Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-03-08, 04:06   #61
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 5
Sharp$: 54
Standard

God morgon!

Boone: Nu börjar vi prata på riktigt. Du framställer dina argument på ett sakligt sätt utan hån eller personangrepp. Det är den nivån jag tycker du ska hålla. Även fast jag kanske inte håller med dig i sak...

Kan fortfarande tycka att det är fel att outa någons PRIVATA meddelanden till era 10000(?) användare. Oavsett hur grova, eller i dina ögon roliga, dem är. Det var något mellan er. Jag skulle inte bli så glad om samtalet jag har med motståndarlagets tränare läcker ut i pressen för att han springer och säger "titta, titta han sa att jag var en stor fjant och att jag kunde ta mig i häcken". Enda anledningen jag kan se till ett sådant betende är att han vill smutskasta mig och få mig att framstå i dålig dager så att jag får svårare i min karriär. Ett sådant samtal tycker jag stannar mellan två vuxna män oavsett språkbruk eller oegentlighet.

Jag förstår att du vill "rädda andra" (som du utrycker dig) från att gå in på NHL-Gambler och R&K. För ju mer folk som kommer hit, ju mer pengar kan ni tjäna. Simpel as that, och det kan du inte heller förneka. Men att ta till sådana här medel? Njaa, inte min stil och klass. Hellre att man profilerar sig och visar på de fördelar man har kontra andra sidor. Så får spelare själv avgöra var han ska välja sina rekar? För om sanningen ska fram skiter väl du i om Janne Svensson vinner eller förlorar? Du vill att Janne ska vara här inne.

Ja jag kan ta det i feedback, men som sagt är det en trevlig sida ni har på gång här. Så förstör inte det... Låt de andra syssla med sitt, de lägger säkerligen ner lika stor kraft och energi som du gör. Låt spelarna avgöra vilken sida som är bäst. En sak till, på vilket sätt gynnar det dig att provocera en människa som Du anser är svagare? Jag hade nog hellre föredragit en god ton, stil och klass. Om du nu nödvändigtvis måste rädda världen från den hemska NHL-Gambler...

Robin D: Självklart är så fallet. Mitt fel... Det jag menade var att "rekarsidan" inte var så uppdaterad och att de månne kanske kunde tänkas vara så att ni ville få folk att betala istället? Jag har säkerligen fel i det fallet...

Arre 08: Jag gillar också sidan delvis. Det finns mycket kunskap här och det jag hade tänkt bidra med i mitt yrke som hockeytränare. Men för det måste jag väl få ifrågasätta en tråd/forumdel som jag inte tycker passar in på en seriös sida. Trodde det var betting man sysslade med här, inte "vi ska rädda hela världen från alla hemska konurrenter."

6asdf Jo men om man kommer in första gången så kanske man klickar på rekar, var är dem? tänker man kanske då. Förstasidan består av en hel del reklam faktikst hur mycket Boone än försöker förneka det. När man väl är inne i den så är den bra, som jag har sagt.

Yes, you shut it right back to my face. Som du kanske förstår så tog jag det som exempel när det påstods att NG inte har någon koll. Så som av en händelse så ligger den högst upp på "rekar" här inne, samma dag som de (tack gode gud) hamnade i kvalserien. Ett roligt sammanträffande jag var tvungen att ta upp för att belysa; den här sidan är inte heller perfekt... Lika lite som jag är det.

Jag ska vara ärlig; nej, vad är skillnaden? Reklam som reklam. I sharps fall har man en stor logga direkt på startsidan och två små uppe i en banner. De ligger alltid där. I Gamblerns fall driver han en blogg och jag förstår att man då måste få reklamen någorlunda högt upp så de måste tryckas in i varje inlägg. Inte så att jag stör mig på det direkt, gör du? Sen tycker jag att om vi pratar affilate osv. så är det väldigt generöst att få 1000 kr i bonus och en NHL tröja på köpet när man reggar sig via den sidan. Snacka om att tänka på kunden. Eller är jag fel ute här med? Nu ska jag vara ärlig igen; R&Ks sida ser för taskig ut. Men inget jag planerar att varken säga, skrika eller skriva till dem. Jag väljer bara helt enkelt inte att gå in på den. Då kanske du kan säga: "Varför struntar du inte i den här sidan då om den är så dålig". Då säger jag: Har jag sagt det? Nej jag har sagt att den är bra men har som alla andra brister. Kan bli något stort om korten sköts på rätt sätt.

Grnvit: Tillåt mig att skratta en aning. Det där är humor! Självklart ska du få vara kvar. Men läs svaret ovan. Var inte meningen att hacka på dig personligen men var en liten rolig pik till en sida som anklagar andra för dåliga rekar men hade den sämsta själv högst upp. Iofs stort att stå för den så länge, kunde ju plockat bort den i omgång 23 och låtsats som att inget hade hänt. Jag är ingen kompetent spelare (det har jag inte tid med i mitt yrke), men jag spelar på skoj ibland och sitter inne med en hel del information om ishockey som jag gärna delar med mig av, på vinst och förlust givetvis.

Sen håller jag inte med dig om att det spelet var bra från början ens. Men vi har olika syn på saker och ting säkerligen. Kan inte se någon back i Djurgårdens trupp som är BRA förutom Tjärnqvist... Sedan fanns det en del okej backar som Boom och Kyle och några unga backar med framtiden för sig. Precis där låg Djurgårdens problem redan innan säsongen, de hade inga vassa spelare födda 86-82, de så viktiga spelarna som är i sina bästa år. Men att de skulle komma 11a? Inte en chans. Hade gissat på 4-8. Så nu vet du det också, vi kanske kan ha en tävling i slutspelet? Bara på kul...

Oj det blev ett långt inlägg såhär innan kaffet. Morgonpigg och jävlig. Ni har min syn på saken, den hoppas jag att ni beaktar och sedan skiter blanka fan i. För min uppfattning är att alla ska få vara precis som dem vill så länge man inte går över den gräns där andra börjar ta skada. Jag hoppas inte det här hamnar i lokaltidningen nu så att min arbetsgivare får nys om att jag skriver inlägg på en bettingsida för då lär jag bli av med jobbet. Och Boone, se för fan till nu att inte vrida och vända på varenda sten för att skicka det här rakt tillbaka på mig. Ditt tidigare svar var relevant och sakligt. Låt oss hålla den nivån nu, tack på förhand.

(Orkar inte läsa allt igen, kan säkert finnas något stavfel som jag nu reserverar mig emot)

Coach.
hockeycoach är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-08, 05:16   #62
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hockeycoach Visa inlägg
God morgon!

Boone: Nu börjar vi prata på riktigt. Du framställer dina argument på ett sakligt sätt utan hån eller personangrepp. Det är den nivån jag tycker du ska hålla. Även fast jag kanske inte håller med dig i sak...

Kan fortfarande tycka att det är fel att outa någons PRIVATA meddelanden till era 10000(?) användare. Oavsett hur grova, eller i dina ögon roliga, dem är. Det var något mellan er. Jag skulle inte bli så glad om samtalet jag har med motståndarlagets tränare läcker ut i pressen för att han springer och säger "titta, titta han sa att jag var en stor fjant och att jag kunde ta mig i häcken". Enda anledningen jag kan se till ett sådant betende är att han vill smutskasta mig och få mig att framstå i dålig dager så att jag får svårare i min karriär. Ett sådant samtal tycker jag stannar mellan två vuxna män oavsett språkbruk eller oegentlighet.

Jag förstår att du vill "rädda andra" (som du utrycker dig) från att gå in på NHL-Gambler och R&K. För ju mer folk som kommer hit, ju mer pengar kan ni tjäna. Simpel as that, och det kan du inte heller förneka. Men att ta till sådana här medel? Njaa, inte min stil och klass. Hellre att man profilerar sig och visar på de fördelar man har kontra andra sidor. Så får spelare själv avgöra var han ska välja sina rekar? För om sanningen ska fram skiter väl du i om Janne Svensson vinner eller förlorar? Du vill att Janne ska vara här inne.

Ja jag kan ta det i feedback, men som sagt är det en trevlig sida ni har på gång här. Så förstör inte det... Låt de andra syssla med sitt, de lägger säkerligen ner lika stor kraft och energi som du gör. Låt spelarna avgöra vilken sida som är bäst. En sak till, på vilket sätt gynnar det dig att provocera en människa som Du anser är svagare? Jag hade nog hellre föredragit en god ton, stil och klass. Om du nu nödvändigtvis måste rädda världen från den hemska NHL-Gambler...
Det handlar om att göra en avvägning vad som är moraliskt försvarbart kontra allmännyttigt och för man en konversation med en person som mig samtidigt som man vet min historik att diskutera andra sidor så förutsätter jag man förstår att ingenting är hemligt. När jag avhandlar avskum lämnar jag inga kort på bordet utan kommer ta till de medel jag känner behövs för att förmedla och förstärka mitt budskap.

Vet du vems felet är i ditt exempel med tränarkonversationen? Ditt. Står du inte för vad du säger skulle du inte sagt det från första början. Sen vet jag inte vad pressen skulle ha för intresse att du kallade honom fjant, men om han nu lite rimligare skulle publicera det på exempelvis sin blogg är det inte mig emot. Lagt kort ligger och spelar du som en idiot kommer de du spelar mot inte lägga sig bara för att du är en idiot.

Sharps har ALDRIG handlat om att tjäna pengar till oss som står bakom, någonsin, och när vi har klargjort det så är det enkelt att se att vi är en sida FÖR seriöst spelande istället för EMOT seriöst spelande. Vi har spelskolor, spreadsheet och mängder med andra sätt för att lära ut hur man blir en vinnande spelare - detta tvärtemot NHL Gambler och Rekatochklart som uppmuntrar till förlorande spelande för att själv tjäna på förlustpengar. Eftersom vårt mål är att ha en sida fylld med vinnare och bra rekar är en av de viktigaste läxorna att lära ut att inte lita på alla guld och gröna skogar som utlovas av personer som NHL Gambler, att vara källkritisk mot allt.

Jag har lärt mig dessa tecknen på hur folk försöker framställa sig som vinnare trots att deras motiv är något helt annat den hårda vägen och försöker nu hjälpa andra personer på traven så de slipper börja från noll. Ingen gillar att läsa tråkiga saker heller så jag blandar in vad jag kallar underhållning, även om det är på bekostnad av lurendrejarna, det rör mig inte i ryggen. Mina sympatier ligger hos spelarna, inte de som försöker utnyttja spelarna.

Du säger att jag inte ska "vrida och vända" på dina ord, men hur i hela helvetet får du det till att jag provocerar en människa på grund av att denna är svagare? Jag vill föra NHL Gamblers högst tivelaktiga affärsidé till ytan och föra en diskussion om det. Om han sen väljer att komma tillbaka med massa förolämpningar talar det bara för att jag har rätt. Det är han som satt sig i offentlighetens ljus och gjort reklam på Sharps. Nu får han helt enkelt infinna sig i att spelet har vänt.

"Låt spelarna avgöra vilken sida som är bäst" - Har jag någonsin gjort annat? Tvingar jag personer att lämna NHL Gambler och stanna här? Nej, sluta kom med det tråkiga argumentet för jag har ingen tvingande kraft.

Free speech carries with it some freedom to listen.
Warren E. Burger
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
boored (+50)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-08, 05:33   #63
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

NHL Gambler ska också ha en eloge för att han lyckats sätta stopp för sitt eget svammel som bara förde honom längre ned i den kvicksanden han satt sig i trots att han läser tråden flera gånger om dagen. Måste riktigt klia i fingrarna att kalla mig för fitta, hora, nerknarkad och vad det var nu när jag exponerat honom för den lurendrejarn han är.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-08, 07:42   #64
 
6asdfs avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 112
Sharp$: 382
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hockeycoach Visa inlägg

6asdf Jo men om man kommer in första gången så kanske man klickar på rekar, var är dem? tänker man kanske då. Förstasidan består av en hel del reklam faktikst hur mycket Boone än försöker förneka det. När man väl är inne i den så är den bra, som jag har sagt.

Yes, you shut it right back to my face. Som du kanske förstår så tog jag det som exempel när det påstods att NG inte har någon koll. Så som av en händelse så ligger den högst upp på "rekar" här inne, samma dag som de (tack gode gud) hamnade i kvalserien. Ett roligt sammanträffande jag var tvungen att ta upp för att belysa; den här sidan är inte heller perfekt... Lika lite som jag är det.
Det känns fortfarande som du blandar ihop hemsidans ledning med hemsidans medlemmar. Det är ju vi medlemmar, du och jag med andra ord, som är inaktiva och dåliga att lägga upp rekar, knappast något man kan ge hemsidan Sharps.se skulden för.
Vem är det som har sagt att sharps är perfekt förresten? Känns bara som att det är du som gång på gång upprepar att den inte är det...?


Citat:
Ursprungligen postat av hockeycoach Visa inlägg
Jag ska vara ärlig; nej, vad är skillnaden? Reklam som reklam. I sharps fall har man en stor logga direkt på startsidan och två små uppe i en banner. De ligger alltid där. I Gamblerns fall driver han en blogg och jag förstår att man då måste få reklamen någorlunda högt upp så de måste tryckas in i varje inlägg. Inte så att jag stör mig på det direkt, gör du? Sen tycker jag att om vi pratar affilate osv. så är det väldigt generöst att få 1000 kr i bonus och en NHL tröja på köpet när man reggar sig via den sidan. Snacka om att tänka på kunden. Eller är jag fel ute här med? Nu ska jag vara ärlig igen; R&Ks sida ser för taskig ut. Men inget jag planerar att varken säga, skrika eller skriva till dem. Jag väljer bara helt enkelt inte att gå in på den. Då kanske du kan säga: "Varför struntar du inte i den här sidan då om den är så dålig". Då säger jag: Har jag sagt det? Nej jag har sagt att den är bra men har som alla andra brister. Kan bli något stort om korten sköts på rätt sätt.
Tycker du inte syftet med reklamen har någon betydelse?
Ang.det "generösa" erbjudandet; det låter som att du bara tror att det är att öppna ett konto och så kommer tröjan hem i brevlådan? Så är ju inte riktigt fallet. Du måste först sätta in 500 kr och spela ett spel för dom 500 kr på ett odds större än 1.5.
Men dock är ju detta inget problem eftersom bonustrading har uppmärksammats här på sharps (tror t.o.m att det var Boone som skrev det inlägget?).


Citat:
Ursprungligen postat av hockeycoach Visa inlägg
God morgon!

Boone: Nu börjar vi prata på riktigt. Du framställer dina argument på ett sakligt sätt utan hån eller personangrepp. Det är den nivån jag tycker du ska hålla. Även fast jag kanske inte håller med dig i sak...

Sen tycker jag att du kan sluta låta som om du vore en högstadielärare i svenska. Känns bara patetiskt.

Senast redigerad av 6asdf den 2012-03-08 klockan 07:46.
6asdf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-09, 22:57   #65
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spoiler:
Oh, I just love when the tough gets going..

Jag försökte följa NHL-gambler i början av denna NHL säsong, för att se vad "the fuzz was about", med blandade resultat. Efter 30-40 spel såg det OK ut, men jag märkte att kvalitén gick ner. Efter 50-60 spel och en tung period försvann ena spreadsheetet. Och sen det andra..

"Åter till våren 2012" stod det då på bilden man fick upp när man skulle trycka på spreaden... och där försvann precis varenda gnutta respekt jag hade för den bloggen. Vem tar bort bägge sina spreadsheet efter en tung period och kallar sig seriös bettare?

Och vem skriver "horunge" upprepade gånger när sarkasmen fullständigt genomsyrar hela första inlägget, "jag är bättre men lycka till nästa år, ni kanske vill vara med på något som jag som är större än er vill dra ihop" etc. etc. vill påstå med fasta att det är Gambler som börjar med nedtryckandet, får sedan en dos tillbaks och kan inte ta kritiken på rätt sätt utan börjar slänga in uppskaliga ord som horunge i varannan mening, varpå Boone för en rolig (om än även den lite nedlåtande) saklig diskussion, känns som att du visste ungefär vart du ville komma med den redan efter första svaret du fick och provocerade dig fram?

Anyways, om du som du senare i tråden påstår med orden "jag har lovat vissa sharps att inte svara mer" verkligen vill ta "the high road" hade du inte motsagt dig själv gång på gång på gång på gång, och sedan skickat in din armé av "4-inläggssharpare" (varav många jag tror är du själv som skapat) och kastat profaniteter (svordomar) hit och dit utan faktiskt visat Boone att han inte hade rätt.

Nu ska jag också skicka en känga till Boone då jag tycker att det är onödigt att smutskasta andra sidor(dock extrem humor) men det drar ju ner proffesionaliteten på vårat forum om det sprider sig, men folk behöver veta när dem har att göra med en pajas så ja, jag är lite tudelad där.

Är ju så extremt enkelt att ha ett spread, och det visar ju att man är seriös, tror du betalsiterna börjar ta betalt genom att säga "jag ger bäst tips varje natt och har många som läser min blogg" ? Det har Hanna Widerstedt med, men den kvinnan har ju inte yttrat en riktig stavelse sedan hon föddes..

Och det är ju faktiskt dem som är riktlinjen i vår bettingvärld, sen finns det ju givetvis dem som inte går med vinst, men den tjänsten försvinner ju snabbt iom att ingen vill köpa en tjänst som går minus. Väldigt lätt att skilja agnarna ifrån vetet.

Citat:
Ursprungligen postat av the_mirage Visa inlägg
Driver man en spelblogg och är vinnande i längden måste man vara bra korkad om man inte bokför sina siffror för läsarna att se. Nu påstår inte jag att du är korkad eftersom jag omöjligt kan se hur du skulle vara en vinnande spelare
Att du däremot skulle ha mognat sen du hoppade av skolan som 16-åring kan man ju fundera över...


Citat:
Ursprungligen postat av chelsea4ever Visa inlägg
Klart som fan Sharps hamnar i centrum, även om det är Boones egna tankar och utlåtanden. Slår till 100% tillbaka mot er sida.. Jag kan bara se till mig själv, har alltid trivts med bra läsning här men sånt här gör en bara fullständigt fientlig mot sidan.

Vet inte hur Sharps styrs, men om ni är ett par som tillsammans med Boone styr sidan så är ni riktigt jävla korkade som låter han dra ner hela sidan i skiten.

Ganska säker på att jag inte är ensam med att reagera på denna ofantligt korkade tråd på detta viset. Även om alla inbitna sharpare hänger ihop och ställer sig bakom Boones så går det 5 stycken såna som jag, passiva läsare, på varje sådan, som troligen tappat all respekt för er över en kväll..

Tråkigt som fan att ni inte bara kan fokusera på er egna sida och utveckla den..
han säger ju att han tar all kritik själv, varför måste du envisas med att skriva alla dina 5 inlägg och skicka skiten på sidan och inte på personen?

Citat:
Ursprungligen postat av Rass Visa inlägg
Boone bra jobbat!

Här är en till som stämplar ut från denna sida från och med idag.
Orkar inte med ditt gnäll på andra.
Tänk om du kunde lägga ner den här tiden på att hitta folk som vill reka fotboll istället.
NHL..Gambler?.. Är det du?..

Citat:
Ursprungligen postat av NHL Gambler Visa inlägg
Hej,jag lägger ner varje dag mellan 2-5 timmar att läsa på och ge tipsen ,ibland skriver jag motiveringar ibland inte,har gjort så under 2 säsonger med bloggen + INNAN bloggen tiden så dom som besöker bloggen är människor som litar på mig.. Ville aldrig skaffa en blogg utan det var en massa blivande läsare som ville ha mina tips och tjatade om att jag skulle skaffa en blogg,från början var tänkt att jag skulle skriva hos NHL-Mickes men sen gled jag över till wordpress. Jag gör allt gratis och pröjsar det mesta från egen ficka med bloggen sen så finns det tyvärr människor som Boone som störs sig på det och därför hade killen en hatisk ton när han svarade på min fråga om vi skulle kunna dra igång en kampanj med Unicef..


Ang röstningen så är det inte Betsson som röstade,det var andra människor/läsare som röstade fram.

Det är din uppfattning om du uppfattar det som ironi det jag skrev..Jag har aldrig haft problem med Sharps och skrev även till alla som frågade hur det skulle gå med röstningen att jag trodde Sharps skulle köra över utan problem därför blev jag förvånad... Rätt så komiskt btw att det snackas om Affiliate då jag personligen vägrar att ta in en massa bolag för att slippa se ut som övriga bloggar vars syfte är att leva på affiliate.

Mvh NG
Hade varit jävligt enkelt att bara säga att det var ett missförstånd då tycker man och sedan gå vidare med den riktiga diskussionen istället för att börja med personangrepp?

Citat:
Ursprungligen postat av hockeycoach Visa inlägg
Jag är ny här. Jag började med sakfel i en hockeytråd. Det är jag medveten om så ni behöver inte påpeka det. Jag står för mina missar och försöker rätta till dem.

Men ärligt, vad är det här för smutskastningsdel? Det enda syfte jag kan se i det här är att försöka trycka ner konkurenterna och skapa fördelar för sig själv. Varför inte bara skita i vad andra sysslar med och ägna sig åt sitt och göra det förbannat bra?

En säker människa är i mina ögon en som ser efter sitt eget bo, är säker på att det hon gör är bättre än andras så hon slipper smutskasta andra.

Nhl-gambler gör sin grej. Om folk gillar det, låt dem göra det då? Är väl fan så mycket bättre att lägga ner krutet på en tråd om "varför jag ska välja sharp framför andra" istället? Eller är jag fel på det?

Gamblern ställde en fråga om en gemensam kampanj till förmån för utsatta i samhället. Istället för att svara på den frågan valde du att fokusera på vad han gör för fel, vad han är dålig på och att han är underlägsen dig verbalt. Så var pajkastningen igång...

Det första tecknet på att man själv gör fel, är när man börjar leta fel hos alla andra. Se om erat eget hus till att börja med är mitt råd, i alla välmening.

I övrigt en fin sida som även den har sina brister och förbättringsområden...

Coach.
Såg ut som given ironi, tyvärr verkar ju "dropout" inte ha alla hästar hemma.

Citat:
Ursprungligen postat av hockeycoach Visa inlägg
God morgon!

Boone: Nu börjar vi prata på riktigt. Du framställer dina argument på ett sakligt sätt utan hån eller personangrepp. Det är den nivån jag tycker du ska hålla. Även fast jag kanske inte håller med dig i sak...

Kan fortfarande tycka att det är fel att outa någons PRIVATA meddelanden till era 10000(?) användare. Oavsett hur grova, eller i dina ögon roliga, dem är. Det var något mellan er. Jag skulle inte bli så glad om samtalet jag har med motståndarlagets tränare läcker ut i pressen för att han springer och säger "titta, titta han sa att jag var en stor fjant och att jag kunde ta mig i häcken". Enda anledningen jag kan se till ett sådant betende är att han vill smutskasta mig och få mig att framstå i dålig dager så att jag får svårare i min karriär. Ett sådant samtal tycker jag stannar mellan två vuxna män oavsett språkbruk eller oegentlighet.

Jag förstår att du vill "rädda andra" (som du utrycker dig) från att gå in på NHL-Gambler och R&K. För ju mer folk som kommer hit, ju mer pengar kan ni tjäna. Simpel as that, och det kan du inte heller förneka. Men att ta till sådana här medel? Njaa, inte min stil och klass. Hellre att man profilerar sig och visar på de fördelar man har kontra andra sidor. Så får spelare själv avgöra var han ska välja sina rekar? För om sanningen ska fram skiter väl du i om Janne Svensson vinner eller förlorar? Du vill att Janne ska vara här inne.

Ja jag kan ta det i feedback, men som sagt är det en trevlig sida ni har på gång här. Så förstör inte det... Låt de andra syssla med sitt, de lägger säkerligen ner lika stor kraft och energi som du gör. Låt spelarna avgöra vilken sida som är bäst. En sak till, på vilket sätt gynnar det dig att provocera en människa som Du anser är svagare? Jag hade nog hellre föredragit en god ton, stil och klass. Om du nu nödvändigtvis måste rädda världen från den hemska NHL-Gambler...

Robin D: Självklart är så fallet. Mitt fel... Det jag menade var att "rekarsidan" inte var så uppdaterad och att de månne kanske kunde tänkas vara så att ni ville få folk att betala istället? Jag har säkerligen fel i det fallet...

Arre 08: Jag gillar också sidan delvis. Det finns mycket kunskap här och det jag hade tänkt bidra med i mitt yrke som hockeytränare. Men för det måste jag väl få ifrågasätta en tråd/forumdel som jag inte tycker passar in på en seriös sida. Trodde det var betting man sysslade med här, inte "vi ska rädda hela världen från alla hemska konurrenter."

6asdf Jo men om man kommer in första gången så kanske man klickar på rekar, var är dem? tänker man kanske då. Förstasidan består av en hel del reklam faktikst hur mycket Boone än försöker förneka det. När man väl är inne i den så är den bra, som jag har sagt.

Yes, you shut it right back to my face. Som du kanske förstår så tog jag det som exempel när det påstods att NG inte har någon koll. Så som av en händelse så ligger den högst upp på "rekar" här inne, samma dag som de (tack gode gud) hamnade i kvalserien. Ett roligt sammanträffande jag var tvungen att ta upp för att belysa; den här sidan är inte heller perfekt... Lika lite som jag är det.

Jag ska vara ärlig; nej, vad är skillnaden? Reklam som reklam. I sharps fall har man en stor logga direkt på startsidan och två små uppe i en banner. De ligger alltid där. I Gamblerns fall driver han en blogg och jag förstår att man då måste få reklamen någorlunda högt upp så de måste tryckas in i varje inlägg. Inte så att jag stör mig på det direkt, gör du? Sen tycker jag att om vi pratar affilate osv. så är det väldigt generöst att få 1000 kr i bonus och en NHL tröja på köpet när man reggar sig via den sidan. Snacka om att tänka på kunden. Eller är jag fel ute här med? Nu ska jag vara ärlig igen; R&Ks sida ser för taskig ut. Men inget jag planerar att varken säga, skrika eller skriva till dem. Jag väljer bara helt enkelt inte att gå in på den. Då kanske du kan säga: "Varför struntar du inte i den här sidan då om den är så dålig". Då säger jag: Har jag sagt det? Nej jag har sagt att den är bra men har som alla andra brister. Kan bli något stort om korten sköts på rätt sätt.

Grnvit: Tillåt mig att skratta en aning. Det där är humor! Självklart ska du få vara kvar. Men läs svaret ovan. Var inte meningen att hacka på dig personligen men var en liten rolig pik till en sida som anklagar andra för dåliga rekar men hade den sämsta själv högst upp. Iofs stort att stå för den så länge, kunde ju plockat bort den i omgång 23 och låtsats som att inget hade hänt. Jag är ingen kompetent spelare (det har jag inte tid med i mitt yrke), men jag spelar på skoj ibland och sitter inne med en hel del information om ishockey som jag gärna delar med mig av, på vinst och förlust givetvis.

Sen håller jag inte med dig om att det spelet var bra från början ens. Men vi har olika syn på saker och ting säkerligen. Kan inte se någon back i Djurgårdens trupp som är BRA förutom Tjärnqvist... Sedan fanns det en del okej backar som Boom och Kyle och några unga backar med framtiden för sig. Precis där låg Djurgårdens problem redan innan säsongen, de hade inga vassa spelare födda 86-82, de så viktiga spelarna som är i sina bästa år. Men att de skulle komma 11a? Inte en chans. Hade gissat på 4-8. Så nu vet du det också, vi kanske kan ha en tävling i slutspelet? Bara på kul...

Oj det blev ett långt inlägg såhär innan kaffet. Morgonpigg och jävlig. Ni har min syn på saken, den hoppas jag att ni beaktar och sedan skiter blanka fan i. För min uppfattning är att alla ska få vara precis som dem vill så länge man inte går över den gräns där andra börjar ta skada. Jag hoppas inte det här hamnar i lokaltidningen nu så att min arbetsgivare får nys om att jag skriver inlägg på en bettingsida för då lär jag bli av med jobbet. Och Boone, se för fan till nu att inte vrida och vända på varenda sten för att skicka det här rakt tillbaka på mig. Ditt tidigare svar var relevant och sakligt. Låt oss hålla den nivån nu, tack på förhand.

(Orkar inte läsa allt igen, kan säkert finnas något stavfel som jag nu reserverar mig emot)

Coach.

Dem har lagt ner en herrans massa tid på denna sida och går nästan jämnt ut, du kommer in som ny och har åsikter om saker du inte ens kan styrka? Kom igen nu, du skjuter ifrån höften mannen, och Sharps har inget med vad Boone säger här att göra. Som det står, detta är hans egen hörna. Och helt ärligt, "ett överstått bet är också ett bet", DVS om det finns kvacksalvare därute så vill man väl veta om det?

Om du skulle hyra en snickare att bygga ditt hus, vill du ha den som du vet svart på vitt gör ett bra jobb eller tar du den som säger "jag är bäst, lita på mig" men har inga bevis?

Jisses va långt detta blev
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2012-03-09 klockan 23:09.
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-16, 00:38   #66
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Affiliateintäkterna från Betsson verkar inte räcka. Mycket vill ha mer!

Citat:
Ursprungligen postat av en av Sveriges största hycklare
Unikt Erbjudande för NHL-Gamblers läsare från Betsafe. 100% Bonus upp till 1250kr + 1 Månad Viaplay + 10 Freespins.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Donald (+5)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-16, 19:25   #67
 
Mr.DEEs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 143
Sharp$: 1033
Standard

Ont om tid men postar snabbt. Det som gör sharps till ett bra ställa är att just sådana här saker kommer fram. Eftersom att många ryggar så är det väl bra att man vet vilka dem är? Att inget censureras och att man kan skriva vad man vill är ju det minsta man kan begära? Sen kan jag intyga att NHL-Gambler gjorde ett försök att förra ett SS men det sket sig då han var duktigt minus och t.o.m skrev i SS att han tar en paus då han inte ville torska sin BR redan innan första halvan av säsongen. Dem SS han postar är FEL! Dem är kraftigt modifierade och det vet jag då kan följde inte, rygga honom fram till att han sluta använda SS
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+1), kingscania (+1), nausea (+3), eddieh (+3)
Mr.DEE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-20, 07:18   #68
 
nauseas avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 368
Sharp$: 1043

Konståkning
Stats: 46 - 49 - 0
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 48.42%

Standard

Bra att sånt här kommer fram. Ser inte problemet att publicera privata konversationer, då man ska stå för vad man säger. Sen att NG lever på sitt rykte är inget nytt för min del. Följer fortfarande hans blogg (liksom ett tiotal andra) i underhållningssyfte. Skadar aldrig att ta del av andras tankar, oavsett om de går plus eller minus. Sen får man göra något med information och lägga sina egna spel.

Med det sagt, så finns det ingen ursäkt för hur NG beter sig. Ska dock tilläggas att jag hade gjort samma sak som honom, om jag fick chansen. Ordbajsa lite och få betalt för det? Ja, man tackar!
nausea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-27, 07:27   #69
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Norrfjärden,Piteå
Inlägg: 398
Sharp$: 2312
Standard

Men lägg ner för h-vete! Samma idioti som tråden med rekatochklart.

Sharps är sharps, NHL-gambler är NHL-gambler, varför jämföra?
Kör på med er produkt och gör den så bra som möjligt och så låter ni alla andra spelsidor/bloggar göra samma sak. Finns väl för satan ingen mall som alla måste hålla sig till!

Sluta nu och fokusera på det viktiga, spelet!
mequei är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-27, 08:59   #70
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mequei Visa inlägg
Men lägg ner för h-vete! Samma idioti som tråden med rekatochklart.

Sharps är sharps, NHL-gambler är NHL-gambler, varför jämföra?
Kör på med er produkt och gör den så bra som möjligt och så låter ni alla andra spelsidor/bloggar göra samma sak. Finns väl för satan ingen mall som alla måste hålla sig till!

Sluta nu och fokusera på det viktiga, spelet!
Jag tror du är lite sen för gnällbussen har både anlänt och åkt iväg igen.

Har redan svarat på inlägg liknande ditt flertalet gånger i tråden och har du inte energi nog att läsa en tråd innan du svarar i den så har inte jag energi nog att ge dig ett svar.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
perssah (+3), nausea (+2)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-28, 14:53   #71
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Norrfjärden,Piteå
Inlägg: 398
Sharp$: 2312
Standard

Tacksam att du orkade svara

Jag blev baar så less när jag hade läst hälften och var bara tvungen att få göra min röst hörd, jag skiter fullständigt i om fler redan gnällt! Tycker för övrigt denna tråd är värd en jäkla massa mer gnäll.

Tycker du mitt inlägg var så efter och menlöst så behöver du inte bemöda dig att svara, det hade varit det mogna i detta läget.

Så länge jag håller mig innanför ramarna för vad som får skrivas på detta forum så gör jag det när och var jag vill.
mequei är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-28, 16:07   #72
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mequei Visa inlägg
Tacksam att du orkade svara

Jag blev baar så less när jag hade läst hälften och var bara tvungen att få göra min röst hörd, jag skiter fullständigt i om fler redan gnällt! Tycker för övrigt denna tråd är värd en jäkla massa mer gnäll.

Tycker du mitt inlägg var så efter och menlöst så behöver du inte bemöda dig att svara, det hade varit det mogna i detta läget.

Så länge jag håller mig innanför ramarna för vad som får skrivas på detta forum så gör jag det när och var jag vill.
Ja, du får gnälla precis så mycket du vill och jag har aldrig påstått annat.
Men bara gnäll är ingen diskussion eller hur, kom med lite konstruktiv kritik som de flesta andra gnällspikar lyckats med istället för det totalt meningslösa " BUUUUUUUHUUUUUUUUUUUUUU DET ÄR SÅ FEL DET DU GÖR BOONE."
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-29, 08:28   #73
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Norrfjärden,Piteå
Inlägg: 398
Sharp$: 2312
Standard




mequei är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-29, 21:48   #74
 
Arre08s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: gbg
Inlägg: 206
Sharp$: 1648


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Ja, du får gnälla precis så mycket du vill och jag har aldrig påstått annat.
Men bara gnäll är ingen diskussion eller hur, kom med lite konstruktiv kritik som de flesta andra gnällspikar lyckats med istället för det totalt meningslösa " BUUUUUUUHUUUUUUUUUUUUUU DET ÄR SÅ FEL DET DU GÖR BOONE."
Du e dum Boone...
Arre08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-06, 17:00   #75
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 44
Sharp$: 1093


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har läst igenom lite här och undrar bara en sak.. Ser inte mkt redovisat på dina sheets Boone, enbart 4 st sheets med mindre än 100 spel på samtliga där 2 av dom har roi över 100. Redovisar du dina spel någon annanstans? Verkade bara lite konstigt, inte så insatt dock men upplys mig=)
Snorkvalpen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara


td