Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-07-15, 15:00   #691
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2210
Standard

Citat:
Finns Wagner här på Twittan? Gammal forumräv.
Svara Retweeta Favoritmarkera Mer
FAVORITER
2
Mike Heistmr.markus
15:49 - 14 jul 2014
AndreasB1897 ‏@AndreasB1897 15 tim
@domeijen Tror inte det, för avancerat.
Oförskämda är dom också. Men nu vet jag var ni håller hus med skitsnacket.

Säger folk Twittan? Kan ju låta som *ittan och *littan om man hör lite under medel.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-15, 19:05   #692
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2210
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Nu har dom blivit helt galna. 8,5 mille för en kåk från 1947 och inget verkar ha gjorts sen dess. Jag har sett många anstalter med mer charm än detta hus.
Spoiler:
http://w4.objektdata.se/pregen/373/O...373/Hemnet.htm

Kök

Inga kommentarer

Serveringsgång. Vad fan det nu är

Jungfrukammare. Har vi ju alla hemma

Tvättfat i cell...rummet. Precis som på kåken


Resten av spektaklet. Återkommer med slutpriset men om det ens tangerar vid utropspriset så är det bevisat att världen är galen. http://net.sfd.se/webpack/wpBildList...361_1331495373
Ja det är inget slutpris, men troligen.

Dom öppnade med 7.5 men det tolkade jag som ett fejkbud för att få igång budgivningen. För när 7.6 kom några dagar efteråt tappa den första intresset och det kan ju tyckas märkligt när en hundring till närmast är felräkningspengar på dom här nivåerna.

Men så idag dök en tredje spelare upp på planen och dunkade in utgångspriset 8 500 000 kr köksbordet. Ridå ner.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-16, 11:40   #693
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Han som frågar efter dig på Twitter är väl samme kille som skrev några artiklar för Sporttjänsten i samband med fotbolls-VM?
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-16, 14:20   #694
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6020
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av semipro Visa inlägg
Han som frågar efter dig på Twitter är väl samme kille som skrev några artiklar för Sporttjänsten i samband med fotbolls-VM?
Japp han jobbar på Sporttjänsten och skrev artiklarna på Fotbolldirekt. Däremot hur bra han är som spelare vet jag inte men han verkar ju leva på det iaf och verkar vart med i gamet ett tag.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-16, 14:55   #695
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2210
Standard

Lever man på spel så behöver man väl inte jobba på Sporttjänsten. Eller?
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-16, 15:17   #696
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6020
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Lever man på spel så behöver man väl inte jobba på Sporttjänsten. Eller?
Det är väl perfekt? Få betalt för att reka spel som inte ens behöver vara bra.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-16, 15:27   #697
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2210
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Det är väl perfekt? Få betalt för att reka spel som inte ens behöver vara bra.
Jaha du menar leva på det viset. Ja i så fall är både Ralf Edström och Eskil Hellberg yrkesspelare.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Seebbo (+1)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-16, 16:46   #698
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Jaha du menar leva på det viset. Ja i så fall är både Ralf Edström och Eskil Hellberg yrkesspelare.
Anlitade en snickare för några årsedan som var bekant med Eskil och enligt min snickar"vän" så hade Eskil spelat 2st (eller om det var 3st) spelbolag i konkurs.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-16, 17:37   #699
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6020
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Anlitade en snickare för några årsedan som var bekant med Eskil och enligt min snickar"vän" så hade Eskil spelat 2st (eller om det var 3st) spelbolag i konkurs.
Hahaha var det du anlitat som snickare?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-16, 17:44   #700
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Anlitade en snickare för några årsedan som var bekant med Eskil och enligt min snickar"vän" så hade Eskil spelat 2st (eller om det var 3st) spelbolag i konkurs.
Hahaha...det där är en total myt! Snubben är faktiskt rätt blicklös när det gäller Sportsbetting! Travet vet jag inte om han är fågel eller fisk på. Däremot har han ett riktigt vasst nätverk och rätt mycket pengar. Han har varit med på ett hörn i "forntiden" när det riggades matcher men han fick bara nöjet att satsa pengar. Hans spelbana började med att han bad sin farsa (Björn Hellberg, tennis-orakel) plocka ut vinnare ur en startlista, troligen var det Franska Öppna på Roland Garros. Sen lirade han samtliga vinnare farsan plockade ut och gick fint plus.
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-16, 18:31   #701
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Jag gick aldrig in i någon vidare diskussion om det, mumlade bara något om att, njaa det där stämmer nog inte riktigt.

Jo, det gör det visst sa snickarn, och då lät jag det vara.

Kan tyvärr inte ringa upp snickarn och klämma han på mer info om vilka bolag och dyl då jag är ombedd att ta all fortsatt kontakt med han via hans advokat, så ja Seebbo det var lite Holms varning på han.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-16, 18:53   #702
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2210
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Jag gick aldrig in i någon vidare diskussion om det, mumlade bara något om att, njaa det där stämmer nog inte riktigt.

Jo, det gör det visst sa snickarn, och då lät jag det vara.

Kan tyvärr inte ringa upp snickarn och klämma han på mer info om vilka bolag och dyl då jag är ombedd att ta all fortsatt kontakt med han via hans advokat, så ja Seebbo det var lite Holms varning på han.
Du kanske missuppfatta och det gällde 2-3 egna bolag i konkurs.

Förr levde man på spel via egna meriter på totalisatorn. Nu verkar helt andra premisser gälla. Pokern är likadan. Ett proffs var någon som levde på att spela. Nu är man proffs när man får betalt för att spela.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-22, 15:56   #703
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2210
Standard

Saker jag inte förstår mig på - Del 22


Hur folk överlever utan en dylik maskin.

Överlever kanske man gör men man ska ju leva också. 27 grader i köket och 19 i sovrummet/kontoret. När jag kryper till kojs är det i svala lakan och 17 grader i rummet.

Ni som prioriterar att lägga dom där få tusenlapparna på annat får gärna motivera varför.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-22, 21:05   #704
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 1 636
Sharp$: 61
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Hur folk överlever utan en dylik maskin.

Överlever kanske man gör men man ska ju leva också. 27 grader i köket och 19 i sovrummet/kontoret. När jag kryper till kojs är det i svala lakan och 17 grader i rummet.

Ni som prioriterar att lägga dom där få tusenlapparna på annat får gärna motivera varför.
Att jag inte har en sån här är ju befängt, då jag bor i en takvåning, dvs det är 100 grader varmt. Jag kan komma på en kanske undermedveten kommentar till varför, kanske att jag tror att katten skall strimlas i den

Dvs att hon på något nyfiket sätt sätter tassen emellan gallret och vipps!

Men egentligen är det nog bara ren lathet, att man inte kommit iväg.

Senast redigerad av Flickepojken den 2014-07-22 klockan 21:17.
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-27, 22:38   #705
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2210
Standard

Kärringen hittade 10 kryp i min fåtölj. Vägglöss?!

Har ju haft utslag hela året som kommit och gått, men dom har Doc Wagner diagnostiserat som nässelfeber.

Nu vete fan vad jag ska tro. Det som talar för att det inte är vägglöss är att inga spår syns i sängen. Redan för flera månader sen sanerades sängen utan några spår av främmande kryp.

Vägglössen är aktiva på natten till tidigt i gryningen och generellt finns på, eller nära platser där människor tillbringar sin sömn. http://www.skadedjursfri.se/vaggloss-1

Ligger en påse med krypen i frysen nu så jag lär få återkomma med domen.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td