Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-02-19, 14:14   #496
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 22
Sharp$: 275
Standard

Körde igenom en del välkomstbonusar för 3-4 år sen. Har flyttat (ny IP-adress) och skaffat ny dator (ny mac-adress) sen dess. Tror ni det är lönt för min sambo att försöka köra dessa bonusar också? Känns lite dumt att fråga supporten...
James är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-19, 15:36   #497
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Borde vara lugnt bara du håller isär mail-kontona.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-20, 20:50   #498
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av James Visa inlägg
Körde igenom en del välkomstbonusar för 3-4 år sen. Har flyttat (ny IP-adress) och skaffat ny dator (ny mac-adress) sen dess. Tror ni det är lönt för min sambo att försöka köra dessa bonusar också? Känns lite dumt att fråga supporten...
Det ska inte vara några problem. Bara du inte loggar in på ditt egna konto med samma IP-adress som henne så är du ganska säker
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-25, 14:01   #499
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 272
Sharp$: 1138
Standard

Ska man alltid backa favoriten i matchen och lägga underdoggen?
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-25, 14:55   #500
 
Pohjans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Båstad
Inlägg: 419
Sharp$: 1704

Crusher
Stats: 177 - 177 - 12
ROI: 97.88%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Riise Visa inlägg
Ska man alltid backa favoriten i matchen och lägga underdoggen?
Skulle säga tvärtom. Alltså spela underdogen på bookmakern och laya på betfair eller vilken börs du använder. Spela på den du inte tror ska vinna alltså, eftersom du vill ju förlora på "bonussidan" och vinna på betfair.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar
Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått
Heja Malmö
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Pohjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-27, 22:48   #501
 
bulles avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 1922
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pohjan Visa inlägg
Skulle säga tvärtom. Alltså spela underdogen på bookmakern och laya på betfair eller vilken börs du använder. Spela på den du inte tror ska vinna alltså, eftersom du vill ju förlora på "bonussidan" och vinna på betfair.
Inte att rekommendera om det är stora summor som ska omsättas. Räcker väl att du sätter en enda högoddsare så är det i princip lika med att du inte kommer förlora över pengarna från bonussidan utan måste omsätta hela bonusen.
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-08, 01:44   #502
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2
Sharp$: 136
Standard

..fel tråd

Senast redigerad av troopshunter den 2014-03-08 klockan 01:45.
troopshunter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-08, 11:05   #503
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3
Sharp$: 8
Standard

Nyss utökat bankrullen med detta Ända gången pengar är enkla att tjäna
thegamblerpro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-12, 21:58   #504
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1
Sharp$: 402
Standard

Vilka alternativ vid insättning/uttag utöver kort-/banköverföring anser ni vara bra vid bonustrading?

Moneybookers/Skrill är uteslutet och Neteller vill ej att man använder VPN vilket försvårar det hela för min del.

Senast redigerad av sharp den 2014-03-12 klockan 23:13.
sharp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-27, 14:32   #505
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 2
Sharp$: 13
Standard

Tänkte prova bygga lite rulle och tjäna en tusing eller 2 genom bonus trading, har använt upp bet365 bonusen någon som vet vilka de 2 bästa sidorna är att bonus tradea förutom bet365? Hade tänkt expekts 1000kr bet med återbetalning vid förlust samt 1000 bonusen på betsson, något jag bör tänka på? vart vill jag ha vinsten? Får man plocka ut den direkt från expekt eller har dom omsättningskrav? tacksam för svar.
Gh9st är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-27, 16:34   #506
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Alla sidor har omsättningskrav.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-27, 17:35   #507
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 10
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gh9st Visa inlägg
Tänkte prova bygga lite rulle och tjäna en tusing eller 2 genom bonus trading, har använt upp bet365 bonusen någon som vet vilka de 2 bästa sidorna är att bonus tradea förutom bet365? Hade tänkt expekts 1000kr bet med återbetalning vid förlust samt 1000 bonusen på betsson, något jag bör tänka på? vart vill jag ha vinsten? Får man plocka ut den direkt från expekt eller har dom omsättningskrav? tacksam för svar.

För det första har alla bolag omsättningskrav. Det kommer man aldrig undan. För det andra har det blivit lite svårare att bonustrada sen Betfair höjde sin kommissionsavgift från 5% till 6.5% Det går säkert, men man får nog ha lite mer tålamod innan det dyker upp något som är spelvärt. Förslag på bolag förutom Bet365 som har funkat bra för min egen del är Betsafe, Bwin, Unibet, Betway, Betsson, Sportingbet och Nordicbet.
nybbe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-30, 14:53   #508
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 103
Sharp$: 375
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mirtas Visa inlägg
Ok, jag är rätt med på det nu. Min idé var hyfsad men verkligen inte "revolutionerande". Fast inte värd den ton som (inte jag som började med) mötte.

Fast är man fattig är min idé riktigt bra!
Nu var det ett tag sen ni diskuterade detta visserligen, men jag förstod aldrig riktigt fördelarna med ditt system. Med det sagt, så finns det en annan negativ aspekt med att spela spelbolag mot varandra som ingen nämnde under denna diskussion och det är väl att dom gärna samkör register med varandra såvitt jag förstått. Detta för att undvika att spelare bara kör surebets (odds mot varandra) och dylika spelmetoder. Man kan bli limiterad och kanske avstängd i värsta fall.

Att ha Betfair som sin bas är alltid tryggast eftersom man inte har ögonen på sig på samma sätt som hos traditionella spelbolag, om man vinner mycket/har mycket pengar. Den essentiella skillanden är ju att Betfair tjänar på vinnarna, medan spelbolagen förlorar på det.
neonguy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-30, 14:58   #509
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3614
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av neonguy Visa inlägg
Med det sagt, så finns det en annan negativ aspekt med att spela spelbolag mot varandra som ingen nämnde under denna diskussion och det är väl att dom gärna samkör register med varandra såvitt jag förstått.
Hur skulle detta vara möjligt att samköra register med varandra?

Ett ex: Unibet har 8,9 miljoner kunder/konton hos sig, skulle alltså Unibet dygnet runt samköra sina 8,9 miljoner konton med övriga spelbolag/samarbetspartners?

Inser du hur mycket datakraft det skulle krävas för att hitta några "misstänkta surebets"?!
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-30, 15:07   #510
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 103
Sharp$: 375
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Hur skulle detta vara möjligt att samköra register med varandra?

Ett ex: Unibet har 8,9 miljoner kunder/konton hos sig, skulle alltså Unibet dygnet runt samköra sina 8,9 miljoner konton med övriga spelbolag/samarbetspartners?

Inser du hur mycket datakraft det skulle krävas för att hitta några "misstänkta surebets"?!
Det är möjligt att du har rätt i det. Med det sagt, så är det fortfarande inte lika tryggt hos spelbolag som hos Betfair med undantag de stora spelbolagen måhända.
neonguy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/782-bonustrading/
Postat av For Type Datum
Shawshank Betting - This thread Refback 2012-06-19 17:12

td