa hästen, som blivit favorit i Norge. Vi svenskar lirar svenskt med svensk kusk Örjan. Om jag spikat blev det 8)

5) 1,9 r10-2 (storfavoriten 9 kan få trafikproblem från bakspår och kort distans. 1 är startsnabb och kan rinna undan - är dock sämre om det regnar)

6) 1,4,9,11 r3-2 (4 blir storfavorit och har imponerat i V75. Han är inte startsnabb och Björn söker sig ner till ett andraspår. Lugauerstallet har inte vunnit V75 sedan i mars och man undrar över formen. Min spetsfavorit är dock 1. Streckar också 9 och Örjan med 11, som är glömd av spelarna eftersom han hoppat på slutet. Åter nu efter vila)

7) 3,4,7 r9-2 (1640 m m flera snabbstartare. Sannolikt tar 4 ledningen och skall slås därifrån. 7 körs till dödens. Han har inte startat sedan Elitloppsfinalen, då han slog bl a 9. 3 kan få loppet. Han slog 2 på Rättvik näst senast men gillade inte den söliga banan senast på Halmstad, där han var bra som fyra)

Kostar 1440:-. Idag är det som vanligt jackpot med 30 mkr extra i sjurättspotten. Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+7)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 11:33   #97
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 62
Sharp$: 2884
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Lipstick Tooma, Milligans och Civilion
Eller hur ??? ;-)
Men tack för svaret ändå
ninovic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 11:36   #98
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 93
Sharp$: 1594
Standard

Får över sällskap ikväll, men det får bli en rad för att vara med. Och så får man se hur mycket jag hinner följa. Mycket Goop blir det...De snabba tankarna och systemet.

V75-1)
1.Imagine Boko 4%
3.Strong Pepper 44%
5.T.Rex Face 8%
8.Mellby Granat 7%

SP hade varit en given A-häst och jag tror den har god chans. Men även den kan trampa fel, och tänk om...Goop nöjd med sin, mer utrymme nu. Mellby Granat lopp i kroppen nu, och kommer han ut så kan det bli bra. Barfota nu också. Tror egentligen att Örjans styrning kan vara lite för trög, men det luktar 2/3:e invändigt. Och kanske med lucka...Bara en känsla jag fick. Bra värde direkt om favoriten faller.

V75-2)
6.Lipstick Tooma 19%
7.Cobbys Nana 5%
9.Zosima Mag 2%
12.Zarina Bi 17%
14.Karamell Hill 31%
15.Millie Millionaire 15

Plockar med hela Goop-maffian. Form i stallet. Som BG säger är väl Zosima Mag ute på lite djupt vatten, men hon har gjort det fullgott. Cobbys Nana till 5% är taget när som!

V75-3)
7.Fort Knox 24%

BG har ju väldigt höga tankar om denna, och att han även nu är nedstruken bör underlätta inledningsvis. Måste spika till denna procent, även fast jag misstänker att den kommer att fortsätta lite uppåt. Fortfarande värt det.

V75-4)
6.Åsrud Vilja 57%
8.Ulsrud Tea 28%

Låser på favoriterna då någon av dem bör ha god chans att avgå med segern. Bläddrar och går vidare.

V75-5)
1.Slippery Runway 17%
2.Pine Muscle 3%
4.Quickly SW 10%
9.Civilon 51%
10.Awesome Kronos 8%
11.Glacier 2%

Går in för att sänka Jormas favorit från bakspår. Han har kört bort större favoriter. Barfota runt om för första gången på 10+11, och med dom kuskarna till den procenten måste jag ha med dom. Pine Muscle har inte rosat marknaden, men loppet kanske har gjort nytta. Men Goop och toppspår på distansen i denna klass till 3% är jättespännande! Går hur som helst för skräll här.

V75-6)
4.Zap Di Girifalco 56%

Har gjort det bra och stått för bra prestationer. BG andas tydlig optimism. Kanske strecken kan sjunka lite när sena spelare går emot.

V75-7)
3.Milligans School 18%
7.Sorbet 21%

Hade spikat MS senast och jag tycker han gjorde det bra från sitt läge. Bättre spår nu, och Uffe bör kunna komma ned i 2:a spår och sen avvakta. Tror den är ganska klart. Men...Det är ”storlopp” och Örjan är med med en fortfarande något underskattad Elitlopps-4:a som tål jobb. Lite flyt med ryggar och Sorbet blir giftig.
Metatrone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 11:38   #99
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ninovic Visa inlägg
Eller hur ??? ;-)
Men tack för svaret ändå
Jo faktiskt - TT den första och SV de två sistnämnda
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 11:47   #100
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 62
Sharp$: 2884
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Jo faktiskt - TT den första och SV de två sistnämnda
Ok, jag tror på dej! :-)
Då får jag tänka om ... jag vill spika Örjans i kallblodsloppet och Björn i sjätte Zap di Girifalco.
Men ser St t du spikar emot :-)
Stort tack och lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
ninovic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 11:50   #101
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1093
Standard

ninovic kolla pm
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 11:57   #102
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3054
Standard

Ett av mina miljondrag idag blir 10 Gianluca B.R i avd1. Gillar när norska hästar kommer på besök och med några omstarter och bra ryggar i sista sväng biter spurten fint. Kolla gärna starten på Färjestad förra året 0,53% just nu
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 12:25   #103
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Dagens Spikförslag

[...]

Avd4) 8 Ulsrud Tea - har klar plusstatistik på Åsrud Vilja. Tung att stå emot över ett upplopp.

[...]


lycka till med spelbesluten
Har de ens mötts? Tyckte jag gick igenom samtliga lopp jag hittade hos ATG i deras lista och där hade de aldrig tävlat samma dag vad jag kunde se. Möjligt ATG inte har med alla starter för det är stora luckor där känns det som.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 12:41   #104
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 2673
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Har de ens mötts? Tyckte jag gick igenom samtliga lopp jag hittade hos ATG i deras lista och där hade de aldrig tävlat samma dag vad jag kunde se. Möjligt ATG inte har med alla starter för det är stora luckor där känns det som.

Det är första gången vi har fått ett bättre spår. De har mötts fyra gånger i NM och det står 2-2 i inbördes möten. De har vunnit två gånger var och nu tror jag det blir tredje gången för min häst. Åsrud Vilja har haft problem med skador genom åren och inte haft någon kontinuitet i sitt tävlande.


Så står det på ATG.SE, vet ej om det stämmer dock.
flaquelg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 12:41   #105
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 680
Sharp$: 12832
Standard

Civilon ?
Är han inte för stor favorit. Nästan lika betrodd som Zap Di Girifalco, inga jämförelser i övrigt.
Men spår 9, 1640 , orutinerad , ett lopp i kroppen, segrar i enkla gäng. Jag är fundersam.
Positivt är dock Orlando Vici generna.
Går Awesome felfritt är det en straffspark. Men galopprisken är ett bekymmer säger Båten.
Slippery kanske surfar på Tarzan vågen men kanske är bättre på lian swing
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 12:47   #106
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Har de ens mötts? Tyckte jag gick igenom samtliga lopp jag hittade hos ATG i deras lista och där hade de aldrig tävlat samma dag vad jag kunde se. Möjligt ATG inte har med alla starter för det är stora luckor där känns det som.

3-1 till Ulsrud enligt intervjun SS Gjort med tränaren
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 12:53   #107
 
Hoyas avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 66
Sharp$: 769
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Bolagssystemet denna vecka har inga spikar men tre lås. 7 rätt får 30 mkr extra att dela. Hoppas på favoritfall i alla avdelningar och i synnerhet i första.

1) 2,3,5,6,7 r8-9 (storfavoriten 3 startar ffg svensk voltstart och körspö. Ledningen tar 2,5,6 eller 7. 2 kördes konstigt senast och "hade allt kvar". Bra småskräll liksom 5, som Björn låter uppåt på i Björnkollen. Många spikar 3 här - jag garderar)

2) 6,14 r15-12 (vi har inte sett botten i 14 ännu. Låser med Örjan och 6)

3) 2,4,5,7,11,12 r8-3 (Björn nämner sin egen - köpt av familjen - favorit 7 som tänkbar spik. Han har dock felat 38 % av sina starter. Om han släpps till ledningen är loppet sannolikt över. Jag väljer att gardera)

4) 6,8 r2-1 (8 är bästa hästen, som blivit favorit i Norge. Vi svenskar lirar svenskt med svensk kusk Örjan. Om jag spikat blev det 8)

5) 1,9 r10-2 (storfavoriten 9 kan få trafikproblem från bakspår och kort distans. 1 är startsnabb och kan rinna undan - är dock sämre om det regnar)

6) 1,4,9,11 r3-2 (4 blir storfavorit och har imponerat i V75. Han är inte startsnabb och Björn söker sig ner till ett andraspår. Lugauerstallet har inte vunnit V75 sedan i mars och man undrar över formen. Min spetsfavorit är dock 1. Streckar också 9 och Örjan med 11, som är glömd av spelarna eftersom han hoppat på slutet. Åter nu efter vila)

7) 3,4,7 r9-2 (1640 m m flera snabbstartare. Sannolikt tar 4 ledningen och skall slås därifrån. 7 körs till dödens. Han har inte startat sedan Elitloppsfinalen, då han slog bl a 9. 3 kan få loppet. Han slog 2 på Rättvik näst senast men gillade inte den söliga banan senast på Halmstad, där han var bra som fyra)

Kostar 1440:-. Idag är det som vanligt jackpot med 30 mkr extra i sjurättspotten. Lycka till!
Måste även jag få ställa en nybörjarfråga. Jackpotten är 59 miljoner, det är 30 miljoner extra i sjurättspotten, hur fördelas övriga 29 miljoner kr?
Hoya är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 12:55   #108
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hoya Visa inlägg
Måste även jag få ställa en nybörjarfråga. Jackpotten är 59 miljoner, det är 30 miljoner extra i sjurättspotten, hur fördelas övriga 29 miljoner kr?
När ATG använder "jackpotten" så är det vad den samlade poolen för vad sjurättpotten spås landa på! Rena jackpottpengar är i dag endast 30 miljoner men med dagens omsättning så landar runt 29 miljoner till i sjurättspotten!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Hoya (+2)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 12:55   #109
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Dagens Spikförslag

Avd2) 6 Lipstick Tooma - var inte vässad senast och ska vara mycket bättre idag.

Avd4) 8 Ulsrud Tea - har klar plusstatistik på Åsrud Vilja. Tung att stå emot över ett upplopp.

Avd6) 11 Coogan - Zap för hårt spelad, med Lugauers Harran Boko i spets lär det bli hårt tempo hela vägen= Örjan/Coogan gynnas. Coogan ska vara i mycket bättre skick idag än sist då han såg rysligt fin ut som fastlåst.

Där har ni tre andrahandsspikar som går att lira en trippel på hos SVS till straxt över 57ggr degen . 20,63 om man inte vill inkludera Ulsrud som har en tuff motståndare .


Bonusdrag

V4:3 2 Rally Gunnar - ska köras i Jänkarbike. Jeppsons bästa vinstchans för dagen.


lycka till med spelbesluten

Håller med om Rally Gunnar, inte om de andra 3

Känns att folk på forumet har mycket olika idéer idag , kul! Hoppas ngn får rätt på sina tankar om omgången! =) Nu drar vi in v4an först, återkommer med mina idéer där ska kolla på den närmre nu.
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 12:56   #110
 
Hoyas avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 66
Sharp$: 769
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
När ATG använder "jackpotten" så är det vad den samlade poolen för vad sjurättpotten spås landa på! Rena jackpottpengar är i dag endast 30 miljoner men med dagens omsättning så landar runt 29 miljoner till i sjurättspotten!
Då är jag med, tack för ett utförligt svar.
Hoya är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 12:56   #111
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
3-1 till Ulsrud enligt intervjun SS Gjort med tränaren
Enligt 6ans tränare var det 2-2 i möten haha vet inte vem man ska tro på ;P

Kan väl enas om att dagsläget är det intressanta och då är det nog jämnt mellan dem kapacitetmässigt, men 6an bättre spår och kusk.
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eveton (+2), Basse (+2)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 12:57   #112
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
3-1 till Ulsrud enligt intervjun SS Gjort med tränaren
Och 2-2 enligt tränaren till favven.

mr_stylez hann visst före
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+2), mr_stylez (+1)

Senast redigerad av eveton den 2020-07-11 klockan 13:00.
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 13:04   #113
 
Kgrhs avatar
 
Reg.datum: maj 2020
Inlägg: 198
Sharp$: 366
Standard

Har normalt sett mycket svårt för dessa stora bakspårsfavoriter på V75, särskilt över kort distans. Men kommer nog ta med Civilon på några rader ändå, avslutar han under 10/700 (vilket han gjort) bör han kunna räcka även om han hamnar typ fjärde utv och de där framme går drygt 11/700.
Kgrh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 13:10   #114
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av flaquelg Visa inlägg
Det är första gången vi har fått ett bättre spår. De har mötts fyra gånger i NM och det står 2-2 i inbördes möten. De har vunnit två gånger var och nu tror jag det blir tredje gången för min häst. Åsrud Vilja har haft problem med skador genom åren och inte haft någon kontinuitet i sitt tävlande.


Så står det på ATG.SE, vet ej om det stämmer dock.
Norrmännen tror hårt på Strong Pepper och Åsruds Vilja som de tror är helt överlägsen Ulsrud Tea...

Mina spikar blir det om jag skulle spelat!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+2)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 13:12   #115
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Norrmännen tror hårt på Strong Pepper och Åsruds Vilja som de tror är helt överlägsen Ulsrud Tea...

Mina spikar blir det om jag skulle spelat!

Skulle precis efterlysa dig och vad normännen trodde på idag haha

Tack för info!

Har precis samma spikar i nuläget så det känns ju fint!
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+2)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 13:13   #116
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Och 2-2 enligt tränaren till favven.

mr_stylez hann visst före

Ska kolla statistiken. Återkommer inom kort med facit.

Kollar igenom alla lopp som finns upplagda på ATG:s hemsida på båda hästarna. Bland alla dessa lopp som finns där har de inte deltagit i samma lopp alls. Väldigt märkligt... vilka lopp är det som de är 2-2 i alternativt 3-1 i?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eveton (+5)

Senast redigerad av Tipsb den 2020-07-11 klockan 13:30.
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 13:15   #117
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hoya Visa inlägg
Då är jag med, tack för ett utförligt svar.
Jag tror inte du är någon nybörjare. Har läst en del av dina tidigare inlägg och de avslöjar kunskap om både hästar och spel.

ATG vill använda ordet jackpot och lyfta upp chansen till högvinst. Deras formulering om 59 mkr är juridiskt korrekt. Men det är säkert många som går på reklamtricket och tror, att pengarna kommer från tidigare inlåsta jackpotpengar och inte tänker på att man också räknar in dagens omsättning.

Rent taktiskt lägger jag upp systemet för att pricka 7 rätt, som oavsett utdelning betalar "högre odds" pga extrapengarna. Är målet att bli tämligen ensam om 7 rätt krävs flera vinnare under 5 % streck. Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Hoya (+2)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 13:15   #118
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

En av mina storrysare Livi Opal H.M. var en 1% igår, nu 3 och efter att de skriker ut den nu på Lajven så lär den närma sig 10% när det är klart...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 13:15   #119
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

V4an :

1: Jämnt svårt lopp , streckar 3 5 6 7 8. Hoppas på lite skräll i spetshästen 3 om dne är på rätt humör lr 5 om det blir hårt tempo!

2: Står mellan 3 och 5 tror jag.

3: 2 Rally Gunnar och 5 Fixie förstahästarna och nog ett bra lås. Jätteskrällen är 3 Notation som är startsnabb och bör sitta rygg ledaren här, samt 11 Prima Kaiser på formen om det blir hårs körning!

4: MånLykke AM ska vara favorit men finns motbud och den hoppar trots allt rätt ofta...
4 6 10 kan alla utmana.. Superskrällen är 9 med Jepson!
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 13:19   #120
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Trö Hera är tidigare än Ulsruds Tea...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 13:23   #121
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Inte kollat idag men igår natt fick jag Karamell Hill till 4 ggr på Sve spel som vinnare... glömde skriva det om ngn missat de hade sånt grymt odds. De lär väl sänkt det kraftigt nu kan jag tro, ska in o kika senaste oddsen där nu...

Jättegynnad av strykningarna och Millies tränare (värsta utmanaren) har ju tydligen ngt skit i stallet o strykit många av sina hästar... Millie kan säkert underprestera idag , vore inte ngt konstigt.
DÅ är vägen öppen för Karamellen!
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 13:32   #122
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Postar i nytt inlägg om någon missar min redigering.




Kollat igenom alla lopp som finns upplagda på ATG:s hemsida på båda hästarna (Åsrud Vilja och Ulsrud Tea). Bland alla dessa lopp som finns där har de inte deltagit i samma lopp alls. Väldigt märkligt... vilka lopp är det som de är 2-2 i alternativt 3-1 i? Någon som ens kan uppge ett lopp de har deltagit tillsammans i?
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 13:35   #123
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tipsb Visa inlägg
Postar i nytt inlägg om någon missar min redigering.




Kollat igenom alla lopp som finns upplagda på ATG:s hemsida på båda hästarna (Åsrud Vilja och Ulsrud Tea). Bland alla dessa lopp som finns där har de inte deltagit i samma lopp alls. Väldigt märkligt... vilka lopp är det som de är 2-2 i alternativt 3-1 i? Någon som ens kan uppge ett lopp de har deltagit tillsammans i?
Tränaren till 6an sa väl enligt utsago att det står 2-2 i NM mellan dem, då gissar jag det betyder Norska mästerskapen kanske? (Eller nordiska mästerskapen?) Vet inte om de loppen inte visas på atg av ngn anledning? Enda skälet jag kan komma på?
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 13:37   #124
 
Reg.datum: apr 2020
Inlägg: 346
Sharp$: 1099
Standard

NKOTB - jag återkommer!
Supervisor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 13:39   #125
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

V4:
V4
Inlämnat: 2020-07-11, 14:09
Årjäng
Lördag 2020-07-11
Start: 14:45
Kostnad: 200,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 5, 6, 7, 8 (11, 2)
2: 3, 5 (6, 9)
3: 2, 5 (4, 12)
4: 4, 6, 9, 10, 11 (8, 3)

5x2x2x5 = 100 rader.
100 x 1 x 2,00 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.

Vore inte fel med 2000 kr in lr ngt så man spelar v75 gratis idag:P
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 13:41   #126
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Tränaren till 6an sa väl enligt utsago att det står 2-2 i NM mellan dem, då gissar jag det betyder Norska mästerskapen kanske? (Eller nordiska mästerskapen?) Vet inte om de loppen inte visas på atg av ngn anledning? Enda skälet jag kan komma på?

NM=Norska Mästerskapen för kallblod (finns såklart även för varmblod)...

Så här lät om förra årets NM den 20:e Juli på Sörlandets Travbane;

"Även på stosidan var det spets och slut som gällde. Dit hittade favoriten Ulsruds Tea (e. Åsajerven) och Svein Ove Wassberg och sedan blev segern hur säker som helst. Klockan stannade på 1.22,4a/2100 meter när tolvåriga Ulsrud Tea sprang in 250 000 norska kronor. Tvåa i mål blev Åsrud Vilja."


__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mr_stylez (+5)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 13:45   #127
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Tränaren till 6an sa väl enligt utsago att det står 2-2 i NM mellan dem, då gissar jag det betyder Norska mästerskapen kanske? (Eller nordiska mästerskapen?) Vet inte om de loppen inte visas på atg av ngn anledning? Enda skälet jag kan komma på?

Du har rätt, verkar vara norska mästerskapen.


https://www.travronden.se/travsport/...mastare-korade

Även på stosidan var det spets och slut som gällde. Dit hittade favoriten Ulsruds Tea (e. Åsajerven) och Svein Ove Wassberg och sedan blev segern hur säker som helst. Klockan stannade på 1.22,4a/2100 meter när tolvåriga Ulsrud Tea sprang in 250 000 norska kronor. Tvåa i mål blev Åsrud Vilja.

JULI 2019



https://travnet.se/norskt-masterskap...-odd-herakles/

*NM för ston gick, för tredje gången, till härliga Ulsrud Tea. För Svein Ove Wassberg anförde hon hela vägen runt och avfärdade säkert Åsruds Viljas uppvaktning sista biten. 1.23,4a/2140 visade vinnaren.

JULI 2018




http://www.worldclasstrotting.com/tr...ton_170722.htm


Åsrud Vilja 2:a. Ulsrud Tea 3:a.

JULI 2017.


https://www.youtube.com/watch?v=kHQwkJTrdLc

Ulsrud Tea ble slått som klar favoritt av Åsrud Vilja i NM for hopper 2016. Nå jakter hun og trener Ove Kenneth Karlsen revansj.

JULI 2016


Åsruds Vilja 1:a. Ulsruds Tea 2:a

JULI 2013


http://www.worldclasstrotting.com/tr...ton_160723.htm



3-2 till Åsruds Vilja vad jag kan hitta... men kanske finns fler lopp. Dock två senaste till Ulsruds Tea.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mr_stylez (+5), Basse (+5)

Senast redigerad av Tipsb den 2020-07-11 klockan 13:49.
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 13:46   #128
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3054
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Inte kollat idag men igår natt fick jag Karamell Hill till 4 ggr på Sve spel som vinnare... glömde skriva det om ngn missat de hade sånt grymt odds. De lär väl sänkt det kraftigt nu kan jag tro, ska in o kika senaste oddsen där nu...

Jättegynnad av strykningarna och Millies tränare (värsta utmanaren) har ju tydligen ngt skit i stallet o strykit många av sina hästar... Millie kan säkert underprestera idag , vore inte ngt konstigt.
DÅ är vägen öppen för Karamellen!
Jag såg det också, men hade inga pengar där och var för trött att fixa det igår, tänkte att det ligger nog kvar..... Började nästan grina när den sjunkit till 3 ggr idag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+3)
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 13:48   #129
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Ulfsrud Tea har vunnit Norskt Mästerskap fyra gånger. Tränaren säger, att hon vunnit minst tre gånger av loppen i Norskt M över Åsrud Vilja. Nästa vecka skall Ulfsrud Tea starta i sitt femte Norskt Mästerskap.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 13:52   #130
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Jag hade nog valt att spika nr 8 Ulrsuds Tea om jag hade lirat denna vecka. Lägre spelprocent, tränaren verkar uppåt och har slagit favoriten de senaste gångerna inbördes (även om de vunnit lite båda två).
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 13:54   #131
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4270
Standard

Jävlar! Missade helt att starten för V4 gick... Tur att jag lämnat in en liten tidig.

V4
Inlämnat: 2020-07-11, 09:41
Årjäng
Lördag 2020-07-11
Start: 14:45
Kostnad: 36,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 One Two Beat (6, 8)
2: 4, 5, 6 (3, 12)
3: 2, 3, 4, 5, 6, 7 (12, 9)
4: 6 Fröyu Birk (11, 8)

1x3x6x1 = 18 rader.
18 x 1 x 2,00 kr = 36,00 kr.
Totalt: 36,00 kr.
Rättningskod: CXQ NDS HNS
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 13:55   #132
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Bara jag som väljer mellan båda två lr spika favoriten?
Bättre kusk, bättre spår, tränaren oerhört uppåt, kommer före Ulsrud Tea i starten, den andre dessutom mer osäker och tränaren varnar lite för spår 5...

Sammantaget måste ju 6an ha en klart bättre chans, och den har imponerat i segerloppen med mycket krafter sparade på slutet.. Synd den är så mycket mer spelad men det kanske jämnar ut sig lite sista 1,5 timmarna nu hoppas jag.
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+6)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 13:56   #133
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Jävlar! Missade helt att starten för V4 gick... Tur att jag lämnat in en liten tidig.

V4
Inlämnat: 2020-07-11, 09:41
Årjäng
Lördag 2020-07-11
Start: 14:45
Kostnad: 36,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 One Two Beat (6, 8)
2: 4, 5, 6 (3, 12)
3: 2, 3, 4, 5, 6, 7 (12, 9)
4: 6 Fröyu Birk (11, 8)

1x3x6x1 = 18 rader.
18 x 1 x 2,00 kr = 36,00 kr.
Totalt: 36,00 kr.
Rättningskod: CXQ NDS HNS

Självklart vann favoriten då man valde o gardera med 5 streck... skönt man slapp se loppet ;P
Bra för dig (y)
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 13:57   #134
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Bara jag som väljer mellan båda två lr spika favoriten?
Bättre kusk, bättre spår, tränaren oerhört uppåt, kommer före Ulsrud Tea i starten, den andre dessutom mer osäker och tränaren varnar lite för spår 5...

Sammantaget måste ju 6an ha en klart bättre chans, och den har imponerat i segerloppen med mycket krafter sparade på slutet.. Synd den är så mycket mer spelad men det kanske jämnar ut sig lite sista 1,5 timmarna nu hoppas jag.
Jag har favoriten som A med krav på sig men vill ha med Trö Hera också, även om den är chanslös om Örjan kör 1.20.x. När jag väl har två hästar där så åker Uls med som C och Granetta som D i nuläget men det kan vara meningslösa streck! Får kanske ett ryck och spikar Örjan!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 13:59   #135
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tänk på att Åsrud Vilja varit skadad i perioder - det längsta över 1.5 år och har därmed utveckling kvar i kroppen - har nu börjat kunna starta kontinuerligt och då kommer framgångarna - spelar lätt hellre på en slik än en som lite lever på gamla meriter. Missförstå mig rätt, Ulsrud Tea är grymt bra - men Åsrud Vilja på väg upp, trots åldern, bättre spår, kanonform och snabbare från start...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 14:02   #136
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Bara jag som väljer mellan båda två lr spika favoriten?
Bättre kusk, bättre spår, tränaren oerhört uppåt, kommer före Ulsrud Tea i starten, den andre dessutom mer osäker och tränaren varnar lite för spår 5...

Sammantaget måste ju 6an ha en klart bättre chans, och den har imponerat i segerloppen med mycket krafter sparade på slutet.. Synd den är så mycket mer spelad men det kanske jämnar ut sig lite sista 1,5 timmarna nu hoppas jag.
Har varit inne på Ulsrud Tea som spik, men blir galen på de olika uppgifterna om inbördes möten och dubbla budskap om vilken som är mest betrodd i Norge... Tar med alla 4 norrbaggarna (1,6,8,13) och förväntar mig att se ÖK styra in favoriten som etta.
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 14:03   #137
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Jag har favoriten som A med krav på sig men vill ha med Trö Hera också, även om den är chanslös om Örjan kör 1.20.x. När jag väl har två hästar där så åker Uls med som C och Granetta som D i nuläget men det kan vara meningslösa streck! Får kanske ett ryck och spikar Örjan!
Trö Hera är en storrysare - en annan är Torpa Nicklas som kan sitta i spets efter 300 körda. Denne kan gör oerhörda lopp ibland, men jag tror kort är att föredra för denne kuse. Har dock toppform...

Åsrud Vilja dock min klara vinnare!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+6)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 14:08   #138
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

2 Rally Gunnar finns fortfarande kvar till 3,75 som vinnare hos SVS.

Tror den ger klart lägre hos ATG när loppet går om 22 min
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 14:16   #139
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4270
Standard

Är ju helt fantastiskt hur jag lyckas komma fel på det. Omotiverad galopp och den andra blir i det läget hängande i 3:e samtidigt som ÖK hittar en sjukt tursam väg först till linjen. (Väljer medvetet att inte nämna det tredje strecket på systemet )
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 14:17   #140
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
2 Rally Gunnar finns fortfarande kvar till 3,75 som vinnare hos SVS.

Tror den ger klart lägre hos ATG när loppet går om 22 min
Jag gillar hästen och tror på bra chans där men tycker Fredric Palema är minst lika intressant väl? Bägge i 3.50 tydligen på fasta oddsen! Får nog bättre på ATG på palemahästen!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abborre (+10), Basse (+4)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 14:20   #141
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Har varit inne på Ulsrud Tea som spik, men blir galen på de olika uppgifterna om inbördes möten och dubbla budskap om vilken som är mest betrodd i Norge... Tar med alla 4 norrbaggarna (1,6,8,13) och förväntar mig att se ÖK styra in favoriten som etta.
Jag vet inte hur banan är kl 17.30. Men Åsrud Vilja vill inte ha regn och trivs på fin bana medan Ulsrud Tea snarast gynnas av tung/sölig bana. Betänk också, att Åsrud ströks till Elitkampen pga feber.

Jag streckar båda.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 14:20   #142
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Se upp för Langen´s Airborne som var bra senast och har toppform - tråkigt spår dock...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 14:20   #143
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 2673
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Norrmännen tror hårt på Strong Pepper och Åsruds Vilja som de tror är helt överlägsen Ulsrud Tea...

Mina spikar blir det om jag skulle spelat!


Åsrud är jag också väldigt inne på. Lite mer tveksam på Strong Pepper..
Varför ska du inte spela? Ser väl rätt trevligt ut idag.
flaquelg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 14:21   #144
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4110
Standard

Efter kaffe o en cigarr i solen så blir detta mitt bidrag till potten. Lycka till alla.

V75
Inlämnat: 2020-07-11, 14:52
Årjäng
Lördag 2020-07-11
Start: 16:20
Kostnad: 2 560,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 6, 10 (12, 7)
2: 6, 14 (15, 7)
3: 1, 2, 4, 5, 7, 9, 11, 12 (8, 3)
4: 6 Åsrud Vilja (8, 2)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 9, 10, 11 (9, 11)
6: 1, 2, 3, 4, 7, 8, 9, 11 (10, 6)
7: 3 Milligan's School (8, 2)

5x2x8x1x8x8x1 = 5120 rader.
5120 x 1 x 0,50 kr = 2 560,00 kr.
Totalt: 2 560,00 kr.
Rättningskod: KPP XHR BPZ
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+7), Gotland (+7), Basse (+7), Basse (+18), Basse (+18), Basse (+18)
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 14:25   #145
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av flaquelg Visa inlägg
Åsrud är jag också väldigt inne på. Lite mer tveksam på Strong Pepper..
Varför ska du inte spela? Ser väl rätt trevligt ut idag.

Strong Pepper till och med bättre chans än Åsrud Vilja - baggarna kan inte se någon av dessa förlora, men med SP som liiite bättre chans. SP är Norges bäste 4-åring och just de bästa, norska hästarna står sig bra intrenationellt!

Tagit välbehövlig paus - ja, omgången ser riktigt spelbar ut!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
flaquelg (+8)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 14:27   #146
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4110
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Strong Pepper till och med bättre chans än Åsrud Vilja - baggarna kan inte se någon av dessa förlora, men med SP som liiite bättre chans. SP är Norges bäste 4-åring och just de bästa, norska hästarna står sig bra intrenationellt!

Tagit välbehövlig paus - ja, omgången ser riktigt spelbar ut!

Erik på favoriten i första kan bli pannkaka. Inte förvånad om det blir galopp.
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 14:30   #147
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
Erik på favoriten i första kan bli pannkaka. Inte förvånad om det blir galopp.

Nein, STEINKLAR, jawohl!!!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 14:30   #148
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Mr Marvelous lika usel i värmningen, som vanligt...kan bli ett trevligt vinnarodds där, senast han var favorit på V75 så såg han inte startmässig ut, varken i värmning eller första provstart, efter den andra så kallade veterinären in den på innerplan och den fick klartecken för start, samtidigt står Reijo och intervjuas i TV4-Har aldrig sett bättre ut än i andra provstarten, säger han...varefter han går ut och vinner enkelt....
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 14:31   #149
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 312
Sharp$: 706
Standard

Från Travrondens liverapportering:
"2019 möttes hästarna två gånger Ulsrud Tea vann loppen båda gångerna med Åsrud Vilja som tvåa. Ulsrud Tea var mer spelad än Åsrud Vilja bda gångerna.

2018 har de mötts två gånger. Ena gången slutade Ulsrud Tea trea medan Åsrud Vilja blev oplacerad den gången. I det loppet var Åsrud Vilja mer spelad än Ulsrud Tea.

Vid den andra starten 2018 vann Ulsrud Tea loppet före Åsrud Vilja och var även mer spelad den gången."
levin1891 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 14:33   #150
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 744
Sharp$: 9130
Standard

Någon som kan/vill uttala sig om banan. Har inte hunnit kika ordentligt än men det ser ut som att det regnat?

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 14:35   #151
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Någon som kan/vill uttala sig om banan. Har inte hunnit kika ordentligt än men det ser ut som att det regnat?

Banan ser perfekt ut!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 14:36   #152
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Banan verkar klara sig bra, skurarna ska ju upphöra om några timmar, så kanske klarar sig...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 14:42   #153
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 364
Sharp$: 2065
Standard

Bergh


får känslan av att han forsätter den inslagna spåret från i onsdags och börjar med att knäppa dom redan i första. Jag börjar med en vansinnesspik!
Önskar mig själv lycka till!


V75
Inlämnat: 2020-07-11, 15:34
Årjäng
Lördag 2020-07-11
Start: 16:20
Kostnad: 120,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 8 Mellby Granat (3, 12)
2: 6, 14, 15 (1, 12)
3: 2, 3, 5, 7, 12 (4, 11)
4: 8 Ulsrud Tea (6, 2)
5: 1, 2, 4, 5, 6, 9, 10, 11 (1, 12)
6: 3, 4 (11, 10)
7: 3 Milligan's School (7, 2)

1x3x5x1x8x2x1 = 240 rader.
240 x 1 x 0,50 kr = 120,00 kr. V75
Inlämnat: 2020-07-11, 15:34
Årjäng
Lördag 2020-07-11
Start: 16:20
Kostnad: 120,00 
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
heddari (+10)
NAFETS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 14:44   #154
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 475
Sharp$: 3450
Standard

V75
Inlämnat: 2020-07-11, 15:15
Årjäng
Lördag 2020-07-11
Start: 16:20
Kostnad: 192,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3 Strong Pepper (6, 7)
2: 6, 7, 14, 15 (12, 1)
3: 4, 5, 11, 12 (7, 2)
4: 1, 6, 8 (2, 7)
5: 4, 9 (1, 10)
6: 2, 3, 4, 11 (9, 1)
7: 3 Milligan's School (7, 2)

1x4x4x3x2x4x1 = 384 rader.
384 x 1 x 0,50 kr = 192,00 kr.
Totalt: 192,00 kr.
virre82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 14:44   #155
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Mitt andelsspel idag .

V75
Inlämnat: 2020-07-11, 15:36
Basses andelsspel
Årjäng
Lördag 2020-07-11
Start: 16:20
Kostnad: 448,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 5, 6, 7, 8, 10, 12 (9, 1)
2: 6 Lipstick Tooma (15, 14)
3: 2, 4, 5, 7, 8, 9, 11, 12 (3, 10)
4: 8 Ulsrud Tea (6, 2)
5: 4, 9 (1, 10)
6: 11 Coogan (9, 4)
7: 1, 2, 3, 4, 7, 8, 9 (10, 5)

8x1x8x1x2x1x7 = 896 rader.
896 x 1 x 0,50 kr = 448,00 kr.

Litet men med potential om mina spikar håller .

En rätt trevlig V75 omgång där det märks att det är lite jämnare än normalt i loppen - tipsen och dragen hos både betaltjänster och här i tråden skiljer sig ganska rejält åt. Spridda skurar


Lycka till i eftermiddag allihopa
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+7), abborre (+7), mackpeter (+7)

Senast redigerad av Basse den 2020-07-11 klockan 14:47.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 14:48   #156
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

26% på Fort Knox, ser jättefin ut och i Björnkollen nämner BG honom som ett spikbud...mmm...Två frågor: Per Nilsson har inte bestämt om han ska köra i ledningen, tror någon att han kommer att svara BG om han testar?, den andra: Tror någon att Palmemordet kommer att lösas idag?...(svarar ni Ja på någon av dessa frågor, så ring omgående 1177, alt. 112)...

Senast redigerad av mikaels den 2020-07-11 klockan 14:58.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 14:50   #157
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 312
Sharp$: 706
Standard

V75-1 3 Strong Pepper
V75-2 14 Karamel Hill
V75-3 A:2, 4 B:5, 7, 11, 12
V75-4 8 Ulsrud Tea
V75-5 1, 4, 6, 9, 10, 12
V75-6 A:4 B:1, 3, 9, 11
V75-7 A:3 B:4, 7

Minst 1 av 3 A
174kr

Lycka till allihopa!
levin1891 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 14:57   #158
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Kör min vanliga!

Dagens bästa:
Spik: Nr 3 Strong Pepper avd 1
Chansspik; nr 10 Award Kronos avd 5
Skräll: Duon 1 Duke of Mearas och 3 Höwings Unbeatable avd 3.

Avslag: 8 Ulsrud Tea avd 4 och 6 Lipstick Tooma avd 2.
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:00   #159
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

3 väldigt starka spikar idag så får hoppas på skrällar de andra loppen som jag garderar friskt i.

Testar en mindre också för 10 kr x 20 om det blir så lättrankat som jag egentligen tror...

Tror egentligen på lås 3-9 avd 7 men det kör jag på min mindre lapp. Orkar inte flyga i sista avd igen, hänt ngn gång för mycket...

Lycka till alla!

V75
Inlämnat: 2020-07-11, 15:20
Årjäng
Lördag 2020-07-11
Start: 16:20
Kostnad: 1 593,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3 Strong Pepper (6, 7)
2: 14 Karamel Hill (6, 12)
3: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 11 (12, 8)
4: 6 Åsrud Vilja (8, 2)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 9, 10 (11, 12)
6: 1, 2, 3, 4, 6, 9, 10, 11 (7, 12)
7: 1, 2, 3, 4, 7, 9, 10 (8, 5)

1x1x7x1x8x8x7 = 3136 rader.
3136 x 1 x 0,50 kr = 1 568,00 kr. Avgift 25,00 kr.
Totalt: 1 593,00 kr.
Rättningskod: HNX ZHR DPN

V75
Inlämnat: 2020-07-11, 15:20
Årjäng
Lördag 2020-07-11
Start: 16:20
Kostnad: 207,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3 Strong Pepper (6, 7)
2: 14 Karamel Hill (6, 12)
3: 1, 3, 4, 5, 7 (12, 2)
4: 6 Åsrud Vilja (8, 2)
5: 9, 10 (1, 4)
6: 4 Zap di Girifalco (11, 9)
7: 3, 9 (7, 2)

1x1x5x1x2x1x2 = 20 rader.
20 x 20 x 0,50 kr = 200,00 kr. Avgift 7,00 kr.
Totalt: 207,00 kr.
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:06   #160
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 173
Sharp$: 2317
Standard

V75
Inlämnat: 2020-07-11, 16:05
Årjäng
Lördag 2020-07-11
Start: 16:20
Kostnad: 440,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3 Strong Pepper (6, 7)
2: 6, 14 (12, 15)
3: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (7, 4)
4: 6, 13 (8, 2)
5: 9 Civilon (1, 4)
6: 1, 3, 4, 9, 11 (10, 2)
7: 3, 4, 7, 9 (2, 1)

1x2x11x2x1x5x4 = 880 rader.
880 x 1 x 0,50 kr = 440,00 kr.
Totalt: 440,00 kr.
Biznice är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:08   #161
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Bättre värmning än vanligt på Mr M, enl UO......
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:13   #162
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

V75
Inlämnat: 2020-07-11, 16:09
Årjäng
Lördag 2020-07-11
Start: 16:20
Kostnad: 48,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 5 (6, 7)
2: 1, 6, 12, 14 (15, 7)
3: 7 Fort Knox (4, 12)
4: 6, 8 (2, 1)
5: 9 Civilon (1, 4)
6: 4, 11 (9, 1)
7: 2, 3, 7 (4, 9)

2x4x1x2x1x2x3 = 96 rader.
96 x 1 x 0,50 kr = 48,00 kr.
Totalt: 48,00 kr.
Rättningskod: FSV NHP MZV

Blev så här, sov över, hann inte plugga, blev väl fort och fel,,,

Lycka till!!!
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:18   #163
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4110
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Bättre värmning än vanligt på Mr M, enl UO......
Travade (klar bättre 30/6) senast än i starterna innan. sen kan den vara av på mitten idag
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:18   #164
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Kör en tidig V5 efter att jag slitit i timmar med att få ihop ett okej V75!

V5
Inlämnat: 2020-07-11, 16:18
Årjäng
Lördag 2020-07-11
Start: 17:05
Kostnad: 75,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 5, 7, 11, 12 (8, 4)
2: 6 Åsrud Vilja (1, 8)
3: 1, 2, 4, 5, 11 (9, 10)
4: 1 Harran Boko (3, 4)
5: 1, 3, 9 (4, 2)

5x1x5x1x3 = 75 rader.
75 x 1 x 1,00 kr = 75,00 kr.
Totalt: 75,00 kr.
Rättningskod: HVX ZHN LZN
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:19   #165
 
Hoyas avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 66
Sharp$: 769
Standard

Dagens kupong.

V75
Inlämnat: 2020-07-11, 16:18
Årjäng
Lördag 2020-07-11
Start: 16:20
Kostnad: 1 512,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3 Strong Pepper (7, 6)
2: 1, 6, 7, 12, 14, 15 (3, 13)
3: 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12 (11, 1)
4: 6, 8 (1, 13)
5: 9 Civilon (4, 6)
6: 3, 4, 9, 10, 11, 12 (1, 5)
7: 2, 3, 4, 7, 8, 9 (10, 6)

1x6x7x2x1x6x6 = 3024 rader.
3024 x 1 x 0,50 kr = 1 512,00 kr.
Totalt: 1 512,00 kr.
Rättningskod: FVV QHX LZN
Hoya är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:20   #166
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 293
Sharp$: 2442
Standard

Förstår inte faiblessesen för Milliondollarryhme.

Har aldrig vunnit på 1600. Går med dojor. Bakspår?

Att tänka på vid DD.
Billman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:22   #167
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Vad håller Adrian på med nu? Varför ska ekipagen alltid ha en jäkla massa problem precis vid start? Kan de inte tävla med den utrustningen de har vid provstarterna får de fan stryka i framtiden! Suck vad irriterande och ingen bryr sig!

Ta efter simningen t ex. Är du inte klar när starten ska gå så startar loppet ändå! Åtminstone var det så i OS
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+2), levin1891 (+5), Efterhandaren (+5), Efterhandaren (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:23   #168
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Provar så här idag. Lyckades inte leva som jag lär och spika i första loppet. Om fem minuter ångrar jag mig. Sonens val var T Rex Face.
3,5,6,7,8,10
Karamell Hill
The real Star
Ulsrud Tea
1,2,4,5,9,10
4,11
1,2,3,4,7
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:23   #169
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Billman Visa inlägg
Förstår inte faiblessesen för Milliondollarryhme.

Har aldrig vunnit på 1600. Går med dojor. Bakspår?

Att tänka på vid DD.
Travspelare är ofta ihärdiga….
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+9)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:23   #170
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Jackpot och voltstart i första = minst en omstart? Får se straxt


*** oops någon måste missat att trycka på omstartsknappen- gick iväg i första försöket. Adrian hade iofs redan försenat starten .
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+7)

Senast redigerad av Basse den 2020-07-11 klockan 15:25.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:24   #171
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 680
Sharp$: 12832
Standard

Bhuu Kolgjini. Håller på med utrustningsändringar när det kallas till start och övriga får vänta. Dålig stil att komma på detta i sista sekunden.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:27   #172
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Precis så bra som man trodde, gutt
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+3)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:28   #173
 
Hoyas avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 66
Sharp$: 769
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Precis så bra som man trodde, gutt
Riktigt läcker.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+3)
Hoya är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:29   #174
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Grattis till alla er som spikade favoriten i första. Den var ingen bluff.
Vi som garderat har lagt många streck här som kunde behövas senare.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+3)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:30   #175
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22758
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Vad håller Adrian på med nu? Varför ska ekipagen alltid ha en jäkla massa problem precis vid start? Kan de inte tävla med den utrustningen de har vid provstarterna får de fan stryka i framtiden! Suck vad irriterande och ingen bryr sig!

Ta efter simningen t ex. Är du inte klar när starten ska gå så startar loppet ändå! Åtminstone var det så i OS
Och vilka är det oftast som håller på??
Kolgjini och Bergh
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+2)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:31   #176
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Bra början:

TVILLING
Inlämnat: 2020-07-11, 16:16
Årjäng Lopp 5
Lördag 2020-07-11
Start: 16:20
Kostnad: 30,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
3, 8

1 x 30,00 kr = 30,00 kr.
Totalt: 30,00 kr.
Rättningskod: GVR ZHT MZZ
-----------------------
38
VINSTBERÄKNING
Rätt kombination Odds
3/8 12,11
Summa: 363,00 kr
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+3), mr_stylez (+5)
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:33   #177
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 6
Sharp$: 427
Standard

Alltid svettigt att spika i första loppet, men destu mer nice när den sitter
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+3)
jonaskba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:34   #178
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4110
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
Erik på favoriten i första kan bli pannkaka. Inte förvånad om det blir galopp.
Även om jag garderade i dag så skulle jag aldrig spika Erik med en häst han aldrig kört. Galopp historiken för tydlig. Ja det blir att ta nya tag nästa gång. Grattis till er som spikade.
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:34   #179
 
Kgrhs avatar
 
Reg.datum: maj 2020
Inlägg: 198
Sharp$: 366
Standard

System:

Utgångshästar: Strong Pepper och Zap Di Girifalco (en eller båda dessa måste vinna)

Övriga:
Avd. 1: 6 C: 1,2,8,10,12
Avd. 2: 6,12,15 C: 3,7 D: 14
Avd. 3: 7,Fort Knox
Avd. 4: 8 D: 6
Avd. 5: 1,4,10 C: 2,5,6,11 D: 9
Avd. 6: 1 C: 2,3
Avd. 7: 2,3,4,7 C: 1

Krav: 2-3 C-hästar måste vinna. Max 1 D-häst får vinna.
Kgrh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:37   #180
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Gissar att Örre skaffar sig ytterligare 20 meter direkt efter start och blir sen svårslagen...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:37   #181
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
Även om jag garderade i dag så skulle jag aldrig spika Erik med en häst han aldrig kört. Galopp historiken för tydlig. Ja det blir att ta nya tag nästa gång. Grattis till er som spikade.
De kunde satt upp en nallebjörn i sulkyn där och den hade vunnit ändå
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abborre (+3), mr_stylez (+10)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:38   #182
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kgrh Visa inlägg
System:

Utgångshästar: Strong Pepper och Zap Di Girifalco (en eller båda dessa måste vinna)

Övriga:
Avd. 1: 6 C: 1,2,8,10,12
Avd. 2: 6,12,15 C: 3,7 D: 14
Avd. 3: 7,Fort Knox
Avd. 4: 8 D: 6
Avd. 5: 1,4,10 C: 2,5,6,11 D: 9
Avd. 6: 1 C: 2,3
Avd. 7: 2,3,4,7 C: 1

Krav: 2-3 C-hästar måste vinna. Max 1 D-häst får vinna.
Du har skrivit fel då du inte tagit med vinnaren i första där!


EDIT: Antagligen var de utanför systemet dock verkar det som då Zap inte heller var med!
EDIT 2: Du har ju t o m skrivit "övriga"! Ska lära mig läsa först innan jag skriver nästa gång
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Kgrh (+5)

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2020-07-11 klockan 15:40.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:42   #183
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Då jobbar vi in Karamell Hill nu!
Hoppas Jepson styr på direkt fram till dödens och kontrollerar, ge inte 15 chansen att gå före!! Offensiv dödens sen lugn sen köra sista 500, räcker fint! =)

Edit: blir inte förvånad om det blir typ 4 omstarter, sen galopp på den i femte.... HATAR voltstart. Usch....
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....

Senast redigerad av mr_stylez den 2020-07-11 klockan 15:45.
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:43   #184
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3054
Standard

Provar en rak tvilling med Örjan/Goop 50kr (6/12)
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:44   #185
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Då jobbar vi in Karamell Hill nu!
Hoppas Jepson styr på direkt fram till dödens och kontrollerar, ge inte 15 chansen att gå före!! Offensiv dödens sen lugn sen köra sista 500, räcker fint! =)
Ja, den eller Cobbys Nana, alternativt Livi Opal H.M.!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:48   #186
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Bergh var ute på 8 Mellby Granat och skickade fram Örjan med 1 Imagine Boko för att trycka på favoriten. Som dock var för bra.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:48   #187
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Straffspark för CJ Jepson nu!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:51   #188
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Vilken blunder av C-J Jepson. Han blir ju helt upplurad på läktaren av Örjan! Går han tidigare så vinner han men nu när han ska fram så sticker ju Örjan och har lekstuga!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mr_stylez (+5), mr_stylez (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:51   #189
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Så snyggt han gör det...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:51   #190
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 173
Sharp$: 2317
Standard

Jävlar va han drog iväg i kurvan när han börja gasa!
Biznice är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:51   #191
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4110
Standard

Om Erik var duktig i först så vad höll han på med här ??
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:51   #192
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Tackarrrr Örrrjan. Bra lås med Karamellen.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:52   #193
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Grattis till den som spikat 6an.. kihlström överlägsen jepson... vilken vidrig bortkörning, bara sitter o väntar till 200 kvar.. hur svårt är det att gå på i tid?
Där räkna man helt fel... bara att erkänna..

Jepson är verkligen ingen goop... suck...

Edit: Återigen BARA Örjan i landet kan ta en lugn dödens och sen vinna... ingen annan fixar det. Blir så trött på iq-befriade fegkuskar.
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
karpafan (+5), AmaerildeRimfrost (+100), Basse (+5)

Senast redigerad av mr_stylez den 2020-07-11 klockan 15:53.
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:53   #194
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Lipstick Tooma

Örjan är överjävligt bra på att kontrollera fält från dödens.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+6), mr_stylez (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:54   #195
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Det är ju ***** som Glenn sa för 30 år sedan

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Provar så här idag. Lyckades inte leva som jag lär och spika i första loppet. Om fem minuter ångrar jag mig. Sonens val var T Rex Face.
3,5,6,7,8,10
Karamell Hill
The real Star
Ulsrud Tea
1,2,4,5,9,10
4,11
1,2,3,4,7
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:54   #196
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 312
Sharp$: 706
Standard

Satt och sa "KÖR DÅ!" åt Jepson hela långsidan. Suck.
levin1891 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:54   #197
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4110
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Tackarrrr Örrrjan. Bra lås med Karamellen.
Samma här. Tänkte spika ÖK men dubblade med KH( fegade ur) Nåja några skrällar nu så kanske det blir ngt tb
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3)
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:54   #198
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Farsen fortsätter, har inte torskat på 10 dagar och det fortsätter idag igen...helt sjukt!, "längtar" efter en förlustdag...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:55   #199
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Lipstick Tooma

Örjan är överjävligt bra på att kontrollera fält från dödens.
Du har redan glömt Imagine Boko?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:56   #200
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Grattis till den som spikat 6an.. kihlström överlägsen jepson... vilken vidrig bortkörning, bara sitter o väntar till 200 kvar.. hur svårt är det att gå på i tid?
Där räkna man helt fel... bara att erkänna..

Jepson är verkligen ingen goop... suck...

Edit: Återigen BARA Örjan i landet kan ta en lugn dödens och sen vinna... ingen annan fixar det. Blir så trött på iq-befriade fegkuskar.
Det har skrivits om det tidigare - alltför ofta hamnar Jepson på en pallplats men inte överst TROTS att han borde det.
Körde för sent nu, dock ingen skugga över Örjans uppsittning förstås.
Tvillingen satt igen men inga pengar att skryta med...
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:56   #201
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4270
Standard

Vad gör Redén med hästarna egentligen?!?
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:57   #202
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Lipstick Tooma var ensam på plan den sprang väl nedåt 11 sista varvet då går det inte att ta en millimeter uti i spåren de hade inte jag riktigt på gaffeln idag men med facit i hand var det ett överodds och verkligen en värdespik på V75 JAg är glad att jag ff är med på en pyttekupong
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 15:59   #203
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Vad gör Redén med hästarna egentligen?!?
Köper nervsnittade!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+10)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 16:00   #204
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Jättemärklig att tvillingen på V75-2 gav hela 7 ggr pengarna.

Har i alla fall fått tillbaka insatsen på V75:an om det skulle skita sig helt i den.

TVILLING
Inlämnat: 2020-07-11, 16:42
Årjäng Lopp 6
Lördag 2020-07-11
Start: 16:42
Kostnad: 100,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
6, 14

1 x 100,00 kr = 100,00 kr.
Totalt: 100,00 kr.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+7)
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 16:01   #205
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joppe59 Visa inlägg
Lipstick Tooma var ensam på plan den sprang väl nedåt 11 sista varvet då går det inte att ta en millimeter uti i spåren de hade inte jag riktigt på gaffeln idag men med facit i hand var det ett överodds och verkligen en värdespik på V75 JAg är glad att jag ff är med på en pyttekupong
Går Jepson tidigare så vinner han nog men nu väntar han ju superlänge samtidigt som han tror Örjans är lite trött då den tappar lite mot ledaren. Sen när det blir speeduppgörelse i kurvan så springer de ungefär lika snabbt men Örjans behöver ju inte springa lika långt plus att han redan har 10 meters försprång typ!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+3)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 16:01   #206
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Du har redan glömt Imagine Boko?
Ja

Lugn dödens skall det vara- med Imagine pressade ha på
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+3)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 16:02   #207
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Ja

Lugn dödens skall det vara- med Imagine pressade ha på
Det har du iofs helt rätt i. tänkte på det när jag skrev men tänkte - du har säkert glömt det också
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 16:02   #208
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Farsen fortsätter, har inte torskat på 10 dagar och det fortsätter idag igen...helt sjukt!, "längtar" efter en förlustdag...

Ett säkert tips på att få ned din ROI är att lägga ut dina spel INNAN loppen går - detta kommer ge utslag i resultaten, skall du se...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+1000), 777 (+7), abborre (+10)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 16:06   #209
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 312
Sharp$: 706
Standard

V5
Inlämnat: 2020-07-11, 17:05
Årjäng
Lördag 2020-07-11
Start: 17:05
Kostnad: 60,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4 (7, 12)
2: 8 Ulsrud Tea (6, 2)
3: 1, 4, 6, 9, 10, 12 (5, 2)
4: 1, 3, 4, 9, 11 (10, 2)
5: 3 Milligan's School (2, 9)

Kostnad: 24,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4 (7, 12)
2: 8 Ulsrud Tea (6, 2)
3: 1, 4, 6, 9, 10, 12 (5, 2)
4: 4 Zap di Girifalco (10, 2)
5: 4, 7 (2, 9)
levin1891 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 16:06   #210
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Dagens sista spel blir en hederlig v5a!

Jobbar in skräll direkt i 1 lr 3 nu=)

(sitter med stort platsspel på 1an till 9,5 ggr på sve spel samt i komb mot 4 andra... HEJA)
V5
Inlämnat: 2020-07-11, 15:51
Årjäng
Lördag 2020-07-11
Start: 17:05
Kostnad: 180,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 4, 7 (12, 2)
2: 6 Åsrud Vilja (8, 2)
3: 3, 5, 6, 9, 10 (1, 4)
4: 2, 3, 4 (11, 9)
5: 3, 4, 9 (2, 7)

4x1x5x3x3 = 180 rader.
180 x 1 x 1,00 kr = 180,00 kr.
Totalt: 180,00 kr.
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....

Senast redigerad av mr_stylez den 2020-07-11 klockan 16:07.
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 16:06   #211
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 053
Sharp$: 5300
Standard

Varenda Kihlström-styrning på V5. Men han vinner väl med alla utom den jag spikat som vanligt

1: 4, 7 (12, 2)
2: 6 Åsrud Vilja (8, 2)
3: 1, 2, 9, 10, 11 (4, 5)
4: 1, 3, 4, 11, 12 (9, 10)
5: 1, 2, 3, 4, 7 (9, 8)
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 16:07   #212
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

F.Wallin har strukit flera av sina hästar men inte Millie Millionaire som kanske inte är uppstallad i närheten av de andra.Om nu denna häst var frisk så borde Ohlsson förvaltat sin chans bättre eftersom den ju stod 20 m bättre till mot Jepsons.
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 16:10   #213
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Utgår från att ingen ringde(hoppas i varje fall)...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 16:12   #214
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Så kan det gå...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 16:13   #215
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Goop ville inte nöja sig med en andra plats.Den som gapar efter mycket...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+11)
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 16:13   #216
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Han fick äntligen vinna, kul för 11an, kämpat på länge!

Sen att min 1a givetvis blir fyra... där rök mackan in i väggen.. :P SÅ sjukligt trött på dessa marginaler.. ca 8000 kr där som rök...
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+1)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 16:14   #217
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Där sprack en fin tvilling och V5:an.

TVILLING
Inlämnat: 2020-07-11, 16:59
Årjäng Lopp 7
Lördag 2020-07-11
Start: 17:05
Kostnad: 40,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
4, 7
Utgångshästar
11 Vagabond Bi

2 x 20,00 kr = 40,00 kr.
Totalt: 40,00 kr.
Rättningskod: FWR VHV FSW
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 16:15   #218
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Sk-t! Har inte kollat ang galopper. Står ju tydligt och klart i resultatraden att denna häst måste garderas...
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 16:16   #219
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Ja

Lugn dödens skall det vara- med Imagine pressade ha på
Örjan pressade med Imagine för att stallkamraten Mellby Granat skulle vinna med Bergh.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+1), Basse (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 16:16   #220
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Är inne i en rejäl "bakflyts period", men blir ändå vinst...så ska det väl egentligen vara, men oftast är det ju precis tvärtom...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 16:18   #221
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Travnet: "Det vore stort plus att få springa på innerspår med Fort Knox, och dessutom är han såld och nya ägare kanske muntrar upp Björn, vad vet jag… Från ledningen tror jag att han kommer fungera hyfsat och jag kan se hur Björn bär in honom till seger efter att ha fått köra 18,5 i två varv. Jag lirar!"

Det sket sig...
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 16:20   #222
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 680
Sharp$: 12832
Standard

Härligt Uffe. Perfekt styrning mot osäkre Goop hästen. Äntligen vann min följehäst Efter många försök men tyvärr nedtryckt på vinnarspelet. Varennare lönar sig att bevaka.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 16:21   #223
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Örjan pressade med Imagine för att stallkamraten Mellby Granat skulle vinna med Bergh.
Ja det är ju obligatoriska order från Robban . Tycker alla hans hästar han lånar ut åt andra körs ruskigt offensivt mot ledarna.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 16:23   #224
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3054
Standard

Allt är som vanligt på sidospelen.... 3/3 spelade hästar v/p 10 Gianluca B.R, tv med 12 Zarina Bi och tv med 7 Fort Knox galopperar!! Orkar inte ens bli upprörd längre. Hade säkert inte suttit ändå, men ändå sjukt att ALLTID pricka dem
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 16:25   #225
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3054
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Härligt Uffe. Perfekt styrning mot osäkre Goop hästen. Äntligen vann min följehäst Efter många försök men tyvärr nedtryckt på vinnarspelet. Varennare lönar sig att bevaka.
Grym måndagstanke du delade med dig av! Hade den med i utgångskravet tack vare det inlägget
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5)
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 16:26   #226
 
Kgrhs avatar
 
Reg.datum: maj 2020
Inlägg: 198
Sharp$: 366
Standard

Jäklar vad bra Vagabond Bi var! Betänk att hon alltså gick sex kurvor i andraspår.
Kgrh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 16:27   #227
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Kör 4000 plats till 2,68 på svs, Trö Hera är objektet...känns som ett kanonodds, dock icke helt säkert...

Senast redigerad av mikaels den 2020-07-11 klockan 16:28.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 16:29   #228
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasA Visa inlägg
Allt är som vanligt på sidospelen.... 3/3 spelade hästar v/p 10 Gianluca B.R, tv med 12 Zarina Bi och tv med 7 Fort Knox galopperar!! Orkar inte ens bli upprörd längre. Hade säkert inte suttit ändå, men ändå sjukt att ALLTID pricka dem
Det vänder - någon gång! Sjukt jobbigt när man hittar alla som galopperar bort sig! Kämpa på - eller ta en paus och andas lite!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NicklasA (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 16:30   #229
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Kör 4000 plats till 2,68 på svs, Trö Hera är objektet...känns som ett kanonodds, dock icke helt säkert...
Vore ju grymt om det var helt säkert till 2.68 i odds
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 16:32   #230
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 680
Sharp$: 12832
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kgrh Visa inlägg
Jäklar vad bra Vagabond Bi var! Betänk att hon alltså gick sex kurvor i andraspår.
Vagabond är alltid bra har varit på plats i nästan alla årets starter i stenhårt motstånd. En seger värmer extra. Men vi kallar väl hästen HAN trots att kulorna saknas
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abborre (+10), AmaerildeRimfrost (+10), Kgrh (+5)

Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-07-11 klockan 16:38.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 16:37   #231
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4110
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
3-1 till Ulsrud enligt intervjun SS Gjort med tränaren
Var ju dessutom Kusk plus med ÖK i jollen nu
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 16:39   #232
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

50/50 på platsen, omöjligt att avgöra...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 16:39   #233
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Kör 4000 plats till 2,68 på svs, Trö Hera är objektet...känns som ett kanonodds, dock icke helt säkert...
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 16:40   #234
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Helt sjukt, allt detta...t.o.m har man tur...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+1)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 16:41   #235
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4110
Standard

Oh Sara kom ut i kväll. Gärna först i mål nu.
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 16:42   #236
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4110
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Helt sjukt, allt detta...t.o.m har man tur...
Ju mer man tränar ju mer tur har man.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
shasha (+10)
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 16:44   #237
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
Oh Sara kom ut i kväll. Gärna först i mål nu.
Det skulle smaka fågel!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 16:46   #238
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 680
Sharp$: 12832
Standard

Pine Muscle. 21 ggr pengarna!!! Måste ju bara testas.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
linfre (+5), abborre (+5), Basse (+5), mackpeter (+3), Fulsprit (+5), AmaerildeRimfrost (+21), Kgrh (+5)
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 16:51   #239
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3054
Standard

Provar igen....

Segervan häst som oftast är med på plats och har nästmest pengar på kontot. Med lite tempo i loppet och vettiga ryggar så kanske det kan räcka

V/P 12 Kainai Goj 50kr
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 16:55   #240
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4110
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Pine Muscle. 21 ggr pengarna!!! Måste ju bara testas.

Grattis


abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 16:56   #241
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 053
Sharp$: 5300
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Pine Muscle. 21 ggr pengarna!!! Måste ju bara testas.
Yes! Trott på den hela dagen men inte kikat på odden men tog den till 25ggr efter din kommentar. Så tack
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5)
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 16:57   #242
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4110
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Pine Muscle. 21 ggr pengarna!!! Måste ju bara testas.
Bra för V75 oxå
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 16:57   #243
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

H-e att Glacier hoppade. Allt var ju lavat för Slippery Runway.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 16:58   #244
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
H-e att Glacier hoppade. Allt var ju lavat för Slippery Runway.
Givet eftersom jag spikat SR
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 17:01   #245
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4270
Standard

Sista spelet på minst 1 månad... troligtvis 2

DD 1,10 mot 3

Då vet ni att 4 vinner DD1
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 17:02   #246
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 680
Sharp$: 12832
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
Grattis


Tack fisken
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 17:03   #247
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 053
Sharp$: 5300
Standard

Testar en rak redéndubbel 11-7 till 50ggr. (EJ ATG) Kör även vinnare på bägge + island life

Edit: Flash håleryd får också ett vinnarspel, 50ggr på den är för högt!
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte

Senast redigerad av linfre den 2020-07-11 klockan 17:08.
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 17:03   #248
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4110
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Tack fisken
Det var du värd. Kämpa
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 17:03   #249
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3054
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasA Visa inlägg
Provar igen....

Segervan häst som oftast är med på plats och har nästmest pengar på kontot. Med lite tempo i loppet och vettiga ryggar så kanske det kan räcka

V/P 12 Kainai Goj 50kr

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasA Visa inlägg
Allt är som vanligt på sidospelen.... 3/3 spelade hästar v/p 10 Gianluca B.R, tv med 12 Zarina Bi och tv med 7 Fort Knox galopperar!! Orkar inte ens bli upprörd längre. Hade säkert inte suttit ändå, men ändå sjukt att ALLTID pricka dem
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 17:04   #250
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Skall titta på värmning först. Lirar en tvåhundring på DD Örjan 11-7 till 25 gånger.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 17:06   #251
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4110
Standard

Kärlek på college på DD nu så är jag mycket nöjd. Då blir det
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 17:08   #252
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

DD:

9, 10, 11
4

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 17:09   #253
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 173
Sharp$: 2317
Standard

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-07-11, 18:08
Årjäng
Lördag 2020-07-11
Start: 18:20
Kostnad: 200,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 11
2: 9 Milliondollarrhyme

2 x 100,00 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+2)
Biznice är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 17:10   #254
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
Efter kaffe o en cigarr i solen så blir detta mitt bidrag till potten. Lycka till alla.

V75
Inlämnat: 2020-07-11, 14:52
Årjäng
Lördag 2020-07-11
Start: 16:20
Kostnad: 2 560,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 6, 10 (12, 7)
2: 6, 14 (15, 7)
3: 1, 2, 4, 5, 7, 9, 11, 12 (8, 3)
4: 6 Åsrud Vilja (8, 2)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 9, 10, 11 (9, 11)
6: 1, 2, 3, 4, 7, 8, 9, 11 (10, 6)
7: 3 Milligan's School (8, 2)

5x2x8x1x8x8x1 = 5120 rader.
5120 x 1 x 0,50 kr = 2 560,00 kr.
Totalt: 2 560,00 kr.
Rättningskod: KPP XHR BPZ

Jag kanske missat någon men den enda postade lapp jag hittade som fortfarande lever är Abborres system.

lycka till i sista två avdelningarna
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abborre (+20), shasha (+20)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 17:11   #255
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1518
Standard

Rak dubbel 4-9.Hundra spänn.
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 17:12   #256
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4110
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Jag kanske missat någon men den enda postade lapp jag hittade som fortfarande lever är Abborres system.

lycka till i sista två avdelningarna
Tack det behövs alltid. Långt borta än. Kanske bara blir 5 rätt till slut. Man har varit med förr
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+7), mackpeter (+7)
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 17:14   #257
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Mitt drag på DD är ju 11 Coogan som jag spikat på V75 (men redan spruckit)

Mitt DD förslag

11 Coogan mot 1,3

Sen en gardering med mindre insats på:

9 Viking Brodde mot 1,3


Jag tror på Överpace och 9 eller 11 borde få fin resa beroende på vem som drar fram vem av dessa. Harran kör väl i ledning så länge lampan lyser
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 17:19   #258
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Sablar, har swishat pengar fram o tillbaka, kan inte spela Börje nu...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 17:24   #259
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Hehe, hade lirat Lugauers och kunde inte spela Börge...spelar ingen roll, känns nästan sköntt

Senast redigerad av mikaels den 2020-07-11 klockan 17:26.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 17:25   #260
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Coogan gynnades INTE av regnet i alla fall

Det visste Örjan nog om då han inte ens gjorde ett försök att avancera.

Avslaget lopp
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 17:25   #261
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4110
Standard

Bästa hästen o kusken. Varför gardera? Nja i efterhand lätt.
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 17:28   #262
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4110
Standard

Jösses. Studion sa att det regnar. Då har dom aldrig varit i tropikerna, där kallas detta duggregn.
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 17:31   #263
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V75
Inlämnat: 2020-07-11, 14:52
Årjäng
Lördag 2020-07-11
Start: 16:20
Kostnad: 2 560,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 6, 10 (12, 7)
2: 6, 14 (15, 7)
3: 1, 2, 4, 5, 7, 9, 11, 12 (8, 3)
4: 6 Åsrud Vilja (8, 2)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 9, 10, 11 (9, 11)
6: 1, 2, 3, 4, 7, 8, 9, 11 (10, 6)
7: 3 Milligan's School (8, 2)

5x2x8x1x8x8x1 = 5120 rader.
5120 x 1 x 0,50 kr = 2 560,00 kr.
Totalt: 2 560,00 kr.
Rättningskod: KPP XHR BPZ


Stooort, lycka till nu, abborren! Hoppas verkligen du får in den, men hugaligen (vad än utdelningen än blir och om du får in den) hur mycket större potential detta suveräna system har/hade!!!

Break a leg!!!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+7), Basse (+7), abborre (+20)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 17:40   #264
GGS
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 595
Sharp$: 3335
Standard

Värden i teorin.

1 __ 67950-- 285-- 26
2 __ 25434-- 128-- 15
3 __ 21091-- 108-- 13
4 __ 24385-- 123-- 15
5 __ 359843-- 705-- 40
6 __ 551758-- 800-- 42
7 __ 22117-- 113-- 14
8 __ 72855-- 300-- 27
9 __ 32128-- 156-- 17
10 __ 218952-- 577-- 37
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+7)
GGS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 17:40   #265
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Får bli en femtiolapp vinnare på Mindyourvalue W.F. Kommer vid staketet...?
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 17:40   #266
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Banan är väl bara bra?!?...lirar spetshästen Disco V, kan mycket väl fungera...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 17:41   #267
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4110
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
V75
Inlämnat: 2020-07-11, 14:52
Årjäng
Lördag 2020-07-11
Start: 16:20
Kostnad: 2 560,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 6, 10 (12, 7)
2: 6, 14 (15, 7)
3: 1, 2, 4, 5, 7, 9, 11, 12 (8, 3)
4: 6 Åsrud Vilja (8, 2)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 9, 10, 11 (9, 11)
6: 1, 2, 3, 4, 7, 8, 9, 11 (10, 6)
7: 3 Milligan's School (8, 2)

5x2x8x1x8x8x1 = 5120 rader.
5120 x 1 x 0,50 kr = 2 560,00 kr.
Totalt: 2 560,00 kr.
Rättningskod: KPP XHR BPZ


Stooort, lycka till nu, abborren! Hoppas verkligen du får in den, men hugaligen (vad än utdelningen än blir och om du får in den) hur mycket större potential detta suveräna system har/hade!!!

Break a leg!!!

Jag går o fiskar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+18), Gotland (+18), MikaF (+10)
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 17:41   #268
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Lycka till i sista Amaerilde som sitter kvar med 7 streck i sista

Vi jobbar på 3 åt Abborre och 1,5,9 främst åt Amaerilde
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+7)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 17:42   #269
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 680
Sharp$: 12832
Standard

Har lite feeling för Racing Mange. Dels för mitt DD spel men förutsättningarna med lite tyngre innerspår kan gynna det klassiska Lövgren läget. Smyger fram och sticker nosen först. Jag sponsrar.

Helt galet. Millighans lekte med packet trots lite kladdigt underlag som han inte gillar. Tarzan har haft en grym vecka.
Racing var inte med i matchen.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-07-11 klockan 17:54.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 17:42   #270
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Tror inte att detta är i närheten av tungt...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 17:43   #271
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
Jösses. Studion sa att det regnar. Då har dom aldrig varit i tropikerna, där kallas detta duggregn.
I Bangkok regnade det så att vattnet gick till snoppen och gubbarna slängde ut fisknät på gatorna i centrum.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abborre (+10)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 17:43   #272
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Sablar...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 17:44   #273
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Går väl inget bra för fredriks, vad svamlar dom om...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 17:45   #274
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
Efter kaffe o en cigarr i solen så blir detta mitt bidrag till potten. Lycka till alla.

V75
Inlämnat: 2020-07-11, 14:52
Årjäng
Lördag 2020-07-11
Start: 16:20
Kostnad: 2 560,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 6, 10 (12, 7)
2: 6, 14 (15, 7)
3: 1, 2, 4, 5, 7, 9, 11, 12 (8, 3)
4: 6 Åsrud Vilja (8, 2)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 9, 10, 11 (9, 11)
6: 1, 2, 3, 4, 7, 8, 9, 11 (10, 6)
7: 3 Milligan's School (8, 2)

5x2x8x1x8x8x1 = 5120 rader.
5120 x 1 x 0,50 kr = 2 560,00 kr.
Totalt: 2 560,00 kr.
Rättningskod: KPP XHR BPZ
Det har du förtjänat!!!:mon eybag::mon eybag:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
shasha (+20), abborre (+100), Efterhandaren (+5), AmaerildeRimfrost (+2), MikaF (+20)
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 17:45   #275
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

ABBBBBOOOORRRREEEENNNNNNNNN!!!!!!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abborre (+100)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 17:45   #276
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Grattis till Abborren! Heders för att du publicerar systemet också!! Kul att följa och vi slipper efterhandare!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abborre (+100), Fulsprit (+1)
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 17:45   #277
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4110
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
I Bangkok regnade det så att vattnet gick till snoppen och gubbarna slängde ut fisknät på gatorna i centrum.
Frågan är vad damerna hade i tankarna då
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 17:45   #278
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Grattis Abborre och Amaerilde
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abborre (+10), AmaerildeRimfrost (+100)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 17:46   #279
GGS
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 595
Sharp$: 3335
Standard

Ny jackpott!
GGS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 17:47   #280
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Grattis Abborre - alldeles för snygg rad. Värd bättre utdelning än 25-30 lakan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5), abborre (+100)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 17:53   #281
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av GGS Visa inlägg
Ny jackpott!
Gränsfall, men alltid trevligt med JP, även om jag ytterst sällan spelar streckspel, någon gång per år...jag väntar på rätt läge...en lågprocentare och en "dunderklar favorit"(oavsett streckning på denna), då stiger jag in...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 17:54   #282
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Gränsfall, men alltid trevligt med JP, även om jag ytterst sällan spelar streckspel, någon gång per år...jag väntar på rätt läge...en lågprocentare och en "dunderklar favorit"(oavsett streckning på denna), då stiger jag in...
Vi fick en JP...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 17:55   #283
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4110
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Grattis Abborre - alldeles för snygg rad. Värd bättre utdelning än 25-30 lakan.
Skillnad att inga pengar på 5 rätt som raden blev nu. Lite flyt så betydligt mer. Man kan dock aldrig gnälla på pengar in på kontot. Nya tag ,det bästa med trav är att det är trav i morgon oxå. Varje dag nya möjligheter. TACK ALLA
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Santorini (+10), Basse (+18), Fulsprit (+25)
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 17:56   #284
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Förresten, varför har Elin haft morgonrocken på sig hela dagen, blev det stressigt imorse?
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 17:57   #285
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 021
Sharp$: 14790
Standard

Formen e god synd på 7an :( Även sex på mitt andelsspel

V75
Inlämnat: 2020-07-11, 15:37
Årjäng
Lördag 2020-07-11
Start: 16:20
Kostnad: 54,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3 Strong Pepper (6, 7)
2: 6, 14, 15 (12, 7)
3: 4, 11 (7, 12)
4: 1, 6, 8 (2, 7)
5: 9 Civilon (1, 4)
6: 3, 4, 11 (9, 1)
7: 3, 7 (2, 4)

1x3x2x3x1x3x2 = 108 rader.
108 x 1 x 0,50 kr = 54,00 kr.
Totalt: 54,00 kr.
Rättningskod: BQV RHR JZS

V5
Inlämnat: 2020-07-11, 16:59
Årjäng
Lördag 2020-07-11
Start: 17:05
Kostnad: 90,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 7, 11 (12, 2)
2: 6 Åsrud Vilja (8, 2)
3: 1, 2, 4, 9, 10 (5, 6)
4: 3, 4, 11 (1, 9)
5: 3, 7 (4, 2)

3x1x5x3x2 = 90 rader.
90 x 1 x 1,00 kr = 90,00 kr.
Totalt: 90,00 kr.
Rättningskod: DWS RHV BSW
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+5)
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 18:00   #286
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4270
Standard

Grattis Abborre och Amaerilde!

Själv pausar jag spelandet eftersom jag inte lyckas varken med att vinna eller känna någon annan form av belöning för tiden jag lägger ner. Kommer givetvis att fortsätta följa med här och se på travet, men inte med spelperspektiv.

Önskar alla en skön sommar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5), Fulsprit (+5), AmaerildeRimfrost (+7), Basse (+5), abborre (+10)
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 18:02   #287
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 680
Sharp$: 12832
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Gränsfall, men alltid trevligt med JP, även om jag ytterst sällan spelar streckspel, någon gång per år...jag väntar på rätt läge...en lågprocentare och en "dunderklar favorit"(oavsett streckning på denna), då stiger jag in...
Trevligt med Jackpott ? F-n det är ju en stöld som endast gynnar ATG s marknadsföring. Satsade pengar skall delas ut och inte konfiskeras.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 18:04   #288
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 680
Sharp$: 12832
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
Frågan är vad damerna hade i tankarna då
Ja i synnerhet om vattnet bara gick till knäna
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abborre (+10)
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 18:06   #289
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3054
Standard

Grattis Abborren och Amarilde till 7:an! Kul när det går vägen för Sharps-medlemmarna

Själv sprack jag på Karamell Hill men avslutade iaf efter alla galopper med några kronor in. Skål alla och ha en fortsatt trevlig helg

PLATS
Inlämnat: 2020-07-11, 18:40
Årjäng Lopp 11
Lördag 2020-07-11
Start: 18:42
Kostnad: 50,00 kr
Vadet gäller startnummer

5 Gigant Invalley

1 x 50,00 kr = 50,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.
Rättningskod: DNX PHX HVX
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+7), abborre (+7)
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 18:09   #290
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Är inne på samma spår. Är lika iskall på hästarna som jag är stekhet på börsen. Får väl se om pausen håller längre än 4 dgr..????
Grattis till er som satte 7:an och publicerade systemet på förhand.

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Grattis Abborre och Amaerilde!

Själv pausar jag spelandet eftersom jag inte lyckas varken med att vinna eller känna någon annan form av belöning för tiden jag lägger ner. Kommer givetvis att fortsätta följa med här och se på travet, men inte med spelperspektiv.

Önskar alla en skön sommar!
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 18:10   #291
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 744
Sharp$: 9130
Standard

Hurra för fullträffarna!

Bra lirat folket!



På Sharps reducerade gick vi på värdet på andrahandaren i fjärde i stället för att tråklåsa vilket såklart kostade sjuan.

Det är de där sista besluten som ska klaffa för att komma rätt på det.

Men trav är trav. Ett maraton, ingen sprint!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 18:10   #292
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 680
Sharp$: 12832
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Förresten, varför har Elin haft morgonrocken på sig hela dagen, blev det stressigt imorse?
Allt klär en skönhet. Dessutom är hon duktig på trav och ingen media fjolla typ Jennifer Tillman.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abborre (+10)
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 18:11   #293
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Det är ju f.ö underhållande att jag hade lila många färg på ett 8-raders som på det med 360..
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 18:14   #294
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22758
Standard

Grattis abborre o Amarilde
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abborre (+20), AmaerildeRimfrost (+7)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 18:20   #295
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4110
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Grattis abborre o Amarilde
Tack. En pizza med ett glas rött på balkongen i solen sen en cigarr. Blir en trevlig kväll. Önskar dig det oxå.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+10)
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 18:21   #296
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Trevligt med Jackpott ? F-n det är ju en stöld som endast gynnar ATG s marknadsföring. Satsade pengar skall delas ut och inte konfiskeras.
Använder man detta på "rätt sätt", så är det ju ingen nackdel...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 18:53   #297
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

https://www.youtube.com/watch?v=iqO8WD5KPEM ...vi kör en hyllning igen...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 18:54   #298
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 680
Sharp$: 12832
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Använder man detta på "rätt sätt", så är det ju ingen nackdel...
Rätt sätt ? Förslag !
I min värld finns det absolut inget lagligt eller moraliskt sätt att flytta pengar från en spelpott till en annan.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 19:01   #299
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Rätt sätt ? Förslag !
I min värld finns det absolut inget lagligt eller moraliskt sätt att flytta pengar från en spelpott till en annan.
Så är det och då får man "anpassa sig" till verkligheten..eller ta striden med dom som bestämmer...så enkelt(eller svårt) är det...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 19:02   #300
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Hundra år sedan jag hörde denna...Njut pojkar!... https://www.youtube.com/watch?v=plPKgco0eIQ
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 19:15   #301
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 680
Sharp$: 12832
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Så är det och då får man "anpassa sig" till verkligheten..eller ta striden med dom som bestämmer...så enkelt(eller svårt) är det...
Ok så du tycker detta är ”rätt sätt ” ? Jobbar du på ATG och är lojal mot din arbetsgivare ? Har nämligen fått samma svar från dom som bestämmer, töntarna på ATG ett antal gånger och av olika personer. Acceptera eller håll käften.
Visst finns det andra spelbolag men jag är en gammal man som har sysslat med travsport i 50 år och vill stödja sporten genom förhoppningsvis seriösa stats kontrollerade bolag.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 19:25   #302
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

https://www.youtube.com/watch?v=XJ-_tM_2Tuk ...vi tar det här också, frivilligt att titta...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 19:29   #303
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Ok så du tycker detta är ”rätt sätt ” ? Jobbar du på ATG och är lojal mot din arbetsgivare ? Har nämligen fått samma svar från dom som bestämmer, töntarna på ATG ett antal gånger och av olika personer. Acceptera eller håll käften.
Visst finns det andra spelbolag men jag är en gammal man som har sysslat med travsport i 50 år och vill stödja sporten genom förhoppningsvis seriösa stats kontrollerade bolag.
Stöder dig...men världen är inte som vi 50-talister växte upp i, tyvärr...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 19:30   #304
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Vinnande kupongen i det reducerade andelsspelet! Kommer med en efterhandare då det är svårt att posta reducerade! Dock såg ni min V5:a som lämnades in vid 16-tiden! Fyra rätt med spik på Harran Boko - och missar 3 700 för att man inte spikar sin förstahäst där! jaja Nya tag!

V75
Inlämnat: 2020-07-11, 15:47
Rimfrosts andelsspel
Årjäng
Lördag 2020-07-11
Start: 16:20
Kostnad: 42,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3 Strong Pepper (5, 7)
2: 1, 3, 6, 7, 14, 15 (12, 9)
3: 5, 11 (2, 7)
4: 6 Åsrud Vilja (1, 8)
5: 2, 3, 4, 5, 6, 10, 11 (12, 8)
6: 4 Zap di Girifalco (1, 11)
7: 3 Milligan's School (1, 4)

1x6x2x1x7x1x1 = 84 rader.
84 x 1 x 0,50 kr = 42,00 kr.
Totalt: 42,00 kr.
Min kostnad: 42,00 kr x 3/47 = 2,68 kr
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+20), Basse (+20), Santorini (+20), NicklasA (+20), abborre (+20)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 19:35   #305
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

https://www.youtube.com/watch?v=ArfoJY4Zvwc
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 19:53   #306
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 404
Sharp$: 4280
Standard

V75
Inlämnat: 2020-07-11, 16:01
Sundbyholms Travbana, Sista Stallskrikets andelsspel
Årjäng
Lördag 2020-07-11
Start: 16:20
Kostnad: 2 170,88 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 5, 6 (7, 8)
2: 6, 12, 14, 15 (7, 1)
3: 2, 3, 4, 5, 7, 8, 11, 12 (9, 10)
4: 6, 8 (2, 1)
5: 1, 2, 4, 6, 9, 10, 11, 12 (3, 5)
6: 4 Zap di Girifalco (1, 11)
7: 2, 3 (7, 4)

4x4x8x2x8x1x2 = 4096 rader.
4096 x 1 x 0,50 kr = 2 048,00 kr.

7 rätt för andra gången på tre veckor. Formen är på topp!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+7), Dahle (+7), Santorini (+7), Basse (+7), abborre (+7)
SistaStallskriket är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 19:54   #307
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimonzzon85 Visa inlägg
Formen e god synd på 7an :( Även sex på mitt andelsspel

V75
Inlämnat: 2020-07-11, 15:37
Årjäng
Lördag 2020-07-11
Start: 16:20
Kostnad: 54,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3 Strong Pepper (6, 7)
2: 6, 14, 15 (12, 7)
3: 4, 11 (7, 12)
4: 1, 6, 8 (2, 7)
5: 9 Civilon (1, 4)
6: 3, 4, 11 (9, 1)
7: 3, 7 (2, 4)

1x3x2x3x1x3x2 = 108 rader.
108 x 1 x 0,50 kr = 54,00 kr.
Totalt: 54,00 kr.
Rättningskod: BQV RHR JZS

V5
Inlämnat: 2020-07-11, 16:59
Årjäng
Lördag 2020-07-11
Start: 17:05
Kostnad: 90,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 7, 11 (12, 2)
2: 6 Åsrud Vilja (8, 2)
3: 1, 2, 4, 9, 10 (5, 6)
4: 3, 4, 11 (1, 9)
5: 3, 7 (4, 2)

3x1x5x3x2 = 90 rader.
90 x 1 x 1,00 kr = 90,00 kr.
Totalt: 90,00 kr.
Rättningskod: DWS RHV BSW
Fan du satt ju V5 ditt %/%/%/&C /&%/&%/ Skillnaden mellan dig och mig :P Jag spikade Harran och gick för pengarna! jaja, det kommer nya dagar!

Gratz!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-11, 19:54   #308
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 680
Sharp$: 12832
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Stöder dig...men världen är inte som vi 50-talister växte upp i, tyvärr...
Världen har definitivt förändrats, det har jag konstaterat genom åren. Och inte så enkel att ändra på detta faktum men travspelet och bolagens etik kanske möjligen går att påverka. Psst vi 40 talister är nog lite extra tjuriga.
Ha det gött Mikaels. No hard feelings.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mikaels (+5)
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td