Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Visa resultat för omröstning: Bör Sharps starta en TOUT-tjänst? (Läs hela tråden först)
Ja 53 27.18%
Nej 95 48.72%
Blankt! (Jag är på admins sida oavsett vad) 47 24.10%
Antal röster: 195. Du får inte rösta i den här omröstningen

Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-07, 20:53   #31
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Bollnäs
Inlägg: 635
Sharp$: 1829


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lemasive då går ju pengarna runt på sidan bland användarna och Sharps får ingenting till driftkostnad osv ?
Erikbgif är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-07, 20:55   #32
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Lemasive jag tycker du ska ta dina förslag i en egen tråd (dock har både jag och mars sagt att vi är stenhårt emot ditt förslag ) så du inte virrar ihop det mer här.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-07, 20:55   #33
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Erikbgif Visa inlägg
Lemasive då går ju pengarna runt på sidan bland användarna och Sharps får ingenting till driftkostnad osv ?
Är inte direkt svårt att ta små avgifter. Det bästa är ju om vi kan skapa en marknad för människor som är duktiga nog att ta betalt i Sverige.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-07, 20:58   #34
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Dags att sluta med att spekulera, ingenting är ännu klart men jag kan säga som så att jag gillar idèn att sharps tar ett steg upp och bokför ärligt de som vill sälja sina picks som thesportsmonitor.com/, seriös marknad = seriösa pengar!

Personligen kan jag bara säga att jag har klarat mig utan gb innan och jag kommer att klara av det i framtiden också (inget illa menat), forumet kommer att fortsätta i samma anda, vi tillhandahåller endast tekniken och plattformen för ev kommande touts, men forat och chatten bedrivs i samma ordning, om något annat sägs eller görs så ska jag personligen hamra loss servern vi sitter på med min norska sälklubba!
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tjuve (+1), Good2cu (+1), Damphousse (+1)
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-07, 20:59   #35
 
Frikeers avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 158
Sharp$: 64
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lieht Visa inlägg
Vill bara kort säga.

Inget är bestämt, vissa vet redan om att jag har en mail-lista och jag tjänar tillräckligt på den, jag har varken sagt ja eller nej till det här. Jag klarar mig som det är just nu, dock verkar det inte vara uppskattat att posta mina spel, varken före eller efter, som jag har gjort tills nu. Så jag har sedan tidigare bestämt att jag lagt min sista rek på sharps.
Har du fått ta skit för att du postat jävligt bra rekar? :s
__________________
BOL
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Frikeer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-07, 21:03   #36
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Frikeer Visa inlägg
Har du fått ta skit för att du postat jävligt bra rekar? :s
Nja, folk undrade väl varför han la in rekarna när det inte gick att spela till oddsen, de ville hellre se att han skrev hur långt ner han såg spelvärde i spelet....
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-07, 21:05   #37
 
tjuves avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 55
Sharp$: 838
Standard

Även om jag förmodligen inte är intresserad av spelen så är det väl en bra idé. Så länge sidan fortsätter i samma anda med öppenhet och hjälpsamhet. Det är ju det ni påstår och jag litar på att iCash är beredd med sin sälklubba om ni mot förmodan skulle drabbas av pengabegär och gå över till en betalsida!

Tycker framförallt det är snyggt av er att låta användarna diskutera detta här, innan release. (Om det nu var ofrivilligt pga GB låter vi kanske vara osagt?)

Lycka till med funderingarna och utvecklingen
__________________
Intellect is invisible to the man who has none
tjuve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-07, 21:14   #38
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
En tjänst där oddsen inte riskerar slash för de som betalt för tjänsten
På vilket sätt kommer det inte slashas för det är genom ett samarbete med sharps?
Jag menar det finns väl fler sidor och det kan spridas på andra sätt eller?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-07, 21:15   #39
 
Frikeers avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 158
Sharp$: 64
Standard

Grejen är att jag är mer än villig att betala för bra spel men jag har precis börjat bygga en rulle och i nuvarande läge hade det antagligen inte lönat sig att betala för spelen. Upplägget med sharps har gjort att min rulle kunnat växa med ca 50% på en månad.
__________________
BOL
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Frikeer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-07, 21:19   #40
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Frikeer Visa inlägg
Grejen är att jag är mer än villig att betala för bra spel men jag har precis börjat bygga en rulle och i nuvarande läge hade det antagligen inte lönat sig att betala för spelen. Upplägget med sharps har gjort att min rulle kunnat växa med ca 50% på en månad.
Men som som admins har sagt så kommer det vara likadant som innan i stort sett så du kommer ju fortfarande kunna rygga dem som är bra på forumet och service pays (förutom genuins som nu har fått en form av "pax" om detta samarbete genomförs).

Dock så kommer ju detta såklart underlätta för bra spelare på forumet att börja ta betalt för sina spel och genom det försvinna från gratisrekarna. Dock så kommer det komma andra nya rekare som vill visa upp sig för att eventuellt börjar få betalt.

Blir det lite ruljans så kan detta funka väl...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-07, 21:23   #41
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
På vilket sätt kommer det inte slashas för det är genom ett samarbete med sharps?
Jag menar det finns väl fler sidor och det kan spridas på andra sätt eller?
De som spelar kommer få en förvarning när spel släpps samt sport/marknad. Därmed kommer alla kunna vara inloggade på sina sidor och när spelet släpps lägger de sina bets. Alla kommer därför placera sina spel samtidigt och bolagen hinner inte med att justera sina odds.

Precis som RAS ungefär.

Självklart uppstår limiteringar förr eller senare men det är inget man som expert kan ansvara för utan den ligger på varje medlem.
Självklart ska skojarbolag undvikas samt andra kriterier med som jag skrev i något tidigare inlägg.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-07, 21:25   #42
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
De som spelar kommer få en förvarning när spel släpps samt sport/marknad. Därmed kommer alla kunna vara inloggade på sina sidor och när spelet släpps lägger de sina bets. Alla kommer därför placera sina spel samtidigt och bolagen hinner inte med att justera sina odds.

Precis som RAS ungefär.

Självklart uppstår limiteringar förr eller senare men det är inget man som expert kan ansvara för utan den ligger på varje medlem.
Självklart ska skojarbolag undvikas samt andra kriterier med som jag skrev i något tidigare inlägg.
Okej men folk som får spelen då kan väl snabbt släppa dem på annat ställe eller? Gör inte folk så med RAS t.ex?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-07, 21:26   #43
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Men som som admins har sagt så kommer det vara likadant som innan i stort sett så du kommer ju fortfarande kunna rygga dem som är bra på forumet och service pays (förutom genuins som nu har fått en form av "pax" om detta samarbete genomförs).

Dock så kommer ju detta såklart underlätta för bra spelare på forumet att börja ta betalt för sina spel och genom det försvinna från gratisrekarna. Dock så kommer det komma andra nya rekare som vill visa upp sig för att eventuellt börjar få betalt.

Blir det lite ruljans så kan detta funka väl...
Precis, allt kommer att fortsätta som vanligt förutom att en extratjänst kommer att finnas för de som redan är touts, dvs GB tex. De har redan sin kundstock även som redan betalar, samt lär de med all sannolikhet även få nya medlemmar via oss.

Detta påverkar inte er som brukar hänga här något alls.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-07, 21:29   #44
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Okej men folk som får spelen då kan väl snabbt släppa dem på annat ställe eller? Gör inte folk så med RAS t.ex?
Klart de kan, huvudsaken är att som betalar för spelen hinner få dom till rätt lina och odds. Vad resterande spelar till är upp till dom.
En köpare betalar för att slippa hänga på forumet hela tiden och uppdatera efter nya spel. Han vill endast få dessa skickade och rygga blint helt enkelt.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-07, 21:33   #45
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Precis, allt kommer att fortsätta som vanligt förutom att en extratjänst kommer att finnas för de som redan är touts, dvs GB tex. De har redan sin kundstock även som redan betalar, samt lär de med all sannolikhet även få nya medlemmar via oss.

Detta påverkar inte er som brukar hänga här något alls.
Det gör det ju iofs så det ska du/ni ju inte säga. Finns många som många ryggar som har stort potential för att få betalt för sina rekar om de fick förfrågan/chansen som de nu kommer kunna få på silverfat.
Det gör ju att vi som inte betalar kommer förlorar REKARE som vi följer, men det är ju inget vi kan begära att de ska vara kvar.

Men förhoppningsvis dyker det upp en ny förmåga när en annan lämnar vilket jag tycker det gör hela tiden, det beror mycket hur många som försvinner osv.

Men som sagt vissa skulle kanske försvinna iaf och nu blir de iaf kvar här, dock troligtvis inte alla...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td