Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-11-12, 09:57   #1

AbbeAces avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
Standard

V75 17/11 Solvalla UPPSNACK

Jag undrar om Åke är på semester eller avstängd? Ivf så är det inte lättare att tippa men kanske lättare att försöka fälla när Åke inte själv kör. Nu fattas Björn också så då tycker jag att hans chanser också minskar...Nu är det finaler och ser tufft ut med stora prissummer och mycke Jackpottpengar att spela om..

Lite tankar efter första anblicken,,

Spoiler:
Avd1. Åke har 4st (som vanligt nästan) men kör som sagt inte själv,först av dessa på distans tycker jag är MAIN KRONOS o INDIGO BROLINE men sistnämnda har fått iskallt spår. COVINGTON ÅS kommer mer tillrätta med minst 500m till. PERFECT TOLL är väl den som är mest alround,sen är det Jorma upp som aldrig kört innan(konstigt när J Takter o S Söderkvist kört honom innan), menmen Åke vet säkert.BEATASINE tycker jag passar på bättre på korta häcken.ED YOU är alround men lit långt ut på vingen behöver tur här. Min Första häst är WISS RAMBO som han såg ut sist,,SPIK? hmmm

Avd2. Detta är ett getingbo så det blir nog dyrt att känna sig säker,men jag har fått feeling för KING TILLY. Min första häst möjilg spik el utg.

Avd3. FRICTION verkar som han inte skulle kunna förlora när det gäller,försökte fälla sist och det blev dyrt. Nu 500 000kr till vinnaren. GH NEMO om det varit kort. HARALDINHO,GLOBAL INV och om annan kusk???? CABALLION och I W D dåliga spår.

Avd4. Gillar och tror mest på PUNK och OVERTAKER BY SIB. GAMBRINUS DEGATO och PERFECT POWER lite långt ut på vingen. PREY FRONTLINE värst på bakspår.

Avd5. LÖNNHULTS BIRGITTA klar första häst för mig....SPIK?

Avd6. ON TRACK PIRATEN Kanske....

Avd7. ARISTOCAT BOKO ???

Kommer mer Tankar

Senast redigerad av AbbeAce den 2012-11-12 klockan 10:27.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-12, 10:17   #2
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45592
Standard

Minns början utav året då Åke inte körde då heller. Om jag inte minns fel så tog stallet 2 v75 segrar på ett par månader. När Åke kom tillbaka så börja han svepa igen.
I helgen märkte man samma tendens. Åke borta = inga vinster.

Bara jobba bort dessa hästar om man ens ska ta med dom.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+2)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-12, 11:47   #3

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 2502
Standard

Åke har uttalat sig att han litar mer på hästen än kanske andra kuskar, därav bättre prestationer. Dvs en närmare kommunikation med hästen. Som får den att ta i mer.

(intervju på Åby för ett tag sedan, vill jag minnas)
dumle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-13, 06:54   #4

Asprillas avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 779
Standard

Jag tänkte på det här med skoinfo. Hur mycket bryr ni er om det? Var presenteras den mest tillförlitliga informationen om detta? Gäller det bara att läsa så mycket kuskintervjuer som möjligt för att få reda på vad det lutar åt (fram, bak, runt om, barfota) eller är det anmälningsplikt långt i förväg och därmed enkelt att ta reda på?

Funkar denna bra? http://www.atgidag.se/shoeinfo/NoShoeinfoAvailable.aspx

Senast redigerad av Asprilla den 2012-11-13 klockan 06:57.
Asprilla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-13, 07:10   #5

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 1051
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Asprilla Visa inlägg
Jag tänkte på det här med skoinfo. Hur mycket bryr ni er om det? Var presenteras den mest tillförlitliga informationen om detta? Gäller det bara att läsa så mycket kuskintervjuer som möjligt för att få reda på vad det lutar åt (fram, bak, runt om, barfota) eller är det anmälningsplikt långt i förväg och därmed enkelt att ta reda på?

Funkar denna bra? http://www.atgidag.se/shoeinfo/NoShoeinfoAvailable.aspx
Allmänt känt att hästar som körs barfota runtom går "lite" bättre, det finns såklart undantagshästar som inte alls fungerar barfota. Men då är det banförhållandet som avgör om det är godtagbart. Ofta värms hästen på banan och det är då kusken/ägaren bestämmer vad som är mest optimalt. Sidan du länkar tycker jag är den mest tillförlitliga då dom regelbundet uppdaterar infon efter händelseförlopp. En häst kan vara anmäld barfota runtom men i sista stund ändra sig. Då är det många som kan reagera starkt.

edit: Skulle det ske några drastiska ändringar på favoriter, kanske dom man lägger mest vikt på så så brukar dom vara väldigt tydliga på ATG-live innan loppen körs.
Asprilla (+1)

Senast redigerad av marvel den 2012-11-13 klockan 07:21.
marvel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-13, 07:31   #6

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AbbeAce Visa inlägg
Jag undrar om Åke är på semester eller avstängd? Ivf så är det inte lättare att tippa men kanske lättare att försöka fälla när Åke inte själv kör. Nu fattas Björn också så då tycker jag att hans chanser också minskar...Nu är det finaler och ser tufft ut med stora prissummer och mycke Jackpottpengar att spela om..

Lite tankar efter första anblicken,,

Spoiler:
Avd1. Åke har 4st (som vanligt nästan) men kör som sagt inte själv,först av dessa på distans tycker jag är MAIN KRONOS o INDIGO BROLINE men sistnämnda har fått iskallt spår. COVINGTON ÅS kommer mer tillrätta med minst 500m till. PERFECT TOLL är väl den som är mest alround,sen är det Jorma upp som aldrig kört innan(konstigt när J Takter o S Söderkvist kört honom innan), menmen Åke vet säkert.BEATASINE tycker jag passar på bättre på korta häcken.ED YOU är alround men lit långt ut på vingen behöver tur här. Min Första häst är WISS RAMBO som han såg ut sist,,SPIK? hmmm

Avd2. Detta är ett getingbo så det blir nog dyrt att känna sig säker,men jag har fått feeling för KING TILLY. Min första häst möjilg spik el utg.

Avd3. FRICTION verkar som han inte skulle kunna förlora när det gäller,försökte fälla sist och det blev dyrt. Nu 500 000kr till vinnaren. GH NEMO om det varit kort. HARALDINHO,GLOBAL INV och om annan kusk???? CABALLION och I W D dåliga spår.

Avd4. Gillar och tror mest på PUNK och OVERTAKER BY SIB. GAMBRINUS DEGATO och PERFECT POWER lite långt ut på vingen. PREY FRONTLINE värst på bakspår.

Avd5. LÖNNHULTS BIRGITTA klar första häst för mig....SPIK?

Avd6. ON TRACK PIRATEN Kanske....

Avd7. ARISTOCAT BOKO ???

Kommer mer Tankar

Åke är i Florida
AbbeAce (+1)
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-13, 13:34   #7

Asprillas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av marvel Visa inlägg
Allmänt känt att hästar som körs barfota runtom går "lite" bättre, det finns såklart undantagshästar som inte alls fungerar barfota. Men då är det banförhållandet som avgör om det är godtagbart. Ofta värms hästen på banan och det är då kusken/ägaren bestämmer vad som är mest optimalt. Sidan du länkar tycker jag är den mest tillförlitliga då dom regelbundet uppdaterar infon efter händelseförlopp. En häst kan vara anmäld barfota runtom men i sista stund ändra sig. Då är det många som kan reagera starkt.

edit: Skulle det ske några drastiska ändringar på favoriter, kanske dom man lägger mest vikt på så så brukar dom vara väldigt tydliga på ATG-live innan loppen körs.
Tack för info. Brukar det vara fler med skor när banförhållandet är på ett speciellt sätt? Vinter = skor? Hårt underlag = skor? Skulle du säga att galopprisken ökar vid användning av skor?
Gammal 2012-11-13, 13:53   #8

Standard

Att en häst går med skor kan förtydligas med att hästen har gummistövlar på sig.
Barfota runt om ger ett flackare och längre steg. Med skor lyfter alltså hästen benen högre.
Men hästen måste kunna orka driva det steget ochså. Barfota = racerbalans
Unghästar vill man att de
skall framhäva ett så runt travsteg som möjligt. Därav ofta unghästar går med skor.
Barfota fram är viktigare än barfota bak.

Jag tror att galopp risken minskar med skor.
Man brukar påpeka att man tynger ner hästen med tex boots med vikter, om barfota balansen inte fungerar,
är hästen är för lätt i balansen och kan galopperar av den orsaken. Hästen slår ihop benen med andra ord.
Men det minus med boots, fartmässigt.
Men man minskar ochså risken för galopp. en del hästar märker man ingen skillnad på om skor eller inte.
Det är lite vad jag vet om skor....
Asprilla (+1)

Senast redigerad av dumle den 2012-11-13 klockan 16:37.
Gammal 2012-11-13, 15:17   #9

Asprillas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dumle Visa inlägg
Att en häst går med skor kan förtydligas med att hästen har gummistövlar på sig.
Intressant! Hästen är större än människan men gummistöveln större än hästskon. Säkert att inte sandaler vore en bättre liknelse?

Å andra sidan skulle nog Usain Bolt vinna SM-guld i både strumpläst och gummistövlar...
Gammal 2012-11-13, 15:41   #10

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1369
Standard

usain bolt i flip flops
fyllot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-13, 16:46   #11

korpos avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 5959
Standard

Utdelningen i fjol.
Fina pengar i år igen.

1 12 NICK NOCK (DK)
Takter Johnny 11,07

2 11 ED YOU
Carlsson Olle 9,85

3 7 SANITY
Takter Johnny 7,00

4 8 DISCO A.E.
Melander Stefan 3,33

5 7 TOURNESOL
Persson Stefan 2,77

6 9 PITCH COMMAND
Lennartsson Per 9,84

7 7 OLIVIA LAVEC
Takter Johnny 4,57

UTDELNING V75
Antal rätt Utdelning

7 1 207 053 kr

6 7 696 kr

5 396 kr
http://classic.atg.se/ResultatServle...ad&betType=V75
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-13, 16:56   #12

Standard

Sprack på Ed You förra året, efter att OC sagt att hästen var lite "rund om magen"
Gammal 2012-11-13, 17:20   #13

korpos avatar

Standard

Alla V75-tävlingar direktsänds 2013

2013 kommer alla V75-tävlingar att direktsändas i någon av TV4:s kanaler, skriver ATG i ett pressmeddelande. Däremot får lunchsändningarna inte längre plats i tv-rutan.
Gammal 2012-11-13, 20:17   #14

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8028
Standard

Fina och jämna lopp. Kan mycket väl bli utdelning liknande förra året. Mycket fina pengar utan att vinnarna har jättehöga odds.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-13, 22:01   #15

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Ser riktigt svårt ut, frågan är ju hur man ska behandla Åkes alla hästar. Har svårt att se Jorma bränna med alla chanser han får. Någon ur kvartetten perfect Toll/By Air/monster Drive/Aristocat Boko vinner ju, frågan är bara vem.

Spiken har jag redan bestämt mig för: Overtaker by Sib med Johan Untersteiner. Sen ska jag försöka hata bort Friction i guld, gick ju bra sist...........

Kan Steve Forty med Calle Lindblom vara en skräll? Va ju upphaussad på Jägers men galopperade då, ser att den gått bra med Calle tidigare. iofs har den bara varit ute i skitlopp under sin hela karriär.

Mermaid Ås tror jag på i Solvalla GP, gillar hästen starkt och nu kanske den slipper göra allt grovjobb.

Kan som sagt bli bra pengar, dom ska vi ha.......
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-14, 10:34   #16

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 4413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Utdelningen i fjol.
Fina pengar i år igen.

1 12 NICK NOCK (DK)
Takter Johnny 11,07

2 11 ED YOU
Carlsson Olle 9,85

3 7 SANITY
Takter Johnny 7,00

4 8 DISCO A.E.
Melander Stefan 3,33

5 7 TOURNESOL
Persson Stefan 2,77

6 9 PITCH COMMAND
Lennartsson Per 9,84

7 7 OLIVIA LAVEC
Takter Johnny 4,57

UTDELNING V75
Antal rätt Utdelning

7 1 207 053 kr

6 7 696 kr

5 396 kr
http://classic.atg.se/ResultatServle...ad&betType=V75
Intressant att se vilka spår det var som vann...

Knåpade ihop ett liten rad enbart på "statistik" från förra årets omgång...

Stefan Persson Och Olle Carlsson kör ju bara i ett lopp var, så de fick bli spikarna. Övriga lopp så blev det vinnande spår och kuskar, dvs Jonny T & Per L, då Stefan inte kör. Sen kom även Disco AE med då den vann ifjo.

Systemet
7 Ed You (12)
3,7,11
4,7
2 Just Magic (8)
7,13
8,9,10,12
4,7,10

144 rader som känns sådär stenklart. Bara invänta miljonerna
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-15, 06:28   #17

Asprillas avatar

Standard

Jag såg i statistiken nyss att startnummer 13 inte har vunnit på Solvalla på över 40 V75-omgångar. Om vi antar att åtminstone vart sjunde lopp haft tilläggshästar med nummer 13-15 så blir det åtminstone 0 träff på 40 försök. Sämre chans än att en 1-procentare vinner! Opportunity med Johnny Takter är ett bortkastat streck...

Riktigt så enkelt är det inte förstås, men det ligger något i det. Läget är iskallt och sannolikheten borde vara extremt stor att någon av hästarna framför är i så pass bra form att Opportunity, även om det vore den på pappret bästa hästen, inte är värd ett streck.

Dessutom är det ju inte stayerdistans så chansen att vare sig 13 eller 15 ska vinna känns ganska minimal. I ett stolopp dessutom? (Eller är det just därför 13-15 kan tänkas ha större chans - jag antar att resonemanget bör vara sådant). Folket får gärna fortsätta lassa in på dessa två. Jag tvivlar dock på att de förblir topprankade enligt folket... eller vad säger ni?

Nummer 3, 6, 2 har också alla högre Seger-% än 13 och 15. Någon av dessa lär vara i tillräckligt bra form för att hålla undan gissar jag.

Senast redigerad av Asprilla den 2012-11-15 klockan 06:30.
Gammal 2012-11-15, 07:29   #18

AbbeAces avatar

Standard

http://spelguiden.se/sg2/docs/Spelgu...0000%20V75.pdf
Gammal 2012-11-15, 10:12   #19
KP
Sharpest

KPs avatar

Standard

Igår kom endast två st utav Svanstedts hästar på plats. Resten underpresterade!
Mer och mer inne på att stryka ett streck över alla helt och hållet.
Gammal 2012-11-15, 10:31   #20

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Igår kom endast två st utav Svanstedts hästar på plats. Resten underpresterade!
Mer och mer inne på att stryka ett streck över alla helt och hållet.
Precis samma tanke som ploppat upp hos mig. Kan inte påstå att det såg "dundervässat" ut hos stall Svanstedt... Nä fram med stora sågen!
Gammal 2012-11-15, 13:55   #21

bokis29s avatar

Sharp$: 1402

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tydligen var Åkes sandbana under vatten inför förra semestern så man kan undra hur det står till med träningsförhållanderna för tillfället om kusarna börjar och tappa form.

Källa http://www.gratistravtips.se/

Senast redigerad av bokis29 den 2012-11-15 klockan 14:08.
bokis29 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-15, 15:37   #22

korpos avatar

Standard

000d0602d52633d054dd
Svanstedts senaste V75 starter, har inte vunnit ett lopp på tre omgångar.

Tollen är varken UG eller spik i första,kanske inget.Kontio är hyfsad på att bränna favoriter.
Gammal 2012-11-15, 18:46   #23

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 6933
Standard

En stilla undran så här i arla mogonstunden.

Förra veckan var en del inne på att 5 Timetosaygoodbye i lopp 3 var en bra chans. Då hade den inte ens läget på sin sida. Och resultatet blev ju inte så bra heller.Denna vecka har den i alla fall läget med sin startsnabbhet, men då är det distansen emot i stället eller? Kan den vara något på Lördag i stället?

Sen nästa undran, 11 Indescribable i lopp 6 var ju experterna i TV förra Onsdagen V86 alldeles lyriska på efter dennes prestation. Då som nu mot On Track Piraten. Ungefär samma läge på hästarna då som nu. Kan den skrälla nu i stället?

Kan det vara två miljondrag?
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-15, 19:10   #24

drakens avatar

Standard

Inne på att Rambo vinner första som han vill.
Globalen fortfarande streckvärd iguld. 1an i 5e känns lite som en spik i dagsläget
Gammal 2012-11-16, 08:17   #25

Standard

Stall Åke har just nu 4 streckfavoriter... MEd den vikande stallformen, som vanligt när Åke är borta, så tar vi fram stora sågen.

TimeToSayGoodbye känns inte gynnad av distansen, men om den skulle spetsa och släppa så kanske det kan gå ändå, vinner nog inte med Friction eller Caballion pressandes utvändigt.
Gammal 2012-11-16, 09:05   #26

Standard

Lägger varningens finger för Prey Frontline i 4:e avd. Enda hästen som Kari ställer upp med. Van med J. Takter i sulkyn och gynnas av tempo. Med lite klaff så.
Gammal 2012-11-16, 10:07   #27

Standard

Andelspel i butiken

5, 10 res 1-7
1, 2, 4, 6, 7, 9, 11, 12
1 res 2-9
2, 4, 5, 6, 11
1, 6, 7, 8, 13
2 res 8-6
1, 2, 5, 11, 12

Kostnad per andel 104 kr.

2/10
Gammal 2012-11-16, 11:34   #28

Sharp$: 1773
Standard

En "enkel" rad ;-)

5. WISS RAMBO -:Kanonform nu, spets runt om, men kan vinna från fler lägen:-
6. KING TILLY -:Bäst häst, kuskförstärkt:-
1. SPRING EROM -:Alltid underskattat, fast 2gr på raken, dax nu:-
2. & 6. Persson Stefan -:Magic var grym sist, fast jag är svag för Gambrinius:-
6. & 7. Springspåren -:Ston, puuh, Kuskförstärkningen på 7an är betydlig, Jenny på speed:-
2. OASIS BI -:runt om:-
11. PINGUS VANG -:Jättefin häst, barfota nu!:-

Plätt lätt! :-)
AbbeAce (+1)

Senast redigerad av qwerta den 2012-11-16 klockan 11:35.
qwerta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-16, 12:14   #29
KP
Sharpest

KPs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av marvel Visa inlägg
Lägger varningens finger för Prey Frontline i 4:e avd. Enda hästen som Kari ställer upp med. Van med J. Takter i sulkyn och gynnas av tempo. Med lite klaff så.
I det här fallet är det inte han som avgör vem han ska anmäla eller ej. Det är finaler nämligen.
Gammal 2012-11-16, 13:35   #30

Standard

Dumstrut på mig, haha! Trött och efterbliven. Dock passar årstiden honom och kanske inte helt fel ute oavsett

Senast redigerad av marvel den 2012-11-16 klockan 13:37.
Gammal 2012-11-16, 14:27   #31

Asprillas avatar

Standard

Här kommer min amatörtoto-en-hårsmån-vassare-på-statistik-analys:

Funderar på denna ram.

1: Silverfinal, mycket liten skrällchans, närmast obefintlig. Taget snacket om att Åkes stall är en hönsgård utan Åke så känns Wiss Rambo som det självklara utgångsbudet. Har dock svårt att se alla tre Åke-toppar skita sig helt här. Kanske Stefan Söderkvist kan följa upp sin fina triumf senast med seger här? Jag låser med Covington Ås som platsar till 75 %. Någon av dessa tar starten och stänger in italienaren på innern. Perfect Toll orkar inte hela vägen.

4 Covington Ås, 5 Wiss Rambo

2: Klass I-final, historiskt sett helstängt på rank 1-5. Dock inte senaste två finalerna på Solvalla, då en 6 resp. 7-rankad vunnit. Farlig trend och det känns ganska öppet här också. Outsider-ston borde vara Freude D.E och Kiss Me Kemp i första hand. Bra plats och seger på dessa, men fortfarande ston antar jag. Jag viktar med alla utom Björnjägarn och den överstreckade favoriten.

2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

3: Guldfinal, favoriten vinner ungefär varannan. Intressant är att startnummer 5 och uppåt är klart överrepresenterade i statistiken. Så jag provar att gå på det. Tycker det finns löpvärdiga alternativ som nummer 5-10 och ser gärna att Friction torskar!

5, 6, 7, 8, 9, 10

4: Klass II-final, rank 1-3 vinner nästan alla. Dock inte senast på Solvalla (26 maj). Men det bör inte upprepa sig. Eller? Jag tycker det känns öppet. Peter Untersteiner vinner ibland med sina egna hästar, och då blir det i regel hög utdelning. Perfect Power känns inte ofarlig. Men jag kapitulerar för ett för mig svårlöst lopp. Bort med de "sämsta" bara.

1,2,4,5,6,7,8,9,10,11

5: Diamantstoet, väldigt många favoritsegrar även här. Två i rad på Solvalla bl.a. Men det halvskräller var tredje ungefär och nu är det verkligen hög tid. Opportunitys utgångsläge är ju faktiskt iskallt. Och Pea Life har det inte mycket lättare. Statistiken säger fördel låga startnummer. Jag synar och hoppas att Henrik Svensson tar sin sjätte seger i år på V75, förutsatt att den hästen behåller tredjeranken. Spets-slut, som en säger.

3 Lönnfet Bigfitta

6: 4-åringslopp. Inte så många favoritsegrar, men få skrällar. Rank 5 resp. 6 har vunnit senaste loppen. Dessförinnan nästan bara 1-3. Och jag tror det är dags för favoriter igen. Uhrberg varnar för Edward Ale, men Uhrberg hittar inte ett drag två omgångar i rad. Han får vara nöjd med Mr Big.

6, 2, 8

7: Bronsfinal på Solvalla och halvskräll nästan varannan gång. Här känns Stormysky väldigt intressant tycker jag. Erik har inte vunnit på ett tag och får flera chanser från bakspår (10-10-10-4-9) denna dag. Har en känsla av att det kan vara hans tur igen i minst ett lopp. Lite ny energi efter seger med någon av tiorna bara och sen rätt på detta. Erik tar två. Stormysky platsar bäst och har överlägset bäst rekordtid. Dessutom trevligare med en spik på slutet så att man kanske lever någon halvtimme längre.

9 Stormysky

Lär dock ändra lite beroende på strecken, men tänkte jobba ner detta till ca 1000 rader med olika krav. Fint som fan?
breaker (+5)

Senast redigerad av Asprilla den 2012-11-16 klockan 14:35.
Gammal 2012-11-16, 15:55   #32

drakens avatar

Standard

Klart så här.
5
1,2,6,7,9,11
1,4,7,8,9
4,6,11
1
2,6,8,9,11
2,11

Senast redigerad av draken den 2012-11-16 klockan 16:04.
Gammal 2012-11-16, 16:18   #33

Asprillas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Tror inte att du är ute och cyklar helt i alla fall. Snopet bara om alla Åkes favoriter vinner när alla garderar eller tar bort. En felfri nr 2 i sista förlorar inte tror jag men hoppas du har rätt för vi har rätt lika tankar förutom * i 5e vilket tyvärr inte är någon fördel för dig för jag vinner nästan aldrig.
Då är det helt enkelt dags för dig att ha lite tur imorgon då! Du landar på en angenäm sexa medan jag sjöar (bra ord för övrigt) på riktigt...

Att alla skulle gardera eller ta bort Åke tror jag dock inte. Det är bara att följa strecken in mot mållinjen. Visar det sig att du har rätt så skiftar jag mot lite fler Åke-streck.

Kör nog ett reservsystem där jag väljer mer efter statistiska utfall som jag brukar så att jag slipper spika också...

Men Aristocat till 73 %? Vinst i 4 av 6 sen i juli. Nej tack med Jorma vid tyglarna för första gången.

Och vad det gäller Friction så har han aldrig vunnit fler än 2 lopp i rad. Senaste var på kortdistans. Gången innan var det nosmarginal mot Haraldinho. Plus hårdare konkurrens i final. Alla gånger 50 % chans att Friction inte vinner. Någon annan kommer att vara i tillräckligt slag för att ha marginalerna på sin sida. Noga uträknat ser du!

Enda favoriterna som får vinna för mig är Overtaker och Piraten...

Senast redigerad av Asprilla den 2012-11-16 klockan 16:24.
Gammal 2012-11-16, 16:48   #34

drakens avatar

Standard

Jag går för förlust för Overtaken. Blev just biten av snålfan så jag spikar Gambrinus Degato i det loppet. Hade vunnigt BC och slagigt Manalapan med 100 senast om han inte blivigt generad på sista lång. Så nu är jag nere i 300 rader. Blir pengar över till fler pilsner i morn. Funderar även på att spika Jorma i sista. 7 rätt på 150 rader är rätt vasst. Nu lär det ju aldrig hända mig med den årsformen jag haft. Knappt ett rätt på 2 år. Prenumererar på dåliga resultat men skam den som ger sig
Gammal 2012-11-16, 17:06   #35

crossbows avatar

Sharp$: 8840
Standard

Svanstedt: Jag har höga förväntningar inför finalerna

Vi har elva hästar till start i V75-­finalerna på Solvalla. På förhand tycker jag att vi har ett par riktigt bra vinstchanser. Vi får hoppas på bättre flyt än i lördags då utdelningen blev mager i Halmstad.

Jag följde tävlingarna från min semester i Florida via datorn. Det var inte mycket att hurra över. Synd att Rutger Raket satt fast i guld för han hade nog kunnat vinna med lucka. Vi har flera topphästar med i finalerna och jag har höga förväntningar på dem.

Samtliga av våra hästar tävlar med optimal balans:

++++
Main Kronos (V75-1) gör bra lopp varje gång. Senast kunde jag inte hålla fast Björn Goop eftersom hästen utvändigt tröttnade så hastigt. Det var inte mycket att säga om att han inte kunde svara Beatasine den sista biten som hade smugigt med i vår rygg. Han var också lite het i ledningen och låg på under vägen. Så insatsen var bra. Med de här förut­sättningarna är det bara att gasa från början. Eftersom han är snabb ut är det ledningen som gäller. Nu är det final och tuffare motstånd än på slutet men med tanke på form och läge blir betyget högt.

Perfect Toll (V75-1) är den bästa av mina fyra i loppet och normalt ska han ha bra chans att vinna. Det enda är att han kan vara komplicerad i starten men hästen har glädjande nog skött sig varje gång på slutet. Jag har i och för sig lärt mig och känner honom nu men Jorma som kör brukar klara av alla sortens hästar även om de är besvärliga. Jag får förklara för honom innan hur han brukar beté sig i uppsamlingen bakom bilen. Annars känns hästen precis som vanligt. Det finns inga avvikelser alls gentemot tidigare och ”Jägersro-spöket” fortsätter att gäcka oss. Det är tydligt något som stör hästen när han är på den banan för han är sig inte alls lik. Senast kände jag inte igen honom någon gång, varken i värmningen eller i loppet. Det fanns aldrig något att köra med och det var slaka tömmar hela tiden. Vi får undvika att starta på den banan i fortsättningen. Det här är är en kanonhäst och det är en stark fyra i betyg.

Opportunity (V75-5) har utvecklats allt­eftersom hon har tjänat pengar och senast var det bästa jag har känt henne. Det gick riktigt fort sista 300 meterna. Jag tycker att hon ska ha bra chans att kunna runda alla här trots tillägg. Hästen är stark, rejäl och tålig. Det är också positivt att hon fortsätter att utvecklas trots att hon har tjänat mycket pengar och att det inte tar stopp. Jag har bra feeling för henne.

Aristocat Boko (V75-6) galopperade i sista sväng senast men det får jag ta på mig lite. Det gick väldigt fort i det läget samtidigt som hästen bröt ner och jag var tvungen att korrigera honom och ta i högertömmen för att inte köra på Pingus Vang. Han var inte trött i det läget och hade stridit om segern annars. Hästen har känts som han ska göra i träningen efteråt och det var inga fel på honom. Det är en topphäst och jag måste tro på bra chans från det här läget. Han är rätt så snabb ut men går från alla positioner.

+++
By Air (V75-2) har gått bra varje gång hos mig och var fin vid segern i försöket, även om det var ett rätt så enkelt försök. Han var lite lat och trög i ledningen men när jag ryckte tussarna 200 kvar stack han bara ifrån. Nu är det tuffare motstånd i finalen men läget är perfekt då han är snabb ut. Jag tycker också att han är klart bäst i spets för i ryggar springer han och småbromsar hela tiden. Så taktiken är given och även om han inte har startat på ett tag så har han tränat kontinuerligt hela tiden och det har inte varit några avbrott.

Monster Drive (V75-3) satt fast med en hel del krafter kvar senast. Det är inget riktigt flyt för den här hästen i gulddivisionen. Antingen hamnar han illa till och spurtar bra eller blir han fast. Men det är också så att man måste köra lite på chans med honom. Hästen känns fin och har bra form och det här guldloppet är inte värre än senast. Han är snabb en bit när han får spara speeden till slut och med rätt resa är han inte borta.

Go Johnny Gogogo (V75-4) gör bra lopp varje gång. Jag tycker absolut inte att det känns som någon ”icke-vinnare” även om segrarna har uteblivit i de senaste starterna. Det känns som att han kämpar och gör det han kan ändå. Bakspår nu i en ­final men jag tror ändå att han med lite tur kan vara långt framme.

Pine Alone (V75-7) kom upp i framförvarande rygg senast och galopperade med gott om krafter kvar. Han har utvecklats mycket och har fortsatt fin form. ­Känslan är att han får svårt att vinna en final från spår åtta men det är inte samma snabba tider nu som på sommaren och jag tror att han räcker bättre nu för han är mer stark än snabb.

++
Covington Ås (V75-1) har inte startat på ett tag och det beror på att han har varit förkyld. Han har inte tränat fullt ut och förberedelserna är inte optimala inför den här starten. Ska man ha chans i en final måste man ha tränat regelbundet innan. Jag tror därför inte att han kan vinna och han får smyga med.

Indigo Broline (V75-1) spurtade bra senast efter en sen lucka och hade lite sparat. Tyvärr får han dåliga spår väldigt ofta. Det hade han senast och från åttondespår nu bakom bilen i en final har han normalt ingen chans. Formen är annars så bra den kan vara tycker jag.

Tab Hall (V75-2) måste utvecklas ytterligare om han ska räcka i sin klass i V75. Han springer samma tider som han gjorde i första starten för mig och det räcker inte. Måste öka på lite till. Tror inte det är någon finalvinnare.

Åke Svanstedt

Källa: Trav365/Sportbladet
AbbeAce (+3), siarmo (+5)
crossbow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-16, 17:18   #36

madsens avatar

Sharp$: 7570
Standard

Jag spikar Main Kronos! bära eller brista! Fan varför gör jag så! det finns ju inge värre än att spricka i första avd!!!! idiot!!!
madsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-16, 17:36   #37

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 937
Standard

Åke på sem.höst få vinster på v75 så var det förra hösten.Det är dax för Spring Erom som han såg ut sist.
leffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-16, 18:04   #38

Standard

andels system i butik med låg träff procent på spikarna.

V75 - 11 520 rader
Avd. 1 1,4,7,8,10 res 2,9
Avd. 2 1,2,5,6,7,9,10,11 res3,4
Avd. 3 1,2,3,9 res 7,8
Avd. 4 Alla 12 Hästarna res 5,6
Avd. 5 11 Unleash Face res 13,15
Avd. 6 1,2,4,6,7,8 res 10,11
Avd. 7 2 Aristocat Boko res 11,5

spik nr 1 till fall. visserligen outsider chans.
spik nr 2 till fall ochså.
Min statistik höll denna vecka och så.
surt för dem ??

Senast redigerad av dumle den 2012-11-17 klockan 16:55.
Gammal 2012-11-16, 18:19   #39

fusbars avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 302
Thumbs up

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Alla V75-tävlingar direktsänds 2013

2013 kommer alla V75-tävlingar att direktsändas i någon av TV4:s kanaler, skriver ATG i ett pressmeddelande. Däremot får lunchsändningarna inte längre plats i tv-rutan.
Det va fan på tiden.
fusbar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-16, 19:05   #40

Klankes avatar

Standard

Lite Ideer!

Spiken. Cuba Cohiba så här säger intervjuerna: (Hasse Bergh) är det bara bra med. Formen är på topp ochperfekt ­läge. Hon är snabb ut och det finns inte många som jag vill släppa till. Hon är i form så det kanske är läge att testa, säger Lena Fritz.

Jag tycker själv att Hasse (bror med Robert Bergh) kör allt bättre och har ganska god facit med Cuba Cohiba. Läge för runt om idag? Spelvärd!

Chansspiken: Disco A.E bör vinna med sunda vätskor i kroppen, bra i ordning enligt stallet och hittar Örjan position bör det bara vara en häst först vid linjen. 30% är bra.

Dragen:

Wiss Rambo avd1

Caballion avd3

Just Magic avd4

Bedövaren: Hallelujamoment F avd7

God tur!
Gammal 2012-11-16, 19:19   #41

bokis29s avatar

Standard

Strykningar
Lopp 1 8 Idigo Broline 12 Mr.F.X.Royal
Lopp 2 9 Rite On Win
Lopp 4 9 Go Johnny GoGoGo
Gammal 2012-11-16, 20:49   #42

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2602
Standard

Har två ideer, nr 6 i V75 2 och nr 6 i V75 4. Lycka till med era spel!
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-16, 21:18   #43

Gasellens avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 1916
Standard

Dagens V75-cocktail: Tag 4 delar experttips, en del egen analys, reducera storleken, skaka eller blanda, klart! Kan dock ge besk eftersmak men utan baksmälla.

1: 1,5,7,10. Beatasine sitter fast och ngn av dessa vinner.
2: 6. King Tilly. TT är pålästa och vet vad som gäller.
3: 1,9. Chansartat men Friction övertygade inte senast.
4:1,2 4,5,6,11. Drygt halva fältet räcker?
5:1,2,7,8,11,13,15. Opålitliga ston kräver gardering.
6:2,8. On Track Piraten är bra men får ett(för) tungt lopp.
7:2 Aristocat Boko. Kung Åke är helnöjd, tar på sig galoppen senast.

336 kr

Gasellen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-16, 21:37   #44

korpos avatar

Standard

Någon som har koll på TTs spikar till slutspet? Egen statistik
Brukar det vara dom samma som i systemförslaget dom ger ut innan.
Gammal 2012-11-16, 21:40   #45

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 6933
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky Visa inlägg
Har två ideer, nr 6 i V75 2 och nr 6 i V75 4. Lycka till med era spel!
HALLÅ!!! Det är ju mina spikar! ........ Då blir vi två som får dela på miljonerna.
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-16, 21:56   #46

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 92
Standard

perfect toll

Perfect toll vinner detta lopp oavsett kusk
Danmag är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-16, 22:01   #47

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2602
Standard

Ja

Citat:
Ursprungligen postat av hanscrispi Visa inlägg
HALLÅ!!! Det är ju mina spikar! ........ Då blir vi två som får dela på miljonerna.
Japp!!!!
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-16, 22:25   #48

AbbeAces avatar

Standard

Örjan om sina....

Spoiler:

Rank:
1=segerstrider 2=platschans 3=matlapp

17 november 2012

V75-1

6 Ailanthe

Möter nog lite för hårt motstånd här. rank 3

V75-2

5 Eleanor Rigby

Inte så tokig form men lite för hårt motstånd. rank 2

V75-3

2 Friction

Radar upp fina insatser, i striden igen. rank 1

V75-4

7 Digital Ink

Hygglig form, men får nog vara nöjd med en plats. rank 2

V75-5

2 Nova J

Höll farten bra från dödens senast, liten luring. rank 2

V75-6

8 Disco A.E

Alldeles för het senast, bra häst annars, behöver lite tur från det här läget. rank 2

V75-7

5 Arazi Boko

Bra häst i fin form, värd ett streck vid gardering. rank 2

Örjans överraskning

2 Nova J (V75-5)

Visade fin form senast, kan vara ett roligt skrällbud från fint läge.
Gammal 2012-11-17, 09:46   #49

Standard

Tror inte att Oasis Bi kommer stå till mål idag, antingen får han On Track Piraten över sig eller så får han Disco AE över sig. Någon av dessa kommer trycka sönder Oasis. Rankar inte Oasi ös bättre än 4-5 någonstans.
Gammal 2012-11-17, 09:50   #50

Standard

Funderar faktiskt helt plötsligt på att spika Caballion. Intressant det Erik sa igår. Kan Fredde hålla sig lite lin och köra till först efter 1 varv kanske inte mjölksyran kommer, tror den är överlägsen mot dessa hästar i så fall. Ändå bara 30% vilket är lite för att vara Caballion
Gammal 2012-11-17, 10:00   #51

AbbeAces avatar

Standard

Mitt VM spel,,,missa Disco AE i 6e menmen hoppas på turen...

Registrerat spel

Datum: 2012-11-17
Bana: Solvalla
Spelform: V75, omg. 54

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 2, 3, 5, 10
2 6 King tilly
3 3 GH Nemo
4 1, 2, 4, 6
5 1, 3, 13
6 2, 3, 6, 10
7 2 Aristocat Boko

Vadet gäller startnummer

192 rader x 1 x 0,50 kr =
96,00 kr

Kvittonummer: 2984 3C9D 04C1 xxxx
Gammal 2012-11-17, 10:29   #52

NoobieClowns avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 5042
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sheriffen78 Visa inlägg
Tror inte att Oasis Bi kommer stå till mål idag, antingen får han On Track Piraten över sig eller så får han Disco AE över sig. Någon av dessa kommer trycka sönder Oasis. Rankar inte Oasi ös bättre än 4-5 någonstans.
Kan inte se Disco AE gå fram i dödens och trycka i detta loppet med tanke på urblåsaren som det blev sist. Kommer backas och köras sista 800 i spåren och hoppas på rygg och blåsa till dom sista 300 som han gjorde vid vinsten och ryggen som han gick i då finns ju med i detta loppet också (Edward Ale). On Track Piraten får nog syna dödens dock, men att han skulle köras på något annat sätt än att han ligger lugn till 6-700 kvar och då försökert trycka sönder ledaren kan jag inte se. Rygg ledaren kommer kanske bli Kash's Cantab eller Vincennes och då får man se upp att farten inte är för hög för att splittra upp så den får luckan.
Men kuskarna tänker ju inte alltid som jag gör
NoobieClown är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-17, 12:03   #53

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1531
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
I det här fallet är det inte han som avgör vem han ska anmäla eller ej. Det är finaler nämligen.
Han kan välja att anmäla alla hästar till finalerna av de som startat under aktuellt meeting. Dock är sannolikheten inte så stor att en häst som varit sämre än tvåa kommer med i finalen. Men anmäla däremot får han. Skulle en tränare kvala in en häst till finalerna och glömmer anmäla dit så är den inte startberättigad i finalen trots att den egentligen är inkvalad. Jobbigt att glömma en sådan gång...
KP (+2)
Greenstar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-17, 12:12   #54
KP
Sharpest

KPs avatar

Standard

1,2,3,5,7,9,10 res 4
2,4,6 res 7
9 res 1
1,4,5,6,11 res 12
1,3,6,7,8,14,15 res 11
8 res 2
2,3,5,6,9,11,12 res 7

Har jag tyvärr redan lämnat in mitt. En ändring hade man velat göra nu. Byta ut ettan i första mot 10an i sista. Men men, får hoppas 10 i avd 7 inte vinner
Gammal 2012-11-17, 12:17   #55

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8427
Standard

VM-systemet (192 rader):

Spoiler:
1) 5 7
2) 2 4 6 7
3) 1
4) 6
5) 1 3 5 6 7 15
6) 2
7) 5 10 11 12
Gammal 2012-11-17, 12:20   #56

Sharp$: 624
Standard

V75

Hejsan!

En mycket spännande omgång på Solvalla som inte kan bli mycket bättre, alla ingredienser finns här! På slutet har verkligen utdelningarna varit bra, vilket är typiskt för den här tiden på året om man tittar tillbaka. Därav är det kanske dags att spela lite tuffare nu också så att vi kan matcha det?

V75-1:

Tipset faller på 10 Perfect Toll som kommer vara klart bättre idag. Fungerar aldrig på Jägersro, konstigt nog. Åke Svanstedt har själv sagt att det här är stallets bästa chans inom V75 idag. Finns alltså ingenting att klaga på och heller ingenting att rapportera, det är helt enkelt en fruktansvärt bra häst i grunden där allt är som det ska.
Personligen vill jag varna lite för 1 Main Kronos som tydligen ska kännas lite extra laddat för dagen, vi får se vad det kan innebära!

Skrällen skulle kunna vara 7 Ed You som när alla bitar faller på plats är riktigt bra, riktigt bra! Idag ser han återigen väldigt fräsch och fin ut.

Spetsbudet: Man kan hoppas på att 1 Main Kronos leder runt om men hjärnan säger 5 Wiss Rambo.

V75-2:

Tipset faller 2 Matterazzi Bob som ser dunderfin ut för dagen, formen ska nog inte kunna bli bättre på den här fronten. Spets-och-slut, har ni hört den förut?

Skrällen utnämner jag 4 Steve Fourty till som har riktigt knallform men är totalt bortglömd på strecken! Men här vimlar det av spelvärde på många fronter. Hoppas bara att 6 King Tilly kommer bort i starten som planen är!

Spetsbudet: 2 Matterazzi Bob för inte ska 8 Freude DE kunna utmana ifrån det läget?

V75-3:

Tipset går utan tvekan till 1 Spring Erom, det här loppet har jag väntat hela veckan på! Hade kanske hoppats på att han skulle vara aningen mindre streckad, men man kan inte få allt!
Intrycket över mål senast sa verkligen allting, han såg ut som en rund miljon och jag hade redan där bestämt mig för att spika. Rapporterna under veckan direkt ifrån stallet tycker jag inte är sämre heller, känns riktigt taggad i träningen! Idag kommer man inte att släppa ledningen vilket kommer bli så bra!

Motståndet ser också väldigt lämpligt ut. 2 Friction har jag absolut ingen känsla för, dags att vila lite nu?
Samt 9 Caballion? Ja, när han börjar travet över ett helt upplopp ska jag börja fundera på honom igen! Jag överlåter denna duo till övriga inom spelarkollektivet, varsågoda!

Spetsbudet: 1 Spring Erom kanske inte kan hålla upp innerspåret men kommer i alla fall kunna ta sig ut och överta ifrån 3 GH Nemo i värsta fall?

V75-4:

Tipset till 6 Gambrinus Degato som är under kraftigt utveckling! Det verkligen glöder under hovarna här i mellan starterna! Han har varit riktigt riktigt bra i tuffa gäng på slutet och utan galoppen senast så hade han varit låååångt framme igen! Sätter en liten brasklapp för spåret, annars hade det kunnat vara en spik men var hamnar han? Jag sätter mina pengar på dödens.

5 Salsa Knight är inte långt efter i min bok. Jag hoppas och tror att Jorma Kontio kan trycka sig till spets och sedan få dämpa lite och gasa undan till slut?

Skrällen finns det många anbud på här, därför väljer jag att strecka samtliga hästar i loppet. Men 2 Just Magic har nog inte visat allt sitt kunnande ännu..

Spetsbudet: 5 Salsa Knight?

V75-5:

Tipset går till 1 Cuba Cohiba i ett lopp som jag lagt ner farligt många timmar på. Jag hade egentligen aldrig tänkt att spika här ifrån början men ju mer jag läser på. Desto bättre känns det. Jag bygger resonemanget på att 1 Cuba Cohiba ska kunna hålla upp ledningen och vad händer sedan? Jag har kört loppet om och om igen och jag kommer inte fram till speciellt mycket..

Jag tror nämligen inte att det kommer hända så mycket. Jag ser inte att någon kommer vilja eller ha häst nog för att kunna göra grov jobbet. Jag tror att det kommer bli lus tempo direkt efter start. 3 Lönshults Birgitta vill ner till sargen direkt och Robert Bergh tar upp direkt när han ser att spets inte är aktuellt för att komma ner i banan?
Bakifrån vill alla smyga. 13 Opportunity ska gå på speed och 15 Pea Life som hamnar sist ifrån start kommer heller aldrig till. Mest orolig är jag kanske för 14 Password som jag gillar men eftersom att jag tror att det är det här ekipaget som kommer dra tåget ute i spåren går även hon fet bort!

Det är inte varje dag som gode Hans Bergh blåser dom på V75! Lite där ligger också spelvärdet måste vi säga. Hade det stått Björn Goop i programmet hade det dragit till sig 15% mer i streck?

Spetsbudet: 1 Cuba Cohiba!

V75-6:

Tipset går till 4 Kash's Cantab som jag tjatar vidare på. Är klart bättre än vad raden visar, jag bara väntar på att proppen ska dras ur och han börjar sopa rent! Barfota runt om idag, spets-och-slut, ja vi kan hoppas!
Blir dock svårt att ta sig förbi 2 Oasis Bi, både i starten och till slut. Ser oförskämt bra ut för dagen.

Skrällen är 10 Mr Vida som kommer in i matchen om det blir lite tempo på tillställningen vilket inte är helt omöjligt. Barfota runt om nu igen och jag vädrar någonting stort på gång. Såg riktigt fin ut i förberedelserna i veckan.. Glöm heller inte 7 Edward Ale som har läget emot sig men <10% är riktigt gott!

Spetsbudet: 2 Oasis Bi eller 4 Kash's Cantab.

V75-7:

Här har jag knappt någon tipsetta, jag tycker det är riktigt öppet. För 2 Aristocat Boko har jag ingen feeling för. Tycker inte att det lät så där väldigt bra när Åke Svanstedt gick igenom chanserna heller, i alla fall inte som det har gjort vid segrarna innan. Så jag hoppas på en ny plump i protokollet.
10 Pingus Vang är mycket bra för klassen men kommer han till här ifrån? Hade det varit 2640m hade saken varit en annan.

4 Hallelujamoment F måste jag dock ge en chans till! Äntligen ett bra läge i ett passade lopp, som jag läser det kan det bli helt rätt idag! Barfota runt om dessutom är det sagt tidigare i veckan!

5 Arazi Boko känns het och det finns en stormrysare iform av 7 Jumble Ås som har formen rakt i zenit och kommer spurta som ett monster till slut?
6 Caliber TT är också väldigt tidig men totalt bortglömd på strecken!

Spetsbudet: 1 Tofu! Men frågan är om man kör där?
Andelsspelet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-17, 12:23   #57

Standard

Några tankar

Beatsine* i första avdelning. Får han lucka sista meter så har han kapacitet att spurta ner hela fältet. Rank:

Steve Fourty, dom rycker allt på hästen.
Not Invited var Erik uppåt på om det blir överpace i loppet, vilket det mycket väl kan bli. Jag tror att King Tilly får övertala ledningen från antingen By Air eller Matterazi Bob. King Tilly lever på styrka och om ingen utmanar så kan detta vara en lämplig spik. Package Deal bortglömd.

Taktiklopp i tredje. Det finns chans att Spring Erom blir inlåst av Örjan om GH. Nemo, som är väldigt startsnabb, trycker ifrån direkt. Caballion lämpligare uppgift nu än sist på Jägersro. Behöver inte vara med framme och få mjölksyra som sist.
Gammal 2012-11-17, 12:30   #58

AbbeAces avatar

Standard

Spoiler:
Registrerat spel

1 5, 10 (2, 1)
2 6 (1, 4) King Tilly
3 1, 2, 3, 4, 6, 9 (8, 5)
4 1, 2, 4, 5, 6, 11 (10, 8)
5 1, 3, 6, 7, 11, 13, 14, 15 (9, 8)
6 6 (2, 3) O T P
7 2 (3, 12) Aristocat Boko

Vadet gäller startnummer

576 rader x 1 x 0,50 kr =
288,00 kr

Kvittonummer: EB8A 1A55 C4A7 xxxx

Registrerat spel

1 5, 10 (2, 1)
2 6 (1, 4) King Tilly
3 1, 2, 3, 4, 6, 9 (8, 5)
4 4 (6, 1) O B S
5 1, 3, 6, 7, 11, 13, 14, 15 (9, 8)
6 6 (2, 3) O T P
7 2, 3, 5, 7, 11, 12 (9, 4)

Vadet gäller startnummer

576 rader x 1 x 0,50 kr =
288,00 kr

Kvittonummer: 6F44 1491 C4CD xxxx

Senast redigerad av AbbeAce den 2012-11-17 klockan 12:36.
Gammal 2012-11-17, 13:10   #59

Sharp$: 565

Standard

Registrerat spel

1 1, 4, 5, 7, 10
2 6
3 1
4 4, 5, 6, 11
5 1, 7, 8, 11, 13, 14, 15
6 2
7 2, 3, 5, 6, 7, 9

Vadet gäller startnummer

840 rader x 1 x 0,50 kr =
420,00 kr

Kvittonummer: 2542 1455 08E5 8041

Lycka till alla!
Paaso är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-17, 13:23   #60

Klankes avatar

Standard

VM spelet.

avd1. 5 Wiss Rambo får överta av stallpolaren nr 3 sedan ska det vara bra chans tycker jag.

avd2. 1-2-6-7 jag har lite feeling på att MATTERAZZI BOB tidigt kan sitta i ledningen och så fin som man var senast ska man inte glömmas bort idag. 18%, tycker heller inte att PACKAGE DEAL ska glömmas bort, tråkigt läge men fart och form för att kriga.

avd3. Här vill jag passa på att varna för HARALDINHO som är ständigt underskattad, ufo vagn idag och barfota runt om!? blir det fart i loppet kan vi kanske räkna på en dryg 4%are. bästa hästen är CABALLION och jag tror hästen är bäst bakifrån.

avd4. Overtakenby sib har jag imponerats av och jag tror det är bästa hästen och spikar.

avd5. 1 Cuba Cohiba tar ledningen och intrycket senast var vasst, leder loppet runt om!? toppchans och spelvärd!

avd6. Lattitud Broline ska gå med Ufo Vagn för första gången samt att idag ska man köra barfota runt om. Kunnande för att vara långt framme och bortglömd idag. 4% Mermaid ås kan spurta vasst och har toppform. 12% många om budet och jag streckar på en del. Tar dock inte med nr 2 eftersom jag tror det tuttar upptaget i spets.

avd7. i sista låser jag på 2-11

VM systemet.

avd1. 5 Wiss Rambo (10-1)
avd2. 1-2-6-7 (12-10)
avd3. 1-2-7-9 (3-8)
avd4. 4 Overtakenby sib (2-6)
avd5. 1 Cuba Cohiba (15-11)
avd6. 1-3-6-7-8-9 (2-10)
avd7. 2-11 (5-6)
= 96 kr

God tur!
Gammal 2012-11-17, 13:27   #61

Sharp$: 624
Standard

Är du intresserad att deltaga i vårt andelsspel?
Kontakta mig då för mera info, skicka förslagsvis ett privat meddelande. Vi har våran egna hemsida med log-in för våra medlemmar därifrån vi sköter/diskuterar allting. Nu ju närmare jul vi kommer desto mer blir det att göra så välkommet är också om du vill gästtippa lite!
Såhär spelar vi idag efter mycket om och men..

Systemet:

1. 1,10
2. 1,2,3,4,5,6,7,8,10,11,12 (ALLA)
3. 1 Spring Erom - Ulf Ohlsson
4. 1,2,3,4,5,6,7,8,10,11,12 (ALLA)
5. 1 Cuba Cohiba - Hans Bergh
6. 2,4,6,7,10
7. 1,2,4,5,6,7,11,12

Systemet är fördelat över 10 andelar där varje andel är värd 484:-

Nu håller vi tummarna!
Andelsspelet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-17, 13:48   #62

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Andelsspelet Visa inlägg
Är du intresserad att deltaga i vårt andelsspel?
Kontakta mig då för mera info, skicka förslagsvis ett privat meddelande. Vi har våran egna hemsida med log-in för våra medlemmar därifrån vi sköter/diskuterar allting. Nu ju närmare jul vi kommer desto mer blir det att göra så välkommet är också om du vill gästtippa lite!
Såhär spelar vi idag efter mycket om och men..

Systemet:

1. 1,10
2. 1,2,3,4,5,6,7,8,10,11,12 (ALLA)
3. 1 Spring Erom - Ulf Ohlsson
4. 1,2,3,4,5,6,7,8,10,11,12 (ALLA)
5. 1 Cuba Cohiba - Hans Bergh
6. 2,4,6,7,10
7. 1,2,4,5,6,7,11,12

Systemet är fördelat över 10 andelar där varje andel är värd 484:-

Nu håller vi tummarna!
Snyggt system!
Gammal 2012-11-17, 13:52   #63

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 235
Standard

VM går riktigt kass så nu får man fan skärpa till sig...
Här kommer den rätta raden!!

1. 7, 10
2. 1, 5, 6, 7
3. 1, 2, 3, 7
4. 4
5. 3, 15
6. 2
7. 2, 7,

Lycka till alla andra!
c0zzman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-17, 13:55   #64

crossbows avatar

Standard

Mitt bidrag

Registrerat spel

1 1
2 5, 6, 11
3 2, 7
4 4, 10
5 1, 7
6 2, 6, 8, 10
7 2, 10

Vadet gäller startnummer

96,00 kr

Kvittonummer:
Gammal 2012-11-17, 14:11   #65

Standard

VM

1 5, 9
2 6
3 1
4 2, 4, 5, 6
5 1, 3, 6, 7, 11, 13, 14, 15
6 1, 2, 9
7 11

Vadet gäller startnummer

96,00 kr
Gammal 2012-11-17, 14:15   #66

Klankes avatar

Standard

travet inte på tv idag?
Gammal 2012-11-17, 14:24   #67

fusbars avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
travet inte på tv idag?
LIVE är ju gratis under VM.
Klanke (+5)
Gammal 2012-11-17, 14:27   #68

fusbars avatar

VM I V75

1: 2 4 5 9  
2: 1 4 5 6  
3: 1 3  
4: 1 4 6  
5: 6  
6: 4 9  
7: 11  

192 rader * 1 * 0,50 kr = 96,00 kr
Gammal 2012-11-17, 14:29   #69

Klankes avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fusbar Visa inlägg
LIVE är ju gratis under VM.
Tack Fusbar

Såg det nu...
Gammal 2012-11-17, 14:30   #70

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1297
Standard

1: 5,7,10
2: 1,4,6
3: 1,2,3,6,7,9
4: 6
5: 1
6: 4,8
7: 2

Fegade lite väl mycket men det gäller att få rätt.
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-17, 14:31   #71

bokis29s avatar

Standard

VM75

Registrerat spel

1 5
2 6
3 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9
4 4
5 13, 15
6 1, 2, 4, 6, 7, 8
7 9, 11

Vadet gäller startnummer

96,00 kr

Kvittonummer: 0D0C
Gammal 2012-11-17, 14:37   #72

Klankes avatar

Standard

Man hör aldrig vad Jorma säger i vinnarcirkeln. Han bara mumlar
Gammal 2012-11-17, 14:38   #73

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Bra start! Dagens system!

1) 10 Perfect Toll
2) 2 6
3) 1 2 3 8 9
4) 4 8
5) 1 2 3 6 7 13 14 15
6) 1 2 3 8
7) 2 3 11
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-17, 14:38   #74

Sharp$: 2500
Standard

Jorma är bra skön - "det är bara och köra" inga problem....
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-17, 14:39   #75

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SuprMario Visa inlägg
Jorma är bra skön - "det är bara och köra" inga problem....
Haha underbart!
Gammal 2012-11-17, 14:42   #76

Standard

Registrerat spel

1 2, 5, 10
2 6, 7, 10, 11
3 9
4 6, 11
5 1, 8, 11, 12, 13
6 9
7 1, 2, 5, 9, 10, 11

Vadet gäller startnummer

720 rader x 1 x 0,50 kr =
360,00 kr

-------------------------------------------

Andelspel i butiken!

5, 10 res 1-7
1, 2, 4, 6, 7, 9, 11, 12
1 res 2-9
2, 4, 5, 6, 11
1, 6, 7, 8, 13
2 res 8-6
1, 2, 5, 11, 12
Gammal 2012-11-17, 14:57   #77

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1926
Standard

fan vilket formtapp Åke har...eller?
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-17, 15:04   #78

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mijo14 Visa inlägg
Kunde man ju egentligen räknat ut med vänster pungkula med tanke på baisen för Svanstedt hela veckan från alla håll o kanter...
Arnie (+5)
Gammal 2012-11-17, 15:10   #79

Trinitys avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mijo14 Visa inlägg

Och jag som tänkte göra ett system med spik på Perfect toll och By Air, Gjorde det tyvärr ej..

Garderade desstu mer istället.

Vi får se hur fortsättningen blir, För egen del så ska han nu inte vinna förren sista avdelningen med Aristocat Boko.

Senast redigerad av Trinity den 2012-11-17 klockan 15:22. Anledning: Gramatiskt fel
Gammal 2012-11-17, 15:19   #80

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Friction borde diskas, trots att vi är med på V7! Men det vågar dom inte...

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-17, 15:22   #81

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Haha, gött - men de är allt bra fega...! Vad, faan har de måldomare till...?

Gammal 2012-11-17, 15:25   #82

Trinitys avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Haha, gött - men de är allt bra fega...! Vad, faan har de måldomare till...?

Hade förmodligen själv oxå friat, Var tveksamt men ingen galopp.
Gammal 2012-11-17, 15:28   #83

Klankes avatar

Standard

tekniskt fel på atg live sidan, samma för er?
Gammal 2012-11-17, 15:29   #84

Standard

yes/ fungerar inte....
Gammal 2012-11-17, 15:29   #85

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9493
Standard

Citat:
japp
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-17, 15:30   #86
dny

dnys avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 1177

Standard

laddade om sidan så funkar nu för mig
SuprMario (+1)
dny är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-17, 15:31   #87

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Det är sådan bullshit med att hästen "travar ju med frambenen"! Det är ju INTE trav som kusen visar upp... Kanske måste till en ytterligare parameter i vad som man kan diska för - detta skulle då kunna agera skolexempel...

I Frankrike had de bara gäspat och diskat - de har iofs alldeles för hårda regler för diskning, i alla fall vad gäller för orent trav...

Gammal 2012-11-17, 15:42   #88

Trinitys avatar

Standard

Och där åkte man på allt, Lät ej bra på Digital Ink när det var dax för inlämningen.
Gammal 2012-11-17, 15:44   #89

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trinity Visa inlägg
Och där åkte man på allt, Lät ej bra på Digital Ink när det var dax för inlämningen.

Den var bra, du...! Riktigt bra... Jaja, vi vänder blad och hämtar en ny, kall en...

Gammal 2012-11-17, 15:44   #90

Trinitys avatar

Standard

Citat:
Jepp, Fast började fungera efter en liten stund igen, Efter att man uppdaterade..
Gammal 2012-11-17, 15:48   #91

Trinitys avatar

Standard

Citat:
Den var bra, du...! Riktigt bra... Jaja, vi vänder blad och hämtar en ny, kall en...
Jepp, Går och tar mig en Grav..ÖL :(

))
Hade bara Kronenbourg men de får duga. Skåål!

Hade många hästar kvar i avd:4 men ej vinnaren, Därav Gravölen. (Hade två Öl i Kylen, Det gäller att välja tillfällena. )
Pilkast (+3)

Senast redigerad av Trinity den 2012-11-17 klockan 15:54. Anledning: Fel vinnare i avdelning: 4 :)
Gammal 2012-11-17, 16:01   #92

Trinitys avatar

Standard

100 V på Cuba Cohiba
Gammal 2012-11-17, 16:04   #93

Trinitys avatar

Standard

Hoppades på att Cuba Cohiba skulle sitta i spets, Verkar nu ej bli så.
Omstart nu...
Gammal 2012-11-17, 16:27   #94

fusbars avatar

Standard

Robert Bergh hade nog en skruv lös i avd5
Gammal 2012-11-17, 16:29   #95

Standard

Helvete ATG, in i sista kurvan så kommer " sändningsuppehåll" som ett jävla plakat mitt för ansiktet....
Tomtar!
Stekel (+1)
Gammal 2012-11-17, 16:29   #96

Standard

tekniskt fel igen???
Gammal 2012-11-17, 16:29   #97

Trinitys avatar

Standard

Katastrof, Nu försvann ATG- Liven, Just när man tittar på hur upplpoppet i avd:6 ska lösa sig..
Gammal 2012-11-17, 16:31   #98

Lindvallens avatar

Sharp$: 4170
Standard

Allvarligt talat, vem vann?

Senast redigerad av Lindvallen den 2012-11-17 klockan 16:33.
Lindvallen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-17, 16:31   #99

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dumle Visa inlägg
tekniskt fel igen???
Nej, på grund utav att de skall sända V75 hela året om framöver, så måste de dra in kulor någonstans ifrån och har därmed beslutat att i var fjärde lopp så kommer man sluta sända i sista kurvan, Live - för att sedan visa detta i repris, blir mycket billigare så...!

SuprMario (+1), SuprMario (+1)
Gammal 2012-11-17, 16:32   #100

Standard

que_ vem vann 6:e loppet?
Gammal 2012-11-17, 16:35   #101

fusbars avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SuprMario Visa inlägg
que_ vem vann 6:e loppet?
Vincennes
Gammal 2012-11-17, 16:35   #102

Sharp$: 3903
Standard

Skämta ATG, viket jävla fiasko. Jag stänger ner all kommuniktation och ser sista två loppen om en halvtimme eller nåt på atgplay..
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-17, 16:38   #103

fusbars avatar

Standard

Kolla LIVE på mobilen eller läsplattan istället, fungerar utmärkt.
Gammal 2012-11-17, 16:38   #104

Standard

Citat:
Vincennes
Var ju rolig när man lirat vinnare på On Track Piraten...:-)
Gammal 2012-11-17, 16:40   #105

Trinitys avatar

Standard

Nu verkar det helkört med Liven..
Gammal 2012-11-17, 16:44   #106

fusbars avatar

Standard

Fungerar på mobilen som sagt.
Gammal 2012-11-17, 16:45   #107

Trinitys avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Skämta ATG, viket jävla fiasko. Jag stänger ner all kommuniktation och ser sista två loppen om en halvtimme eller nåt på atgplay..
Hade själv annars kunnat vänta på eftersändningen på Tv:n men där klipper de i sändningen..

ATG lär förlora en hel del i omsätting nu i den sista avdelningen på V75an..
Gammal 2012-11-17, 16:48   #108

Trinitys avatar

Standard

Citat:
Inte min Mobil, Då den ej är smart.

Tycker ej mig behöva mig en; Vill ej vara nåbar alltid...

Senast redigerad av Trinity den 2012-11-17 klockan 16:49. Anledning: Är ej smart nog. :)
Gammal 2012-11-17, 16:54   #109

fusbars avatar

Standard

Citat:
Inte min Mobil, Då den ej är smart.

Tycker ej mig behöva mig en; Vill ej vara nåbar alltid...

På tiden att du blir "smart" då
Gammal 2012-11-17, 17:07   #110

Standard

classic.atg.se, öppnar sändningen i extern spelare, brukar funka bättre
Gammal 2012-11-17, 17:08   #111

Stekels avatar

Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fyllot Visa inlägg
classic.atg.se, öppnar sändningen i extern spelare, brukar funka bättre
Helt klart! Bra att ha den i eget fönster också, vilket man inte kan ha på atg.se! Tror jag berättat det för dem också men det har de inte fixat än...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-17, 17:11   #112

Trinitys avatar

Standard

Citat:
På tiden att du blir "smart" då
Lär väl bli så med tiden men nöjer mig just nu, Att det går att ringa med Telefonen.

Grav - Ölen smakade riktigt bra, Öppnar den sista av två nu..Psh..ytt..

Har ett tips annars hur man får Whisky eller något annat gott att smaka som bäst, Har ej provat det än själv men ska göra så och är helt övertygad om resultatet.

Går då åt mycket mindre Whisky, Handlar om att få fram smaken och då behövs inte några större mängder..

Senast redigerad av Trinity den 2012-11-17 klockan 17:13. Anledning: Väntar på om någon är intresserad av min genialiska upptäckt! ? :)
Gammal 2012-11-17, 17:15   #113

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Lär väl bli så med tiden men nöjer mig just nu, Att det går att ringa med Telefonen.

Grav - Ölen smakade riktigt bra, Öppnar den sista av två nu..Psh..ytt..

Har ett tips annars hur man får Whisky eller något annat gott att smaka som bäst, Har ej provat det än själv men ska göra så och är helt övertygad om resultatet.

Går då åt mycket mindre Whisky, Handlar om att få fram smaken och då behövs inte några större mängder..

Vad var tipset, då?

Whiskey smakar bäst rumsvarm och med V75 på datorn och Liverpool på storbilden...

Har dock snöat in på rom och cola just nu - med massor av is, såklart...!

Gammal 2012-11-17, 17:29   #114

Trinitys avatar

Standard

Citat:
Vad var tipset, då?

Whiskey smakar bäst rumsvarm och med V75 på datorn och Liverpool på storbilden...

Har dock snöat in på rom och cola just nu - med massor av is, såklart...!
Har just nu Provat med en Port Ellen (Whisky), Trodde smaken skulle bli bättre..

Tanken var att det skulle bli en bättre smak att använda en liten Sprayflaska som kan innehålla 30 ml, Än att dricka från ett provsmakarglas för Whisky.

Handlar mycket om att få syret att blanda sig med drycken och med spayflaskan får man med mycket syreblanding..

Efter att provat med Sprayflaskan, Man får i sig för lite Whisky..
Man får smaken men ej hela smaken, Ej tyngden från Port Ellen..

Kan skriva mer men detta räcker nog.

/Min tro var fel. ( Borde ha provat innan. )
Pilkast (+3)

Senast redigerad av Trinity den 2012-11-17 klockan 17:31. Anledning: Behövdes ej redigeras, Tar mig oxå en Rom och Cola med lite Lime i. :)
Gammal 2012-11-17, 17:35   #115

Trinitys avatar

Standard

Kanske ändå, Gäller att ta sin tid men hela upplevelsen finns ej om man tar en fin whisky genom att Spraya i sig den. (Märkte jag nu.)
Fast det går åt 1/10 del gissningsvis.

Senast redigerad av Trinity den 2012-11-17 klockan 17:43. Anledning: Man kan inte alltid ha rätt. ;)
Gammal 2012-11-17, 17:52   #116

Trinitys avatar

Standard

Citat:
Om du gillar Glass, Kan jag ge dig ett fint Glassrecept..
Det är gammalt och beprövat..
Såg reklamen för Ben & Jerry, Har dock ej smakat deras men ännnu har jag ej smakat en godare Glass..

Tar ett tag att skriva in, Därav frågan..
Gammal 2012-11-17, 17:57   #117

crossbows avatar

Standard

4 cl Balblair från 1987 får avsluta den här bedrövliga trav dagen. Nya tag om en vecka
Gammal 2012-11-17, 18:17   #118

Asprillas avatar

Standard

Tungt detta. Varenda jackpot går åt till ingenting känns det som...

Blev 4 rätt här. Reducerade för miljonvinst. :(

Men det är bara att börja reka inför nästa vecka. Ny kunskap = fler rätt nästa gång. Förhoppningsvis...
Gammal 2012-11-18, 09:40   #119

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1995
Standard

Whisky.
Slå 3-4 cl Islay whisky i ett cognacks glas tillsätt ett par droppar vatten. Sedan lutar man sig tillbaka och njuter.
Gudarnas gåva till mänskligheten är Vin och Whisky, numera inkluderar jag även en
fin rom till denna gåva. Tex Eldorado eller en rom från Guadaloupe. Skall drickas bar.
octamore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-18, 10:35   #120

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1926
Standard

Citat:
Och jag som tänkte göra ett system med spik på Perfect toll och By Air, Gjorde det tyvärr ej..

Garderade desstu mer istället.

Vi får se hur fortsättningen blir, För egen del så ska han nu inte vinna förren sista avdelningen med Aristocat Boko.
Bara konstatera att man blir påverkad av "experter" som vet statusen på stallets hästar och strongt att merparten av betaltipsen inte hakade på...faktiskt!
Trinity (+1)
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-18, 12:21   #121

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 1401
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Helt klart! Bra att ha den i eget fönster också, vilket man inte kan ha på atg.se! Tror jag berättat det för dem också men det har de inte fixat än...
Går att öppna i eget fönster på atg.se också.
Fatpipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-18, 15:30   #122

Stekels avatar

Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fatpipe Visa inlägg
Går att öppna i eget fönster på atg.se också.
Det var som fan, där var det en ny knapp ja! De brukar vara så bra att ignorera förslagen man ger så man slutar leta efter förändringar.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td