Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-11-24, 23:23   #346
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Det blev en riktigt dålig dag detta, alla 4 spel missade B1-B4 ett av varje sort men det är bara nya tag imorgon! Blir inga spel inatt då det inte är någon NHL och gillar inget i NFL heller...

Citat:
Ursprungligen postat av wasteping Visa inlägg
Passar på att tacka för alla fina spel lazlo! Vad tycker du om atlant imorgon mot sibir? Kollar man Formen och det faktum att atlant verkar trivas ganska bra borta i kylan så tycker jag ett ML spel är riktigt spelvärt...vet du något mer kanske? som är bra mycket bättre insatt än mig...
Varsågod, hoppas du fått nytta av dem. Skulle jag välja vinnare där så blir det Atlant tack vare de helt skilda formerna såklart men jag kommer inte våga spela något där. Sibir borta är alltid tufft och mina känsla säger att detta är en match där det kan vända tvärt för lagen. Atlant har överpresterat en del efter att de kickat den så värdelöse Bengt-Åke Gustafsson, de har lyckats vinna några riktigt tajta matcher fyra 3-2 segrar bland annat. Kan vara dags för ett nederlag snart samtidigt som Sibir underpresterat ett tag och formen är klen men de har spelat mycket borta på slutet och det finns en risk för att de hittar spelet nu igen hemma och samtidigt som Atlant är lite mätta. Atlants senaste 2 matcher, knappa 3-2 segrar mot Vityaz är inte imponerande. Nästan jämna odds och Atlant är ju det bättre laget men som sagt jag vågar mig inte på spel där, hoppas det går vägen för dig hur du nu än gör och hoppas mina tankar duger

Kommer istället spela på Riga imorgon som har ett spel som passar Novokuznetsk illa och Riga har verkligen fått upp farten... Det anser jag är bästa spelet i KHL imorgon, kommer lägga in mina spel lite senare!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-24, 23:49   #347
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Om du ändå har frågestund så...

Borde inte Poprad kunna köra över Nitra i Slovakhockeyn imorgon? Poprad i bra form med bla 7-3 förra hemmamatchen mot topplaget Kosice och när de vinner vinner de oftast stort,Nitra är dåliga borta och allmänt usla.

Formen och tabellen säger ja men du vet hur jag är med hockey
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-25, 00:22   #348
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4307
Standard

Var inget, skrev till fel person
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Rejs den 2011-11-25 klockan 00:29.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-25, 00:37   #349
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Om du ändå har frågestund så...

Borde inte Poprad kunna köra över Nitra i Slovakhockeyn imorgon? Poprad i bra form med bla 7-3 förra hemmamatchen mot topplaget Kosice och när de vinner vinner de oftast stort,Nitra är dåliga borta och allmänt usla.

Formen och tabellen säger ja men du vet hur jag är med hockey
Det är inga problem guys, bara att fråga på! Antar att du funderar på -1.5 spel eller liknande här?

Nitra är klart sämst i ligan så det är svårt att någon gång se dem hota de bättre lagen på bortaplan. Poprad är dock inte något av de bättre hemmalagen men har spelat bra hockey hemma på slutet då man på de senaste 3 matcherna har slagit ligans 3 bästa lag med totalt 16-6. De har mötts två gånger i år, Nitra vann senast de möttes borta med 3-4 efter straffar, Poprad vann det första mötet på bortais med 1-6. Jag tror det är större chans att Poprad vinner med 6-1 eller liknande än att Nitra skulle ta poäng här, de är så pass dåliga så Poprad skulle skämmas om de tappade poäng 2 hemma matcher irad mot dem. Enda faran är att detta blir Poprads andra match på lika många dagar då de mötte ligans U-20 lag borta på torsdagen. Lagen brukar spela match dagen efter de möter U-20 laget och det brukar inte påverka så mycket men det är klart att resan kan sitta i benen och de påverkar matchen? Nja jag tror Poprad vinner med 2+ mål, vet dock inte om det blir något spel där för mig... skulle nog ta ett överspel Poprad har 10 av sina 14 övermatcher på hemmais och Nitra har 7 av sina 11 övermatcher på bortaplan och om Poprad är slitna så innebär det nog att Nitra gör mer mål än normalt, själva hänger Poprad nog dit minst 3-4 utan problem så som de spelat på slutet!

Låt höra hur du gjorde och hur det gick sen Vlad, kommer nog spela över själv... fanns odds på 1.80+ ser jag nu!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-25, 09:08   #350
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 71
Sharp$: 295


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Varsågod, hoppas du fått nytta av dem. Skulle jag välja vinnare där så blir det Atlant tack vare de helt skilda formerna såklart men jag kommer inte våga spela något där. Sibir borta är alltid tufft och mina känsla säger att detta är en match där det kan vända tvärt för lagen. Atlant har överpresterat en del efter att de kickat den så värdelöse Bengt-Åke Gustafsson, de har lyckats vinna några riktigt tajta matcher fyra 3-2 segrar bland annat. Kan vara dags för ett nederlag snart samtidigt som Sibir underpresterat ett tag och formen är klen men de har spelat mycket borta på slutet och det finns en risk för att de hittar spelet nu igen hemma och samtidigt som Atlant är lite mätta. Atlants senaste 2 matcher, knappa 3-2 segrar mot Vityaz är inte imponerande. Nästan jämna odds och Atlant är ju det bättre laget men som sagt jag vågar mig inte på spel där, hoppas det går vägen för dig hur du nu än gör och hoppas mina tankar duger

Kommer istället spela på Riga imorgon som har ett spel som passar Novokuznetsk illa och Riga har verkligen fått upp farten... Det anser jag är bästa spelet i KHL imorgon, kommer lägga in mina spel lite senare!
Tänkte bara kommentera de båda matcherna i ryska KL som ni pratat om.
Själv tycker jag båda spelen är bra, då Altant oftast vinner med enbart ett mål, vilket de även gjorde förra året, de är duktig på att hålla en målsledningar. Tyvärr så har de tappat Mozyakin (poängkung ifrån förra året).

Att Bengan kickades har enbart varit bra då jag inte gillar hans coaching sätt alls, nöta på i samma takt med samma spelare oavsett match. Sibir lever mycket på Tarasenko, denna 20 åring som troligen försvinner till NHL(ST LOUIS) inom ett par säsonger.
De har även ett par duktiga finnar i laget. Målvkaterna har under 90 i räddnings procent, medans Altants målisar har nära 93%.

Novokuzntetsk match vs Riga är lite lurigare.
Hemmalaget har stört många lag nu på slutet men ändå fått lämna arenan med "hedrande" förluster, vilket borde ta på psyket. Som ni säger så har Riga fått upp ångan och att spöa CSKA på bortaplan var oerhört starkt då de är ett av ligans bästa hemmalag.

Då båda 2orna ger 2,40 resp. 2,50 tycker jag de är spelvärda, kan ju spela inc OT för att safa upp.

HOppas jag itne tog upp för mkt plats, vill ni lägga upp detta under hockeyrek så varsegod, kanske själv orkar "flytta" den dit )

Följer dina spela Lazlo och tackar för en mkt bra spelbok!

MVH/Merlot
Merlot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-25, 19:07   #351
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Det är inga problem guys, bara att fråga på! Antar att du funderar på -1.5 spel eller liknande här?

Nitra är klart sämst i ligan så det är svårt att någon gång se dem hota de bättre lagen på bortaplan. Poprad är dock inte något av de bättre hemmalagen men har spelat bra hockey hemma på slutet då man på de senaste 3 matcherna har slagit ligans 3 bästa lag med totalt 16-6. De har mötts två gånger i år, Nitra vann senast de möttes borta med 3-4 efter straffar, Poprad vann det första mötet på bortais med 1-6. Jag tror det är större chans att Poprad vinner med 6-1 eller liknande än att Nitra skulle ta poäng här, de är så pass dåliga så Poprad skulle skämmas om de tappade poäng 2 hemma matcher irad mot dem. Enda faran är att detta blir Poprads andra match på lika många dagar då de mötte ligans U-20 lag borta på torsdagen. Lagen brukar spela match dagen efter de möter U-20 laget och det brukar inte påverka så mycket men det är klart att resan kan sitta i benen och de påverkar matchen? Nja jag tror Poprad vinner med 2+ mål, vet dock inte om det blir något spel där för mig... skulle nog ta ett överspel Poprad har 10 av sina 14 övermatcher på hemmais och Nitra har 7 av sina 11 övermatcher på bortaplan och om Poprad är slitna så innebär det nog att Nitra gör mer mål än normalt, själva hänger Poprad nog dit minst 3-4 utan problem så som de spelat på slutet!

Låt höra hur du gjorde och hur det gick sen Vlad, kommer nog spela över själv... fanns odds på 1.80+ ser jag nu!
Yup -1.5 var tanken men blev inget slovak. Var tvungen att logga ut innan du hann svara igår och när jag skulle lägga det spelet ihop med lite ryggspel på lunchen var linan på pinnen Poprad -2 så sket i det.

Tack ändå för feedback och dagens KHL-spel
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-25, 22:54   #352
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Merlot Visa inlägg
Tänkte bara kommentera de båda matcherna i ryska KL som ni pratat om.
Själv tycker jag båda spelen är bra, då Altant oftast vinner med enbart ett mål, vilket de även gjorde förra året, de är duktig på att hålla en målsledningar. Tyvärr så har de tappat Mozyakin (poängkung ifrån förra året).

Att Bengan kickades har enbart varit bra då jag inte gillar hans coaching sätt alls, nöta på i samma takt med samma spelare oavsett match. Sibir lever mycket på Tarasenko, denna 20 åring som troligen försvinner till NHL(ST LOUIS) inom ett par säsonger.
De har även ett par duktiga finnar i laget. Målvkaterna har under 90 i räddnings procent, medans Altants målisar har nära 93%.

Novokuzntetsk match vs Riga är lite lurigare.
Hemmalaget har stört många lag nu på slutet men ändå fått lämna arenan med "hedrande" förluster, vilket borde ta på psyket. Som ni säger så har Riga fått upp ångan och att spöa CSKA på bortaplan var oerhört starkt då de är ett av ligans bästa hemmalag.

Då båda 2orna ger 2,40 resp. 2,50 tycker jag de är spelvärda, kan ju spela inc OT för att safa upp.

HOppas jag itne tog upp för mkt plats, vill ni lägga upp detta under hockeyrek så varsegod, kanske själv orkar "flytta" den dit )

Följer dina spela Lazlo och tackar för en mkt bra spelbok!

MVH/Merlot
Inga problem jag tycker det är riktigt trevligt med inlägg precis som detta då det är intressant att veta vad fler tycker. Om du har koll på KHL så får du gärna dela med dig av dina tankar här då det bara är intressant att se vad andra tycker och jag har ju inte koll på exakt allt själv heller. Det finns ju sällan någon bra tråd där det är lite mer genomgående snack likt ditt inlägg så för min del funkar det bra att vi diskuterar här i min dagbok, bara trevligt som sagt! Både Atlant och Riga vann ju också, tyvärr Riga efter OT då Novo kvitterade med nån minut kvar och Atlant tog ledningen sent och höll sen till en sedvanlig 3-2 seger.

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Yup -1.5 var tanken men blev inget slovak. Var tvungen att logga ut innan du hann svara igår och när jag skulle lägga det spelet ihop med lite ryggspel på lunchen var linan på pinnen Poprad -2 så sket i det.

Tack ändå för feedback och dagens KHL-spel
Tur att du stod över, 2-1 till Poprad va ju inte vad man räknat med. Kommer gärna med feedback om du har något guldkorn du funderar över så ska jag försöka hjälpa till så gott jag kan. För övrigt så blev det en okej dag men inget mer 5 vinster, 4 torsk och 1 push på 10 spel och lite back blev det främst för att Riga tappade ledningen i slutet och det blir bara push på B5 spelet.

Kommer sticka bort över helgen men innan jag åker ska jag gå igenom om det finns något spelvärt för dagarna jag är borta och så blir det full rulle igen sen på måndag när jag kommer hem! Trevlig helg allesammans!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+2)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-28, 11:45   #353
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Helgens två spel gick inge vidare tyvärr, två mål på 34 sekunder av Spartak Moskva och sen mål i tom kasse av Barys med 41 sekunder kvar gjorde att det blev 6 mål däroch under 5.5 sprack. 40-14 i skott räckte inte för Jokerit utan det blir 2-3 förlust efter OT... Förra veckan slutade därför på minus men nya tag nu!

Lite KHL idag och jag har tryckt av på 3 spel och jag skrev mina tankar om spelen i KHL tråden, nu är det full fart igen som gäller!


Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Kul med KHL tråd, jag har tre spel för dagen!

2011-11-28 16:30KHLCSKA Moscow vs Dynamo Moscow DnB FT 5.37 1.820

2011-11-28 16:30KHLCSKA Moscow vs Dynamo Moscow UNDER U 5.5 FT 6.47 1.680


Derby igen och Dynamo har vunnit de tidigare två denna säsongen och så som CSKA spelar nu så har man svårt att se hur de ska kunna rå på lagbygget Dynamo. Det brukar dock kunna bli tajta och målsnåla derbyn så jag väljer DnB och så tar jag även ett underspel men väljer att ta 5.5 istället för 4.5 då det skiljer ganska mycket för just dessa lagen gällande de olika linorna. CSKA har 21 av 26 matcher under 5.5 och Dynamo har 18 av 26 matcher under 5.5, kollar man istället statsen för 4.5 så har CSKA istället 16 av 26 matcher över 4.5 och Dynamo har 15 av 26 matcher över 4.5. En hel del matcher slutar alltså med 5 mål för lagen och jag lägger hellre in lite extra på 5.5 än att ta det högre oddset på 4.5. Två B3 spel blir det här!

2011-11-28 17:00KHLDinamo Minsk vs Torpedo NN ÖVER Ö 5 FT+OT 13.06 1.820


Minsk har klickat lite men det kanske har varit pga en längre borta turne de haft nu, dock har de 4 matcher irad med 6 mål eller mer. De har också gjort minst 3 mål i 6 raka hemma matcher så jag tror att nu när de är hemma igen så kommer det bli åka av. Torpedo blev nollade av Poprad senast och de kan inte vara nöjda med det, spela snålt eller köra på i Minsk's offensiva hemmaspel är frågan? Jag tror de kommer ösa på för att inte riskera att bli nollade igen och en lina på 5 med 1.80+ odds hos Sbobet tar jag gärna och det blir dagens tyngsta spel (B5) för min del!

BOL
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Andreas15 (+2), Soap (+2), bigsmooth (+2), perry (+1), MrGerrard (+5), befriamig (+2)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-28, 18:10   #354
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

2 vinst 1 torsk idag men det är jag nöjd med då B5 spelet gick in! Har ett spel för NHL redan kan komma in mer under kvällen!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-28, 19:44   #355
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 71
Sharp$: 295


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Snyggt spelat idag. En liten undran angående NHL rekar.

Är ju inte så värst många rekar ute på just Ishockey och hoppas att vi nu kan köra på flera KHL rekar då vi haft flytet.
Men är det inga som är intresserade av att lägga ner lite NHL rekar också, jag kommer nog lägga ner mera tid även på de och posta då det alltid är informativt att få byta åsikter och tankar.

Vilka flera här inne har "NHL-koll!?

Keep up the good work!

MVH/Merlot
Merlot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-28, 19:54   #356
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Merlot Visa inlägg
Vilka flera här inne har "NHL-koll!?
Mackyyy
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-28, 20:20   #357
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Merlot Visa inlägg
Snyggt spelat idag. En liten undran angående NHL rekar.

Är ju inte så värst många rekar ute på just Ishockey och hoppas att vi nu kan köra på flera KHL rekar då vi haft flytet.
Men är det inga som är intresserade av att lägga ner lite NHL rekar också, jag kommer nog lägga ner mera tid även på de och posta då det alltid är informativt att få byta åsikter och tankar.

Vilka flera här inne har "NHL-koll!?

Keep up the good work!

MVH/Merlot
Det är väldigt få "rekar" överlag, så funkar det här... Det är mest spel som läggs in i spreadsheets!

Brukar ju finnas en NHL tråd varje dag där det snackas lite om dagens matcher, dock med blandad kvalitet har jag märkt. Det finns nog en hel del som har koll på NHL och det enklaste är att kolla vilka de flesta ryggar om du kollar på dagens populäraste spel, då får du iaf en överblick över vilka de flesta tycker är bra, sen behöver ju inte det vara någon garanti iofs. NHL brukar dominera bland dagens populäraste spel och det finns en del som ryggas flitigt. Perfa har redan nämnt en, jag har inte koll på alla så ingen nämnd ingen glömd. Om du vill se hur man borde ha spelat på NHL, sådär lite i efterhand så kan du kolla in generalens dagbok, han nailar högoddsare med höga insatser efter matchen startat! Ibland kan han komma med speltips flera dagar efter matchen spelats, vet inte vad det ska vara bra för men men

Ja det blev en ganska bra dag i KHL, lite frustrerande i Moskva derbyt men ibland vinner laget som har 16 skott över det som sköt 40. Desto mer intressant i KHL imorgon har jag redan sett men de spelen plockas senare inatt!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
befriamig (+2)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-29, 05:43   #358
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Detta blev en mycket bra natt eftersom 4 av 5 spel satt! En hel del spel inne för dagen och det är bara att fortsätta på vinnarspåret nu!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-29, 05:58   #359
Franzen Buttboy
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 227
Sharp$: 2064

Björnens NHL(inaktivt)
Stats: 415 - 384 - 0
ROI: 103.42%
Vinstprocent: 51.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Det är väldigt få "rekar" överlag, så funkar det här... Det är mest spel som läggs in i spreadsheets!

Brukar ju finnas en NHL tråd varje dag där det snackas lite om dagens matcher, dock med blandad kvalitet har jag märkt. Det finns nog en hel del som har koll på NHL och det enklaste är att kolla vilka de flesta ryggar om du kollar på dagens populäraste spel, då får du iaf en överblick över vilka de flesta tycker är bra, sen behöver ju inte det vara någon garanti iofs. NHL brukar dominera bland dagens populäraste spel och det finns en del som ryggas flitigt. Perfa har redan nämnt en, jag har inte koll på alla så ingen nämnd ingen glömd. Om du vill se hur man borde ha spelat på NHL, sådär lite i efterhand så kan du kolla in generalens dagbok, han nailar högoddsare med höga insatser efter matchen startat! Ibland kan han komma med speltips flera dagar efter matchen spelats, vet inte vad det ska vara bra för men men

Ja det blev en ganska bra dag i KHL, lite frustrerande i Moskva derbyt men ibland vinner laget som har 16 skott över det som sköt 40. Desto mer intressant i KHL imorgon har jag redan sett men de spelen plockas senare inatt!
Gäller ju att använda tråden rätt Tycker det hade varit kul om fler folk dök upp i NHL tråden och delade med sig av sina otroligt värdefulla åsikter.
isbjorn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-29, 07:44   #360
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 359
Sharp$: 4135

Lets go Live
Stats: 477 - 300 - 108
ROI: 104.35%
Vinstprocent: 61.39%

Standard

Gott att se att det fortsätter gå bra för dig Lazlo! Brukar alltid rygga lite spel utav dig. Har du något/några spel idag som du känner lite extra för? Som kanske hade varit B5/6 spel om du hade haft några så höga serier?
MrGerrard är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td