Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-04-01, 20:05   #61
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3617
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Känns som du måste lära dig bemästra relevant och intressant information och såklart INTE rygga blint, vilket du verkar göra...

Varför rekar du inte själv och visar hur du anser att en rek skall vara uppbyggd och vara utformad på?
Jag ryggar inte blint men om en rek känns "relevant & intressant" som du själv uttrycker det så varför inte hänga på isf med en insats...

Jag tog även rygg på din rek igår på Natural Wonder (som losade)...

Obs, jag är inte bitter på något sätt att liren som jag ryggade losade för det ingår liksom i spelet att det kan hända...men jag tycker ändå att det kunde vara av intresse att veta om föregående lir har gått in eller ej!

För övrigt saknar jag tiden att finkamma nätet på info & därför är det så gött att Sharps finns!!!
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-01, 21:24   #62
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Jag ryggar inte blint men om en rek känns "relevant & intressant" som du själv uttrycker det så varför inte hänga på isf med en insats...

Jag tog även rygg på din rek igår på Natural Wonder (som losade)...

Obs, jag är inte bitter på något sätt att liren som jag ryggade losade för det ingår liksom i spelet att det kan hända...men jag tycker ändå att det kunde vara av intresse att veta om föregående lir har gått in eller ej!

För övrigt saknar jag tiden att finkamma nätet på info & därför är det så gött att Sharps finns!!!
Och resultatet i föregående rek påverkar resultatet i nästkommade rek exakt hur?
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-01, 22:24   #63
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3617
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Och resultatet i föregående rek påverkar resultatet i nästkommade rek exakt hur?
Föregående rek/lir var fel ordval av mig!

"Tidigare lir" är ett mer korrekt ordval!
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-01, 22:56   #64
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Kommer en nyhet imorgon då ställningen för mars månad redogörs.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), performance (+1)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-02, 22:19   #65
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Kommer en nyhet imorgon då ställningen för mars månad redogörs.
Var är nyheten och redogörelsen för slutställningen i mars, Boone?

Utlovad idag.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-03, 01:32   #66
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Var är nyheten och redogörelsen för slutställningen i mars, Boone?

Utlovad idag.
¨

Jobbar i annorlunda tidszon som bekant. Kommer strax!

Edit: Nu ligger den färdig att publiceras. Är bara en grej som måste godkännas av andra i staff innan den kommer ut.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+2)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-03, 06:04   #67
Administrator
 
admins avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Inlägg: 2 198
Sharp$: 15232
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Var är nyheten och redogörelsen för slutställningen i mars, Boone?

Utlovad idag.
https://www.sharps.se/forums/nyheter/...er-mars-manad/
admin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-03, 08:46   #68
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Då är det väl bara att byta ut topplistan till April månad då istället för Mars
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-24, 10:00   #69
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

lite ot, men gäller samma tävling under maj månad?
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-24, 13:08   #70
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Philjay Visa inlägg
lite ot, men gäller samma tävling under maj månad?
Japp.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-06, 10:00   #71
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Har ni räknat fram slutställningen för Maj ännu då och i så fall när kommer den?
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td