Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-09-20, 16:38   #91
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av morrowindl Visa inlägg
Kan absolut inget om cricket, men måste väl vara bra att Otagu är nere i 1,66 på liven nu
Dom fick ut Sunrisers första två batsmen tidigt. Det kommer komma en del runs nu på slutet, det är bara fyra overs kvar, men Volts kommer ha en bra chans tror jag.

Test-20 är mycket kul att se på, man kan lära sig cricket-regler snabbt..
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-20, 16:41   #92
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Då återstår frågan; vill man lära sig cricket överhuvudtaget.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-20, 16:58   #93
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Visby
Inlägg: 171
Sharp$: 3266
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Om någon har ryggat cricketen så kan matchen ses gratis här:

http://www.espncricinfo.com/champion...ch/654339.html

Halvvägs in i Sunrisers inning. Om 45 minuter eller så kommer Otago Volts slå. Crossing my fingers!
Även om jag inte kan cricket tycker jag det verkar som indierna äger. Även om Otago snart ska börja slå.
faremisch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-20, 19:12   #94
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Då återstår frågan; vill man lära sig cricket överhuvudtaget.
Ska jag vara ärlig tycker jag att T20 är bland de mest spännande sporterna som finns. Action hela tiden.
Citat:
Ursprungligen postat av faremisch Visa inlägg
Även om jag inte kan cricket tycker jag det verkar som indierna äger. Även om Otago snart ska börja slå.
Precis som jag antydde i tidigare inlägg, det brukar göras mycket poäng mot slutet av en inning då varje lag bara har 120 bowls att slå.

Spelet gick in med god marginal iallafall!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-21, 06:16   #95
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Boise förlorade men endast med en poäng så det blev en bra inledning på college-helgen. Har tre spel inför morgondagen, och är sugen på ett till.. Vi får se. I Japan har jag tre spel, två som börjar nu (är på väg till sängen dock).

Fick för övrigt en bonus hos ett visst spelbolag för några dagar sedan och efter att omsättningen blev färdig beslutade jag att köra ett sidosheet med parlays och annat. Det blir ett slags anti-sheet för allt som heter god betting och ingen rekommenderas att rygga. I värsta fall gular den och ingen tar någon skada, i bästa fall blir det kanske en resa hem till jul.

God spelhelg vänner!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+10)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-21, 19:58   #96
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Louisville kör över Florida International, och Mumbai såg inte vakna ut. Får hoppas att eftermiddagen är snällare mot mig..

Systersheetet har dock gått bra. Only a matter of time until it goes to hell.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+2)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-22, 21:21   #97
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Totalt meltdown på 5 minuter i samtliga spel. San Diego släpper TD med 15 sekunder kvar, Green Bay är fem yards från red zone men tappar bollen och Bengals springer in en TD. Bases loaded och inga runs. Känns riktigt surt och motivationen försvinner i samband med sådant.

Nej, det blir att ta sig en funderare kring det här. På återseende längre fram!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+2)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-22, 22:01   #98
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Ta det lugnt nu och tänk positivt, alla har lite motgångar ibland.

Gör som jag ska göra strax dvs ta ett långt affärsmöte med Mr. Toilet. Brukar lätta trycket lite granna.

Kan du inte bara nån släkting/vän skicka över lösgodis till eller du kan göra som Tomas Holmström och få en regelbunden leverans av smått och gott till andra sidan Atlanten?
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-24, 07:52   #99
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Visby
Inlägg: 171
Sharp$: 3266
Standard

Måste säga att du har makalös känsla för basebollspelen. Varje morgon vaknar jag till övervägande gröna spel i sheetet. Näst efter kaffet ger det bästa starten på dagen!
Ditt jobb uppskattas sannerligen.
faremisch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-24, 09:43   #100
 
lonerangers avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 217
Sharp$: 2567

2014
Stats: 846 - 1375 - 25
ROI: 105.85%
Vinstprocent: 38.09%

Standard

Snygga spel inatt!!
loneranger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-25, 21:38   #101
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tack för de vänliga orden! Självfallet har alla motgångar, men det är skönt att någon påminner en om det när man ser svart. Hatten av för kusagawa!

Trots en liten bounce-back sedan söndagens mörker (fin morgon idag bl.a. som följdes upp av högoddsaren NY Mets vinst) är jag lite osäker på fortsättningen. Tiden spenderad att cappa spel i relation till vinsten är förnärvarande ganska hög. Jag hade nog behövt öka kassan med 50% (eller trycka upp ROIn ett par procentenheter till) för att det skulle försvarbart. Jag lär fortsätta säsongen ut men avvaktar med att säga om det blir någon vinteridrott.

Hursomhelst, tre MLB-spel ligger uppe i spreadsheetet nu och har börjat gå igenom Japan med en del leans. Blir nog spel där inom halvtimman.

God jakt i speldjungeln!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-25, 22:00   #102
 
lonerangers avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 217
Sharp$: 2567

2014
Stats: 846 - 1375 - 25
ROI: 105.85%
Vinstprocent: 38.09%

Standard

Håller tummarna för att din ROI ökar många procent till då. Det tjänar vi alla på.
Tack för dagens spel.
loneranger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-26, 20:35   #103
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Den 26:e blev en minusdag efter snöplig push i sista MLB-spelet (se avreageringstråden). Japan gick 2-1 dock.

Inför kvällen/natten har vi följande på kortet, väldigt kortfattat:

2013-09-27 01:30NCAAFGeorgia Tech vs Virginia Tech -3.5 HT 1 1.943

VT är 0-3 och GT 3-0-1 i ATS hittills i år. Virginia Tech har sett ruggigt bleka ut, och t o m när Alabamas offensiv i princip ställde in skorna tappade man ändå in 35 poäng. Mot Marshall senast var man utspelade i första halvlek och jag tror att Georgia Tech kan utnyttja hemmaplan, fin form och överlag ett bättre lag för att avgöra tidigt.

2013-09-27 02:05MLBTexas Rangers vs LA Angels ML 1ST5 1 2.560

Detta är i mina ögon dagens största värde. Rangers är visserligen det enda laget som har något att spela för i denna sista serien av säsongen men det betyder inte att man kommer göra det bra. Garza kommer från en bra start senast mot KC men har bara två QS av sina tio senaste försök. Hans ERA sedan början av Augusti är skyhögt och blev tryckt till ordentligt senast mot LAA. Williams har fyra QS de senaste fem och Angels har vunnit samtliga dessa fem. Ingen av dagens SP gillar respektive lag (dåliga siffror). Angels offensiv har inte sett bra ut mot slutet men oddset borde inte vara över 2.30 här. Inte en chans.

2013-09-27 02:10MLBMinnesota Twins vs Cleveland Indians -0.5 1ST5 1 1.862

Albers (Twins pitcher) är gräslig och Cleveland går fram som tåget (8-2 senaste tio och sex raka vinster). Twins har motsatta siffror (2-8) och har sämre hemmafacit än borta. Har mycket svårt att se hur matchen skulle sluta på annat sätt och spelar, i 1st5-sammanhang, det relativt låga oddset 1.86 på -0.5.

2013-09-27 04:15MLBSan Francisco Giants vs LA Dodgers ML 1ST5 1 2.120

Volquez verkar ha hittat rytmen i Dodgers (fantastisk trade för honom för övrigt) och jag gillar hans chanser mot Giants ikväll. Båda lagen har haft en trög offensiv de senaste två veckorna men detta är ett hatmöte som kommer tända samtliga spelare. Ser man till säsongen så är Dodgers i en annan klass och även om Ethier inte startar ikväll (står som questionable) är Kemp tillbaka. Lincecum släppte 3 runs de första fem senast mot Dodgers (har sedan dess en 6.2 IP/4ER mot Yankees) och händer det idag tror jag detta spelet går in. Korrekt odds? 1.95-1.97.

Endast en match imorgon i Japan, ska cappa den strax. Återkommer om det blir spel.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1), loneranger (+5)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-27, 07:49   #104
 
lonerangers avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 217
Sharp$: 2567

2014
Stats: 846 - 1375 - 25
ROI: 105.85%
Vinstprocent: 38.09%

Standard

Innebär Action/Action på morgonens Pro Yaku spel att spelet gäller även om dom byter Pitcher?
loneranger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-27, 14:58   #105
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av loneranger Visa inlägg
Innebär Action/Action på morgonens Pro Yaku spel att spelet gäller även om dom byter Pitcher?
Ja exakt. Nu blev det ju pannkaka av det i detta fallet. Skälet att jag spelade så var att Pinnacle inte listat pitchers och endast erbjöd action/action. Nu i efterhand var det kanske inte toppen. Vet dock inte om Rakuten hade vunnit mot den pitchern jag trodde skulle starta för Chiba ändå då de släppte sex runs.

Tre MLB-spel ligger uppe inför natten redan nu, tror det kommer bli en upptagen fredag. Skall försöka få in Japan-spelen innan svensk natt eftersom omgången (eller ja, vissa matcher) börjar tidigt imorgon.

Lycka till med spelandet idag!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td