Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-03-04, 00:07   #16
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Sharps har inget med detta göra mer än att det ligger under min avdelning på Sharps. Det är inget officiellt uttalande från ledningen.
Ni får ge all skit till mig helt enkelt.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 00:10   #17
 
Arre08s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: gbg
Inlägg: 206
Sharp$: 1648


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vem är denne NHL Gambler?!?!
Arre08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 00:12   #18
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 9
Sharp$: 316
Standard

Klart som fan Sharps hamnar i centrum, även om det är Boones egna tankar och utlåtanden. Slår till 100% tillbaka mot er sida.. Jag kan bara se till mig själv, har alltid trivts med bra läsning här men sånt här gör en bara fullständigt fientlig mot sidan.

Vet inte hur Sharps styrs, men om ni är ett par som tillsammans med Boone styr sidan så är ni riktigt jävla korkade som låter han dra ner hela sidan i skiten.

Ganska säker på att jag inte är ensam med att reagera på denna ofantligt korkade tråd på detta viset. Även om alla inbitna sharpare hänger ihop och ställer sig bakom Boones så går det 5 stycken såna som jag, passiva läsare, på varje sådan, som troligen tappat all respekt för er över en kväll..

Tråkigt som fan att ni inte bara kan fokusera på er egna sida och utveckla den..
chelsea4ever är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 00:15   #19
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Arre08 Visa inlägg
Vem är denne NHL Gambler?!?!
NHL-Gambler är en man som hoppade av skolan vid 16-års ålder och lärdes upp av Rekatochklart där han också hade en egen blogg tills dess att en dispyt med Tobias uppkom vartefter R&K klassades som Nordkorea enligt Gamblern. Efter det befann han sig en sväng på Sharps, innan han tyckte det var dags att förgylla världen med en blogg där han postar animerade bilder relaterade till NHL och en massa affiliate-länkar varvat med en-meningsrekar: http://nhl-gambler.com
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 00:18   #20
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NHL Gambler Visa inlägg
Tar absolut inte tillbaka nåt... Tycker att du fortfarande är en psykotisk horunge och nu fick jag det ännu en gång bekräftat

Du drar ner Sharps rykte tyvärr =/



Må bäst och jag hänvisar till det sista jag skickade som PM .
Hur tänker man när man uttrycker sig på det här sättet? Man visar upp för hela världen att man är en omogen idiot och har man dessutom lite otur gör man den man förolämpar så förbannad att man åker på ett rejält kok med stryk.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 00:18   #21
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Självfallet dålig stil att inte föra stats över rekar. Men är inte det här väldigt gammal skåpmat som gäller precis alla bettingbloggar som inte visar officiella stats för public? Budskapet "vi har sveriges bästa rekar / vinn med oss" utropas ju stup i kvarten av både kreti, Ulrik på Aftonbladet, vissa på Sharps och pleti. Om sen en av Europas största pajasbookies gör ett jippo och utser en blogg till den bästa så känns det bara som en pr-grej i mängden. Ingen reagerade när Gamblers Vardag fick utmärkelsen 2010, Hatten + crew har väl inga spread som besökarna kan ta del av såvitt jag vet (att Hatten är kompetent vet de flesta, men om vi ska fokusera på avsaknad av bokföring så kommer GV inte undan här heller).

Tycker även det är dålig stil att lägga ut privata PM utan NHL-gamblers godkännande innan så att alla kan läsa, oavsett om personen beter sig som en jävla idiot eller ej.
__________________
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+10), Zzz (+5), capital-pb (+1), alibaba (+2), ssam (+5)

Senast redigerad av Soap den 2012-03-04 klockan 00:22.
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 00:18   #22
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av chelsea4ever Visa inlägg
Klart som fan Sharps hamnar i centrum, även om det är Boones egna tankar och utlåtanden. Slår till 100% tillbaka mot er sida.. Jag kan bara se till mig själv, har alltid trivts med bra läsning här men sånt här gör en bara fullständigt fientlig mot sidan.

Vet inte hur Sharps styrs, men om ni är ett par som tillsammans med Boone styr sidan så är ni riktigt jävla korkade som låter han dra ner hela sidan i skiten.

Ganska säker på att jag inte är ensam med att reagera på denna ofantligt korkade tråd på detta viset. Även om alla inbitna sharpare hänger ihop och ställer sig bakom Boones så går det 5 stycken såna som jag, passiva läsare, på varje sådan, som troligen tappat all respekt för er över en kväll..

Tråkigt som fan att ni inte bara kan fokusera på er egna sida och utveckla den..
Då undrar jag vart nu denna expertis kommer från så att du med 100% säkerhet kan fastslå effekten av denna tråden? Du svamlar om en på fem, men du har inte tillgång till Sharps-användardata. Mycket märkligt. Jag som har tillgång till datan kan dock meddela att du har fel, både på effekten och ration antalet engagerade/ej engagerade läsare.

Vi fokuserar på vår egen sida och utvecklar vi bäst den kan, men när jag personligen får såpass roliga konversationer i min brevlåda vill jag inte undanhålla dem från dem förstår den här sektionens syfte.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 00:24   #23
 
Arre08s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: gbg
Inlägg: 206
Sharp$: 1648


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
NHL-Gambler är en man som hoppade av skolan vid 16-års ålder och lärdes upp av Rekatochklart där han också hade en egen blogg tills dess att en dispyt med Tobias uppkom vartefter R&K klassades som Nordkorea enligt Gamblern. Efter det befann han sig en sväng på Sharps, innan han tyckte det var dags att förgylla världen med en blogg där han postar animerade bilder relaterade till NHL och en massa affiliate-länkar varvat med en-meningsrekar: http://nhl-gambler.com
Ah i c, då e jag med i matchen...
Arre08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 00:28   #24
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 9
Sharp$: 316
Standard

Boone

Du är en mästare på att skruva dig, hade inte förvånat mig en sekund om du en dag kom ut som samme man som startat R&K, TobbeH vill säga.

Jag tror du fattar poängen.. Nej, jag vet inte ert exakta medlems-antal osv, men det var inte heller där min tyngpunkt fanns, och det vet du.. Min huvudfråga var snarare varför resten av sharps-ledningen låter något sånt här få finnas på en sida, där man via 1 klick kan läsa seriösa spel-rekar?

Skitsamma, det är inte min sak att gräva i.. Tyckte bara detta var väldigt lågt i jämförelse med mina tankar kring sharps innan detta inlägget gjordes. Jag signar iallafall ut från sidan.. Jag vet att en besökare mer eller mindre inte spelar någon större roll, men tycker ändå ni bör ta besökares reaktioner, likt min nu, på större allvar..

Lycka till!
Adam
chelsea4ever är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 00:33   #25
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av chelsea4ever Visa inlägg
Boone

Du är en mästare på att skruva dig, hade inte förvånat mig en sekund om du en dag kom ut som samme man som startat R&K, TobbeH vill säga.

Jag tror du fattar poängen.. Nej, jag vet inte ert exakta medlems-antal osv, men det var inte heller där min tyngpunkt fanns, och det vet du.. Min huvudfråga var snarare varför resten av sharps-ledningen låter något sånt här få finnas på en sida, där man via 1 klick kan läsa seriösa spel-rekar?

Skitsamma, det är inte min sak att gräva i.. Tyckte bara detta var väldigt lågt i jämförelse med mina tankar kring sharps innan detta inlägget gjordes. Jag signar iallafall ut från sidan.. Jag vet att en besökare mer eller mindre inte spelar någon större roll, men tycker ändå ni bör ta besökares reaktioner, likt min nu, på större allvar..

Lycka till!
Adam
Nu vet jag inte vart du ser likheterna mellan mig och Tobbe, men hans taktik är väl snarare att stänga ner all kritik istället för att 'skruva' på den?

Varför dem låter mig? De förstår att detta är min sektion och inte någon officiell Sharps-blogg. Jag personligen, användaren Boone, inte ledaren Boone, står för alla kritik denna sektion för utstå. Om inte användare kan separera mina åsikter med Sharps åsikter så vet jag inte om deras läsförmåga är bra nog att kunna dra sig till nytta det övriga forumet ändå.

Nu vet jag vilken sida du befinner dig på och sett hur det ligger i ditt intresse att övertyga folk om att Sharps är värre än pesten (om än subtilt), men du får lycka till du också!
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 00:35   #26
Franzen Buttboy
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 227
Sharp$: 2064

Björnens NHL(inaktivt)
Stats: 415 - 384 - 0
ROI: 103.42%
Vinstprocent: 51.94%

Standard

Underhållning

Det är väl bra att det skapas lite diskussion. Himla gnäll det blev.

Hejja Boone!
isbjorn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 00:36   #27
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3
Sharp$: 19
Standard

Boone bra jobbat!

Här är en till som stämplar ut från denna sida från och med idag.
Orkar inte med ditt gnäll på andra.
Tänk om du kunde lägga ner den här tiden på att hitta folk som vill reka fotboll istället.
Rass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 00:41   #28
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rass Visa inlägg
Boone bra jobbat!

Här är en till som stämplar ut från denna sida från och med idag.
Orkar inte med ditt gnäll på andra.
Tänk om du kunde lägga ner den här tiden på att hitta folk som vill reka fotboll istället.
Dina 5 inloggningar, varav 2 för att klaga på min sektion, kommer att saknas oerhört! Tack för din tid här.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oscar4122 (+5), joemag (+5), Rejs (+1), zeke (+5)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 01:04   #29
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rass Visa inlägg
Boone bra jobbat!

Här är en till som stämplar ut från denna sida från och med idag.
Orkar inte med ditt gnäll på andra.
Tänk om du kunde lägga ner den här tiden på att hitta folk som vill reka fotboll istället.
Måste man inte ha stämplat in först för att kunna stämpla ut?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+10)
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 01:12   #30
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Kan meddela att denna sektion kommer att arkiveras i och med nästa stora uppdatering av Sharps, delvis för att kvaliteten på sidan som helhet ska gå upp, men också för att min motivation att skriva krönikor sjunkit med tiden. Så nu slipper ni som ogillar sektionen oroa er, det finns på agendan att omorganisera. Detta blir med stor säkerhet den sista tråden här.

Tills dess dock så har vi roligt.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara


td