Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Visa resultat för omröstning: Bör Sharps starta en TOUT-tjänst? (Läs hela tråden först)
Ja 53 27.18%
Nej 95 48.72%
Blankt! (Jag är på admins sida oavsett vad) 47 24.10%
Antal röster: 195. Du får inte rösta i den här omröstningen

Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-09, 00:26   #106
 
NHL Gamblers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm!
Inlägg: 218
Sharp$: 241
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mars Visa inlägg
Sharps.se kommer fortsätta vara gratis precis som innan som det nu sagts 100 gånger i tråden ändå dyker du upp med samma inlägg för andra gången. Touttjänsten har inget med forumet att göra.

Och hur stör det dig att jag tycker att ni kan få upp en länk så att man donera pengar till Sharps.se trots att ni är gratis? Helt ok att visa uppskattning för en gratis sida...
NHL Gambler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-09, 01:15   #107
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4292
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NHL Gambler Visa inlägg
Och hur stör det dig att jag tycker att ni kan få upp en länk så att man donera pengar till Sharps.se trots att ni är gratis? Helt ok att visa uppskattning för en gratis sida...
Tror han mer menade att du sa att det typ skulle bli betalsite...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-09, 18:52   #108
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Wunderdog


Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Känner att jag måste besvara den delen av frågan med.

Vi har aldrig haft och kan säga det igen ett pengasyfte med Sharps för egen vinnings skull, hade vi haft det skulle vi inte tagit de steg vi valt och därför ser ni den även reklamfri (ja förutom 2 banners på toppen). Vi är nöjda sålänge den går +-0 (kan säga att vi så sent som förra veckan investerade i en egen server på ett femsiffrigt belopp som vi ska flytta till, pengar som faktiskt inte ens kommit in utan som vi lägger ut själva, men det gör vi gärna för detta är vår bebis som vi tar hand om.) Som alla föräldrar så vill man även se sin bebis växa. Det är vad vi vill och har ställts inför lite av ett vägval samtidigt som vi insåg att det finns ett tomrum att fylla i bettingsverige.

För reklam och marknadsföring är det enda sättet att få ett forum att växa och för det krävs pengar.

Det som händer eller kan komma att hända i framtiden är att folk rekar här fritt, de får ett erbjudande från någon betalsida i ett pm eller så startar de en själva och känner att nu jävlar ska jag tjäna pengar på mitt arbete. Användaren lämnar forumet och bedriver sin verksamhet på annan plats. Där deras enda ändamål är att få in $$$ att bekosta sin privata konsumption.
Med bristande kompetens om hur en touttjänst ska bedrivas.
Regler från början (tex att inte spela på spelen före man annonserar ut dom). Rekar till skojarbolag där det är allmänt känt för insatta att där får man inte igenom många kronor.

Vad som gjort RAS till en av de mest tillförlitliga tjänsterna är inte att de enbart slår closing lines (då det är en del av framgången). Det är att de inte rekar till skojarlinor bl.a. För ingen av oss kan egentligen säga att deras statistik framtill 3år tillbaka har varit något märkvärdigt. Vi snackar enstaka U plus över säsongerna. Däremot är de seriösa och är hur en seriös tjänst ska vara. De förskönar inte heller sin statistik som tex WD och egentligen alla andra gör (vi är 10-2 på senaste 12 spelen, när de egentligen är 12-22 på senaste 34spelen tex).

De går ut med early warnings, de bokför korrekt, de släpper spel till linor där majoriteten av bolag har lagt sig och inte på något utstickarbolag till 2p bättre, de är fullt transparenta och spelen läggs ut offentligt direkt efter spelstopp. Bokföring samt öppenhet är A och O.

LS har stats som kan backa upp det hela för sig själv. De andra har tyvärr inte det då deras sample är för dåligt. Dock gjorde vi undantag då de agerar i en grupp samt att deras begränsade bokförda spel visat bra netto. Klarar de inte av att prestera så självklart får man se över saken då.

Det hela har eskalerat något enormt däremot, det har även skötts felaktigt från deras sida då de gått ut med för mycket information än vad som har bestämts. Vi har endast haft diskussioner. Ingen kodning har ens påbörjats. Inget är spikat eller klart. Det hela kan mycket väl rinna ut i sanden med. Det hela är en idé som har vuxit sig stort nu.

-----------

Bara se på spel och bokföring nu tex, aldrig tidigare har bokföring varit A och O i bettingsverige som det är nu, iaf vad jag märkt. Det vet ni gamla rävar från TZ och andra forum med. Det är möjligt att vi är insnöade i Sharps men vi har iaf sett stora förändringar bland folket och det är kul att se hur fler tar spelandet på allvar samt börjat bokföra sig själva. Vi har även märkt att många blir duktigare och duktigare när det gäller spelande allt eftersom och det krävs när antalet spelbolag ökar lavinartat på nätet. Vi alla minns tiderna när man sprang för att lämna in tipskupongerna, inte många brydde sig om att spela singlar då.
Vi vet även att andra sidor känner att de halkar efter och inser att bokföring är något de måste implementera hos sig om de vill överleva.
Det är bra att sätta standarder och vara ledande. Någon måste vara först.

Vi kan mycket väl ha fel angående touttjänsten, det får framtiden utvisa. Men vi tror att ett tomrum kommer att fyllas samt att tjänsten kommer bidra till att ställa krav på andra sidor. Då de måste utveckla sig själva samt tekniken bakom och agera seriösare samt tillhandahålla saker som en betaltjänst ska ha. Vi är rätt så säkra på att andra sidor kommer att efterlikna de idéer och tjänster vi planerat att lansera i den tjänsten.
Om inte vår överlever så har vi iaf bidragit till att höja kvaliteten på de svenska tjänster som finns tillgängliga idag.

Nu vart det längre än vad jag räknat med och allt är inte ett svar till dig Lazlo utan till hela tråden.
Håller inte med riktigt angående Wunderdog. Jag håller med om att det e ofta lite fult av cappingsidor att visa ENBART när det går bra. Men när du säger Wunderdog har du fel. Du kan få varenda match han har lagt senaste 2322 spelen. Självklart visar siterna bara det som e plus och därför e det många stats som inte ger samma info som RAS. Det läskiga med Wunderdog e ju att han har sådana jävla hot och cold streaks. RAS ger mycket bra stats och plussar stadigt och känns väldigt stabila!
• NHL Overall Plays (+3719) 332-250 L582 57%
• All Sports Overall Plays (+3360) 1250-1072 L2322 54%

Wunderdog har plussat ca 30 spel på 2322 spel, det kan RAS lätt göra på 200-300 spel, det e ju helt klart bättre!

Nu kom jag ifrån ämnet lite sorry!
Men vad kan Genuine göra?
Jag tycker det e bra om ni kan ta tag i akim som e väldigt kontroversiell!
Han e en myt som många höjer till skyarna och andra skrattar åt honom.
Genuine klarade inte av att få honom att reka på rätt sätt, kanske sharps kan det, om han får mer betalt kanske han kan vakna...
Om han e värd pengarna ska han ha betalt, men om han kör tendenser från RoK ska han bort!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 00:39   #109
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 316
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av timadolf Visa inlägg
Håller inte med riktigt angående Wunderdog. Jag håller med om att det e ofta lite fult av cappingsidor att visa ENBART när det går bra. Men när du säger Wunderdog har du fel. Du kan få varenda match han har lagt senaste 2322 spelen. Självklart visar siterna bara det som e plus och därför e det många stats som inte ger samma info som RAS. Det läskiga med Wunderdog e ju att han har sådana jävla hot och cold streaks. RAS ger mycket bra stats och plussar stadigt och känns väldigt stabila!
• NHL Overall Plays (+3719) 332-250 L582 57%
• All Sports Overall Plays (+3360) 1250-1072 L2322 54%

Wunderdog har plussat ca 30 spel på 2322 spel, det kan RAS lätt göra på 200-300 spel, det e ju helt klart bättre!

Nu kom jag ifrån ämnet lite sorry!
Men vad kan Genuine göra?
Jag tycker det e bra om ni kan ta tag i akim som e väldigt kontroversiell!
Han e en myt som många höjer till skyarna och andra skrattar åt honom.
Genuine klarade inte av att få honom att reka på rätt sätt, kanske sharps kan det, om han får mer betalt kanske han kan vakna...
Om han e värd pengarna ska han ha betalt, men om han kör tendenser från RoK ska han bort!
Hhar AKIM lämnat eller?
SoFo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 01:01   #110
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 316
Standard

Betalrekar


Citat:
Ursprungligen postat av SoFo Visa inlägg
Har AKIM lämnat eller? och sen så tycker jag lite synd om Winther som startade en betaltjänst den 1 november för att otroligt nog missa nästan alla spel!!!!!! http://www.spreadsheet.se/wintherforsasong

Det är inte enkelt att reka och ta betalt för mycket press tror jag

Har AKIM lämnat eller? och sen så tycker jag lite synd om Winther som startade en betaltjänst den 1 november för att otroligt nog missa nästan alla spel!!!!!! http://www.spreadsheet.se/wintherforsasong

Det är inte enkelt att reka och ta betalt för mycket press tror jag
SoFo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 06:43   #111
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SoFo Visa inlägg
Har AKIM lämnat eller? och sen så tycker jag lite synd om Winther som startade en betaltjänst den 1 november för att otroligt nog missa nästan alla spel!!!!!! http://www.spreadsheet.se/wintherforsasong

Det är inte enkelt att reka och ta betalt för mycket press tror jag
Eller så enkelt att han inte håller måttet. Leverera på pre season kontra regular season är två olika saker.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 10:09   #112
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Eller så enkelt att han inte håller måttet. Leverera på pre season kontra regular season är två olika saker.
Precis. Winther var även back rejält hos Genuine Betting under oktober, ca 15-20 units på ca 40 spel, så att han går dåligt även nu känns inte allt för överraskande egentligen.

Sen känns det ju lite löjligt att ta Winther som exempel på hela fenomenet "betalspelare", är nog knappast så att bara för att han inte presterar på 1,5 månad som betalcapper att det tyder på att hela världens rekare som går från gratis till betal reagerar likadant.

Och precis som RobinD säger, så är det egentligen ingenting konstigt alls med att Winther går back, då han aldrig får samma värden nu som på preseason.
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 13:59   #113
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Luckystrike Visa inlägg
Precis. Winther var även back rejält hos Genuine Betting under oktober, ca 15-20 units på ca 40 spel, så att han går dåligt även nu känns inte allt för överraskande egentligen.

Sen känns det ju lite löjligt att ta Winther som exempel på hela fenomenet "betalspelare", är nog knappast så att bara för att han inte presterar på 1,5 månad som betalcapper att det tyder på att hela världens rekare som går från gratis till betal reagerar likadant.

Och precis som RobinD säger, så är det egentligen ingenting konstigt alls med att Winther går back, då han aldrig får samma värden nu som på preseason.
Det är därför man ska reka Allsvenskan, finns alltid värde
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 15:26   #114
 
Sonadars avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 258
Sharp$: 500
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
Det är därför man ska reka Allsvenskan, finns alltid värde
Värdet finns där kunskapen finns!
Sonadar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 16:14   #115
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sonadar Visa inlägg
Värdet finns där kunskapen finns!
Haven't you heard? Värdet finns där Lemasive finns.

__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 16:14   #116
 
apekatt66s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 543
Sharp$: 1129
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sonadar Visa inlägg
Värdet finns där kunskapen finns!
Den meningen var lite rolig när ni prata om fotbollsallsvenskan

Men ja, självklart förstår jag vad du menar.
__________________
Finska killar sover de också!
apekatt66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td