Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-08-11, 13:36   #1
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

maddmax - Det våras för galningen [Blandat]


Efter ett långt uppehåll inte bara från Sharps men även från bettandet allmänt är jag tillbaka och nosar på all möjlig sport igen. Jag fick stora problem med Pinnacle och moneybookers/skrill förra hösten och kunde inte lösa det förrens jag var tillbaka i Sverige (as we speak) men nu borde allt vara i ordning igen. Jag får bara se till att vara mer försiktig vid inloggning och dylikt och alltid, alltid, ALLTID ha VPN:et på. Jag startar upp en ny dagbok, främst för att tvinga mig själv att tänka igenom spelen jag lägger ordentligt, men det är alltid kul att höra andras synpunkter också (säg till om jag är ute och cyklar!). Har verkligen saknat att kunna snacka lite skit om sport på svenska det senaste halvåret-året. Jag intalar mig själv att jag har blivit en bättre spelare eftersom jag följer mer idrott nu än tidigare men andra tycker säkert att den största förbättringen är att jag nu använder Å, Ä och Ö igen istället för A, A och O.

Precis som innan blir det fokus på amerikanskt, med inslag av cricket, rugby, golf och annat. Baseballsäsongen har ju varit igång ett tag men fotbollen börjar snart och det finns mycket annat småmysigt att se fram emot. Från och med september kommer jag posta lite senare (tidsskillnad) men annars hoppas jag allt rullar på som vanligt. Det blir tankar blandat med fulla rekar.

BOL!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+1), Andreas15 (+3), lordagspippi (+5), one (+3), Shell Peppe (+1), Rejs (+10), smak (+10), Lazlo (+10), BlackCobra (+10), Grnvit (+10), eddieh (+10)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-11, 13:41   #2
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Välkommen tillbaks!

Kör du alla amerikanska sporter (både proffs och college) eller är det nån som du inte spelar på?

Lycka till avslutningsvis!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+5)
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-11, 13:52   #3
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel numero uno och dos blir följande:
2013-08-11 20:35PGAAdam Scott vs Henrik Stenson ML 4TH ROUND 1 2.110

Här tycker jag vi har en klassisk coinflip. Stenson är stekhet för tillfället och har tre raka topp 3 placeringar i bagaget. Nu ligger han på tredje plats i PGA mästerskapet inför sista rundan och har spelat solid golf med samtliga rundor under par (68-66-69). Scott, som är en spelare i världsklass, inledde med en 65-runda men efter 68 dagen efter blev det +2 igår (72). Han är nu fyra slag bakom Furyk och måste ta en del risker för att komma ifatt, och det öppnar förstås dörren för misstag. Som sagt, Stenson är på inget sätt en solklar vinnare i denna duell men ges det 11 punkter över 50-50 så tar jag det.
2013-08-11 22:10MLBSeattle Mariners vs Milwaukee Brewers ÖVER Ö 7 FT+OT 1 2.020

King Hernandez släppte sex runs i sin senaste start mot Blue Jays (dock endast tre earned). Det blev bara 5 IP, ovanligt for honom. Brewers vann stort igår och trots stora hål i uppställningen denna säsong så tror och hoppas jag att de kommer fortsätta att träffa bollen ikväll, särskilt om de kan möta Mariners relativt usla bullpen tidigt. Peralta har inte spelat bra på slutet (5.40 ERA de senaste tre) och Mariners kan nog få in ett par runs minst. Hemmalaget är 8-2 i O/U de senaste tio.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-11, 13:55   #4
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Välkommen tillbaks!

Kör du alla amerikanska sporter (både proffs och college) eller är det nån som du inte spelar på?

Lycka till avslutningsvis!
Tack!

Jag brukar välja mellan NBA och NHL på vintern, men annars kör jag både NCAA basketen och fotbollen. Collegesport är riktigt kul, och man får tänka lite annorlunda eftersom lägsta nivån är betydligt lägre än i proffsligorna.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-11, 20:55   #5
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Trevligt trevligt..
Välkommen tebax Max!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+5)
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-12, 09:43   #6
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tack Shell!

Det gick ju inte bra för överspelet, Kungen dominerade och det blev bara nio hits totalt. Stenson var synd, det var väldigt många birdies och boogies för båda spelare (och t o m en eagle för Henrik) men efter fyra timmar blev det ändå en push.

Utan förklaring och med väldigt lite marginal (25 minuter) blir det ett spel i Australien idag, där jag hade trott på en 16.5 eller 17 lina:
2013-08-12 11:05Telstra PremiershipCanterbury Bulldogs vs Gold Coast Titans -14.5 FT 1 1.885
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-12, 15:14   #7
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4292
Standard

ÄNTLIGEN!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-12, 16:55   #8
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tack Rejs. Back to stay!

Det får bli att vänta med första vinsten tydligen. Sönderblåst match i Australien men GC var trots allt bäst och det var rättvist.

Det blir två spel i baseballen inför natten:
2013-08-13 02:10MLBChicago White Sox vs Detroit Tigers ML FT+OT 1 1.885

2013-08-13 02:40MLBColorado Rockies vs San Diego Padres UNDER U 5.5 1ST5 1 1.813

I Chicago tror jag (säkerligen med många andra) att Detroit bör kunna knipa en seger mot Sale. Fister borde få lite mer respekt mot en tandlös White Sox offensiv.

Både Volquez och Chachin har pitchat bra på slutet och 5.5 känns i allra högsta laget. Lite vind ut till vänster, men inget av lagen har varit på G med träet de senaste veckorna. SD har .211 och Colorado .224 mot righties i de senaste 10 matcherna.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-13, 08:24   #9
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Usch och fy. Ännu en tomhänt natt. Tigers började bra men Sale var bättre, men den stora besvikelsen kom i Colorado. Error gav runs tidigt och sedan var man ändå under 5.5 in till de sista två outsen. Men det är så saker och ting fungerar. Jag hoppas på Japan om ett par timmar (Pinnacle oddset nu är en punkt högre än jag fick), och passar på att lägga in ett MLB spel då jag inte kommer ha tillgång till Internet:
2013-08-14 02:10MLBMinnesota Twins vs Cleveland Indians ML FT+OT 1 1.901

McAllister och Deduno ikryssade, annars void. 'Til tomorrow!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-13, 13:16   #10
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Kul att se att du lever min gamle vän även om du återkommer till ett betydligt mer tyst forum än senast det begav sig. Trevligt att första vinsten kom nu i Japan och så hoppas vi på en hel rad gröningar i sheetet efter det! Lycka till och kör hårt!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-13, 13:51   #11
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
...även om du återkommer till ett betydligt mer tyst forum än senast det begav sig...
Tror nog snarare det är du som besöker allt mer sällan för Sharps fortsätter växa både sett till antalet aktiva och inlägg per dag oavsett hur dåligt du tycker vi sköter oss.

https://i.imgur.com/wtK8FwC.png

Antal inlägg per månad sen ett par år tillbaka.

Nåja, det var inte detta tråden skulle handla om utan jag ville bara påpeka det så inte folk får för sig annorlunda. Välkommen tillbaka maddmax!
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
RobinD (+1), Migge (+1)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-13, 14:25   #12
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8342
Standard

Tror Lazlo menar kvalitativa inlägg och dagböcker istället för hundratals oneliners i travdelen.

Du får gärna pma mig en graf Boone på antal inlägg exklusive inläggen från travdelen de senaste åren så kan jag konfirmera den faktan genom att ta bort ovanstående text att antalet kvalitativa inlägg verkligen har ökat.

Kul att du skriver igen maddmax! Ryggat en hel del från dig tidigare med gott resultat vad jag kan minnas. Lycka till
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-13, 14:30   #13
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Trevligt att se dig vara igång igen, maddmax!
Stort lycka till, ska hålla ett öga på dig!
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-13, 17:37   #14
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Bra inledning din sopa
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-13, 18:36   #15
 
Troulers avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: Kristianstad
Inlägg: 68
Sharp$: 364


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
Bra inledning din sopa
Vad trevlig du va då
Trouler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td