Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-09, 23:29   #211

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6093

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Rätt sällan jag rekar underspel; men här känns det befogat!

Anaheim kommer ifrån 10 raka underspel, och till dagens match saknas med allra största sannolikhet Corey Perry, delad skytteliga ledning i NHL med 11 mål, som gjort över 1/4e del av lagets mål. Han, såväl som PP quarterbacken Cam Fowler (9 poäng, late fit test), och även Francois Beauchemin (4 poäng) tveksamma till spel. Även kapten Getzlaf har haft känningar (enligt svenskaspel så källkritik där) men verkar enligt NHL.com spela.

Det är ändå ett rätt försvagat lag som även med dessa spelare har spelat en snål hockey på slutet.

Vancouver kommer ifrån en brakförlust emot Conference kollegan LA Kings (1-5) och coach Desjardins sa sig inte vara nöjd med var Vancouver stod just nu, försvarsspelet var långt under par och man har garanterat kört lite övningar för att förbättra det efter att ha släppt 5 emot ett defensivt Kings. Har svårt att se Vancouver ösa på och riskera att släppa ytor till Ducks, utan man kommer säkert att försöka ligga på rätt sida och vinna puck vid egen blålinje för att kontraslå på Ducks som saknar ett par ordinarie backar (även Fistric skulle nog ta plats på blålinjen om han var frisk).

Ett stort plus för spelet är dessutom att detta är divisionrivaler, med det menat att det är en "6-poängsmatch" och att man förmodligen kommer komma med sin förstemålvakt där vi ser 2 riktigt formstarka målvakter gå upp emot varandra; Ryan Miller vs Fredrik Andersen (både leftwinglock och dailyfaceoff sätter dem som probable) . Andersen har varit lights-out med sina .939 (sv%) och 1.63 GAA. Ryan Miller är 10-2-0 i år med 0.913 och 2.42 GAA så han har med varit riktigt bra!

Pinnacle har under 5.25 till 1.87, halva vinsten vid 5 mål med andra ord (inkl OT) och det känns som ett givet spel!

All-in drag i mina ögon.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2014-11-09 klockan 23:31.
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-10, 22:31   #212

Standard

Bari missade tyvärr, vinner skotten med 15-5, hörnorna med 15-1 och har en man mer i 20 minuter men kan tyvärr inte omvandla det i mål. Inget fel på spelet i sig, tyvärr så fungerar det inte alltid trots det :P

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Gammal 2014-11-13, 15:02   #213

Standard

Snor en rek ifrån cheguevara igen: "Oldham is anyway much better team than Crawley. On home ground they play very good 5w – 2d – 1l (4 wins in a row currently on home ground), no imortant missings.

Crawley is just one average team from middle of table, they are poor travellers 1w – 3d – 4l … For this match Crawley will be without Josh Simpson(mf 5/0), Marvin Elliott(mf 6/3), Matt Harrold(att 11/1), Lanre Oyebanjo(df 13/0), Ryan DIckson(mf 8/0) and Gavin Tomlin(att 9/0). Best striker McLeod(att 16/6 top scorer) is suspended. http://www.crawleynews.co.uk/Injury-...story.html So 7 players could miss this match and that will be big blow becuase Crawley have small squad (20 players + 2 kepers), so now when 7 players are out Crawley will have just 13 players + 2 keepers."

Han vill att man ska spela -0,75 men den asiatiska marknaden har droppat till samma som rak 1a i princip så jag tar rak istället till 1.62 på Betsafe! Kommer vara lägre före Match start. All in drag!

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2014-11-14, 22:13   #214

Standard

Motivering kommer sen, Brynäs - Frölunda över 4.5 mål (ordinarie speltid) till 1.89 på Marathon! All in drag.

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2014-11-15, 04:12   #215

Standard

Nästa all in drag får tammetusan bli AIK! Man har alltså underpresterat å det grövsta i inledningen av säsongen och har nu (äntligen? ) gjort sig av med det mindre lyckade tränare Fröberg-Gradin och ersatt med... Peter Nordström! Säg mig, vad brukar det vara som saknas när ett lag som egentligen ska husera i toppen sett till spelarmaterial men ändå ligger rock bottom? Inställning. Ni som är i min ålder och uppåt och som sett elitserien vet precis vem Peter Nordström är och vilken ledarstil han har. Inställningen personifierad. Och det vore då fan om man inte kunde få ett uppsving direkt, med en söndagsmatch hemmaa på hovet, lite nytt hopp för fansen som säkerligen vill komma och stötta laget nu i hopp om ett trendbrott med ny tränare. Och vafan, halva serien har inte ens gått än, det är 8 av 14 lag som får kvala till elitserien p.g.a. den utökade högsta serien och 9 poäng upp dit. Ingen sitter säkert har nye vdn (tillika förre detta HA "bossen" ) visat med allra hårdaste av järn hand , så nu lämnar nog varenda aik själ sitt liv ute på isen! Peter Nordström kommer göra det och dem som inte följer hänger nog löst hela bunten! Passar utmärkt att Björklöven kommer långväga utan sin poäng kung Palmebjörk! 2.05 på unibet blir ett inställnings all in drag.

train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2014-11-15 klockan 04:13.
Gammal 2014-11-15, 11:50   #216

Standard

Finns goda förutsättningar att vi får se mål ifrån bägge lagen i mötet för att gå se mål ifrån bägge lagen i mötet Carpi - Citadella i italienska serie b idag.

Vid normala förutsättningar hade jag kanske sagt: 45-55 men hemmalaget som ligger på 2a plats i tabellen är favoriter, men se upp! Man saknar sedan förra matchen förstemålvakten Gabriel, ytterback Struna, mittback Saugher och även mittfältare Paschiuti. Alla ordinarie! Dessutom saknas en backupmålvakt (låter det vara osagt om han är andra eller 3e valet) men defensiven är brandskattad. Den fina offensiven är dock intakt och man återfår även offensivt skicklige vänsterbacken Gagliolo. Lätt hänt att laget blir lite framtungt så att säga, och att defensiven får stå åt sidan, speciellt eftersom man spelar hemma. Och det kan straffa sig emot en kapabel borta offensiv som gjort mål i 4 av sina 5 senaste bortamatcher trots att man inte vunnit någon av dem. Faktum är att Citadella endast blivit nollade en gång borta i år, på 7 tävlingsmatcher.

Man har dock ändå inte vunnit någon vilket för mig till defensiven. Man släpper in 1,5 mål i snitt per match borta, inte horribelt men definitivt inget att lita på.

All things considered så känns blgm JA till 2 på betway som ett givet all in drag!

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2014-11-26, 10:16   #217

Standard

Tillbaka efter en liten hiatus med ett elitseriespel, där ligans bästa hemmalag Skellefteå tar emot Färjestad. Det finns många saker som gör att jag väljer hemmalaget som ett All in drag (under ordinarie speltid) till 1.70 på Marathonbet. Den största anledningen stavas Tollefsen. Försvarsgeneral, lagkapten, en spelarr som loggar många minuter och deras överlag viktigaste spelare, i synnerhet sedan Samuelsson kom tillbaka och valde att spela med 6 målvakter i 50 minuter av varje match.

Färjestad har spelat otroligt snålt på slutet men har också fått väldans massa hjälp av Pogge som stått på huvudet match efter match när man vann ett par snabba vid tränarbytet. Nu har den lilla "kicken" börjat rinna av och emot Brynäs senast var man otroligt uddlösa i stort sett hela matchen, och när Pogge inte kom upp stort hela tiden så blev dem ett lätt byte för Gävlelaget. Offensiven var trubbig för att säga lite och när Brynäs gjorde försts målet och Färjestad fick jaga såg man verkligen hur svårt man hade att skapa lägen, det emot ett av seriens sämsta lag defensivt. Nu ska man upp norrut och möta ligans bästa hemmalag, som vunnit 10 av 12 matcher i hemmapalatset i år. Alla under ordinarie speltid bör väl flikas in med. Ett lag som kan spela snålt men ändå bjuda på offensivt frejdigt hockey. Ett lag där forwards jobbar stenhårt för att deras skridsko skickliga backar ska kunna få ut pucken ur egen zon så fort som möjligt för att få så mycket offensiv zone - time som möjligt. Det är kanske inte ligans vassaste offensiv och det straffar sig i vissa matcher men när man vet att 3 mål med allra största sannolikhet räcker till vinst så ska man vara på väldigt dåligt spelhumör för att inte klara det. Färjestad göt nämligen inte ens 2 mål i snitt per bortamatch och har inte gjort över 2 mål på ordinarie speltid borta sedan Växjö den 20 september.

Skellefteå har förlorat emot Frölunda (1a) och Hv71 (3a) på hemmaplan denna säsongen. Färjestad borde vara en munsbit.
1.70 är väl inget självklart odds när det gäller SHL, men jag köper det varje dag i veckan med förutsättningarna som råder.

All in drag!

train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2014-11-26 klockan 10:18.
Gammal 2014-11-26, 12:02   #218

Standard

Kommer ni mitt inlägg för några veckor sedan om Andres Kramaric som var stekhet i den Kroatiska ligan och även europa league? Karln har nu dessutom gjort landslagsdebut där han gjort 2 mål på 4 matcher. I EL är det 4 mål på 4 matcher och i ligan sanslösa 21 mål på 16 matcher, bl.a. 5 mål i samma match så sent som för 2 omgångar sedan. Han är 12 mål före 2an och har väl nästintill säkrat skytteliga guldet efter halva säsongen.

Vad jag inte förstår med detta är att i morgondagens match emot Standard så står han i 3.40 gånger pengarna på att bara göra mål hos 10bet , om han sen gör första målet så får vi 8 gånger pengarna på bet365 (kan kanske finnas högre om man letar) . Hur kan det vara möjligt att 2 spelare i Rijeka är satta med större sannolikhet att göra mål än spelaren som gjort 4 av lagets 5 EL mål och 21 av lagets 39 mål i ligan? Om han inte är skadad lär han garanterat starta då detta är en extremt viktig match att vinna om man vill gå vidare ifrån gruppspelet så den enda anledningen till ett sånt högt odds är att han spelat småskadad men jag hittar ingen info om det. Jag skulle inte gett över 2 för Kramaric som målskytt, tokvärde på 3.50 som comeon har.

All in drag!

train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bettingmaster (+15)
Gammal 2014-11-26, 12:26   #219

Standard

En liten fotnot till ovan nämnda spel: http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle19906167.ab

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2014-11-26, 15:30   #220

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 3466
Standard

Kramaric ger atm 8.25 som första målgörare hos 10Bet (och då troligtvis ComeOn med). Men intressant anytime goalscorer spel, knep det redan igår, trodde att oddset skulle gå ner mer, men det kanske kommer.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-27, 10:23   #221

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Kramaric ger atm 8.25 som första målgörare hos 10Bet (och då troligtvis ComeOn med). Men intressant anytime goalscorer spel, knep det redan igår, trodde att oddset skulle gå ner mer, men det kanske kommer.
2.75 nu ;-) kanon att du hade med det i ditt sheet, annars hade jag nog missat det :-) fick minst 2 mål till 17 gånger igår, 11 nu. Och 3 till 101 gånger :-) 51 nu hähä. Gör Kramaric 3 mål blir det en rolig dag, speciellt om han sätter första ;-)

train TJUU TJUUUUU
Pettzon2 (+1)
Gammal 2014-11-27, 19:00   #222

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
1.83 nu på bet365 :-) värde ;-)

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2014-11-27, 19:35   #223

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 3466
Standard

Och där gick spelet in. http://www.liveresultat.se/match/xlb...matchsummering

tompa87 (+5)
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-27, 19:36   #224

Standard

Sedärja! Fortsätt mata nu emot 10 man :-) glömde ju nämna i reken att han var förste straffskytt :-)

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2014-11-28, 12:07   #225

Standard

Linköping, Lokomotiva Zagreb och favoritdubbel i NHL.

Många tycker ofta att utbudet på fredagar är digert men jag älskar fredagar, lagom mycket att hålla koll på och finna statistik om :-)

Slutade med att jag bestämde mig för inte mindre än 3 all in drag i boken.

Börjar i Sverige och SHL där hopplösa Färjestad, fortfarande utan sin anförare och lagkapten Tollefsen, tar emot Linköping hemma. Många saker är likt min förra rek, Tollefsens betydelse för defensiven, vad som händer om Pogge inte överträffar sig själv osv. Laget saknar bra puckhållande forwards som kan få långa anfall på motståndarna och skapa tryck. Lägg till att bara Modo är sämre på hemmaplan än vad Färjestad är (4-1-1-5) och att Linköping har haft lätt nere i Karlstad med 4 vinster dem 5 senaste så har vi ett framgångsrecept. Jag väljer att bortse ifrån Linköpings borta facit och plockar en 2a, ML till 2.10 på bet365 (2.05 på ladbrokes odds högst just nu) .

Sen har vi Zagreb, ett ganska opålitligt lag med hög högstanivå som ibland kan falla igenom helt. Men just idag väljer jag att lita på dem, speciellt med det iögonfallande DnB oddset på 1.82.
Man har faktiskt varit ganska jämna på hemmaplan, slår dem lag man ska slå och tappar poäng emot topplagen, 4-1-3 lyder raden, då har man förlorat emot D. Zagreb (där man ledde med 3-1 in i 80e minuten, läggmatch tror jag) och Hajduk Split, 1an och 3an. Man har slagit bl.a. Rijeka hemma vilket tyder på hög kapacitet. Hemma formen är god med 4-1-0 (cup inkluderad) dem senaste 5. Snittar dessutom 2 per match gjorde framåt hemma och det är bara Rijeka och Dinamo Zagreb som har bättre facit där.

Man möter idag RNK Split som väl inte direkt imponerat borta (1 vinst på 7 försök) trots att man ligger rätt högt i tabellen. Kryssar för ofta och gör framförallt för lite mål. Tycker om att reka lag som är duktiga på att göra mål hemma emot lag som har svårt att göra mål borta, speciellt när vi får DnB till 1.82, för skulle då Lokomotiv göra första målet är man nästan garanterad pengarna tillbaks minst då det ska mycket till om RNK ska kunna göra 2, något man endast lyckats med 2 gånger i år, en gång i cupen ganska nyligen emot ett lag ifrån flera divisioner ner och i första omgången emot jumbon (och ligans absolut sämsta defensiv) Zadar, vilket också var då deras enda borta vinst kom. Jag gillar oddset och gör det till ett All in drag utan att blinka!

Sen har vi 2 nhl matcher där jag helt enkelt går på känsla och överlägsenhet. Montreal spelar förvisso borta emot Buffalo men här är det klasskillnad som gör att Buffalo helt enkelt inte ska kunna hålla jämna steg. Montreal är dessutom ett lag som sällan tar en "day-off" vilket betyder att man alltid sliter hårt även när man möter sämre lag. Pittsburgh tar emot ett hårt ansatt Carolina som torskat 6 av dem 7 senaste borta emot Pittsburgh och som är 2-11 på 13 bortamatcher i år (emot ML linan som jag tänkt spela). Buffalo kan tilläggas är 3-9 hemma och tar alltså emot ledarna i Eastern Conference. Ska vara påtaglig skillnad i klass! 2.07 ger dubbeln (ML i bägge matcherna) på Pinnen och det får bli ett all-in drag det med.

train TJUU TJUUUUU
Svara

td