Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-08-20, 13:44   #31
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Hade mycket tur igår med tre void-spel (de två på LAA kanske inte var så mycket tur för Salazar var stor del av varför jag lade spelet men Angels offensiv var ändå inget att hurra för).

Båda japanska går in idag och har nu 11 raka där. Om jag vore smart nog att låta bli allt annat.. Men men. Det blir med största sannolikhet en rek eller två ikväll.
Man kan inte både vara snygg och smart
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+200)
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-21, 13:45   #32
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Första förlusten i Japan kom idag men det ser även ut att bli två vinster. HANSHIN ledde länge med 3-1 men på ett error tillät man BayStars komma tillbaka. Dock ser det ut som de kommer tillbaka, 7-3 i sista inningen nu.

Nästan tillbaka till gröna siffror, jag tror och hoppas vi är på rätt köl igen!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-23, 18:01   #33
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Mitt förra inlägg var inte smart. Misär det senaste dygnet..

Hursomhelst, det är bara att fortsätta. Kommer försöka låta bli att lägga spel i idrotter jag har det tufft med. Inför natten/morgonen har jag dock tre spel i Japan som jag verkligen tycker om. Ett är rekat, hade jag valt ett att spela hade det varit det. Lås upp och rösta, ge mig gärna kommentarer om vad som kan göras bättre.

Play ball! BOL.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pettzon2 (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-25, 17:40   #34
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Två raka 2-1 Pro Yakyu-dagar sedan senaste inlägget. Imorgon är det vilodag i Japan, så återkommer imorgon, antagligen med en eller ett par rekar.

Har tre MLB-spel inför kvällen, hoppas på en liten vändning där. Även US Open i tennis den här veckan så planerar att lägga några spel där med.

BOL den här veckan!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-26, 13:35   #35
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 15
Sharp$: 33
Standard

Betar du något på NFL?
manunited03 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-26, 21:00   #36
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av manunited03 Visa inlägg
Betar du något på NFL?
Ja, det kommer det definitivt bli. Åker till London imorgon men är tillbaka i USA på lördag och folk mailar mig redan om NFL-starten. Jag tycker om NFL men säsongen är kort (och därför utsticken i odds få).

Kika in i tråden om någon vecka och ge lite åsikter om du vill!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-29, 00:05   #37
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Är i England så min internet-åtkomst går främst till att kolla upp och lägga spel. Hade planer att lägga en rek idag men Sharps hade problem så det fick bli spel i spreadsheetet istället. Är fortfarande mycket minus men försöker fokusera på det jag kan..

Tre spel i Japan inför morgonen, kan bli ett eller två till (1st 5). Gillar dagens omgång.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-29, 07:25   #38
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det blir inget mer spel i Japan idag, tycker Pinnacle är rätt ute i 1st 5. Hade skrivit ner Marines till > 1.75 men den kom in precis under. Var även intresserad av HANSHIN men hade nog behövt 1.90+ för att spela.

Slängde dock in ett spel på kvällens match mellan Australien och England i Twenty20. Är i Southampton nu och ska försöka hitta biljett, tror det kan bli en riktigt bra match.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-30, 07:32   #39
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det blev 2-1 (igen) i Japan. Inte för att jag klagar. Ingen av matcherna var riktigt nära motsatt resultat så..

Tre spel i Japan (+ 1 MLB) inför morgonens matcher. Jag hade tänkt reka en av matcherna idag men är som sagt på resande fot. Beroende på hur det ser ut ikväll kanske jag tar mig tid, men är tillbaka i vardagen efter lördag så slutklämmen på basebollen och början av am. fotbollen bör kunna få mer omsorg.

BOL!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
loneranger (+5)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-31, 11:40   #40
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ännu en 2-1 dag igår i Japan, och 1-1 i MLB inatt. Dagens omgång i Japan är igång, ett spel är redan inne men det ser ut att bli förlust i det andra överspelet. HANSHIN-Hiroshima står 1-1 efter tre och en halv innings (sitter på under 7). Är lite orolig då det blev skada på Carps SP i början av 2:a inningen. Hoppas förstås på vinst men får nog vara nöjd även med en push om vi ser på det realistiskt.

Ligger ute en rek för nattens MLB, och har även lagt ett spel till (samma som inatt - under i Toronto). Avvaktar med NCAA fotbollen till nästa vecka, känner mig inte tillräckligt påläst ännu.

Lycka till i spelvimmlet!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-01, 00:35   #41
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2
Sharp$: 1150
Standard

Intressant att följa! Men har du inte fått din Iphone 4 än?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+5)
Gentz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-01, 04:29   #42
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gentz Visa inlägg
Intressant att följa! Men har du inte fått din Iphone 4 än?
Tack! Haha, ja, det kan man ju tycka. Dock ligger jag fortfarande minus i spreadsheetet, om än marginellt. Citatet är från RoK, tycker det är lite småkul.

I andra nyheter:
- Hade nog den bästa speldagen på länge igår med 5-1 och reken gick precis in så ännu lite bättre inleder september.
- Har spelat två underdogs och en favorit i morgonens Japan baseboll. MLBn får vänta till frukosten.
- Är tillbaka i Amerikat så tider för när spelen läggs kan ändras lite framöver.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-01, 12:39   #43
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

When it rains, it pours.

Ja, vad ska man säga. Har sju raka vinster och 9-1 de senaste tio. Jag grämer mig fortfarande för att jag inte hållit mig bara till baseboll, särskilt när säsongen blev kort för mig. Men man lär sig förhoppningsvis av misstag, och som tur är har jag privat olika flat-insatser för NPB/MLB jämfört med annat. Dock känns det surt då jag vet att många ryggat även dåliga spel.

Har ett MLB-spel i sheetet inför kvällen, har två till leans men linorna på 1st 5 kommer inte förräns om två timmar så återkommer då.

BOL idag!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-01, 13:02   #44
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Så ja! Nu börjar det se grönt och skönt ut, härligt!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-01, 14:43   #45
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Danke Lazlo!

Det blir tre spel totalt inför kvällens MLB. Hade tänkt skriva korta sammanfattningar men har inte någon mat i huset efter fyra veckor i Europa så det får bli att knata iväg och äta frukost nu. Spelen är som följer:

2013-09-01 19:05MLBToronto Blue Jays vs Kansas City Royals ML 1ST5 1 1.709

2013-09-01 19:35MLBPittsburgh Pirates vs St. Louis Cardinals ML 1ST5 1 1.877

2013-09-01 20:10MLBHouston Astros vs Seattle Mariners UNDER U 8 FT+OT 1 1.952


BOL!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td