Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-07, 21:30   #601
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av gizox Visa inlägg
Skulle barnsley v yeovil vara bra, alltså är det en bra match att spela på? är ligan för låg?


bokar yeovil på betfair och sätter 2a på bet365. Problemet är att jag vill ha över pengarna på betfair, men större chans att yeovil vinner väl?

Kan man boka på betfair? eller ska jag ta annan match?

Edit: odds betfair: boka yeovil för 3.0. Bet365 2a ger 3.0.

Använd dig av oddsmonkey . com, så får du bra odds att boka mot.
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-08, 10:16   #602
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 2
Sharp$: 48
Standard

Men oddsen är ju bra? Eller tänker jag fel? Finns det tillräckligt med pengar på en sån liga?
gizox är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-08, 11:03   #603
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av gizox Visa inlägg
Men oddsen är ju bra? Eller tänker jag fel? Finns det tillräckligt med pengar på en sån liga?
Boka Yeovil 3.0 100kr
Spela Yeovil 3.0 100kr

Utfall 1: Yeovil vinner, Bokningen blir -300 och Bet365 blir +200, slutresultat: -100:-

Utfall 2: Yeovil vinner inte, Bokningen blir +100 (minus 6.5% kommission = 93.5:-) och Bet365 blir -100, resultat: -6.5:-

Alltså skulle jag väl inte kalla oddsen bra om man som bäst backar 6.5:- per spelad hundring, eller 6.5% back helt enkelt på spelet.

Ett bra läge är om man kan få t.ex. 2.00 på spel och under 2.00 på bokningen (t.ex. 1.90).

Boka 1.90 100:-
Spela 2.00 100:-

Utfall 1: Laget vinner, Bokningen -90:-, Bet365 +100, Slutresultat: +10:-

Utfall 2: Laget vinner inte, Bokningen +100, Bet365 -100 Slutresultat +-0.

Vet att det i någon tråd är länkat en bra hemsida för att kolla hur mycket du backar på ett sådant här spel men lyckades inte hitta den.

Edit:
http://www.arbcruncher.com/



Resultatet om insatser viktas
__________________
Twitter: @EmanresuSharp

Senast redigerad av Emanresu den 2015-01-08 klockan 11:08.
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-09, 22:03   #604
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 29
Sharp$: 312
Standard

Hej,

Vilka bettingsiter kan ni rekommendera för bonustrading utöver följande sajter?:
Betsson
Unibet
Expekt
Bet365
NordicBet
Norskespill
William Hill
Betsafe
Comeon!

I dagsläget så funderar jag på Mobilbet, Rivalo, Tipic och Bwin. Har ni några ytterligare förslag eller ett varningens finger så är det oerhört uppskattat.

Stort tack på förhand!
falconlordxxx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-09, 22:25   #605
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Visby
Inlägg: 171
Sharp$: 3266
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av falconlordxxx Visa inlägg
Hej,

Vilka bettingsiter kan ni rekommendera för bonustrading utöver följande sajter?:
Betsson
Unibet
Expekt
Bet365
NordicBet
Norskespill
William Hill
Betsafe
Comeon!

I dagsläget så funderar jag på Mobilbet, Rivalo, Tipic och Bwin. Har ni några ytterligare förslag eller ett varningens finger så är det oerhört uppskattat.

Stort tack på förhand!
24hbet - inte kollat nya villkoren
MyBet
faremisch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-09, 23:17   #606
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 29
Sharp$: 312
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av faremisch Visa inlägg
24hbet - inte kollat nya villkoren
MyBet
Tack för tipsen!

Jag har faktiskt kollat på 24hbet tidigare och deras villkor (omsättningskrav på 7x bonus med odds >= 1,6) känns absolut rimliga. Jag är dock i första hand intresserad av bettingsajter som kan erbjuda 100% upp till 1 000 kr.

Mybet.com:s välkomstbonus känns dock inte alltför lockande i och med att bonusen endast är på 25% upp till 50€.
falconlordxxx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-10, 00:49   #607
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 174
Sharp$: 870
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av falconlordxxx Visa inlägg
Hej,

Vilka bettingsiter kan ni rekommendera för bonustrading utöver följande sajter?:
Betsson
Unibet
Expekt
Bet365
NordicBet
Norskespill
William Hill
Betsafe
Comeon!

I dagsläget så funderar jag på Mobilbet, Rivalo, Tipic och Bwin. Har ni några ytterligare förslag eller ett varningens finger så är det oerhört uppskattat.

Stort tack på förhand!
Har du ens orkat läsa några sidor bak i den här tråden?

betsafe, expekt har riskfria spel, inte samma sak som det du e ute efter. Norskespill är kassa omsättingskrav och det som står i deras regler stämmer inte, läs tråden om https://www.sharps.se/forums/spelbola...9-norskespill/

Rivalo kan va ett helvete att få ut cash ifrån. Ansiktsverifiering etc. Allt annat får du ta reda på själv om de andra bolagen, ansträng dig lite
nock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-10, 12:21   #608
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 29
Sharp$: 312
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nock Visa inlägg
Har du ens orkat läsa några sidor bak i den här tråden?

betsafe, expekt har riskfria spel, inte samma sak som det du e ute efter. Norskespill är kassa omsättingskrav och det som står i deras regler stämmer inte, läs tråden om

Rivalo kan va ett helvete att få ut cash ifrån. Ansiktsverifiering etc. Allt annat får du ta reda på själv om de andra bolagen, ansträng dig lite
Tack för input gällande Rivalo.

Det var jag som var otydlig, men absolut, jag har läst igenom hela denna tråd och sett de listor samt förslag som publicerats tidigare.

Jag har redan nyttjat bonusarna på de sajter som jag listade (vilket inte heller framgick av mitt tidigare inlägg), inklusive gratisspelen på Betsafe och Expekt. Gällande Norskespill så var jag inte medveten om att omsättningskravet (6x bonus) de uppger på sin sida inte stämmer?

För att förtydliga: jag är alltså i första hand intresserad av förslag på sajter med en bonus på 100% upp till 1 000.

Hur ser det förresten ut på den Nordiska marknaden? Finns det flera "Norskespill" att kapitalisera på? Jag befarar dock att det är Betsson, Betsafe, Unibet m.fl. som är de stora spelarna även där, varpå svenska spelare hänvisas till deras svenska motsvarigheter.
falconlordxxx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-12, 05:56   #609
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av falconlordxxx Visa inlägg
Hej,

Vilka bettingsiter kan ni rekommendera för bonustrading utöver följande sajter?:
Betsson
Unibet
Expekt
Bet365
NordicBet
Norskespill
William Hill
Betsafe
Comeon!

I dagsläget så funderar jag på Mobilbet, Rivalo, Tipic och Bwin. Har ni några ytterligare förslag eller ett varningens finger så är det oerhört uppskattat.

Stort tack på förhand!
Fyller på din lista lite, följande har jag själv gått igenom.
Titanbet
MobilBet
MyBet
Guts
Ladbrokes
RedBet
SuperLenny (50%)

Dessa har lite sämre omsättningskrav.
Redkings 300kr/bet
ExClusiveBet 200kr/bet

Bethard 50€ dock dåliga odds att matcha emot.
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-12, 06:30   #610
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av falconlordxxx Visa inlägg
Tack för tipsen!

Jag har faktiskt kollat på 24hbet tidigare och deras villkor (omsättningskrav på 7x bonus med odds >= 1,6) känns absolut rimliga. Jag är dock i första hand intresserad av bettingsajter som kan erbjuda 100% upp till 1 000 kr.

Mybet.com:s välkomstbonus känns dock inte alltför lockande i och med att bonusen endast är på 25% upp till 50€.

http://betexpert.se/oddsbonus.php
Där har du länk till 100% Bonus på MyBet.
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-12, 07:58   #611
 
bulles avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 1922
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av theskab Visa inlägg
Fyller på din lista lite, följande har jag själv gått igenom.
Titanbet
MobilBet
MyBet
Guts
Ladbrokes
RedBet
SuperLenny (50%)

Dessa har lite sämre omsättningskrav.
Redkings 300kr/bet
ExClusiveBet 200kr/bet

Bethard 50€ dock dåliga odds att matcha emot.
https://www.sharps.se/forums/free-spi...-2015-01-10-a/
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-17, 20:31   #612
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Ni som jagar bonusar, hur mycket av bonusen brukar ni få kvar?
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-17, 21:53   #613
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av theskab Visa inlägg
Ni som jagar bonusar, hur mycket av bonusen brukar ni få kvar?
99-101 %, brukar surebetta mellan bolag istället för att använda Betfair. Men förlorar mycket när det handlar om € eftersom växlingskurserna förstör.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-19, 11:09   #614
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
99-101 %, brukar surebetta mellan bolag istället för att använda Betfair. Men förlorar mycket när det handlar om € eftersom växlingskurserna förstör.
surebetta?
Använder mig av betfair, tycker det är smidigt.
Men behåller bara 70-80% beroende på hur spelen går.

Vad är bäst för € trading då? Öppna ett till konto i € istället för sek?
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 21:35   #615
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 15
Sharp$: 143
Standard

Flera identiteter?


Hej allihopa!

Jag har bonustradeat ett tag nu och börjar väl noja litegrann att någon sida ska haffa en och funderar därför på om det ens är möjligt?

Mitt tillvägagångssätt:
Jag har clearat alla sidor på mitt eget personnummer och har efter det spelat på vänners personnummer. Jag erbjuder dem 50% av vinsten om jag får starta upp kontot på deras namn. Jag tradear alltid mot mitt eget betfair och startar upp bonuskontona från deras datorer så att det är nya IP-adresser. Men sen lägger jag spelen själv via 4G-nätet på min mobil eller internetdelning på min dator, är inte tillräckligt bevandrad inom IT för att förklara varför jag har gjort så men hade fått för mig att det ska bli ett nytt IP varje gång man ansluter till 4G-nätet då. Det har fungerat fram tills nu då jag försökte regga på en sida och blev nekad bonus i förhand (puuh) p.g.a. att jag använt samma IP-adress på ett annat konto.

Jag har följande funderingar:
Eftersom det blir en hel del pengar efter ett tag så blir man ju orolig, är det verkligen så bullet proof som man har intalat sig själv? Vilka risker finns och vad skulle dem ev. följderna bli om man "åker fast"? Kan banken reagera på att det swishas en större summa pengar fram och tillbaka? Finns det ett bättre sätt att byta IP-adress eftersom det uppenbarligen inte fungerar? Slutligen - finns det ett bättre, mindre riskfyllt, tillvägagångssätt? Om det gör någon skillnad så handlar det totalt om 10-15 olika personer.

Tack på förhand!
trade är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/782-bonustrading/
Postat av For Type Datum
Shawshank Betting - This thread Refback 2012-06-19 17:12

td