|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#346 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#347 |
|
http://web.archive.org/web/200902210..._2005-2006.htm
2005-11-19 Panathinaikos Kalamaria Grekland 1 3 7.86 1.14 F Såg att du hade 3 Units på denna förmodad p.g.a. mindre vinstchans. Vilken gräns hade du för att sänka din risk med tanke på att kassan kanske inte pallade vänta på för långa inslag. 2005-08-04 Djurgården Hammarby Allsvenskan 1 10 1.94 2.02 R Du får gärna berätta varför du hade 10 units på denna. Säkert något roligt? |
|
|
|
|
|
|
#348 | |
|
Citat:
![]() Men det tråkiga svaret är nog att spelen inte är mina ens. Dom (Dahlenmark) hade kört lite innan jag tog över. Crystal Palace Avancemang som är det senaste spelet känner jag inte alls igen och då är nog inte tidigare spel mina heller. Du får försöka öppna lite senare spel så kanske jag kan svara på dina frågor. ![]() Vill minnas att jag körde sex (6) i risk på allting. Kunde lika gärna blivit 1 som 10 men tog kanske 6 för att tidigare spel såg ut som dom gjorde. Generellt kan man säga att just lay/bokning är lämpade för hög risk om man känner för det. Man får ju klirr i kassan vid 2 av 3 tecken och då är det svårare att rada upp torskspel jämfört den som kör resultatspel kring 10 i odds.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
|
|
|
|
|
#349 |
|
Jag ska revidera mitt svar.
![]() Det var som jag sa fast tvärtom. Dom där spelen är efter det att jag satt punkt för mitt 24/7-spelande. Började fundera på när Grekland vann EM (som jag vet att jag bokade) och det var 2004 som bekant. Så var det med den saken.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#350 |
|
"Det var som jag sa fast tvärtom. Dom där spelen är efter det att jag satt punkt för mitt 24/7-spelande. Började fundera på när Grekland vann EM (som jag vet att jag bokade) och det var 2004 som bekant."
Skulle tro att det först är "Joey" som lagt de där spelen på AOS (han var väl efter dig Wagge?) 2006 är det definitivt Peter själv som bokat... |
|
|
|
|
|
|
#351 | |
|
Citat:
![]() Mest förvånad över att jag höll ut ända till 2005 med tanke på hur sjukjournalerna från 2004 ser ut. ![]() Men det finns en logisk förklaring till det med. Tappar man 20 % av allmäntillståndet över natten så märker man det givetvis. Går man istället ner sig 1-2 % i månaden under flera år så märker man inget fast man totalt tappat betydligt mer än 20 procent. Egen slutsats som det mesta här i livet.
||
|
|
|
|
|
#352 |
|
Stor underhållning på Gamblers Vardag nu! Tack för den. Det är ju som om en vuxen försöker förklara något för en lillgammal 5-åring...
Senast redigerad av semipro den 2013-06-28 klockan 13:00. |
|
|
|
|
|
|
#353 | |
|
Citat:
||
|
|
|
|
|
#354 |
|
Han har redan börjat korrigera texten så bäst att lägga ut innan allt försvinner.
Spoiler:
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shell Peppe (+21), Stekel (+1), semipro (+5), mse (+20) |
|
|
|
|
|
|
#355 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#356 |
|
Att blanda ihop procent och procentenheter är rätt så vanligt bland gemene man. Ofta felsägningar på nyheterna förr i tiden.
|
|
|
|
|
|
|
#357 |
|
Han är inte så envis Hatten!
"Det vet vi sedan dackefejden att det är det enda som roar nättrollet Wagner är att insinuera och eller påpeka felaktigheter"
|
|
|
|
|
|
|
#358 | |
|
Citat:
![]() Wagner, vi börjar närma oss varandra.Naturligtvis har en ökning från 13% till 16% ökat med 3% , det säger sig själv i denna mening att vi pratar procentenheter. Så fan det gör. Jag orkar inte mer.
||
|
|
|
|
|
#360 |
|
[QUOTE Så fan det gör. Jag orkar inte mer.
[/QUOTE]Klart du orkar, det är ju fan det enda nöjet du har numera farbror! Dessutom får du mer ammo till den här strängen och ytterligare en story till barnbarnen!
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|