Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Boone's Corner (https://www.sharps.se/forums/boones-corner/)
-   -   Rekat och klart får storhetsvansinne och bevisar varför vi är mycket bättre. [ Rekatochklart.se ] (https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/)

HG 2010-12-28 22:23

Rena rama skämtet att inte ens "Sveriges bästa rekare" för statistisk på sina spel. Men, men... Någon för väl ta på sig ansvaret och hjälpa Holms och hans slavar på traven.

https://www.sharps.se/spreadsheet/4792

James-j 2010-12-28 23:38

Förstår inte hur folk kan ta hans sida som seriös när han har inlägg som: http://www.rekatochklart.se/blogg/Holms/
Under bältet fjortis humor på sin topp
The joke is on you Holms :lol:

K_UGER 2010-12-29 14:39

De verkar ha koll när de livebettar iaf..

*****- 2010-12-29 14:11:10 Vilket lag är indonesien röda eller blå?

Boone 2010-12-29 17:50

http://www.rekatochklart.se/spelbok/holms

Någon som är förvånad? :D

shoreline 2010-12-30 10:45

Den här läggs alltså upp under "Dagens bästa spel"
Ishockey: Sverige-Tjeckien
Efter att ha sett Sverige spela de två första matcherna så måste jag säga att jag är imponerad. Senast mot Ryssland var det bara storspel av Ryssarnas målvakt som höll nere siffrorna.
Tjeckien vann föga imponerande mot Norge med 2-0 och förlorade sedan planenligt mot Canada med 2-7.
Detta är Ränta på pengarna.
20% på tre timmar är bra enligt mig! Maxinsats
Bra virke i dubblar eller tripplar.
Lägg t ex. till Linköping-AIK (1) så har du 1,68!

Boden 2010-12-30 10:54

Citat:

Ursprungligen postat av shoreline (Inlägg 92579)
Efter att ha sett Sverige spela de två första matcherna så måste jag säga att jag är imponerad. Senast mot Ryssland var det bara storspel av Ryssarnas målvakt som höll nere siffrorna.
Tjeckien vann föga imponerande mot Norge med 2-0 och förlorade sedan planenligt mot Canada med 2-7.

var på väg att klistra in samma här igårkväll men orkade inte...
Hur man kan kalla detta en rek är ju... ja... :ful:

kingscania 2010-12-30 10:56

Citat:

Ursprungligen postat av Boden (Inlägg 92584)
var på väg att klistra in samma här igårkväll men orkade inte...
Hur man kan kalla detta en rek är ju... ja... :ful:

Kan du inte läsa? Räcker ju man skriver ränta på pengarna så är det ju en rek hos RoK :lol:

Boden 2010-12-30 11:05

Citat:

Ursprungligen postat av kingscania (Inlägg 92585)
Kan du inte läsa? Räcker ju man skriver ränta på pengarna så är det ju en rek hos RoK :lol:

javisst fan, när man använder orden "ränta" och "öser in polletter" där så vet man att det är ett vinnande spel :ful:

eddieh 2010-12-30 12:52

"All jävla inn"
"All inn fläskfile"
"Polettregn"
"Bankränta"

Alla är det fraser som ofta förekommer i väl genomtänkta dubblar och tripplar på "Sveriges bästa betting-community".Tyvärr brukar dessa fraser oftast följas upp av;

"Suuuuuugggg kuuukkkkk"
"Dö negerjävla hora"
"Avgå alla"
"Neeeeeeeeeeeejjjjjjjj"
"Hoooooorrrrraaaaaa"
"Jävla tattare,fy fan vad du är sämst"
"4K åt helvete,är det någon som här någon trippel till nattens NHL"?

Kul att en del av ens egna hårt ihoparbetade skattepengar går till de behövande ungdomarna,som hänger på planket.:KO:

geson 2010-12-30 13:25

Jag förstår inte riktigt meningen med denna sträng,att rok är en skämtsida fattar nog alla som varit där. All reklam är bra reklam brukar gälla och så länge denna sträng finns kmr trafiken till rok att fortgå. Ignorera skiten istället..:whistling:

apekatt66 2010-12-30 13:25

Citat:

Ursprungligen postat av eddieh (Inlägg 92617)
"All jävla inn"
"All inn fläskfile"
"Polettregn"
"Bankränta"

Alla är det fraser som ofta förekommer i väl genomtänkta dubblar och tripplar på "Sveriges bästa betting-community".Tyvärr brukar dessa fraser oftast följas upp av;

"Suuuuuugggg kuuukkkkk"
"Dö negerjävla hora"
"Avgå alla"
"Neeeeeeeeeeeejjjjjjjj"
"Hoooooorrrrraaaaaa"

Kul att en del av ens egna hårt ihoparbetade skattepengar går till de behövande ungdomarna,som hänger på planket.:KO:

Drar alltid lite på mungipan när jag ser syftningsfelet i din signatur :)

Sandy 2010-12-30 13:52

Det heter tråd

Moffegrev 2010-12-30 17:13

Citat:

Ursprungligen postat av geson (Inlägg 92621)
Jag förstår inte riktigt meningen med denna sträng,att rok är en skämtsida fattar nog alla som varit där. All reklam är bra reklam brukar gälla och så länge denna sträng finns kmr trafiken till rok att fortgå. Ignorera skiten istället..:whistling:

Varför det, då har vi en sida mindre att skratta åt. R&K är underhållning på hög nivå.

geson 2010-12-30 17:52

Citat:

Ursprungligen postat av Moffegrev (Inlägg 92695)
Varför det, då har vi en sida mindre att skratta åt. R&K är underhållning på hög nivå.

För min del skulle jag hellre låta sidan självdö..

gustn 2010-12-30 18:14

Citat:

Ursprungligen postat av geson (Inlägg 92707)
För min del skulle jag hellre låta sidan självdö..

Själv tycker jag att det här är en bra tråd, visst att det kanske ökar trafiken pytte lite men det kommer ju nya användare till Sharps hela tiden som kanske aldrig har hört talas om sidan innan och får då klart för sig vad där är för en skämtsida så dom aldrig går i samma fällan som så många andra har gjort. Och sen får man ju även tips på vad dom lirar så man kan lira emot :thumbup:

shoreline 2010-12-30 18:44

Faktum är att om man letar riktigt noga så man hitta rätt bra rekar hos RoK också. Det är ju faktiskt planket i sig som är det mest skrämmande.

"FAN Jävla äckliga fittitalienare, har 6k på Juventus borta mot Lazio och så står det 3-0 till Lazio!!!! Läggmatch? Äckliga maffian som är inblandad som vanligt. Att man aldrig lär sig"

RobinD 2010-12-30 18:50

Citat:

Ursprungligen postat av shoreline (Inlägg 92727)
Faktum är att om man letar riktigt noga så man hitta rätt bra rekar hos RoK också. Det är ju faktiskt planket i sig som är det mest skrämmande.

"FAN Jävla äckliga fittitalienare, har 6k på Juventus borta mot Lazio och så står det 3-0 till Lazio!!!! Läggmatch? Äckliga maffian som är inblandad som vanligt. Att man aldrig lär sig"

Smart att skylla ett dåligt spel på maffian, någon borde lära sig oddsrörelsernas innebörd. Det märks om maffian är inblandad så att säga.

RobinD 2010-12-30 18:51

Gällande denna tråd så är ju själva poängen med tråden inte att döda RoK, för vi vill inte ha hit pundarna.

Det handlar ju om att få sig ett gott skratt och samtidigt hjälpa de vettiga att hitta till en riktig sida, de som stödjer holms plånboks polettregn klarar vi oss utan och fattar ju inte vinken iaf.

shoreline 2010-12-30 18:57

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 92731)
Smart att skylla ett dåligt spel på maffian, någon borde lära sig oddsrörelsernas innebörd. Det märks om maffian är inblandad så att säga.

Nu var det ju jag som hittade på just den här raden. Men varje gång en match i Italien eller Ryssland inte går som tänkt så spelas det kortet ut...

RobinD 2010-12-30 18:59

Citat:

Ursprungligen postat av shoreline (Inlägg 92735)
Nu var det ju jag som hittade på just den här raden. Men varje gång en match i Italien eller Ryssland inte går som tänkt så spelas det kortet ut...

Aha, det lät trovärdigt! :cheers:

R9B1N 2010-12-30 19:09

Citat:

Ursprungligen postat av shoreline (Inlägg 92579)

Jaha, det är här TheDarkKnight har hittat dagens hockeydubbel :innocent:

Blixth1958 2010-12-30 21:15

Tackar för dagens info om blåsaren. Höll på att haka på hans spel till Sve, hela 1,20, en 200 hundring på den, sen är kvällen räddad,:rolleyes:

kakan 2010-12-30 21:19

Citat:

Ursprungligen postat av Boone (Inlägg 92419)
http://www.rekatochklart.se/spelbok/holms

Någon som är förvånad? :D

Inte direkt. Hahaha, det talar sitt tydliga språk. :holms:

Vlad 2010-12-30 22:36

Citat:

Ursprungligen postat av eddieh (Inlägg 92617)
"All jävla inn"
"All inn fläskfile"
"Polettregn"
"Bankränta"

"Suuuuuugggg kuuukkkkk"
"Dö negerjävla hora"
"Avgå alla"
"Neeeeeeeeeeeejjjjjjjj"
"Hoooooorrrrraaaaaa"

Klockrent :lol:

Roligaste inlägget på länge på sharps så var tvungen att bumpa det igen :hattenav:

K_UGER 2010-12-30 23:12

Det är iaf roligt att se vad som skrivs där.. alltid nåt positivt.. :)

htsolna08 2010-12-31 13:51

Rekatochklart.se: "3/3 i går igen! Vi slaktar spelbolagen! Nu har vi en all-in-rek på JVM! + NHL-rek! Häng med NU!"

Finland-Slovakien
Spel: 1 (-2,5 mål)
Odds: 1,58.
Bolag: Bet365.
Kan inte se hur detta ska misslyckas, Finland är flera klasser bättre än sina motståndare och spelar för att komma 2.a i gruppen och slippa Sverige/Canada i en kvartsfinal.
Finland har vunnit med 5-1 över Tyskland, 4-0 över Schweiz och så en OT förlust mot USA.
Slovakien har inte övertygat så här långt, OT vinst mot Tyskland, 6-1 förlust mot USA och så igår även en 6-4 förlust mot Schweiz. Slovakien har dem senaste säsongerna varit väldiigt svaga på juniorsidan och nu spelade man dessutom match för mindre än 24 timmar sen.
Lycka till om ni vågar rygga!
Reken är skriven av nye Rekatochklart.se-bloggaren Jebo91 som satte Ryssland med hcp snyggt i går!

K_UGER 2010-12-31 14:15

Nu är min dator/anv bannad till 6 jan..

Lemasive 2010-12-31 16:17

Citat:

Ursprungligen postat av K_UGER (Inlägg 92931)
Nu är min dator/anv bannad till 6 jan..

2011 eller 2041?

K_UGER 2011-01-01 23:00

2011 tror jag... ;)

Holms skrev typ: Borås vinner.. det är all info ni får..

Jag skrev att jag tyckte att det var oseriöst att reka en match utan att skriva ut odds.

Tror det var det som gjorde susen. Sjuk sida alltså..

kingscania 2011-01-01 23:25

Citat:

Dumihuvetspojk
2010-12-26 11:07:27
Att jag skrev I am allin,hade naturligtvis att göra med jämförelsen jag gjorde med att folda AA.. Det borde du kunnat räkna ut. Tror inget spelbolag tar emot en allin. Och jag vill gärna kunna äta mellan december-juni.

Ganska självklart att man inte ställer in alla pengar man har.
Älskar även meningen med maten....Fin MM om man sitter och spelar för halva årets matkassa....

Kirtap 2011-01-02 12:17

Gjorde en test o började rygga "Dagens bästa" när det lanserades, gått rätt bra faktiskt.

Nu är det inte holms själv som rekar dessa utan han/någon plockar ut spel av dom rekar som ligger.

Min kassa är iaf glad

http://www.rekatochklart.se/blogg/Holms/

Overkill 2011-01-02 12:24

Citat:

Ursprungligen postat av Kirtap (Inlägg 93303)
Gjorde en test o började rygga "Dagens bästa" när det lanserades, gått rätt bra faktiskt.

Nu är det inte holms själv som rekar dessa utan han/någon plockar ut spel av dom rekar som ligger.

Min kassa är iaf glad

http://www.rekatochklart.se/blogg/Holms/

Sunderland var väl från Holms?

Kirtap 2011-01-02 12:26

Ok Performance, ALLA är inte från Holms (viktigpetter :sad: )

comprende 2011-01-02 12:34

nice streak, men jag skulle inte blint lita på honom/dessa och rygga blint. den dolda agendan som finns beskriven på rekatochklart.nu gör att jag avstår. självklart spelar man samma som honom ibland men då med eget huvud eller nån annan man ryggat.
kommer snart nån "ränte-rek" allin på div1 hockey på 1,55 oddsare så han/bolagen får tillbaka vad de tappat på denna streak....hehe.

men det är klart man ska spela ett spel man tror på om värde finns där även om den finns på denna lista.
tycker btw några ser bekanta ut härifrån... fråga shoreline eller pacman. vem ryggar vem....hehe.

Fubar 2011-01-03 20:04

Holms skrek ut Växjö ikväll och illustrerade allt med en bild i sin blogg på Örebros poängkung Conny Strömberg liggandes i Holms soffa.

http://www.rekatochklart.se/blogg/holms/3797/

"Skaffa dig en ny bonus och dunka Växjö NU!", basunerades ut.
Matchen är naturligtvis inte slut ännu, men Örebro leder efter halva matchen med 0-2... :whoco5:

Wej 2011-01-03 21:07

Citat:

Ursprungligen postat av Fubar (Inlägg 93570)
Holms skrek ut Växjö ikväll och illustrerade allt med en bild i sin blogg på Örebros poängkung Conny Strömberg liggandes i Holms soffa.

Matchen är naturligtvis inte slut ännu, men Örebro leder efter halva matchen med 0-2... :whoco5:

haha :)

Boden 2011-01-03 21:22

Citat:

Ursprungligen postat av Fubar (Inlägg 93570)

Man trodde man satt på ett bra spel...sen ser jag 0-2 och undrar vad som händer...en snubbe på chatten säger att Holms rekat den. klart, slut och dags att felrätta :holms:

Portugisen 2011-01-04 06:52

Jag är en modern människa, men vem fan postar (på sin egen blogg): en bögigt liggande hockeykille med uppknäppt gylf i sin egen soffa?

:ohmy:

Shell Peppe 2011-01-04 08:27

Citat:

Ursprungligen postat av Portugisen (Inlägg 93671)
Jag är en modern människa, men vem fan postar (på sin egen blogg): en bögigt liggande hockeykille med uppknäppt gylf i sin egen soffa?

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
Årets citat...

Wagner 2011-01-04 09:19

Citat:

Ursprungligen postat av Portugisen (Inlägg 93671)

Själv är jag inte lika modern och tillåter mig spekulera lite. Tobias Holm är ogift och är ensam skriven på adressen i Örebro. Driver Rekatochklart tillsammans med Mattias Åhlén som också är ogift och ensam skriven på den specifika adressen, se ratsit.

Paret träffades på en efterfest och tycke uppstod. På den tiden jag gick på efterfest så var andra män inte det som stod högst upp på önskelistan. Men jag är inte så modern som sagt och det är väl nya tider nu. :holms: http://na.se/nyheter/nora/1.1005185-...-egen-spelsajt