Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-11-14, 21:16   #151
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tre cricket-spel inför morgondagen men lägger även vad jag tror kan vara ett fint tv-spel.

Respektive lags bäste slagman Masqood (Pakistan) och de Kock (Sydafrika) i en dubbel till 18 i odds.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-15, 15:24   #152
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bedrövlig natt med en halv poäng ifrån i NBAn (där lagen sköt som krattor tyvärr) och Boston som vann i OT men inte FT.

Cricketen har börjat hyffsat iallafall, både UAE och Otago vann komfortabelt. Jag hoppas verkligen att Sydafrika kan fortsätta att mala på mot Pakistan (som förnärvarande ser mycket bleka ut). Pakistan lär förbättra sig sedan senast men jag tror att Steyn kan straffa dom igen. de Kock är en mycket intressant spelare och jag tror vi kan få se hans första Twenty20 half century idag.

Sydafrika finns nu till 1.71 hos Pinnacle.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-15, 16:00   #153
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hört i chatten:


[09:59] <Lemasive> maddmax
[09:59] <Lemasive> Lägg ner nhlen nu
[09:59] <Lemasive> du kan inte vara medioker på allt
[09:59] <Lemasive> ^^


__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-18, 18:46   #154
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ett par drag missade i helgen och eftersom jag bokför flat i spreadsheetet ser det lite värre ut än det egentligen är. En helt OK helg på det hela taget.

Kommer fokusera på NBA de närmaste veckorna om inget drastiskt händer och då främst 1Q. Två spel inför kvällen, plus MNF halvtid. Kanske kommer lite tankar om spelen i NBA-tråden senare.

BOL allihopa!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-18, 19:20   #155
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hur går dina tankar kring spelet i MNF? Panthers är ju ruskigt starka i början av matcherna. Första "förlusten" i paus kom ju förra veckan mot 49ers, innan dess var man obesegrade fram till halvtid. Visserligen är ju inte Patriots så dåliga i första 2Q heller med 6-1-2 men jag skulle inte våga spela emot Panthers på bortaplan.

Tack förresten för en intressant dagbok, har plussat lite på baseboll tack vare dig, och den sporten kan jag inte ett smack om
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-18, 22:36   #156
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Hur går dina tankar kring spelet i MNF? Panthers är ju ruskigt starka i början av matcherna. Första "förlusten" i paus kom ju förra veckan mot 49ers, innan dess var man obesegrade fram till halvtid. Visserligen är ju inte Patriots så dåliga i första 2Q heller med 6-1-2 men jag skulle inte våga spela emot Panthers på bortaplan.

Tack förresten för en intressant dagbok, har plussat lite på baseboll tack vare dig, och den sporten kan jag inte ett smack om
Vill börja med att säga att det mest profitabla spelandet i NFL är anti-ryggar på mig.

Precis som du skriver har båda lagen fina siffror i första halvlek men jag anser inte att Panthers har blivit testade ordentligt. Visst, man är 6-3 men har förutom Seattle och San Fran inte mött mer än mediokert motstånd. Säga vad man vill men Cam Newtons siffror är inte mycket att hänga i granen. Och inte har han sett bättre ut de senaste två veckorna. Dessutom spelar han sällan bra mot bra lag. Innan årets upplaga var han 15-5 mot förlorande lag och 4-17 mot vinnande. Ser man till SNF och MNF är siffrorna lika dåliga.

Patriots har haft en mycket (mycket) välbehövlig BYE och Vereen kommer ge en extra boost i offensiven. Faktum är att Patriots offensiv nu ser nästan lika bra ut som i början av säsongen. Gronkowski, Ridley och Amendola var alla med och producerade mot Steelers. Brady är ett par klasser bättre än Newton, och har dessutom bättre alternativ att träffa. Lägg till ett enormt övertag i erfarenhet när det gäller stora matcher.

Jag tror att Panthers hyllade defensiv kommer få ett bryskt uppvaknande och förhoppningsvis har NE's vila hjälpt deras DL. Oavsett, jag har svårt att se Newton få upp särskilt många poäng i första.

I vanliga fall gillar jag inte Patriots men jag hoppas de kör över Panthers tidigt. Mycket att bevisa trots 7-2.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-20, 17:58   #157
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ja, Patriots pallade inte trycket. Red zone fumble kunde vi varit utan men o andra sidan förlorade man ju även ATS i fulltid så.

Gårdagen var mycket lukrativ, främst p g a höga insatser på Timberwolves-matchen. Än sålänge fungerar 1Q-strategin i NBA. Har lagt tre spel inför kvällen på denna marknad. Ligger även ett cricket-spel i HRV imorgon. Vi får se om vi kan hitta något annat under dagen.

Kör hårt!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-20, 21:52   #158
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Du håller på än alltså, starkt att se! Tänker sen gamla goda TZ tiden
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-21, 13:13   #159
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Du håller på än alltså, starkt att se! Tänker sen gamla goda TZ tiden
Lite äldre, lite visare får vi hoppas. Men vissa saker lär man sig visst aldrig.

__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-22, 05:31   #160
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bulls-reken gick in men det var inte precis lugnt att se på matchen. Hursomhelst, vinst är vinst.

Vill även uppmärksamma att det blivit över 500 spel sedan jag startade denna tråden (och tydligen har vi kommit över den STORA siffran i omsättning i spelboken sedan dess). Jag är riktigt glad över hur det ser ut förtillfället.

Jag uppmanar även folk att ge kritik/feedback. Vill ni har fler rekar, säg till. Vill ni ha färre rekar (?), säg till. Vad gör jag bra, vad gör jag dåligt? Oavsett hur gröna ni är, ge feedback. Om ingen läser kan jag lika väl hålla mig till chatten.

Lycka till med spelen framöver mina vänner!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-22, 05:56   #161
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

För de vågade:

UAE ML
Holland ML
Hongkong ML

Trippel: 2.88 @ bet365.

/kyss
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-22, 13:53   #162
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Jag läser alla inlägg i boken och tycker verkligen inte att du ska gå över till bara chatten, mest av den anledningen att jag skulle missa mycket av dina inlägg (har inte tillgång till chatten under dagarna). Uppskattar verkligen vad du gör och har du tid så skadar det inte med fler rekar då det är roligt att se hur de större spelarna resonerar när ni väljer hur ni spelar
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-23, 04:10   #163
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Så nära en riktigt bra dag. Så nära. Med 2 sekunder kvar sätter Farmar en 3:a. Suck suck suck.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-23, 13:16   #164
 
Arre08s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: gbg
Inlägg: 206
Sharp$: 1648


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Bulls-reken gick in men det var inte precis lugnt att se på matchen. Hursomhelst, vinst är vinst.

Vill även uppmärksamma att det blivit över 500 spel sedan jag startade denna tråden (och tydligen har vi kommit över den STORA siffran i omsättning i spelboken sedan dess). Jag är riktigt glad över hur det ser ut förtillfället.

Jag uppmanar även folk att ge kritik/feedback. Vill ni har fler rekar, säg till. Vill ni ha färre rekar (?), säg till. Vad gör jag bra, vad gör jag dåligt? Oavsett hur gröna ni är, ge feedback. Om ingen läser kan jag lika väl hålla mig till chatten.

Lycka till med spelen framöver mina vänner!
Du gör allt bra maddmax! fortsätt bara!
Arre08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-23, 20:01   #165
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Glömde släga in dagens cricket-dubbel men har en inför imorgon också. Afghanistan (mot Kenya) och Namibia (mot Uganda) spelas till 2.30 i odds.

Två NBA 1Q-spel ligger i spreaden, har ett par leans till så det kanske blir ännu ett spel. Lycka till idag!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td