Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-04-03, 08:03   #91
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Reglerna är nästan direkt rippade av Flashback ja, vi tycker att deras utformning var bra. Mig veterligen är ingen mod/admin här på Sharps mod på Flashback, men vem vet.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-03, 09:35   #92
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nu har ni klivit in i finrummet. Riktigt snyggt och proffsigt första intryck får man när man kliver in i den magiska världen inom Betting
__________________
Mvh
Blixthen
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-03, 09:39   #93
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vad eller vem är autobottar ? undrar +50
__________________
Mvh
Blixthen
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-03, 10:26   #94
 
Valleyos avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Linköping
Inlägg: 240
Sharp$: 4120
Standard

Det innebär att det per automatik kommer upp en dagens tråd med riktlinjer för hur inläggen ska se ut! =)
Valleyo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-03, 10:31   #95
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Nu tycker jag snabbheten är alldeles lagom vid laddning av sidorna, säkerligen inte nöjda än mars ändå?
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-03, 12:15   #96
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Nu tycker jag snabbheten är alldeles lagom vid laddning av sidorna, säkerligen inte nöjda än mars ändå?
Japp känns rätt bra nu, kommer låta den köra något dygn till för att sen läsa av och finjustera ytterliggare

edit: blir ändå allt för seg så fort vi närmar oss 600+ online så det finns nog en del att göra.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-03, 13:13   #97
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3892

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Otroligt fint design på den nya sidan, men hur är det med trögheten?
Jag kan knappt rätta mina spel i mina sheets, och när sidorna laddar tar det flera sekunder.
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-03, 15:52   #98
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

riktigt stiligt.

hur skiljer sig bonus-länkarna här mot de som finns hos rok? möjligt att det finns att läsa nånstans i forat men har snålt med time så frågar här så kollar jag om det är nån som svarat nästa gång jag är in.

semester är fint, btw. snart bär det av mot macau.
__________________



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-03, 16:43   #99
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av comprende Visa inlägg
riktigt stiligt.

hur skiljer sig bonus-länkarna här mot de som finns hos rok? möjligt att det finns att läsa nånstans i forat men har snålt med time så frågar här så kollar jag om det är nån som svarat nästa gång jag är in.

semester är fint, btw. snart bär det av mot macau.
Du får nog utveckla vad du menar, skiljer sig ur vilken synpunkt?
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-03, 17:29   #100
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Han menar nog om affärsupplägget är det samma. Om ni får betalt efter kundens prestation. Eller utebliven sådan snarare.

Eran länk till Sportingbet. http://se.sportingbet.com/t/promos/s...79b_677c_19625

Rok.s länk till Sportingbet.

Ser ju snarlika ut. Men villkoren kan kanske skilja sig åt ändå. Inget jag kan uttala mig om.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-03, 17:45   #101
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Han menar nog om affärsupplägget är det samma. Om ni får betalt efter kundens prestation. Eller utebliven sådan snarare.

Eran länk till Sportingbet. http://se.sportingbet.com/t/promos/s...79b_677c_19625

Rok.s länk till Sportingbet.

Ser ju snarlika ut. Men villkoren kan kanske skilja sig åt ändå. Inget jag kan uttala mig om.
Nae villkoren är desamma, inte mycket att göra åt det, vissa av sidorna har dock t.ex. nollställning varje månad. Så om vi går minus en månad så börjar det om på nästa så att vi kan ev få en vinst på variansen som finns kan man säga.

Vi kommer dock inte gå ut med -EV rekar för att få våra besökare att förlora
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-03, 17:51   #102
 
Nians avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Hemma
Inlägg: 211
Sharp$: 1094
Standard

Men i praktiken så tjänar ni på andras förluster vilket för att ni tjänar pengar på exakt samma vis som t ex RoK. Att först spy galla över folk som tjänar pengar på det viset och då inte endast RoK och sedan göra precis lika själva kan ju uppfattas som dubbelmoral.
Nian är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-03, 18:04   #103
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nian Visa inlägg
Men i praktiken så tjänar ni på andras förluster vilket för att ni tjänar pengar på exakt samma vis som t ex RoK. Att först spy galla över folk som tjänar pengar på det viset och då inte endast RoK och sedan göra precis lika själva kan ju uppfattas som dubbelmoral.
Antar du syftar på Boones Corner m.m.
Det som kritiserats är hur rok och andra bloggar medvetet ger ut dåliga spel för att tjäna pengar (läs t.ex. https://www.sharps.se/forums/boones-c...-daliga-rekar/ ). Jag tycker inte det är dubbelmoral att ha affiliateavtal eftersom det inte är det som är det fula i det hela, det skadar ingen att vara registrerad via en affelänk, snarare tvärtom eftersom det i vissa fall kan leda till en bättre bonus samt framtida deltaganden i jippon. Det som skadar spelaren är om spelaren får missvisande info å rekar som gör att spelaren förlorar.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-03, 18:21   #104
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Men det här uttalandet får väl anses överspelat då?
Spoiler:
Helt rätt på det fetstilta.
Tror dock krönikan Boone skrev handlade om drivkraften bakom. Drivkraften många inte känner till. Vi vill göra alla till bättre spelare. Känna till alla aspekter som finns när det kommer till spel och dela med oss av vår erfarenhet. Både för och nackdelar.

Ingen klagar på en affärsman, en entreprenör som kommer på ett sätt att tjäna pengar. Det är trots allt tid som läggs ned på sidan. Holm (eftersom han är utpekad här) skriver dagligen blogginlägg. Det är tid med.
Men en person som sysslar med affärer där han inte kör med öppna kort är ingen affärsman.

Att uttrycka sig falskt "Råna spelbolagen osv" när han själv är på deras sida för att tjäna mer är nog det som retar en. Att radera alla inlägg där han får kritik men endast behålla de som ger positiv feedback är falskt.

Sidan är inte som den var innan, nu är var och varannan länk omskriven per automatik till att innehålla referensen. Den har gått från att vara på spelarens sida till att bli kommersiell och på bolagens sida.
Det blev tydligen så per automatik när han såg hur mycket han kan tjäna på det hela.

Att vi kommer så småningom lägga upp affiliatelänkar vore att skjuta oss själva på foten och begrava oss levande. Det kommer inte att hända.
Däremot med ökat besökarantal så ökar serverutgifterna. Självklart vill ingen gå back på en hobby, men det skulle man lätt kunna lösa med en donationsfunktion där folk kan donera via paypal eller liknande.

Finns även andra sätt att lösa det ekonomiska med och det skulle isåfall exempelvis kunna vara att _sammarbeta_ med ett par procappers som vi köper in. Dessa lägger vi upp i en VIP avdelning där man måste vara medlem för att kunna ta del av dom. De får sin del av intäkterna och resten går till serverkostnader.
Finns många sätt att lösa det ekonomiska på en sida utan att börja jaga förlorare. För med afflänkar tjänar man på förlorare. Det finns andra deals med att tjäna på vinnare men dessa är väldigt ovanliga samt olönsamma för de som vill plussa på sina besökare. https://www.sharps.se/forums/5692-post35.html
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-03, 18:29   #105
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Men det här uttalandet får väl anses överspelat då?
Hehe får be KP kommentera det då det är han som skrivit det.

Värt att notera är att det är skrivet 2010-01-20 när siten varit online 1-2 veckor något, dvs ett par månader innan hela webhosten braka samman och KP fick ta fram plånboken å betala för en riktig webhost

Personligen håller jag mer med användaren vars inlägg han svarade på. Dock tycker jag det är skillnad på att lägga ner tid på en bra site och att lägga ner tid på att lägga ut -EV spel så jag tycker ändå holms kör ett fulspel, men det är inte affelänkarna som är det fula, det är bara ett medel för honom att casha in på det.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td