Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-04-06, 17:00   #136
Q90
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 50
Sharp$: 860
Standard

Grymt bra jobb med sidan! Sharps är verkligen på ständig uppgång till skillnad mot andra likande sidor .

Sen måste jag också säga att jag tycker det är sjukt att börja gnälla på att Sharps får pengar om någon medlem förlorar. Vad är alternativet? Att spelbolagen får pengar istället? Till skillnad från RoK och andra sidor med reklam kommer dessa pengar gå tillbaka till sidan och oss medlemmar istället för att gå rakt ner i sidan/bloggens ägare.

Kepp up the good work!
Q90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-06, 18:40   #137
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Som jag skrivit på en annan spelsajt:

Citat:
Har spånat på en idé – varför inte ha en typ av tävling där ni utser ”månadens rekare”, ”månadens spel”, ”årets rekare” och/eller ”årets rek”!

Skulle helt klart få sidans spelare att reka än mer och även våga reka sina kantbollar…

Bara en idé som kan höja antalet rekar och ge spelarna ett incitament att lägga tid på att jobba fram dessa…

Priser vet jag inte vad de skulle kunna vara, men detta kan ni bättre än de flesta!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-06, 18:48   #138
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Som jag skrivit på en annan spelsajt:
Då gillar jag punters lounges upplägg bättre, de har PL Oscars. En "gala" där de utser kandidater till olika priser en gång om året för att sedan låta medlemmar rösta fram. Sen får man som en pokal under sin avatar
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+3)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-06, 19:25   #139
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Då gillar jag punters lounges upplägg bättre, de har PL Oscars. En "gala" där de utser kandidater till olika priser en gång om året för att sedan låta medlemmar rösta fram. Sen får man som en pokal under sin avatar

Ja, som sagt så är upplägget upp till diskussion - men att det skulle vara välgörande för alla parter, det tror jag...! Deras koncept kan säkerligen vara bra för sharps också...!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-08, 22:55   #140
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 20
Sharp$: 116
Standard

Kommer det komma portföljer/fonder med rekar man får betala för på den här sidan i framtiden?
Rosen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-08, 22:59   #141
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rosen Visa inlägg
Kommer det komma portföljer/fonder med rekar man får betala för på den här sidan i framtiden?
Svårt att tro det då personerna bakom sidan inte gillar detta.
__________________
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-08, 23:15   #142
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 20
Sharp$: 116
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grovbenstomme Visa inlägg
Svårt att tro det då personerna bakom sidan inte gillar detta.
Ok, jag tänkte att det kunde vara ett bra sätt att få in pengar till servrarna. Killarna som driver sidan är ju bevisligen långsiktiga vinnare.
Rosen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-09, 11:11   #143
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rosen Visa inlägg
Kommer det komma portföljer/fonder med rekar man får betala för på den här sidan i framtiden?
Citat:
Ursprungligen postat av Grovbenstomme Visa inlägg
Svårt att tro det då personerna bakom sidan inte gillar detta.
Vet inte riktigt vad du menar med det Grovbenstomme.. men nej inget sånt är planerat.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-09, 11:25   #144
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Tänkte väl mer att sälja rekar är ett känsligt ämne, kanske formulerade mig konstigt.
__________________
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-10, 22:18   #145
 
Nians avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Hemma
Inlägg: 211
Sharp$: 1094
Standard

Fast var det inte snack under 2010 om att ni skulle gå samman med Luckystrike och Bettingforce och börja sälja betalrekar, rann det ut i sanden eller?
Nian är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-10, 22:37   #146
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nian Visa inlägg
Fast var det inte snack under 2010 om att ni skulle gå samman med Luckystrike och Bettingforce och börja sälja betalrekar, rann det ut i sanden eller?
Det var snack, men det pratades vid sidan av munnen och sedan las projektet ned om jag förstod det hela rätt.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-10, 22:55   #147
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nian Visa inlägg
Fast var det inte snack under 2010 om att ni skulle gå samman med Luckystrike och Bettingforce och börja sälja betalrekar, rann det ut i sanden eller?
Snack ja, verklighet nej!
Sharps är här för att stanna, vi ser dagligen nya "super-mojo-betting" sidor dyka upp och försvinna lika snabbt.
För att hålla oss kvar på en bra nivå så måste sharps.se utvecklas hela tiden och genom resan så dyker det upp både riktigt dåliga ideer men också jävligt bra sådana, vem vet, kanske är det behövligt i framtiden, kanske inte, time will tell.

Samtliga medlemmar har möjlighet att påverka sharps.se, glöm inte det!
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-12, 00:09   #148
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av iCash Visa inlägg
Snack ja, verklighet nej!
Sharps är här för att stanna, vi ser dagligen nya "super-mojo-betting" sidor dyka upp och försvinna lika snabbt.
För att hålla oss kvar på en bra nivå så måste sharps.se utvecklas hela tiden och genom resan så dyker det upp både riktigt dåliga ideer men också jävligt bra sådana, vem vet, kanske är det behövligt i framtiden, kanske inte, time will tell.

Samtliga medlemmar har möjlighet att påverka sharps.se, glöm inte det!


Alla med någon sorts vett i skallen förstår ju att denna sida just nu drivs med en agenda - denna agenda stavas självklart "medlemsköp", där varje individ som vill ta del utav sidans rekar, får betala för dem - om dessa sedan är ett par utvalda rekare, eller inte, det får framtiden utvisa - men ingen skall ju försöka få mig att tro att denna sida i framtiden kommer vara helt gratis...! I alla fall inte hela sidan, med alla rekar synliga!

Jag anser inte att detta är av ondo - bara sidan kan leverera bra tips, kontinuerilgt! Priset får ju dock inte vara för högt!

Men så fort någon kommer att dementera detta så blir jag enbart trött - för ingen av sidans ägare vet någonting om detta - i alla fall inte i nuläget!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-12, 01:40   #149
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg

Men så fort någon kommer att dementera detta så blir jag enbart trött - för ingen av sidans ägare vet någonting om detta - i alla fall inte i nuläget!

/Badass
Jag blir trött på spekulationer då det ifrån går ämnet med att tjäna pengar på spel, vilket är prio #1, prioritera syfte!
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1)
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-12, 11:01   #150
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Känsligt ämne, som sagt
__________________
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td