Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-05-02, 18:26   #31
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 146
Sharp$: 483

AndreasH
Stats: 67 - 64 - 8
ROI: 101.79%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Kan erkänna att det var jag som ringde Unibet och drog i några trådar...

Grattis till vinsten!
AndreasH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-02, 21:51   #32
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 54
Sharp$: 112
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Vem i tråden får 5000kr då?
Hade någon hjälpt mig att få pengarna nu (skall iväg till Kroatien i 3 månader nu nämligen) hade jag faktiskt betalat ut 5.000 kr till den personen så fort jag fick dom.
Men nu måste jag vänta 5 månader vilket är en jävla lång tid så då har jag inte lika stort behov av dom
Pro_Patria är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-02, 22:17   #33
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pro_Patria Visa inlägg
Hade någon hjälpt mig att få pengarna nu (skall iväg till Kroatien i 3 månader nu nämligen) hade jag faktiskt betalat ut 5.000 kr till den personen så fort jag fick dom.
Men nu måste jag vänta 5 månader vilket är en jävla lång tid så då har jag inte lika stort behov av dom

Surt, men var glad att du ändå får pengarna tillslut, Pavel...!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-02, 23:07   #34
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 54
Sharp$: 112
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Surt, men var glad att du ändå får pengarna tillslut, Pavel...!

/Badass

Jo visst är det surt när man såg sig dricka Copa libré på stranden
Men men, som du själv säger. Kunde likaväl fått 0:-
Nu får det bli en sista minuten i höst istället
Pro_Patria är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-05, 17:23   #35
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 54
Sharp$: 112
Standard

Fy fan vad jag är förbannad jag är nu jag ringde Unibet och nu säger dom att dom skall betala ut ENBART min insättning, fast mail:et om ni kollar på föregående sida säger någonting helt annat.
Detta är ju helt sjukt.

Som tur är så har jag mailkonversationen.

Det är en snubbe som heter Martin, har Göteborgsdialekt. Han har motsatt sig det här hela tiden fast hans kollegor lovade utbetalning.
Pro_Patria är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-05, 17:30   #36
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pro_Patria Visa inlägg
Fy fan vad jag är förbannad jag är nu jag ringde Unibet och nu säger dom att dom skall betala ut ENBART min insättning, fast mail:et om ni kollar på föregående sida säger någonting helt annat.
Detta är ju helt sjukt.

Som tur är så har jag mailkonversationen.

Det är en snubbe som heter Martin, har Göteborgsdialekt. Han har motsatt sig det här hela tiden fast hans kollegor lovade utbetalning.


STRID för din rätt!

Lycka till!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-05, 17:32   #37
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 54
Sharp$: 112
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
STRID för din rätt!

Lycka till!

/Badass
Inväntar dessa 5 månader sen skall jag ringa dom dagligen!
Pro_Patria är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-05, 17:37   #38
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Jag tror du INTE skall vänta - det känns spontant som om de då lättare kan avfärda dig...! Kör hårt nu...!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-05, 17:40   #39
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Skulle snarare ta tag i det nu och se till att få acceptans på en utbetalning i skriftlig form
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-05, 17:41   #40
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 54
Sharp$: 112
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Skulle snarare ta tag i det nu och se till att få acceptans på en utbetalning i skriftlig form
Hur menar du?
Pro_Patria är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-05, 17:43   #41
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pro_Patria Visa inlägg
Hur menar du?
Se till att kundtjänst skriver ett mail där de lovar att betala ut din insättning och din vinst, då har du det klart och de kan inte ändra sig.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-05, 18:08   #42
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2212
Standard

Det skulle han nog gjort innan Martin la sig i. Nu tvivlar jag på att några skriftliga löften, som går emot honom, skickas ut.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-05, 22:29   #43
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2212
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pursey Visa inlägg
De har säkerligen haft en liknande situation, fast med skillnaden att i 99% av fallen när spelmissbrukare med självspärrade konton öppnat upp ett nytt konto har spelaren förlorat sina pengarna igen när de hör av sig och undrar varför de fick öppna konto 2, och med självspärr på sitt gamla konto har säkert några fått tillbaks torskpengarna på konto 2.

Med andra ord är unibet rädda för att folk som är driftiga ser det som ett gigantiskt surebett att göra på detta sättet om de skulle betala ut vinster.


Sen är förstås felet någonstans i deras system som inte slår till när ett namn som är självspärrat inte granskas innan ett nytt konto får öppnas. Samtidigt har du utan tvekan brutit mot en av spelbolagens mest uppenbara regler, så det ser mörkt ut för at få tillbaks något mer än insatsen.

Ett stort lycka till säger jag, här lär du få kämpa.
Intressant det här och jag tar avstamp från detta inlägg. Helt uppenbart har trådskaparen brutit mot flera regler och dom flesta verkar lägga skulden på Unibet. Att kontot skapats under falska premisser och dessutom då han uttryckligen bett om spärr verkar vara av mindre vikt.

Nu glömmer vi hela historien och så ska jag modifiera berättelsen en aning. Ni som tycker att Unibet ska slanta ut tycker väl att Pro_Patria får skylla sig själv nu. Eller?
Spoiler:
Jag har ett enormt problem hos Unibet som jag inte riktigt vet hur jag skall lösa.
Lite bakgrundsfakta.
Hade ett konto i ganska många månader. Hur som helst så förlorade jag lite pengar och gjorde en såkallad "självspärr".....På 6 månader. Men jag blev sugen på att spela igen så jag registrerade ett nytt konto helt enkelt med samma uppgifter (mina egna d.v.s.) .....
Lyckan log inte mot mig och jag förlorade igår cirka 50.000 plus att jag har vissa kuponger som är pågående....

Vad ska jag säga vad skall jag göra?!?!
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-05, 22:33   #44
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Intressant det här och jag tar avstamp från detta inlägg. Helt uppenbart har trådskaparen brutit mot flera regler och dom flesta verkar lägga skulden på Unibet. Att kontot skapats under falska premisser och dessutom då han uttryckligen bett om spärr verkar vara av mindre vikt.

Nu glömmer vi hela historien och så ska jag modifiera berättelsen en aning. Ni som tycker att Unibet ska slanta ut tycker väl att Pro_Patria får skylla sig själv nu. Eller?
Spoiler:
Jag har ett enormt problem hos Unibet som jag inte riktigt vet hur jag skall lösa.
Lite bakgrundsfakta.
Hade ett konto i ganska många månader. Hur som helst så förlorade jag lite pengar och gjorde en såkallad "självspärr".....På 6 månader. Men jag blev sugen på att spela igen så jag registrerade ett nytt konto helt enkelt med samma uppgifter (mina egna d.v.s.) .....
Lyckan log inte mot mig och jag förlorade igår cirka 50.000 plus att jag har vissa kuponger som är pågående....

Vad ska jag säga vad skall jag göra?!?!
Tycker inte din modifierade berättelse förändrar något.

Unibet har släppt igenom ett konto av en registrerad användare som var självspärrad. Oavsett om det blivit vinst eller förlust för användaren är ju felet hos Unibet. Jag vet inte hur det är rent juridiskt, men självspärren måste ju vara en serivice och inte något unibet ska hållas ansvariga för om användaren lyckas skapa ett nytt konto?

I min värld får Unibet i detta fall dega och i din modifierade berättelse får personen söka hjälp och se sina pengar försvunna.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-05, 23:59   #45
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2212
Standard

2.9
En Kontohavare kan bara inneha ett Unibetkonto åt gången.
2.10
Eventuellt krav föranlett av avtalsenlig transaktion ska göras till Unibet inom sex månader efter det att transaktionen, betalningen och/eller uppgörelsen gjordes, eller skulle ha gjorts. För den händelse att kravet inte framförs till Unibet inom nämnda sexmånadersfrist, förbehåller sig Unibet rätten att helt bortse från kravet.
2.11
Tvist rörande Unibetkonto och/eller transaktioner i anslutning till Unibetkonto, som inte kan lösas i enlighet med Unibets Regler, avgörs i enlighet med Gällande lag vid Platsen för Avtalet.
2.12
En Kontohavare kan genom skriven eller elektronisk väg meddela Unibet:

att sätta ett tak för hur mycket Kontohavaren kan spendera under en specifik tidsperiod;
sätta en gräns för hur mycket förlusterna får uppgå till under en specifik tidsperiod;
sätta en gräns för hur lång tid Kontohavaren får spela;
att exkludera Kontohavaren från allt spel under en bestämd eller obestämd tidsperiod.

En Kontohavare som begränsat sitt spelande, som i ovan nämnda exempel, kan på skriven eller elektronisk väg ändra eller upphäva begränsningen.

Unibet kommer inte att godkänna ett spel från en Kontohavare som strider mot eventuella begränsningar som Kontohavaren satt upp.


Jag tror ändå att det är kört. Som det fetmarkerade tydligt visar. Att något gått fel så att flera konton kunnat registreras friskriver knappast denna från ansvar.

Bara för att banken glömt att låsa dörren blir det inte tillåtet att gå in och förse sig på natten.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td