|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#166 |
|
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
Newcastle DUKTIGT vingklippta i den kraschen nyss, eddieh! Ettan Lemon skadad och iväg i ambulans. Precis allt talar för bortaseger nu. Skönt för spelet, men jag lider verkligen med Mark i detta fallet. Det är inte så här man vill vinna matcher, tror Glasgow känner så också.
Jaja, nog med blöd-snacket. Nu kör vi igen!
|
|
|
|
|
|
#167 | |
|
Citat:
![]() +3.89u ikväll.
|
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Haha,Josh is our man,right?
![]() Han växlade Citronen med den där striken. ![]() Men ändå bra kämpat av hemmalaget.Härlig inställning från alla utom Ferjan,den sopan.Det är nog inte direkt med sån där inställning man gör sig populär hos Newcastle-fans.Dom är ju ganska speciella. ![]() "Bara" 6 poäng av Josh men han var nog ganska stukad efter det hårda fallet,han visade iallafall klassen i heat 4 och 13,och det räckte gott och väl. ![]() Nice call on Glasgow.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+2) |
|
|
|
|
|
|
#169 | |
|
Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 1511Smaks komplott Stats: 60 - 71 - 5 ROI: 106.57% Vinstprocent: 45.80% |
Citat:
Tack & Dubbeltack! ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Eddieh, du ska inte spela hos Nordicbet ikväll då? På våran Bomber Harris.
![]() Man får +5.5 till 2.02 mot Freddie ![]() Skämt åsido, skaaaaapligt felsatt. Mer en basketspread ju. |
|
|
|
|
|
#171 |
|
är det verkligen felsatt?
Elite League 26/04 - Fredrik Lindgren Spelstopp 26 Apr 19:30 Fredrik Lindgren Under 14 2.37 Fredrik Lindgren Exakt 14 6.00 Fredrik Lindgren Över 14 1.90 Elite League 26/04 - Chris Harris Spelstopp 26 Apr 19:30 Chris Harris Under 9 2.65 Chris Harris Exakt 9 6.00 Chris Harris Över 9 1.76 |
|
|
|
|
|
|
#172 | |
|
Citat:
Sa till Nordicbet att kolla upp den där spreaden och om de säger att den är okej, så kommer jag kliva in på Bomber +5.5 2.02 för jag anser den vara totalt fel. I grunden skiljer det absolut inte mycket mellan Freddie/Bomber. Förvisso kommer Freddie få ett heat mer än honom, men inte fan ska det skilja sex poäng när matchen summeras. No way! |
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
2011-04-26 F Lindgren (Wolverhampton) - C Harris (Belle Vue) (Elite League)![]() Datum: 2011-04-26 Tid: 20:30 Sport: Speedway Land: England Liga: Elite League Match: F Lindgren (Wolverhampton) - C Harris (Belle Vue) Period: H2H Spel: C Harris (Belle Vue) +5.5 Insats: 5.00 Odds: 2.020 Bolag: Nordicbet Motivering: Fick confirmed från NB att de anser denna spread vara korrekt. In my ass, säger jag! Trots att Wolves kör R/R för Woffinden som skadat sig genom att köra BMX och blir borta några veckor, vilket innebär att Freddie med största sannolikhet får sex heat ikväll och att Bomber max får fem. Det ska inte skilja så mycket som sex poäng mellan de när matchen summeras senare ikväll, Harris kan Monmore Green och har kört bra där senaste säsongerna. Nä, denna måste jag maxa utan att tveka!
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Jag är inte lika säker perfis.
6 heat på Freddie tonight och en score på 15-16 poäng är nog ganska tänkbart scenario.Speciellt eftersom PK nog snart kommer börja dippa lite.Det enda som skulle kunna ligga Freddie lite i fatet är att Proctor har börja hitta formen igen och FL kanske släpper honom före sig i något eller några heat. Tycker inte att "våran" Bomber har presterat som han kan ännu i år.Är lite kluven till spelet,får fundera lite till. Gillar inte linan på sides,Unibet är hittills bäst med BV på +5,5. Hade själv trott att bookies skulle släppa på 7-9 poäng,hade nog lirat BV Ats då.Men 5,5 är ju snarare 4 poäng iom poängberäkningen.Lutar åt att jag ligger lågt ikväll. ![]() Edit;Men hoppas naturligtvis att denna sitter nu när jag såg att du gått in tungt.Good Luck.
Senast redigerad av eddieh den 2011-04-26 klockan 18:15. |
|
|
|
|
|
|
#175 | |
|
Citat:
![]() Time will tell, men jag känner mig mycket nöjd inför kvällen! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+1) |
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Det får räcka så för kvällen.
![]() Livescore från matchen, startar 20:40 ca: http://speedwayupdates.proboards.com...ad=7994&page=1 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BHF (+1) |
|
|
|
|
|
#177 |
|
Ogiltigt spel-ID: 365809 Jaha, jag trodde då fan inte att Freddie skulle palla trycket. 3+3+3+3+3+3 = 18 bevisar motsatsen! Harris underpresterar med 1+2+2+2+1 = 8, alltså inte en enda heatseger. Jävligt besviken och irriterad just nu. BALLE! ![]() Spoiler:
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
Problemet med Harris tror jag är att han kör som nummer 1.
Kanske låter sjukt att skylla på det,men han är ju ingen ingen bra starter och i heat 1 står han alltid på bana 3 eller 4 iom heatschemats utformning.Det är extra svårt i från de startbanorna i det första heatet och det är ingen bra start för självförtroendet att allt som oftast få tugga grus i sitt första heat.Då börjar han fundera och gör konstiga ändringar på cykeln.Han hade samma problem förra året i Coventry innan dom gjorde värningen av Kasprzak och Bomber började köra som nummer 5 istället.Som nummer 5 kommer han först ut i heat 4,när materialet har flyttas ut en i bit i banan och det blir mer fördelaktigt för honom. Andreas Jonsson har samma problem i Dackarna,konstigt att dom inte har fattat det efter alla år... |
|
|
|
|
|
|
#179 | |
|
Citat:
![]() Nya tag imorgon när det vankas Elite League Pairs i King's Lynn. Brukar alltid vara ett sevärt event och jag tror det blir så imorgon också, ska nog gå att hitta några trevliga/spelvärda lir också. Live på Sky Sports, så stream erbjuds. Detta är ett av de event jag verkligen uppskattar att EL ordnar där lagen ställer upp med sina två bästa och så kör de tillsammans mot övriga lags "toppar". Ska bli superkul att se Darcy imorgon tillsammans med Holder. Watt skulle kört men väljer att ge den unge aussien den platsen istället, tycker det är helt rätt gjort. |
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
![]() Okej, jag tänkte köra en liten, låt oss kalla det preview, inför morgondagens EL Pairs som går av stapeln 20:30 på Norfolk Arena i King's Lynn. Jag tänkte berätta hur det kommer gå till, lite enklare för er som inte kan något om denna tävlingsform i speedway. De tio lagen som deltar i Elite League 2011 är uppdelade i två grupper, A & B. Lottningen har fallit på följande uppdelning: Grupp A Wolverhampton - F Lindgren/P Karlsson Peterborough - N Pedersen/T Batchelor Birmingham - K Kasprzak/A Dryml King's Lynn - K Bjerre/NK Iversen Swindon - S Nicholls/N Klindt Grupp B Coventry - R Fisher/E Kennett Lakeside - A Shields/L Richardson Belle Vue - C Harris/R Schlein Eastbourne - B Pedersen/J Kylmäkorpi Poole - C Holder/D Ward I grundomgången är det 20 heat, således möter man sina gruppmotståndare en gång. Poängfördelningen i heaten är följande: 1:a = 4p 2:a = 3p 3:a = 2p 4:a = 0p Maximal poäng i ett heat/lag är alltså 7p och största heatseger-marginal är 7-2. När grundomgången på 20 heat är avslutad så går de två bästa i A och de två bästa i B vidare till semifinal där ettorna möter tvåorna i respektive grupp. Vinnarna i semifinalerna går sedan, självklart, vidare till Grand Final där de gör upp om titeln 2011 Elite League Pairs Champion. Förlorarna i semifinalerna gör upp om bronspengen. Ska vi köra lite predictions också? Ja, varför inte. Jag tror att både Swindon och Coventry kommer få det svettigt imorgon kväll, det är inga enkla lottningar de har fått. Således tror jag att de slutar på jumboplatsen i respektive grupp. Vilka kommer "flippa" då? Jag håller Wolves som favoriter i grupp A, tror de tar sig till semifinal. Vilka som joinar de är hugget som stucket, stenhårt kommer det bli hur som helst! I grupp B så har jag två "givna" som ska vara med långt där uppe efter grundomgången och det är Eastbourne och Poole och det är också dessa jag har som leans till morgondagens event. Vi får se hur allt bär sig under dagen med vädret och framförallt odds-sättningen av bookies. Kan bli intressant, de brukar erbjuda både vinnarspel, H2H m.m på detta. På återhörande, lads!
Senast redigerad av Overkill den 2011-04-27 klockan 00:29. |
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|