![]() |
Holms är trevlig mot sina medlemmar:
Citat:
|
:lol:
|
Citat:
|
Citat:
ajajaj |
Citat:
|
Tråden som alltid levererar :hattenav: :popcorn:
|
Inte svårt o fatta varför HOLMS har dragit igång en Facebook kampanj för att rädda Conny kvar i Örebro.
Vem tror ni ringde till stackars Conny och drog med han ut för att supa ner han? Holms. Killen har skuldkänslor över att ha förstört hans karriär |
Citat:
Eller så vill Holms helt enkelt ha kvar Conny i örebro så att han skull kunna ha någon att supa med på vardagarna? dom flesta av holms polare har väl vanliga 9-5 jobb antar jag så dom kan ju inte supa varje dag! |
Grym underhållning på planket :D
|
Citat:
Saxat från en rek av eminenta tjhocker11. |
Citat:
Shit |
Rekommenderas: Holms nya glasögon!
|
Citat:
|
Nu har Holms startat krig igen med en kanonrek utan att kolla upp moståndarnas lag. Den här gången är det Tingsryd som var veckans bästa spel.
Undrar hur länge karln får hålla på innan han blir lynchad av mobben. Han måste reka med flit för så dålig han är är fan inte min moster |
Tre Timrå-spelare bloggar på sidan nu, de kan säga hej till Kvalserien i vår med andra ord...
|
Citat:
|
Börjar undra om inte Blåsarn rekar ett lag och hoppas att alla toksatsar på det spelet, sen går Blåsarn in och lirar till det andra laget, För alla spel han lägger går ju åt andra hållet. Om denna person skulle ingå i min kamratkrets skulle han vid denna stund sitta dyngrak och naken i en kupe på väg till Italien med en enkel biljett,utan stålar. Hans rövslickare skulle få behålla kallingarna.:drunk:
|
Postat av gnälleröven 2011-01-08 16:28:49
Citat:
|
Citat:
Citat:
Verkligen intelligent folk som håller till på R&K. |
Hahaha, vilka puckon. :ful:
|
gnällröven- 2011-01-08 16:55:08Nu ska vi se om de överbetalda idioterna i Färjestad kan göra skäl för sin lön och göra mål mot skitlaget Timrå. Ska bli intressant och se. Fantastiskt att det kommit en massa folk till hallen och betalat inträde för att se sitt hemmalag vinna och så vill asen inte ens vinna. Man försöker inte ens få in puckfan i målhelvetet.
Hade t.ex. Färjestads styrelse tagit tag i skiten, gått ner i omklädningsrummet och berättat för spelarna att det blir utan lön i 5 månader om de inte ser till att göra mål, då jävlar hade ni sett mål kan jag lova. Varför fattar ingen detta, helt otroligt. |
Satans jävla skit:holms:. HUR FAN KAN FOLK HAKA PÅ DYNGLIRAREN. VÅGAR FAN SNART INTE SPELA. SITTER ALLDELES SVETTIG OCH BARA HOPPAS ATT INTE :holms:SKALL TA MINA SPEL. BLIR VERKLIGEN UPPRÖRD AV ATT BARA KLICKA PÅ HANS JÄVLA SIDA.:idiot:
|
Citat:
|
Den här måste väl ändå vara månadens bästa kommentar
jochbe- 2011-01-08 19:03:28hej! är det någon som vet hur det funkar med omsättningskraven på Nordicbet . fick bonus här igenom rekat. som jag fattar det så måste man spela på tripplar bara?
tacksam för svar! Nej, det är femlingar du måste spela:clap::hattenav: |
Citat:
|
Spelat ö. 2.5 på Hércules - Atletico Madrid, någon nämde i efterhand att :holms: rekat denna. Hoppas fan inte han jinxat nu.
|
Citat:
Officiell rek dessutom och det vet vi ju hur det oftast brukar gå. :no: |
Satte in en hundralapp på Expekt i måndags och planen var att spela emot Holms i första hand och andra bloggare vid tillfällen. En tia i insats varje gång.
Idag gick jag emot RH34 (med halvgarderingar) & Holms, slutade med 2-1 och på tre dagar har det gått från 100kr till 150kr. Bästa bankräntan i världen? |
Citat:
|
Dessutom var det ju varken bank eller ränta...
|
bowex- 2011-01-13 21:47:35
när de var 0-0 på juve-catania så var oddset på under 1.5 mål 2,40 över 2.5 mål 2,60 odds hämtad från Betsson ,kan man asså spela på samma bolag o lägga ex 500kr på ö o samma på u o ändå vinna..eller blir de nått annat skit.Surebet??? Vad säger ni som sysslar med surebetting,är unge herr bowex helt ute och cyklar,eller? |
Tror han är ute o Skateboardar lite...:popcorn:
|
Citat:
|
Citat:
|
Trodde sharps killar var sharpa - det reddes väl ut redan kl. 04.01 med inlägget :popcorn:?
Jag skyller detta inlägg dock på Singha bear... God Jul |
Citat:
|
Citat:
|
Det är ju jävligt svårt det här med ironi :lol:
|
Dagens bästa spel från r&k
Ishockey: Visby v IFK Ore Jag hade i torsdagskväll ett längre snack med tränaren André Lundholm i Visby. För övrigt en av Sveriges överlägset trevligaste tränare som alltid är öppen med allt - stort cred för det. Försökte få fram om Visby satt inne på något skadetrassel alternativt några sjukdomar. Men inget nytt bortsett från de två sedan länge långtidsskadorna. Så inget vatten på kvarn för min tänkta tvåa här, därför fegar jag och plockar med krysset när vi ändå erbjuds över två gånger degen där. För IFK Ore är ett obehagligt lag att möta. Kan vilken dag som helst slå seriens alla lag. En av de piggaste nykomlingarna på oerhört längre. Man fick också en kanonstart på Allettan när man åkte till Nyköping och läxade upp hemmagänget med tennissiffrorna 6-2. Mäkta imponerande. Man fick sen en mardömsstart i hemmamötet med Surhammar och fick jobba hela matchen i motvind efter ett tidigt mål i röven. Ore vann skotten överlägset men Sura spelade dödgrävarhockey på resultatet och kunde åka hem 4-3 i bagaget. Nu är det återigen dags för de tre bröderna Persson i Ore att ta med sitt gäng på bortamatch. Något som passar detta luriga gäng alldeles förträffligt. Tränare André var helt på det klara att det här blir en supertuff match för Visby. Jag är inte sen att hålla med och ger gänget från Furudal klar poängchans ikväll ... Ska vi säga 3-5? Sport: Ishockey Land: Sverige Liga: Allettan Mellersta Odds: 2,02 Tips: X2 Slutresultat: Visby - Ifk Ore 3-2 3-2 målet kom 19:37 i sista perioden :) Resultat |
Citat:
Btw så var det Ore som gjorde mål 19:37 i sista, så X var aldrig nära ;) |