Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-27, 21:36   #811
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snitch Visa inlägg
Köpte själv några julklappar från CDON väldigt billigt nyligen med deras presentkort och erbjudanden som kunde kombineras hej vilt
Det går att fiska även i dom grumligaste vatten.

Men få någon ekonomi i att pröjsa 299 extra lär bli värre.

Citat:
Nyhet: Med CDON+ får du 6.72 kr i återbäring på detta köp samt fri frakt vid köp över 100 kr. Lägg till CDON+
Klart som fan att man ville lägga till då. Undrar hur många som klickar och inte märker vad som händer?
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 15:00   #812
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2203
Standard

Citat:
Nu reser sig 850 000 pensionärer – mot Sverigedemokraterna.
Var det bara pensionärer som röstade på SD! Dom fick väl inte ens så många röster. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19934050.ab

Vad hände med alla låghalta banjospelande lantisar med högafflar i baksätet på 242:an?

Tur man vänta med att skicka iväg beställningen på böckerna.
Citat:
Nyttjade erbjudanden
-100 kr, Fraktfritt, Black Friday – Böcker -15% -190 kr
Totalsumma 212 kr
Så det blev nästan halva priset till slut. När jag skulle hämta cykeln på stan så sneddade jag genom kvarnen-gallerian och då var det 30 % på rubbet hos apoteket. Så det blev till att bunkra lite tandtråd med mera.

Det är dom små utgifterna man blir rik på som bekant.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 15:33   #813
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7862
Standard

Jag kanske är helt fel underrättad men har för mig att Sd förknippas med något annat än pensionärer i första hand.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 16:44   #814
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 73
Sharp$: 379
Standard

Det syns på aktiekursen att du fyndat idag Wagner

https://www.avanza.se/aktier/om-akti...988/cdon-group
Snitch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 17:41   #815
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2203
Standard

Har gått ner från dryga 51 spänn så jag kan inte ta åt mig hela äran.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-01, 08:19   #816
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 46
Sharp$: 80
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg

Vart tog Bananbilen vägen?


fan är det här alla hänger!


Citat:
Ursprungligen postat av zorro Visa inlägg
Ngn som minns bananbilens mail till Oddsalive när dom hade konkat
-nån som kan påminna mig om vad jag skrev till dom?
bananbilen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-01, 08:24   #817
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bananbilen Visa inlägg


fan är det här alla hänger!
Hahaha...the man, the myth, the legend! En ytterligare medlem i Jörgen Jonssons fanclub...not!
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-01, 11:57   #818
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 46
Sharp$: 80
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cc Visa inlägg
Hahaha...the man, the myth, the legend! En ytterligare medlem i Jörgen Jonssons fanclub...not!


-går inte att komma in på SO, möts av detta:


The community admin(s) are currently performing maintenance. The board will re-open shortly. Thank you for your patience.

-hade varit kul(?) o leta upp lite gamla trådar!
bananbilen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-01, 12:29   #819
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2203
Standard

https://www.sharps.se/forums/366312-post711.html

Var du inte äldre? https://www.sharps.se/forums/members/bananbilen/

Blev lite misstänksam till en början. Men att du letat dig tillbaka till SO talar ju för att du är den riktiga bananen.

Men du kan ju ge en hint om vad du jobbade med för 5-10 år sedan. Det känner ju jag till som bekant.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-01, 14:29   #820
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2203
Standard

Vi har inget storsjöodjur här i stan men vi har något annat, kanske. http://www.unt.se/uppland/uppsala/ar...r-3447211.aspx

Så fort det ska byggas någonting så dyker den där förbannande ödlan upp.

Citat:
Den större vattensalamandern är så anonym att det gör det nästan omöjligt att bevisa att den inte finns, så länge någon slagit fast att den möjligtvis kan finnas på en plats. Som i en tallbacke, där en stor arena för cirka 7 000 åskådare är tänkt att byggas.
Som ni märker är det också omvänd bevisföring som gäller.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-01, 17:44   #821
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 46
Sharp$: 80
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg

Men du kan ju ge en hint om vad du jobbade med för 5-10 år sedan. Det känner ju jag till som bekant.
TV! ....och kvar där fortfarande

o andra sidan minns jag inte hur "anonym" jag var med detta nick, jag kanske sa nåt annat? eller stämmer det?

ett annat "bevis" kan väl vara att det var jag som stod bakom "Hata Landskrona fonden", om nån minns den?`

Senast redigerad av bananbilen den 2014-12-01 klockan 17:50.
bananbilen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-01, 17:54   #822
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2203
Standard

Jag tror inte det var bananbilen som ledde fram till att någon listade ut vem du var.

Minns inte hur det gick till och det kan ju kvitta nu. Men du verkar ju vara den riktiga bananen. Man blir lite misstänksam när någon försvinner i fler år för att sen dyka upp. Men du kanske har varit "bortrest" som det brukar heta?
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-01, 18:06   #823
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 46
Sharp$: 80
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Jag tror inte det var bananbilen som ledde fram till att någon listade ut vem du var.

Minns inte hur det gick till och det kan ju kvitta nu. Men du verkar ju vara den riktiga bananen. Man blir lite misstänksam när någon försvinner i fler år för att sen dyka upp. Men du kanske har varit "bortrest" som det brukar heta?
la nog av med spel ett tag, men sedan såg spel- till att jag upptäckte Bet365 LIVE betting, och man var fast igen.

satan vad deras "frysningar" och MÅL!(i mobilen) är beroendeframkallande!

Funderat många ggr på var alla håller hus. Kikat in på di.se's Sport & spel då & då, och även kikat in på SO, men där har det ju varit helt dött.

Senast redigerad av bananbilen den 2014-12-01 klockan 18:16.
bananbilen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-01, 18:24   #824
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 46
Sharp$: 80
Standard

om man bara hade hajjat att det bara hade varit att följa MOVING BET -portföljen så hade man varit ekonomisk oberoende!


Senast redigerad av bananbilen den 2014-12-01 klockan 18:31.
bananbilen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-01, 19:07   #825
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 46
Sharp$: 80
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cc Visa inlägg
Hahaha...the man, the myth, the legend! En ytterligare medlem i Jörgen Jonssons fanclub...not!
visst var jag o hälsa på dig nån gång på Valla, Elitloppet...ni sitter i sista sväng?
bananbilen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td