![]() |
Ahh, va nog rätt trött när jag kollade det där.
men men, han gick iaf bort sig på sin halvgardering :) |
En snabb koll på gutarnas statistik,och man förstår varför Holms gick emot.Klicka på lagnamnet och de 40 senaste matcherna kommer upp.
http://www.goalwire.com/sv/tabeller_...ettan,_mellan/ |
Citat:
|
Haha, nu ger de sig på den matchen också! :lol:
Citat:
|
Ja när dom lägger fram det så där så blir man ju bra jävla sugen :D
|
Då kan vi väl räkna hem pengarna då? Eller är det kryss som vankas när jag är inblandad?:)
|
Citat:
|
Haha man kan ju inte annat än älska att han går all-in på att "det är kanske någon jätteinfo där om AGOVV Apeldoorn". Kolla upp infon först då kanske? :D
|
Citat:
|
Citat:
Spoiler:
|
"Hallå- 2011-01-24 20:41:09Nu ska jag gå in och handla för vinstpengarna på någon affär. HAHAHA. Redan klart att SPAAARTA ROTTERDEEEEM VINNER!!1 :D HAHAHA"
Och det står 2-2 i Ht:holms: |
Vad är egentligen dealen med RoK-uttrycket "all-in fläskfilé"? Lyxmiddag för WT-bönder om spelet sitter annars nudlar/burksoppa?
Jävla skumt uttryck :holms: |
Verkar variera mellan kycklingfilé och fläskfilé....lyxmat för rokpöbeln.
|
En rekare på RoK har antagligen blivit portad efter att gjort reklam för sin blogg på Svs.
|
Citat:
Haha jobbigt med 3-3 i 85e :cheers: |
Forshem
Sjukt lågt av dig att skåla när någon annan förlorar pengar :sad: |
Vad är det som är lågt med det? Det är vårdslösa spelmissbrukare som dem på R&K som gör att spelbolagen tjänar pengar och har råd med mindre marginaler vilket betyder högre odds/limits för oss andra.
|
Att vara glad för någon annans förlust är oavsett vem det är/var dom hänger lågt.
Bättre att glädjas åt sina egna vinster än att bli glad åt någon annans förlust tycker iaf jag, men alla får ju såklart tycka som dom vill. |
Som Boone skrev så fungerar bettingmarknaden som så att ju fler förlorande spelare det finns, desto lättare och mer kan man själv vinna. Därför är det rationellt att bli glad åt andras välförtjänta förluster. Det är ett tecken på att verkligheten inte är en illusion och att det man själv pysslar med är rimligt. Sen behöver man kanske inte rub it in. Eller jo, förresten. Om förloraren i fråga slänger ur sig saker som ...
"Oddsen sjunker på Sparta Rotterdam idag, det är kanske någon jätteinfo där om AGOVV Apeldoorn. Jag går all-in på hemmalaget!!!! Känns som en rejäl bjudning, eller vad tror ni planket!!!? 1.62 hittar jag hos bet365 , ALL-IN!!" "Hallå- 2011-01-24 20:41:09Nu ska jag gå in och handla för vinstpengarna på någon affär. HAHAHA. Redan klart att SPAAARTA ROTTERDEEEEM VINNER!!1 HAHAHA" ... så har man absolut rätt i att glädjas och kleta ut det i deras ansikten. |
JoakimGAIS- 2011-01-25 17:04:52Haha härligt att man går in på Sydkorea inför straffarna det ska egentligen vara 80-20 till Sydkoreas fördel efter den kvitteringen. Så missar man alla! Jävla sopor avgå!
:popcorn: |
Citat:
Sen är det en annan sak att skratta/gråta åt inlägg som görs på RoK. Som tex. det i samband med Sparta-AGOOV matchen igår. |
Utan RoK/public skulle jag vara en förlorande spelare, jag behöver dem i mina analyser.
|
Citat:
|
R.Baggio
- 2011-01-26 00:02:34 ny månad nu startkassan e intakt plockade ut 14K bra tillskott på lönen=) hoppas på samma nästa månad MINST=) Nu ska jag leta up en trippel=) |
Citat:
:thumbup: |
Citat:
|
Citat:
|
Blir nog att skippa NHL om nätterna hädanefter och ägna sig åt den ständiga nattunderhållningen:
grando123 - 2011-01-27 00:40:37 JÄVLA IDIOTER SANTOS HOPPAS VERKLIGEN DOM SLUTAR SPELA FOTBOLL OM MAN INTE ENS KAN VINNA EN SÅN HÄR MATCH OCH SLÄPPA IN ETT MÅL MED 10 MINUTER KVAR JÄVLA IDIOTTTEEEERRRR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dom förstöre fan ca 9000:- i vinst på en trippel med Barca HC 0-2 - .1. Och Liverpool - .1.:a fyfan jag tror jag aldrig har vart så arg som jag är just nu !!! Vilka jävla puckon... grando123 :evilgrin39::drunk: Natten är ju inte slut -.- grando123 - 2011-01-27 00:47:12 Nu vblir det att jobbbbaaaa Corinthians HC 0-1 - .1. och Lima dom ska gå in dom 2 spelen 1480:- blir det och ca 3000:- i vinst nu ska här jobbbaasssssssss !!! |
Citat:
|
Va faan!
Försöker dom inte ens vara vinnande på RoK?? |
Dubblar och tripplar som det skeppas in en femhundring på är nog inte så lönsamt i längden.
|
|
Årets förlorare 2011?
Mariinel- 2011-01-27 05:30:02E HELT JÄVLA TOM NU FÖRLORAT VARENDA KRONA GUD KAN KNULLA SIN MORMOR HOPPAS HAN BRINNER I HELVETE KOLLA HUR LI SPELAR NU DETTA VISSTE JAG SKULLE HÄNDA GUD DIN MORMOR E RIKTIGT HORA HÖR DU MIG WOZNIACKI KOMMER VINNA ENKELT NU DEN LILLA HORAN HOPPAS HELA HENNES FAMILJ BRINNER I HELVETET |
Fy fan vilken skämt sida!!
Jag går in och ifrågasätter ett uttalande på holms blog. och meddelandet tas bort efter 10 sekunder. sen kan jag inte skriva fler. blir bannad direkt! är det det som kallas yttrandefrihet?? vilka stollar! så fort det är nåt negativt då censurerar dom bort inläggen! Pinsamt!! |
Idag är det bankränta ifrån Holms sida när Finland möter Kazakstan i Bandy, så testar att fadea honom med handikappsspelet Kazak +3,5.
|
Citat:
http://www.rekatochklart.nu |
HassanJehia- 2011-01-27 21:09:20TA BORT HOCKEY FRÅN DENNA PLANET VILKEN JÄVLA LOTTO SPORT!!!!!!!!! HATA ELITSERIEN!!!!!!!!!!
hockey, basket, baseboll, amerikansk fotboll, innebandy är helt ologiska sporter. Fotboll är det enda man skulle gå plus på i längden. HassanJehia- 2011-01-27 21:16:36Nej, det här var droppen. 75% av hela stacken har gått bort pga lätt överviktiga hockeyspelare som känner sig underbetalda och inte kan spela sin egen hockey. Nu får det vara nog. All fokus på fotboll hädanefter. |
Citat:
|
Citat:
Men sånt där skit som du ger i exemplet det får florera fritt,helt sjukt att dom kan hålla på så!! Dessutom lurar dom skjortan av folk med idiotiska rekar, han tjänar bara pengar på affilate länkar. Han har ju själv sagt att han spelar för en ROI runt 99% det är fan inte seriöst!! :gun_bandana: :holms: |
Och för er som inte hunnit lägga ngt spel kommer här dagens drag från R&K.
ashemd- 2011-02-01 20:15:46r.baggion jag ska knulla din håriga systers anal medans din mamma ser på bakbunden sen ska jag knulla henne och spruta i munnen medans du ser på. efteråt ska jag knulla dig i dajmen!! :lol: |