Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-06-06, 10:42   #1

allaballakaitozs avatar

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1127
Standard

V75 Östersund 8/6

Dags att börja tugga igång lite gubbar. OP´s Flirt, Gylder Balder och Time Machine ska alla ha bra chans. Vad säger ni ? Sjöa antar jag
Gammal 2013-06-06, 11:51   #2

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Finns bara en klar... och det är MÅNPRINSEN...dags för tronskifte på allvar!!!Tro på din häst nu gunnar!!!!
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-06, 11:55   #3

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 3596
Standard

OPPOPPOPP chans till att skrälla i första?
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-06, 12:00   #4

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8444

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Tågbiljetterna beställda
Nu är det bara att hämta ut :-)
Gammal 2013-06-06, 12:03   #5

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 283
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av allaballakaitoz Visa inlägg
Dags att börja tugga igång lite gubbar. OP´s Flirt, Gylder Balder och Time Machine ska alla ha bra chans. Vad säger ni ? Sjöa antar jag
OP lär ha bra chans, han lär ju sitta i ledningen.
Men ett minus är att han ska gå med skor bak.
Blir det tempo kan Gigantic River vara intressant.
Men det kan bli så att jag spikar OP, trots skorna.

Gylder Balder ska så klart med men det finns en del intressanta emot. Halsta Lotus och Månprinsen såklart men jag vill också varna för Odin Tabac som höll bra i dödens sist och går barfota igen. Får han ett bättre lopp nu kan han vinna.
Men framför allt vill jag varna för Lomar som två ggr i rad gått mkt stark med sen lucka från ryggledaren.
Lär få rygg på ledaren Hallsta Lotus här.
Tar även med Särpefanten. Norska hästar ständigt underskattade. Han tog bra på Tekno Odin senast över upploppet. Finns dock risk att han går med skor nu, då går han nog bort.

Time Machine går bort för mig. Han går bäst i ledning och där lär han inte hamna nu.
Just nu lutar det åt spik på Montery för mig.
Han har gått mkt bra med ny balans i två överlägsna segrar på slutet.
Även Bolt Boko kan va intressant. Barfota runt om nu.

Senast redigerad av slask den 2013-06-06 klockan 12:13.
slask är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-06, 15:59   #6

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 970
Standard

Jag tror att Månprinsen möter alldeles för bra motståndare denna gång och tror inte han har något med segerstriden att göra. Hallsta Lotus från spets är trolig vinnare men Gylden Balder är bra och kommer att utmana. Faksen J.r är en annan och den ende av övriga som kan utmana men det skall nog mycket till.
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-06, 16:12   #7

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dodo Visa inlägg
Jag tror att Månprinsen möter alldeles för bra motståndare denna gång och tror inte han har något med segerstriden att göra. Hallsta Lotus från spets är trolig vinnare men Gylden Balder är bra och kommer att utmana. Faksen J.r är en annan och den ende av övriga som kan utmana men det skall nog mycket till.
han krossar allt! ska bli så kul att se!
Gammal 2013-06-06, 17:02   #8

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13405
Standard

Gylden Balder borde ta detta
capone är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-06, 18:26   #9

laxdasens avatar

Standard

Denna v7a ska sättas! är bara så!
Gammal 2013-06-06, 18:36   #10

laxdasens avatar

Standard

Jackpot och bra utdelning.... den ska håvas in!
Gammal 2013-06-06, 20:13   #11

capones avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Denna v7a ska sättas! är bara så!

Nu jävlar sätt vi den
Gammal 2013-06-06, 20:28   #12

Sharp$: 525
Standard

Denna vecka väljer jag att spela med utgångar på favoriterna Nr.5 Caddie Galant (Avd-1) som är bästa hästen om den är på topp men samtidigt gallopperar i 4av10starter och Nr.6 Mr.Chicago (Avd-7) som har en fin rad och bra form, men ställs i ett väldigt tufft silver försök denna gången.

Har 3 platser kvar i mitt lag på v75 tillsammans och detta är systemet jag kör där, andelarna kostar 75kr/st och max är 10 andelar (atg:s regel).
Är någon intresserad av att vara med, skicka mig ett PM!

V75-1:
Klar tipsetta här är Nr.5 Caddie Gallant som har perfekt utgångsläge och normalt sett ska vinna detta om den presterar på topp och håller sig på benen, dock visade den inget extra sist samtidigt som den galopperat i 4 av dom 10 senaste starterna. Vi väljer att spela den utgång och
gardera upp med främst Nr.6 Up Up and Away som var mycket fin senast och ska vara den första att utmana favoriten eller ta över ledningen om den felar, med på lappen åker också 1,2,4,8 och vi stannar där.
Hästar/Rank: 5-6-2-4-8-1 Här spelar vi Nr.5 Caddie Galant som utgång

V75-2:
Här tycker jag att jag har hittat den bästa spiken och singelstrecket i omgången hamnar på Nr.1 O.P.’s Flirt med Erik Adielsson i sulkyn som vann enkelt i V75 på Gävle senast efter ledning runtom, här har den det perfekta spåret för samma upgift igen och ska givetvis enkelt hålla upp ledningen och sen finns det ingen annan i loppet som ska orka hålla upp tempot eller som är bra nog att slå favoriten. Jag tror på Spets - Slut
Häst: 1 O.P.´s Flirt

V75-3:
Min tipsetta här är Nr.3 Hallsa Lotus som galopperade senast men hämtade upp sig fint, men det finns 3 andra som jag tror kan blanda sig i striden, värst emot är nog Nr.12 Gylden Balder som verkligen hittat formen och tränaren själv ser med god vinstchans trots sitt krångliga läge samt Nr. 6 Månprinsen A.M som är en fin 6-åring som alltid är långt framme i sina lopp, sista strecket går till 5. Faksen J.r som jag tror är påväg mot rätt form igen.
Hästar/Rank:3-12-6-5

V75-4:
Min tipsetta här är Nr.4 Offshore Man som var mycket fin sist trots alla omstarter den är väldigt kvick ut bakom bilen och jag tror den kommer till spets direkt, att detta lopp avgörs på kort distans är nog en fördel för tipsettan. Hästen som är värst emot och verkligen har prickat formen är Nr.10 Time Machine som tyvärr fått ett krångligt läge men vi streckar tidigt ändå. Men på kupongen tar vi också 1,5,6 samt skrällbudet Nr.12 Spring Break som har bra form och normalt sett möter lite tuffare gäng och ska räknas trots läget.
Hästar/Rank: 4-10-5-6-12-1

V75-5:
Min tipsetta här är 15 Metior Easy som brukar möta mycket tuffare motstånd och trots att hon står på dubbla tillägg tror vi att hon rundar allt om det löser sig lite på vägen, med på kupongen vill jag även ha Nr.11 Quadrupedans som tyvärr satt fast senast, men varit i bra form och mött tuffa gäng, samt Nr.7 Loke So Lovely som garanterat kommer vara med där framme. Jag streckar även nr 4 och 9.
Hästar/Rank: 15-11-7-9-4

V75-6:
Min tipsetta här är Nr.4 Amaru Boko som har fått bra spår och en passande uppgift, kommer Amaru upp till ledningen och sedan bestämma farten kommer dom andra få det svårt, med vill vi självklart ha Nr.8 Sanity som jag tycker är bästa hästen men med spår.8 kan det bli tufft, sista strecket här går till Nr.10 Shaq Is Back som gick bra i elitloppsförsöket senast och trots spår 10 så räknas den tidigt.
Hästar/Rank: 4-8-10

V75-7:
Min tipsetta här är självklart Nr.6 Mr Chicago som har 2raka vinster på v75 bakom sig men detta är ett väldigt tufft silverförsök och blir det bra fart i loppet är jag inte säker på att Mr.Chicago håller därför spelar vi även den som utgång. Första motbudet är Nr.10 Credit Fayline som varit värst emot tidigare och Nr.1 Sundsvik Saigon som kan hålla upp ledningen om den är i form. Vi streckar även 5,8,12 som alla är kapabla att ta ner favoriten en bra dag
Hästar/Rank: 6-10-1-8-12-5

Systemet
Avd-1: 1,2,4,5,6,8
Avd-2: 1 O.P.´s Flirt
Avd-3: 3,5,6,12
Avd-4: 1,4,5,6,10,12
Avd-5: 4,7,9,11,15
Avd-6: 4,8,10
Avd-7: 1,5,6,8,10,12

Skrivs ut på 2kuponger
1x1x4x6x5x3x6
6x1x4x6x5x3x1
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+5)
Friskus90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-06, 21:41   #13

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Platstvilling på op's flirt och mr chicago betalar för alla andra spel.
Bägge vinner väl, men det gäller att täcka upp insatserna
Gammal 2013-06-06, 22:03   #14

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Tror Redén kommer äga
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-07, 09:01   #15

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 15865
Standard

avd-1: 6 (trycker Caddie till galopp å så är det klart)

avd-2: 6,8,4 (robban har stallform, tomas p har stallform å hästen ä fin, skräll-örjan?)

avd-3: 6 (Gunnar gungar prinsen till månen på ny rekordtid)

avd-4: 5,9,12 (Toköppning=9bfroffg elller spring break, annars är monterey ett spikförslag)

avd-5: 5,7,11,2,4 (mest oklart! har inte analyserat färdigt)

avd-6: 3,7 (ingen längre analys men bra värde å vassa hästar-kuskar)

avd-7: 6,10,1 (är väl klart för mrC men hoppas Toni vill köra för spets å då kan han rinna hem det samtidigt som att det öppnar sig för demonen Credit Fayline)
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-07, 10:32   #16

chelfs avatar

Sharp$: 36
Standard

På lördag sänder vi i samarbete med Östersunds-Posten direkt från stallbacken på Östersundtravet med start 10.30.

Där blir det intervjuer med tränare, kuskar, hästägare och andra gäster inför V75-tävlingarna på banan.

/ Hingsten.se

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Haltmathe (+10)
chelf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-07, 10:36   #17

bokis29s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1402

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Länk till Ö-P

http://op.se/sport/1.5953091-live-fr...avet-pa-lordag
AbbeAce (+3), Haltmathe (+10)
bokis29 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-07, 11:25   #18

AbbeAces avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
Standard

Hej Jag undrar vad kastrering gör för skillnad mer än att de blir möjligen mer koncentrerade. Men fart mässigt? Vad kan det göra ,tänker på Carlos Lightning. Tacksam för svar
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-07, 12:09   #19

Helges avatar

Standard

Åkes intervjuer i aftonblaskan.

Mina starthästar på V75 lördag:

Fyra plus
Mr Chicago (V75-7) gjorde ett topplopp som kunde runda till seger i finalen senast. Det här är en riktig vinnarhäst och faktum är att han bara känns bättre och bättre hela tiden. Han har känts ännu finare i träningen efter förra starten än vad han gjorde tidigare. Framförallt känns hästen starkare än förut. Det visar att han tar loppen på rätt sätt och bara går framåt. Jag sa efter första V75-segern att det är en blivande guldhäst och det finns ingen anledning att ändra sig nu. Han har gått upp en klass till den här starten och är ny i Silverdivisionen.

Men jag tycker inte att det här loppet ser tuffare ut än vad det gjorde senast, trots att det är en klass högre. Det känns som att han kan öppna snabbt bakom bilen och han är min klart bästa chans i V75. Inga ändringar utan fortsatt barfota runt om.

Tre plus
Emerald Express (V75-2) har varit fin i två raka segrar även om det har varit i enklare gäng. Fast han var ännu finare senast än vid den första segern och visade bra inställning då han kontrade på upp­loppet. Så hästen är helt klart på ­uppåtgående formmässigt. Nu är motståndet betydligt tuffare men han känns fortsatt fin i träningen och är under utveckling. Han har ett bra läge och är rätt så snabb ut. Det känns som att han är en av flera som kan duga om det skulle stämma fullt ut. Bar­fota runt om igen.

Tre plus
Loke So Lovely (V75-5) borde ha kunnat bättre senast men hon har fått tuffare träning efteråt som hon har svarat bra på. Framförallt har hon fått träna fler intervaller och känns klart starkare än tidigare. Det känns som att hästen har bra form nu och hon kommer nog att göra ett bättre lopp än senast. Hon har även varit klart plusbetonad i veckans jobb och är den av mina hästar i det här loppet som har bäst chans. Hon kan öppna snabbt men spår sju på Östersunds bana är inte så himla bra för den banan är smal och det gäller att kusken kommer rätt på det och prickar perfekt i starten. Skulle hon hamna bra till bör hon nog räknas. Barfota runt om igen.

Två plus
Sugar Boy (V75-2) avslutade bra näst senast i V75 men senast räckte han inte från ett dåligt läge. Han hamnade bland de sista och det gick otroligt fort till slut runt 1,11 sista
varvet. Hästen känns bra och formen är hygglig men nu har han samma dåliga läge som senast så det går inte. Hade han haft spår ett hade han kunnat vara bland de tre men härifrån är jag nöjd om han kan tjäna en slant. Barfota runt om.

Två plus
Metior Easy (V75-5) har utvecklats lite dåligt i år och bara gått sådär. Jag vet inte vad det är som fattas. Hon var ju jättebra
i fjol men det är nästan så att hon är sämre i år. Senast gick det visserligen fort till slut men jag hade nog väntat mig lite mer. Vi får hoppas att hon blir bättre och i träningen känns allt helt normalt i alla fall och det är inga fel på henne. Nu står hon med dubbla tillägg och det är många hästar att runda.
Det känns som att det blir svårt att ta 40 meter och speciellt som jag tror att några som står framför henne springer under 1,15. Då blir det väldigt svårt om hon ska ut i tredje- och fjärdespår och runda hela fältet. Hon får smyga med och spara speeden till slut och det är ingen häst man kör ­offensivt med här. Jag blir överraskad om hon vinner och är nöjd med en bra placering. Barfota runt om.

Två plus
Clear Sign (V75-6) har haft ett litet tävlingsuppehåll efter ett intensivt tävlande men han känns pigg och fin i jobben. Han har ett bra startspår och med ­lite tur är det inte omöjligt att han kan vara bland de tre främsta. Det gäller att komma ner på innerspår så fort som möjligt och det är inte aktuellt att köra i någon ledning. Med rätt resa kan han nog tjäna fina pengar. Barfota runt om.
.

Åke Svanstedt
Gammal 2013-06-07, 12:14   #20

Sharp$: 17990
Standard

Trist att Åke går ut o fullkomligt sågar Metior Easys chanser imorgon. Kommer falla rätt mycket i streckprocenten och spelvärdet i loppet kommer bli lägre. Va ju supernöjd med att en chanslös häst såg ut att bli storfavorit.
Helge (+5)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-07, 13:40   #21

AbbeAces avatar

Standard

litar inte ett skit på Åke vinner säkert med ME och CS bara för det...
Gammal 2013-06-07, 14:38   #22

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2617
Standard

Tror att 10 Credit Fayline avslutar morgondagens V75:a... Lycka till med era spel!
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-07, 14:39   #23

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AbbeAce Visa inlägg
Hej Jag undrar vad kastrering gör för skillnad mer än att de blir möjligen mer koncentrerade. Men fart mässigt? Vad kan det göra ,tänker på Carlos Lightning. Tacksam för svar
en del har ont av sina stora kulor...på 80talet fanns en häst som hette DON PREGO ägd av hambugerkungen egon eriksson.. den hade TRE testiklar... i flera år.... den blev bättre för den hade inte ont av det längre.....men tror det är väldigt individuellt hur mkt effekt det har.....
Gammal 2013-06-07, 15:06   #24
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1579
Standard

Jag tror att Tessan Palema med Djuse har fin chans med ett lopp i kroppen. Kul lopp att spika i och gärna 15%.
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-07, 18:42   #25

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 40
Standard

Månprinsen är mogen att möta dessa hästar, det gäller att Gunnar styr rätt, spik för mig
Benga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-07, 18:53   #26

capones avatar

Standard

Metior Easy är klar i morgon
Gammal 2013-06-07, 19:58   #27

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 6523
Standard

Enligt Robban är hans bästa chans 6 Hanypanky Pagan (V75-2)

Janolov Persson säger att 3 Hallsta Lotus nu är så fin i jobben som han aldrig känts förut, men det är inte säkert att kapaciteten är lika hög längre som för ett par år sen.

Åke Svanstedt säger att 7 Loke So Lovely (V75-5) är rejält tuffare tränad nu och har givit ett riktigt bra svar i dessa jobb och hon kommer att vara mycket vassare än tidigare hos mig nu. Skulle hon komma till ledningen kan hon bli svår att lugga för hon är kapabel att gå runt 1.14 över distansen. Barfota. Åke kan inte förstå att 15 Metior Easy är mer streckad för är Loke så bra som jag tror så kan inte Metior ta 40 m ute i spåren i alla fall.

6 Mr Chicago (V75-7) är min bästa chans i omgången.
hanscrispi är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-07, 20:01   #28

Sharp$: 6523
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Metior Easy är klar i morgon
Inte enligt Åke!!!
hanscrispi är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-07, 21:19   #29

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 938
Standard

I avd1 väljer jag att låsa på ledaren plus bästa hästen dvs 5 och 6. i avd2 tyckte jag att Op flirt såg så där ut senast och säger idag syn! Många roliga drag som bjuder upp till dans! avd3 tror jag Norsken bara är bäst ska gå en tid runt 1.21, bara att spika.. avd4 vidöppet, första övernattningen för Offshore man är ??? Spring Break och Greve E gynnas om tempo. avd5 här tror jag mest på My love star som är mycket kapabel och vinner troligen detta felfri. Åke ger avslag på Metior Easy (bort,bort) avd6 provar jag att chansspika 9%aren Hard Livin som har avslutat nedåt 1.10 de senaste två loppen, på gång rent formmässigt, klaffar det med positionerna kan han vinna detta, intressant är att Johan hoppar upp för första gången. Drag! Tidead Accelerator blev rädd av en skugga senast är annars fint i ordning och går ofta hela vägen in. Sida vid sida blir han nog tuff att konkurrera med. När två trätter vinner, tja varför inte Speedige Credit Fayline eller Kastrerade Carlos Lightning eller Sundviks Sairgon som har form och får fin resa i ryggen på Chicago...

Senast redigerad av Klanke den 2013-06-08 klockan 11:04.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-07, 21:34   #30
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45592
Standard

Själv utnämner jag Hallsta lotus till omgångens bästa spik. Jag har gjort samma tabbe år ut år in, nämligen att gardera just detta lopp. Titta vems lopp det är, jo Sven O Perssons Minne. Detta lopp vinner Hallsta efter Järvsöfaks pension varje år. Hallsta matchas inför detta år ut år in och det är även anledningen till att den vunnit detta lopp senaste 3 åren.
J-O Persson vill göra pappa stolt Den som väljer att gardera ska överväga att ta med alla JOP hästar som startar här dvs, 1,3,5,7. Själv spikar jag Hallsta utan att tveka.

Spik nr2 är adielsson i avd2. Adielsson är redan kungen inom volt, när han dessutom har ett överlägset spår och sitter på en bra häst samt favoritskap så infriar han bara.

Missa inte heller Redéns häst Hard living. Synd på Johan bara.

Citat:
Daniel Redén drar till med ett överraskande tips i Fem tippar V75. I Jämtlands Stora Pris får elitloppsdeltagaren Shaq stå tillbaka mot 7 Hard Livin från samma stall som på lördag körs av Johan Untersteiner.
Hard Livin spikas i tipset. Lite på chans visserligen men det säger mycket om vilka tankar stallchefen har för hästen.
Endast två starter i år för sexåringen. Femma senast i Meadow Roads lopp på Solvalla.
- Jag tycker att det är en jättebra häst men var trots allt lite besviken på honom senast då han var blekare än han skulle vara. Men dålig vill jag inte kalla honom. Trots allt kutade han 10,5 och var en längd efter Formula One och Amaru Boko. Detta utan att vara på topp. Hard Livin är avelshingst och tömdes på sperma samma morgon som loppet gick vilket kan ha varit orsaken till den sämre insatsen.
- Nu har han fått träna inför det här loppet och det kan vara en farlig överraskning för många om han har en bra dag. Han kommer eventuellt att tävla med helstängt huvudlag alternativt norskt huvudlag. Jag har inte bestämt mig, Men nån ändring blir det. Taktiken är upp till Johan men han går bäst bakifrån tycker jag.

Och så har du 6 Up Up And Away (V75-1) till start som du tippar etta.
- Up Up har gjort två bra lopp i år tycker jag och gått elvatider. Höll jättebra senast i Gävle efter ett omöjligt lopp, kämpade men var inte riktigt körbar sista 300 meterna. Vi har inte hittat några fel och kanske var det bara var mjölksyran som satte in. Han är snabb bakom bilen.Vi ändrar inget där.
Daniel Redén åker upp till Östersund efter lunch på fredagen. En formtränare att räkna med.
Mikael Wikner
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-07, 21:36   #31

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Ojoj
Började bra men nu fryser man som en hund
Spöregn och kallt som F
Hoppas det blir bättre....
Gammal 2013-06-07, 21:41   #32

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
I avd1 väljer jag att låsa på ledaren plus bästa hästen dvs 5 och 6. i avd2 tyckte jag att Op flirt såg så där ut senast och säger idag syn! Många roliga drag som bjuder upp till dans! avd3 tror jag Norsken bara är bäst ska gå en tid runt 1.21, bara att spika.. avd4 vidöppet, första övernattningen för Offshore man är ??? Spring Break och Greve E gynnas om tempo. avd5 här tror jag mest på My love star som är mycket kapabel och vinner troligen detta felfri. Åke ger avslag på Metior Easy (bort,bort) avd6 provar jag att chansspika 9%aren Hard Livin som har avslutat nedåt 1.10 de senaste två loppen, på gång rent formmässigt, klaffar det med positionerna kan han vinna detta, intressant är att Johan hoppar upp för första gången. Drag! Tidead Accelerator blev rädd av en skugga senast är annars fint i ordning och går ofta hela vägen in. Sida vid sida blir han nog tuff att konkurrera med. När två trätter vinner, tja varför inte Speedige Credit Fayline eller Kastrerade Carlos Lightning eller Sundviks Sairgon som har form och får fin resa i ryggen på Chicago...

avd1. 5-6
avd2. 1-3-4-5-6
avd3. 12 Gylder Balder
avd4. 4-5-6-11-12
avd5. 7-8-11
avd6. 7 Hard Livin
avd7. 1-6-8-10-11
= 375 kr

Hard Livin tänker jag fortsätta jaga tills han vinner. Kommer slå igenom i år - två lopp i kroppen nu. Kul se att du spikar! Redén kommer uppdatera hemsidan och senaste info på twitter, han är på resa i bilen och dålig mottagning - men det kommer. Jag spikar honom med Up Up And Away.. men inväntar senaste info, vädret kan ställa till det?
Klanke (+5)
Gammal 2013-06-07, 21:50   #33

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 915
Standard

Tänkte bara påminna att Magnus Jakobsson vann två V7 lopp den här dagen i fjol On Hold
o Tyko Marje kanske något att tänka på???
Sulan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-07, 21:55   #34

crossbows avatar

Sharp$: 8842
Standard

Guiden Express V75 Östersund

http://www.anpdm.com/newsletterweb/4...5D4A70424B5E43
oinkk (+5), Benga (+3), AbbeAce (+3), Fyran (+5)
crossbow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-07, 22:14   #35

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 915
Standard

Tack för all toppen info!! Hoppas man bara gör rätt imorrn!!!!!
Sulan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-07, 22:29   #36

Sharp$: 6036
Standard

ser att en del tror på månprinsen här. Hästen är bra men han som sitter bakom är en försiktig general och kommer sitta i kön för länge. Han har för stor respekt för de här hästarna. bara att plocka bort från kupongen.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-07, 23:59   #37

Sharp$: 525
Standard

Bästa spiken utan tvekan, OPS Flirt i avd.2 med Erik i sulkyn ska vara spets-slut i detta loppet hela mitt system och analys hittar ni på länken till sidan under mig

Senast redigerad av Friskus90 den 2013-06-08 klockan 00:10.
Friskus90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 00:42   #38

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Det är KLART! Årets bästa spik kör fram i dödens och pissar på Hallsta Lotus!
Månprinsen får dasen yla i nattmössan om! Trams! :-)

1) 6
2) 1 3 6 8 10
3) 12
4) 2 4 5 10
5) 2 4 7 11
6) 3 4 5 6 7 8 9 10
7) 6 8 12

Senast redigerad av doob den 2013-06-08 klockan 00:52.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 01:05   #39

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8045
Standard

Hoppas Captivating Ås fäller de här lössen över det långa upploppet. Börjar med 2 ettor och en 3a som spikar sen är det bara att kryssa i ett gäng i resten av loppen och invänta utdelningen.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 08:08   #40

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 784
Standard

Registrerat spel

Datum: Lördag 2013-06-08
Bana: Östersund
Spelform: V75, omg. 26

Avd Ordinarie hästar
1 1, 5, 6, 8, 12
2 1, 6, 10
3 3, 6, 12
4 4, 10
5 15 Metior Easy
6 7, 10
7 6, 8

Vadet gäller startnummer

360 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 180,00 kr
barkman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 08:34   #41

Sharp$: 1870

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av barkman Visa inlägg
Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 1, 5, 6, 8, 12
2 1, 6, 10
3 3, 6, 12
4 4, 10
5 15 Metior Easy
6 7, 10
7 6, 8

Vadet gäller startnummer

Varför spik på en häst som är favorit och dessutom sågas av Åke själv?
Har du någon bra info?
Haltmathe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 08:44   #42

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AbbeAce Visa inlägg
Kastrering innebär ofta att de tar till sig träningen på ett bättre sätt. Det påverkar också ämnesomsättningen, och det brukar göra att de tål mer träning och vissa hästar bygger då mer muskler. I loppen handlar det om att de blir mer reglerbara, slutar pulla bort sig och allmänt blir mer travsäkra.

Nu är detta vad man hoppas på av struliga hingstar, det är långt ifrån alla hästar som blir en bättre tävlingshäst av en kastrering. Men eftersom avelsvärdet på en hingst som inte springer in några pengar och vinner stora segrar är noll och inget, så är det en chansning man ofta tar.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 08:45   #43

Sharp$: 1354
Standard

SHAAS!
Skönt att se hur Pajas-Gunnar drar på sig streck, 32% i nuläget med Månprinsen!
Bort med offshore man som vek ner sig billigt sist, 34%
Sveriges mest överskattade häst Sanity shaasas givetvis, 41%

Spikarna;
Masquerade Face med startsnabbe daniel O hela vägen!
HankyPanky Pagan trycker sig till spets å vinner lätt!

Rysarna;
Faksen JR har chans från ett perfekt läge och kommer få ett fint lopp.
Hard Livin plockas med då loppet ser tunt ut.
Twigs Tarzan är en tuffing som kan vinna om det blir lite överpacat.
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 09:15   #44

Viroids avatar

Standard

Har fortsatt leka med att ranka hästarna statistiskt. Förra veckan hittade ranken vinnarna på 22 i rankingsumma, medan Strecksson behövde 26.

Avd 1: Ranken och spelarna i stort överens. Största skillnaden är nummer 11 Crusinjo som rankas 4, men som glömts bort helt av kollektivet.
Rank: 5-6-8-11-1-2-9-7-4-3-12

Avd 2: Inga stora skillnader i stort, men 10 Gigantic River som av spelarna rankas 4:a sätter ranken först som nummer 9.
Rank: 6-1-4-3-7-8-2-5-10-12-11-9

Avd 3: Rank och spelare är överens om topp tre, och många spelare låser nog detta lopp på tre hästar. Det betyder att man får väldigt bra betalt om en fjärde-femte-rankad häst vinner. Ranken har hittat 4 Voje Faks som fjärderankad, men har rankat ned 8 Odin Tabac till en tiondeplats.
Rank: 3-12-6-4-5-10-1-2-9-8-11-7

Avd 4: Här skiljer det rätt mycket mellan kollektiv och rank. Kan vara läge att se upp lite.
Rank: 6-5-10-8-4-2-11-12-1-7-9-3

Avd 5: Tilläggslopp och lärlingslopp gör att ranken blir mycket mindre tillförlitlig, eftersom startspår och kusk är två viktiga element vid framtagandet. Att tillämpa startspårsstatistik på tilläggslopp är meningslöst, och kuskstatistik på kuskar som kört några tiotal lopp i år är inte heller rättvisande. Skillnaderna med Strecksson är stora.
Rank: 8-15-11-7-4-9-12-13-2-5-10-14-1-3-6

Avd 6: Vinnaren av Jämtlands stora pris heter enligt ranken 9 Iceland. Och 5 Bagley som höjts till skyarna lite här och var rankas inte bättre än 7:a.
Rank: 9-4-6-8-10-1-5-2-7-3

Avd 7: Omgångens största favorit 6 Mr Chicago är även etta på ranken. Kan vara en bra spik.
Rank: 6-5-8-12-3-1-10-9-11-2-4
Gammal 2013-06-08, 09:39   #45

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1930
Standard

så här får det bli...

1 6 (hoppar CG som såg trist ut sist)
1 3 6
12 (nya tider o många spikar HL på nostalgi)
2 4 5 10
2 4 7 8 11 15
4 6 (tänkte spika YBH men såg att Nybrink lyfte den...fan)
8 (en bättre och hårdare häst sida vid sida...örjan vinner med dryg nos)

Nu på med solbrillorna och lämna in!
Lycka till
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 09:39   #46

fusbars avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 302
Standard

Omgångens mest Överstreckade, Sanity. "Sagohästen" som är helt slut.
laxdasen (+5), Klanke (+1), monimaker1 (+1)
fusbar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 09:44   #47

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

4e, 5e, 6e är loppen att lösa
Resten är enkla sparlopp
Gammal 2013-06-08, 09:46   #48

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
4e, 5e, 6e är loppen att lösa
Resten är enkla sparlopp
håller med....
Gammal 2013-06-08, 09:49   #49

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Bärsen snart slut
Nu blir det pizza och sedan bussen till banan
Ser tyvärr ut som regn idag igen
Gammal 2013-06-08, 09:53   #50

Migges avatar

Sharp$: 1
Standard

Citat:
Bärsen snart slut
Nu blir det pizza
Underbar start på dagen haha = hela kostcirkeln!!!

Lycka till med liren!
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 09:53   #51

Sharp$: 3910
Standard

Den information vi har just nu är att Daniel Olsson i V75-4 med stor sannolikhet håller upp ledningen från bricka ett och kommer att köra där det borde betyda att 4 Offshore Man och 6 Bolt Boko kommer att hamna åt råttorna
Min rövarlösning 2-5-10

V75-5 Hm min ryggradskänsla sa direkt när jag såg loppet att det går inte att ta 40 meters tillägg nu har den infon kablats ut under hela veckan och ALLA sågar nu 15 Metior Easy Jag köper inte riktigt betaltjänsternas utgångshästar
2-3-4-7-9-11 är måstestreck för mig Här har jag noll koll någon som har kommit fram till något bättre?!

V75-6 Här körs 2-4-6-8 för spets och grönpyjamasen vill givetvis släppa till första bästa 3 She Loves Yóu kan jag köpa att det är en undantagshäst men det är inte det som gäller när man tippar V75 utan att ha sju rätt. En kortlösning utan motivering utan ryggradskänslan igen är 3-4-8

Benar man ut loppen 4-5-6 har man penningvittring precis samma tanke som Putte64 På förhand tror jag det kan ge bra på sju rätt och för min del är avdelning 5 kruxet

Lycka till

Senast redigerad av joppe59 den 2013-06-08 klockan 09:57.
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 09:54   #52

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Underbar start på dagen haha = hela kostcirkeln!!!

Lycka till med liren!
Ta en öl åt mig också! pizzan åt jag igår.....och ölen dracks också!
Gammal 2013-06-08, 09:56   #53

Klankes avatar

Sharp$: 938
Standard

Citat:
Ta en öl åt mig också! pizzan åt jag igår.....och ölen dracks också!
Gytt med bir. Synd att det skall ut
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 09:57   #54

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Finns lite jäger Kvar
Gammal 2013-06-08, 10:02   #55

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

5000 investerade
Nu är det bara att sjöar
Gammal 2013-06-08, 10:11   #56
Banned

Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Följ ni travet i regniga Sverige, själv sitter jag på ett 5-stjärnigt all-inclusive hotell på Kreta & kommer följa travet via WiFi, här är endast 29 grader & moln existerar inte
Pilkast (+3), doob (+5)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 10:12   #57

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joppe59 Visa inlägg
Den information vi har just nu är att Daniel Olsson i V75-4 med stor sannolikhet håller upp ledningen från bricka ett och kommer att köra där det borde betyda att 4 Offshore Man och 6 Bolt Boko kommer att hamna åt råttorna
Min rövarlösning 2-5-10

V75-5 Hm min ryggradskänsla sa direkt när jag såg loppet att det går inte att ta 40 meters tillägg nu har den infon kablats ut under hela veckan och ALLA sågar nu 15 Metior Easy Jag köper inte riktigt betaltjänsternas utgångshästar
2-3-4-7-9-11 är måstestreck för mig Här har jag noll koll någon som har kommit fram till något bättre?!

V75-6 Här körs 2-4-6-8 för spets och grönpyjamasen vill givetvis släppa till första bästa 3 She Loves Yóu kan jag köpa att det är en undantagshäst men det är inte det som gäller när man tippar V75 utan att ha sju rätt. En kortlösning utan motivering utan ryggradskänslan igen är 3-4-8

Benar man ut loppen 4-5-6 har man penningvittring precis samma tanke som Putte64 På förhand tror jag det kan ge bra på sju rätt och för min del är avdelning 5 kruxet

Lycka till
Klart danne kör i ledningen om han kan
Blir det inte för hårt tryck från offshore man kan han tom hålla undan
Spets och slut till 4,50 ?
Gammal 2013-06-08, 10:14   #58

AbbeAces avatar

Standard

LIRAREN:
VI BJUDER PÅ RANKINGEN OCH ANALYSEN AV V75-6
- FÄLLER DEM TILL SLUT

Avdelning: 6

Ranking

A: 5-4-8-3
B: 1-10-7-6-9
C: 2
ANALYSEN

Som vanligt när det handlar om större lopp finns det en uppenbar risk för att det blir rejäl körning från början och det är detta vi har som grund när vi tippar spurtstarke 5 Bagley. Conrad kan inte vara med i någon spetsstrid utan kommer söka sig nedåt i banan direkt och får han en vettig rygg spurtar hästen ner många till slut. Favoriten 4 Amaru Boko har toppchans om han kommer till ledningen relativt lättvindigt men frågan är vad firma Adielsson/Westholm har i tankarna med 3 She Loves You F.I.. Hästen blir av med alla startpoäng om hon drar på sig en nolla och vi är inte säkra på att man vågar riskera att bli fast… Detta kan sätta favoriten på pottan samtidigt som rejäl körning bjuder in hästarna med sämre lägen. Då tänker vi främst på 8 Sanity som nu fått ett lopp i kroppen. Vi tror att Johnny tar det hyfsat lugnt från början med Malin Löfgrens ögonsten och försöker köra till slut istället. I övrigt har formstarke Daniel Redén med en duo i loppet och det går inte att räkna bort hans hästar för dagen med tanke på stallformen. Vi förordar rejäl gardering!
crossbow (+5)
Gammal 2013-06-08, 10:15   #59

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Följ ni travet i regniga Sverige, själv sitter jag på ett 5-stjärnigt all-inclusive hotell på Kreta & kommer följa travet via WiFi, här är endast 29 grader & moln existerar inte
Tyvärr
Varit i Indien hela vintern, men nu är det monsun
Atg live suveränt på bortaplan
Drar så fort monsunen är över
Gammal 2013-06-08, 10:38   #60

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 1634
Standard

laxen, har du någon klar spik?
jazboy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 10:44   #61

laxdasens avatar

Standard

Ja klart jag har men ska inte släppa de bomberna än.. dagens bästa spelvärde är absolut TIDIED i sista.. en sån kanonhäst som bara är streckad. på 18% rent löjligt den kan du spika om du vill ha chansen till lax!
Gammal 2013-06-08, 11:01   #62

muumiins avatar

Sharp$: 1624

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Regn och dålig bana = Amaru Boko shaaaaaaaaaaaaaaaaaaas?!
Gammal 2013-06-08, 11:05   #63

crossbows avatar

Sharp$: 8842
Standard

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 6 Up Up and Away*
2 1 O.P.'s Flirt
3 3 Hallsta Lotus
4 2, 5, 10, 12
5 4, 9, 11, 15
6 5, 7, 10
7 4, 6, 10

Vadet gäller startnummer

144 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 72,00 kr

Kvittonummer: EF04 6BBD
crossbow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 11:12   #64

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1531
Standard

Inget regn ännu, men oroväckande mörka moln över oss på banan nu...
Greenstar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 11:15   #65

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Greenstar Visa inlägg
Inget regn ännu, men oroväckande mörka moln över oss på banan nu...
hoppas du sjöade inne i östersund igår... så låren svallade på damerna

Senast redigerad av laxdasen den 2013-06-08 klockan 11:20.
Gammal 2013-06-08, 11:25   #66

Sharp$: 3927
Standard

Citat:
Ja klart jag har men ska inte släppa de bomberna än.. dagens bästa spelvärde är absolut TIDIED i sista.. en sån kanonhäst som bara är streckad. på 18% rent löjligt den kan du spika om du vill ha chansen till lax!
Håller helt mer här. Lite inne på att bara spika rätt ut och hoppas på en cp-prestation från dödens.. Tarzans hästar gick ju hyfsat förra veckan. Gått från favorit till bortglömd från dåligt läge som inte spelar så stor roll tycker jag, bara att köra fram i dödens och hålla stenhårt tempo. Åkes är även ny i klassen!
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 11:28   #67

oHYRAs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 336
Standard

I Avd-1 varnar Ulf Ohlsson själv för 1 Captivating Ås.
De som inte spikar 1 O.P.'S Flirt i Avd-2 får inte missa 4 Jerns Wilmer till 5%.
Dagens kanske bästa skrällbud.
Avd-3 är det bara 3 med chans.
I Avd-7 kommer väl dagens bästa och tråkigaste spik, 6 Mr Chicago. Har sett fantastiskt fin ut och vunnit lätt.
Dagens avslag är i Avd-5, 15 Metior Easy favorit från dubbla tillägg.

Senast redigerad av oHYRA den 2013-06-08 klockan 11:31.
oHYRA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 11:32   #68

astockels avatar

Sharp$: 350
Standard

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 1, 5
2 6, 8, 12
3 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11, 12
4 1, 4
5 4 Tessan Palema
6 5 Bagley*
7 8 Tidied Accelerator

Vadet gäller startnummer

120 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 60,00 kr
astockel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 11:45   #69

Sharp$: 3927
Standard

Lite inne på att detta systemet kan räcka långt! Mest osäker i guld om amaru skulle stanna från spets och 2 aldrig får se dagens ljus. Större gardering på jokersystmet.

Registrerat spel

V7 - endast vinst vid 7 rätt

Avd Ordinarie hästar
1 6 Up Up and Away*
2 1 O.P.'s Flirt
3 3, 12
4 1, 2, 4, 5, 8, 10, 12
5 2, 3, 4, 7, 8, 9, 11
6 3, 4
7 8 Tidied Accelerator

Vadet gäller startnummer

196 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 98,00 kr
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 12:06   #70

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Lite inne på att detta systemet kan räcka långt! Mest osäker i guld om amaru skulle stanna från spets och 2 aldrig får se dagens ljus. Större gardering på jokersystmet.

Registrerat spel

V7 - endast vinst vid 7 rätt

Avd Ordinarie hästar
1 6 Up Up and Away*
2 1 O.P.'s Flirt
3 3, 12
4 1, 2, 4, 5, 8, 10, 12
5 2, 3, 4, 7, 8, 9, 11
6 3, 4
7 8 Tidied Accelerator

Vadet gäller startnummer

196 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 98,00 kr
Ser bra ut på förhand! bara sjöa!
Gammal 2013-06-08, 12:13   #71

Standard

Citat:
hoppas du sjöade inne i östersund igår... så låren svallade på damerna
Det vet du Glömde tacka för dubbeln igår i all yra tror jag så jag bugar nu istället!
Gammal 2013-06-08, 12:16   #72

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Det vet du Glömde tacka för dubbeln igår i all yra tror jag så jag bugar nu istället!
nja... den borde väl de flesta trott på en helt klar spets och slut som gjorde segergest alldeles för sent(100kvar) borde hon gjort 500 kvar!
Gammal 2013-06-08, 12:18   #73

Standard

Citat:
nja... den borde väl de flesta trott på en helt klar spets och slut som gjorde segergest alldeles för sent(100kvar) borde hon gjort 500 kvar!
Iofs men med din tro på samma dubbel som mig gjorde valet ännu enklare...
laxdasen (+10)
Gammal 2013-06-08, 12:21   #74

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Iofs men med din tro på samma dubbel som mig gjorde valet ännu enklare...
ok! ja då får man tacka för det förtroendet! ja jag har haft lite rätt på slutet....ganska många bra drag som suttit! ha det bra på banan! själv är det balkongen med marinella och trocadero och is varvat med trav
Gammal 2013-06-08, 12:25   #75

Viroids avatar

Standard

Kuskändring på 1 Marlon O.M. i V75-6 Torbjörn Jansson gör istället för Gubellini = kuskförsvagning.

Jorma sitter upp bakom 9 Voje Nido, det är en förstärkning.
Gammal 2013-06-08, 12:33   #76

Sharp$: 1354
Standard

Faan va lätt det är med trav ibland!
Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 6 Up Up and Away*
2 6 Hankypanky Pagan
3 3, 5, 12
4 1 Masquerade Face
5 1, 2, 3, 4, 11, 15
6 3, 5, 6, 7, 9
7 4, 8, 10, 11

Vadet gäller startnummer

Kvittonummer: AD8A 9C31 0762 0901
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 12:50   #77

laxdasens avatar

Standard

skön vinnare i lopp 1 till 3 gånger och spik på v4-.....hoppas flytet håller i sig...
Gammal 2013-06-08, 12:54   #78

Standard

Citat:
skön vinnare i lopp 1 till 3 gånger och spik på v4-.....hoppas flytet håller i sig...
Samma här plus lite pengar på som vinnare

Östersund 14 2013-06-08 V4
Avd Ordinarie Reserver
1 1
2 2 3 4 7
3 4 6 9
4 1 5 7
36 rader * 1 * 2,00 kr = 72,00 kr
2013 AD08 D893 0162 09XX
8 juni 2013
Gammal 2013-06-08, 12:54   #79

Standard

Citat:
Snyggt! Gjorde tvillingen 1-6 iaf. Swansea Zet såg fin ut i värmningen i nästa för er som letar fiduser....
Pilkast (+1)
Gammal 2013-06-08, 12:59   #80

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Skall bli "kul" att se Foppas kuse floppa igjen...

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 13:01   #81

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Snyggt! Gjorde tvillingen 1-6 iaf. Swansea Zet såg fin ut i värmningen i nästa för er som letar fiduser....
ja en lax vinnare men gjorde bara en liten v4

1
7
3
1,5,10

x10
Gammal 2013-06-08, 13:01   #82

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Registrerat spel

Bana: Östersund, omg. 14
Lopp: 1
Spelform: Vinnare

Hästar: 1 New Esterel

Vadet gäller startnummer

1 x 500,00 kr Totalt: 500,00 kr

Kvittonummer: 2F88 36D5 0948 0145

laxdasen (+5)
Gammal 2013-06-08, 13:04   #83

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Registrerat spel

Lopp: 1

Hästar: 1 New Esterel

Vadet gäller startnummer

1 x 500,00 kr Totalt: 500,00 kr

Kvittonummer: 2F88 36D5 0948 0145
Bra Pilkast vi håller stilen.. som alltid... finns några på sharps som troligen är hetast i Sverige!
Gammal 2013-06-08, 13:04   #84

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Registrerat spel

Spelform: Lunch Dubbel, omg. 316

Avd Ordinarie hästar
1 2 Manne S.E.
2 3 Kentucky Love

Vadet gäller startnummer

1 x 200,00 kr Totalt: 200,00 kr

Kvittonummer: 83A4 9273 454A 8905

OOPPPSS!! STRUKEN!!!

Senast redigerad av Pilkast den 2013-06-08 klockan 13:05.
Gammal 2013-06-08, 13:06   #85

Standard

Manne struken :(
Gammal 2013-06-08, 13:10   #86

Sharp$: 125
Standard

bra lir på redens kuse!
stoffe86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 13:11   #87

laxdasens avatar

Standard

ja eriks var en medelmåtta... överskattad... visade klar begränsning....men johans bra...visade skalle också..
Gammal 2013-06-08, 13:16   #88

Helges avatar

Standard

Redén!!!

Grattis till seger nummer ett idag!!!!
9%, man tackar ☺

Gammal 2013-06-08, 13:17   #89

laxdasens avatar

Standard

Citat:
tack för infon men hade multi med 7 så orkade inte spela emot...f-n man skulle haft båda... berghs felar ju jämnt...
Gammal 2013-06-08, 13:19   #90

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9518
Standard

Mr Vox nu tack. Barfota runt om till synes för första gången. Gick en bra tid senast. Spik på v4
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 13:20   #91

Reg.datum: feb 2013
Standard

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 5, 6
2 1 O.P.'s Flirt
3 3 Hallsta Lotus
4 1, 2, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12
5 4 Tessan Palema
6 3, 4, 5, 6
7 6, 8, 10, 12

320 rader
jopase är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 13:24   #92

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Mr Vox nu tack. Barfota runt om till synes för första gången. Gick en bra tid senast. Spik på v4
det är du och fyran som tror på den....han är finne så kanske är rätt sisu!
Gammal 2013-06-08, 13:28   #93

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1284
Standard

1: 5,6
2: 1,6
3: 6
4: 2,4,10
5: 11
6: 4,5,6,7
7: 4,6,8,10,11,12

Lycka till!

Senast redigerad av Trinity den 2013-06-08 klockan 14:07. Anledning: La till Carlos Lightning på systemet, Eftersom han blivit kastrerad.
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 13:30   #94

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

GGGGGGGGGÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTTTTTTTTTTTTTTTT TTT!!!!!!!!!!!!!!!

Registrerat spel

Lopp: 3

Hästar: 3 Kentucky Love

Vadet gäller startnummer

1 x 1 000,00 kr Totalt: 1 000,00 kr

Kvittonummer: 8F82 DCFD 0964 8101

Gammal 2013-06-08, 13:32   #95

Standard

Citat:

Registrerat spel

Vadet gäller startnummer

Snyggt! Hade lunchdubbeln själv iaf! Staro Grenada V/P i nästa för min del...
Gammal 2013-06-08, 13:34   #96

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Snyggt! Hade lunchdubbeln själv iaf! Staro Grenada V/P i nästa för min del...

Tack, men skulle lyssnat på dig angående DDn - men, självklart skitnöjd ändå... Grattis, själv!

Gammal 2013-06-08, 13:35   #97

laxdasens avatar

Standard

Citat:

Registrerat spel

Vadet gäller startnummer

grämer mig för v4....multi bode dubblat med johan...i andra...men är ju v7 som gäller jag ska sjöa obegr! men du verkar hålla formen PILKAST!!!! SJÖA!!!!!!!
Gammal 2013-06-08, 13:35   #98

drakens avatar

Standard

Dagens chanssystem

1,5,6
1,3,6
3,12
10
2,7,8,9,11,12,15
7
1,6,8,10,11,12.
Gammal 2013-06-08, 13:37   #99

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Dagens chanssystem

1,5,6
1,3,6
3,12
10
2,7,8,9,11,12,15
7
1,6,8,10,11,12.
du ska ju ha enkelrad på sju chanslösa haha
Gammal 2013-06-08, 13:39   #100

Standard

Citat:
Tack, men skulle lyssnat på dig angående DDn - men, självklart skitnöjd ändå... Grattis, själv!

Tack tack! Dagens klaraste enligt dig?
Gammal 2013-06-08, 13:40   #101

drakens avatar

Standard

Kanske la upp det i fel tråd
laxdasen (+10)
Gammal 2013-06-08, 13:41   #102

doobs avatar

Sharp$: 838
Standard

Otroligt klantigt! Skrev fel i butiken. Med till tredje men istället för solklara 3 och 9 ser jag nu 2 och 9 på bongen....

Spik 4 i sista och sitter den flyger 20 v4:or världens väg på mitt största misstag i år...

Otroligt irriterad just nu!
Pilkast (+3)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 13:43   #103

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Bytte från nummer 2 till denna då den såg så fin ut i värmning/provstart!

Registrerat spel

Lopp: 4

Hästar: 7 Bebop's Hunken

Vadet gäller startnummer

Kvittonummer: 0D68 B6FB 8168 0905

Trinity (+3)
Gammal 2013-06-08, 13:45   #104

laxdasens avatar

Standard

€ felar här i fjärde...ser usel ut....
Gammal 2013-06-08, 13:47   #105

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Tack tack! Dagens klaraste enligt dig?

Time Machine - traots bakspår!

Luringar:

-She Loves Me

-Twigs Tarzan

Luringarna kommer jag också spela!

Lycka till!

Greenstar (+5)
Gammal 2013-06-08, 13:49   #106

Standard

Snyggt Pilkast!
Gammal 2013-06-08, 13:50   #107

laxdasens avatar

Standard

Citat:

Registrerat spel

Vadet gäller startnummer

Fan du sjöar ju helt obegränsat! måste börja rygga rejält nu:9 men då är det väl för sent!
Gammal 2013-06-08, 13:50   #108

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Fin vinnare! Tror jag skulle gjort en V4 idag! Hehe - nejdå, denna hade jag nog aldrig fått med utan värmning/provstart - skulle vara på kusken då...

Gammal 2013-06-08, 13:51   #109

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2145
Standard

Registrerat spel

Vadet gäller startnummer

1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr

Kvittonummer: E7AC XXXX 8F48 0141

Tack Pilkast, ryggade bara på din fantastiska form
Pilkast (+1)
Hank Cracker är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 13:52   #110

Standard

fan pilkast vilka vinnare! vad kommer näst?
Pilkast (+1)
Gammal 2013-06-08, 13:54   #111

Sharp$: 1097
Standard

Frågan är vart ditt system är Pilkast?
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 13:56   #112

Standard

har en liten ide om oppoppopp med takter visserligen från spår 12 men den hästen kan när han är i form. och varför inte nu till 3% liten chansning.
Gammal 2013-06-08, 13:56   #113

laxdasens avatar

Standard

Pilkast spelar flest vinnarspel på hela sharps...jag är inte ens i närheten av så många .... men han är duktig! Har stor respekt för den killen...ofta rätt ute... ser fram emot att träffas någon gång och sjöa ihop!.......
Gammal 2013-06-08, 13:56   #114

drakens avatar

Standard

Känns som att någon kommer vara rätt nära 7an idag.Pilkast sjöar obegränsat.
Pilkast (+1)
Gammal 2013-06-08, 13:58   #115

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Molnen har skingrat sig
Vädret är kanon och banan smaskfin
Fick banrekord per omgående
Gammal 2013-06-08, 14:00   #116

Standard

Citat:
Molnen har skingrat sig
Vädret är kanon och banan smaskfin
Fick banrekord per omgående
Och ej att förakta: ölen är kall och god Nu jobbar vi in Reden...
Gammal 2013-06-08, 14:05   #117

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Och ej att förakta: ölen är kall och god Nu jobbar vi in Reden...
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA sitt och finåk nu REDEN!!!!!!!!!!!!! orkar inte se dej förlora!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sen dricker vi goda drycker och SJÖAR vidare!!!!!!!!!!!!!
Gammal 2013-06-08, 14:05   #118
Banned

Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Ännu ingen som skrikit ut quadrupedans som klar, då gör väl jag det. Titta vad den mötte sist. Aldrig att 15 plockar in 20 m, o de på start springer han åttor om alla dgr i veckan.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 14:07   #119

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Ännu ingen som skrikit ut quadrupedans som klar, då gör väl jag det. Titta vad den mötte sist. Aldrig att 15 plockar in 20 m, o de på start springer han åttor om alla dgr i veckan.
hoppas du har rätt! eller jättesmäll spik på ena alla på andra
Gammal 2013-06-08, 14:07   #120

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Tyvärr är jag kall på streckspelen och har så varit i ett halvår nu, men skam den som ger sig - kör ett semilitet idag - inga större skrällar på spikfronten...

Lycka, till¨alla och tackar för gratulationerna - hoppas det håller i sig, hehe!

moneybag

Registrerat spel

1 6 Up Up and Away* (5, 2)
2 1 O.P.'s Flirt (6, 7)
3 3, 5, 6, 12 (12, 11)
4 10 Time Machine (1, 4)
5 2, 3, 4, 7, 9, 11, 12, 15 (7, 8)
6 3, 4, 8 (6, 9)
7 4, 6, 8, 9, 10, 12 (6, 4)

Vadet gäller startnummer

576 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 288,00 kr

Kvittonummer: 8380 XXXX 21E4 8941

Gammal 2013-06-08, 14:08   #121

drakens avatar

Standard

Rede`n vinner även guld. Dagens klaraste men jag spikade hans andra häst och det motiverar att den är ennu klarare. Dagens bästa spik. Schack is back. Skaplig stavning också haha

Senast redigerad av draken den 2013-06-08 klockan 14:09.
Gammal 2013-06-08, 14:10   #122

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Rede`n vinner även guld. Dagens klaraste men jag spikade hans andra häst och det motiverar att den är ennu klarare. Dagens bästa spik. Schack is back.
haha du har tyligen lyssnat på en som inte kan något trav alls haha..han har skrikit hela dagen.... den tar inte ens pengar... SIB....hur kan man tro den ska ha chans... rent löjligt....totalt chanslös slutar med trav om den vinner... och dansar naken i Årjäng i juli...på v7... lovar!!!
Gammal 2013-06-08, 14:14   #123
Banned

Sharp$: 417
Standard

Citat:
haha du har tyligen lyssnat på en som inte kan något trav alls haha..han har skrikit hela dagen.... den tar inte ens pengar... SIB....hur kan man tro den ska ha chans... rent löjligt....totalt chanslös slutar med trav om den vinner... och dansar naken i Årjäng i juli...på v7... lovar!!!
Bjuder du även på biljetten till Årjäng för mig så kommer jag och kollar
laxdasen (+1)
MelloDillo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 14:15   #124

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Tyvärr är jag kall på streckspelen och har så varit i ett halvår nu, men skam den som ger sig - kör ett semilitet idag - inga större skrällar på spikfronten...

Lycka, till¨alla och tackar för gratulationerna - hoppas det håller i sig, hehe!

moneybag

Registrerat spel

1 6 Up Up and Away* (5, 2)
2 1 O.P.'s Flirt (6, 7)
3 3, 5, 6, 12 (12, 11)
4 10 Time Machine (1, 4)
5 2, 3, 4, 7, 9, 11, 12, 15 (7, 8)
6 3, 4, 8 (6, 9)
7 4, 6, 8, 9, 10, 12 (6, 4)

Vadet gäller startnummer

576 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 288,00 kr

Kvittonummer: 8380 XXXX 21E4 8941
jag kopierar och tar gånger 5 v7....måste få tillbaka lite av ADDISON
Gammal 2013-06-08, 14:17   #125

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MelloDillo Visa inlägg
Bjuder du även på biljetten till Årjäng för mig så kommer jag och kollar
ja.... du får fri plats i stugan också! går säkert att sova på golvet nu sjöar vi!!!!
Gammal 2013-06-08, 14:18   #126

fusbars avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 302
Standard

Lycka till alla nu..

TOBYTYKE (+3)
fusbar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 14:23   #127

laxdasens avatar

Standard

hur kan folk tror att bergh tar sig förbi Amuro.....om amuro funkar så kommer han så klart aldrig förbi....
Gammal 2013-06-08, 14:24   #128

Standard

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 6 Up Up and Away*
2 1 O.P.'s Flirt
3 3, 4, 5, 6, 8
4 2, 5, 10
5 2, 4, 10, 11
6 7 Hard Livin
7 2, 4, 5, 6, 8, 12

Vadet gäller startnummer

Gammal 2013-06-08, 14:25   #129

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Snöt åt mig 5.00 på nätet, på plats, på Atomic Rapida i lopp 5 - barfota runt om nu...

Edit: Nu har de bytt till barfota bak...

Senast redigerad av Pilkast den 2013-06-08 klockan 14:27.
Gammal 2013-06-08, 14:26   #130

TOBYTYKEs avatar

Standard

Citat:
Håller med dig till 100 procent dasen.
laxdasen (+5)
Gammal 2013-06-08, 14:27   #131

laxdasens avatar

Standard

OPs flirt anton säger den inte var något extra alls... hany panky jättebra.... Ops ser ju ut så varje gång....har han aldrig varit på trav... jooo det är ju det enda han får göra....gick ju aldrig ut skolan den pojken...
Gammal 2013-06-08, 14:28   #132

Sharp$: 1302
Standard

En liten V7 från mig!!

Avd1.4-5-6-8 ( nr.4 med Kajsa 4% )
Avd2.1 SOS! O.P.s Flirt
Avd3.3 SOS! Hallsta Lotus
Avd4.1-2-10 ( nr1. med Daniel i spets )
Avd5.2-3-7-8-11
Avd6.4-5-9
Avd7.1-4-5-6-8-10-12

Må vi sjöa enormt idag
Pilkast (+1)
zondaplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 14:28   #133

Sharp$: 803
Standard

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 6 Up Up and Away*
2 1 O.P.'s Flirt
3 5 Faksen J:r
4 6 Bolt Boko
5 11 Quadrupedans
6 3, 4, 7
7 6, 8, 10

Vadet gäller startnummer

9 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 4,50 kr
tobbev75 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 14:30   #134

Standard

Tror att 6-8 är ett stenhårt lås i v75-7. Hur ska dom andra kunna slå dessa i 3-4e spår när båda kommer gå med full fart in i mål från spets och dödens?
Gammal 2013-06-08, 14:30   #135

TOBYTYKEs avatar

Standard

Registrerat spel

1 5 Caddie Gallant (6)
2 1, 3, 4, 5, 6, 10, 12
3 6, 12
4 1, 2, 4, 5, 10, 11, 12
5 7 Loke so Lovely (11)
6 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9
7 4, 6, 8, 12

Vadet gäller startnummer

2 744 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 1 372,00 kr

Kvittonummer: 2F02 343B
Gammal 2013-06-08, 14:30   #136

AbbeAces avatar

Standard

Hade inte råd men så här hade jag tippat..Men systemet är i ramen på ett system jag är med på...men olika spik
1 5, 6
2 1,3,4,6,8 (O.P.'s Flirt)
3 3, 6, 12
4 2, 4, 5, 10
5 4 Tessan Palema
6 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 (Bagley)
7 6 Mr Chicago
Gammal 2013-06-08, 14:31   #137

Sharp$: 803
Standard

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 6 Up Up and Away*
2 1 O.P.'s Flirt
3 3 Hallsta Lotus
4 1 Masquerade Face
5 4 Tessan Palema
6 3, 4, 7
7 6, 8, 10

Vadet gäller startnummer

9 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 4,50 kr
tobbev75 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 14:32   #138

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Registrerat spel

Lopp: 5
Spelform: Tvilling

Hästar: 1, 2, 4
U-hästar: 6 Up Up and Away*

Vadet gäller startnummer

3 x 100,00 kr Totalt: 300,00 kr

Kvittonummer: 0B06 B2FD 81A2 8145

Gammal 2013-06-08, 14:35   #139

Standard

hata kontio
Gammal 2013-06-08, 14:35   #140

laxdasens avatar

Standard

MÖRKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gammal 2013-06-08, 14:35   #141

Standard

Hamnar alltid fel på Caddie Galant. Otroligt jobbig häst
Gammal 2013-06-08, 14:36   #142

Sharp$: 2500
Standard

Ja tänk om man fick vara vän med Jorma ... han har så jävla klart för sig med hästen fan varje gång!
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 14:36   #143

TOBYTYKEs avatar

Standard

Bara sör Jorma. Stark, bra lite kvar väntar vi på nu i intervjun
Pilkast (+3)
Gammal 2013-06-08, 14:37   #144

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Vet inte hur många gånger jag spikat denne... Nurmos/Kontio mina favoriter, men inte just nu!!!

Gammal 2013-06-08, 14:37   #145

Fyrans avatar

Sharp$: 160
Standard

Blev följande med fotbollsgänget på ATG Tillsammans:

1 5 , 6 res 8 , 2
2 1 O.P.'S FLIRT res 3 , 10
3 3 , 5 , 6 , 12 res 11 , 2
4 1 , 2 , 5 , 6 , 8 , 12 res 10 , 4
5 2 , 3 , 11 , 15 res 9, 7
6 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 , 9 , 10 res 3 , 9
7 8 TIDIED ACCELERATOR (US) res 4 , 6
1920 RADER x 1 x 0,50 KR
Totalt: 960,00 kr

Senast redigerad av Fyran den 2013-06-08 klockan 14:40.
Fyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 14:40   #146

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fyran Visa inlägg
Blev följande med fotbollsgängen på ATG Tillsammans:

1 5 , 6 res 8 , 2
2 1 O.P.'S FLIRT res 3 , 10
3 3 , 5 , 6 , 12 res 11 , 2
4 1 , 2 , 5 , 6 , 8 , 12 res 10 , 4
5 2 , 3 , 11 , 15 res 9, 7
6 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 , 9 , 10 res 3 , 9
7 8 TIDIED ACCELERATOR (US) res 4 , 6
1920 RADER x 1 x 0,50 KR
Totalt: 960,00 kr
bra system rätt spik i sista! grattis ni sjöar era finndjävlar! mvh jarmo på K-rauta haha
Gammal 2013-06-08, 14:41   #147

Standard

Nu har Caddie Galant vunnit 3 gånger i år. Har inte haft med den någon utav gångerna. Däremot har jag spikat den 1-2 gånger när den inte ens varit nära. Blir såhär ibland med vissa hästar som man bara inte kan komma rätt på.
Pilkast (+1)
Gammal 2013-06-08, 14:42   #148

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Vet inte hur många gånger jag spikat denne... Nurmos/Kontio mina favoriter, men inte just nu!!!

ja man spyyyyyyyyyr spikat den alla gånger den inte vunnit man är usel....fy fan!!! kvar på en usel lapp 1200 rader spik 1 i nästa och amuro.
Gammal 2013-06-08, 14:44   #149

Standard

Citat:

Registrerat spel

Vadet gäller startnummer

Härligt!! Du levererar Pilkast

Nu tar vi V 7
Pilkast (+1)
Gammal 2013-06-08, 14:48   #150

Fyrans avatar

Standard

Citat:

Registrerat spel

Vadet gäller startnummer

Snyggt! Jag gjorde tvärtom, klickade i 7:an men bytte till 10 Rocky Lavec...
Gammal 2013-06-08, 14:51   #151

oHYRAs avatar

Standard

Lopp 6: Tvillingspel 1,4 x 100kr
Gammal 2013-06-08, 14:52   #152

Sharp$: 1242
Standard

Jag kanske må vara ute och hoja men Amaru Boko favorit???Distansen? och tycker inte den var särskilt bra då den vann näst sist.Nej den skulle jag inte strecka på fem kusar.Vem som vinner ja tror att Erik förvaltar chansen med She Loves You!
Pilkast (+1)
Olsson43 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 14:54   #153

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Erik håller ingen spets - ändrar och kör på Robban som sett kanon ut - kör sig till spets här...

Registrerat spel

Lopp: 6

Hästar: 6 Hankypanky Pagan

Vadet gäller startnummer

1 x 628,00 kr Totalt: 628,00 kr

Kvittonummer: A72C D0BD 61E0 8101

Gammal 2013-06-08, 14:57   #154

Standard

fitttrav....tror på antingen hankypanky pagan eller Åke så galopperar båda bort sig. Blää - jaja då får man gå ut o fiska istället o skita i dagens trav..
Gammal 2013-06-08, 14:59   #155

laxdasens avatar

Standard

man spyr att inte rden vann första då hade v7 redan varit inne...men i stort sett alla i alla lopp kvar...
Gammal 2013-06-08, 14:59   #156

oHYRAs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oHYRA Visa inlägg
Lopp 6: Tvillingspel 1,4 x 100kr
Jerns Wilmer bara trög och tråkig.
Gammal 2013-06-08, 15:00   #157

Fyrans avatar

Standard

Usch..! Nu spikade jag O.P's Flirt men den ska jag schasa bort nästa gång!!
Gammal 2013-06-08, 15:02   #158

drakens avatar

Standard

Vann enbart för att de svåraste motbuden hoppade bort sig. Inte speciellt imponerande
Migge (+1)
Gammal 2013-06-08, 15:03   #159

laxdasens avatar

Standard

alla visste att motbuden skulle fela....var bara därför jag spika...
Gammal 2013-06-08, 15:05   #160

laxdasens avatar

Standard

Östersund 26 2013-06-08 V75
Avd Ordinarie Reserver
1 1 2 5 6 8
2 1 3 5
3 3 6 12
4 2 4 5 6 10
5 2 4 11 15
6 4 6 1
7 5 6 8 10
1200 rader * 1 * 0,50 kr = 600,00 kr
2013 4306 A379 0D64 xxxx

Bara kvar på detta....ingen större chans...men man får jobba...
Gammal 2013-06-08, 15:05   #161

Sprites avatar

Sharp$: 8434
Standard

Citat:
Usch..! Nu spikade jag O.P's Flirt men den ska jag schasa bort nästa gång!!
Varför? Tog ledningen pisslätt och gick rekord idag i sin 23:e start, dessutom med tussarna kvar. Vad mer begär du av en spik?

Dessutom var det bakskor idag till skillnad från barfota de två senaste. Trodde du den skulle vinna med halva upploppet trots en rejäl tryckare på slutvarvet?

Senast redigerad av Sprite den 2013-06-08 klockan 15:06.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 15:06   #162

Standard

Hygglig start av travnet.

http://www.travnet.se/blog/2013/06/0...sund-v75-tips/
Gammal 2013-06-08, 15:07   #163

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Östersund 26 2013-06-08 V75
Avd Ordinarie Reserver
1 1 2 5 6 8
2 1 3 5
3 3 6 12
4 2 4 5 6 10
5 2 4 11 15
6 4 6 1
7 5 6 8 10
1200 rader * 1 * 0,50 kr = 600,00 kr
2013 4306 A379 0D64 xxxx

Bara kvar på detta....ingen större chans...men man får jobba...
spik i andra och sjätte.. reserver de andra två... ser konstigt ut när man kopierar från classic.. är som sagt aldrig inne på FAG-sidan atg.se
Gammal 2013-06-08, 15:07   #164

Standard

Citat:
alla visste att motbuden skulle fela....var bara därför jag spika..
ja vad skulle vi eller hela mänskligheten göra för att få din kunskapsbank inom ALLT och lite till? Klart man visste att HankyPanky skulle fela från springspår som inte har felat sedan julen -72 senast.
Men idag var det visst klart att han skulle göra det....
Gammal 2013-06-08, 15:08   #165

Fyrans avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Varför? Tog ledningen pisslätt och gick rekord idag i sin 23:e start, dessutom med tussarna kvar. Vad mer begär du av en spik?

Dessutom var det bakskor idag till skillnad från barfota de två senaste. Trodde du den skulle vinna med halva upploppet trots en rejäl tryckare på slutvarvet?
Iofs, men jag gillade inte intrycket, trots allt. Vi får väl se nästa gång och jag är ju nöjd med att den vann...
Gammal 2013-06-08, 15:09   #166

drakens avatar

Standard

Får man så mkt häst på 1200 rader ska jag spela det jämt. Skrev samtidigt innan du han få in att det var reserver. Sorry

Senast redigerad av draken den 2013-06-08 klockan 15:11.
Gammal 2013-06-08, 15:09   #167

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg

haha har du vaknat från de döda välkommen tillbaka!!!
Gammal 2013-06-08, 15:11   #168

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Får man så mkt häst på 1200 rader ska jag spela det jämt
skrev ju nyss att det blir konstigt när man kopierar classic...testa själv blir lika dant för dig... mr saucedo
Gammal 2013-06-08, 15:12   #169

Fyrans avatar

Standard

Nu måste jag lira 11 Särpefanten, sista hästen som åkte ut från systemet... Det är lite jobbigt när inte alla lägger in stålar på ATG Tillsammans..!
Gammal 2013-06-08, 15:15   #170

Standard

Gylden balder hoppas galopp
Gammal 2013-06-08, 15:19   #171

laxdasens avatar

Standard

3 lax på tvilling 3-6 bara njuta! härligt Gunnar!!!!!!!!!!!!!!!
Gammal 2013-06-08, 15:19   #172

Sprites avatar

Sharp$: 8434
Standard

Citat:
haha har du vaknat från de döda välkommen tillbaka!!!
Har njutit av den första av 7 semesterveckor med att vara på festival, spela korpenfotboll, åkt båt och njutit av livets goda

Just ja, jag har suttit bänkad framför Roland Garros tennisen vilket inneburit ++ i fickpengar i sommar

Åkte nu på mitt system på spik på Hallsta Lotus. Hade tre inledande spikar på V7 med 5-1-3 och garderat rejält i de sista. Nu blir det damfinalen på Eurosport istället. Lycka till Laxdasen på travet!
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 15:20   #173

Fyrans avatar

Standard

Ojojoj, Månprinsen!!
Gammal 2013-06-08, 15:20   #174

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Månprinsen A.M. 2,80 i en H2H på Unibet! Godbit! Vilken prestation!

Gammal 2013-06-08, 15:23   #175

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Finns bara en klar... och det är MÅNPRINSEN...dags för tronskifte på allvar!!!Tro på din häst nu gunnar!!!!
Deta skrevs för flera dagar sen synd man inte är med på stora(6 spik i första 1 i andra och 6 i tredje) då hade v7 varit klart!! men ni fick en helt klar även denna vecka om ni hängde med....fanns de som skrev emot .... men det finns et alltid
Gammal 2013-06-08, 15:30   #176

capones avatar

Standard

DD1. 4,6,7
DD2. 1,6
40:-

Roliga draget i dag på V75 + DD Sundsvik Saigon
Gammal 2013-06-08, 15:30   #177

drakens avatar

Standard

Jaja men du garderade ju själv så helt klar tyckte du inte att den var. Rätt kul att en del har 2 rätt av 3 bland de chanslösa om inte annat. Själv sitter jag på en cykel på väg till långt bort i stan eller någonstans. Helt ute och cyklar såklart som vanligt.
Gammal 2013-06-08, 15:31   #178

Standard

Skulle vilja se en duell i lopp Månprinsen/Tekno Odin vem e bästa kallblodet?
Tyvärr har jag åkt ur i tredje spik Hallsta Lotus:( hade ej råd dubbla med Månprinsen..
Gammal 2013-06-08, 15:35   #179

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Jaja men du garderade ju själv så helt klar tyckte du inte att den var. Rätt kul att en del har 2 rätt av 3 bland de chanslösa om inte annat. Själv sitter jag på en cykel på väg till långt bort i stan eller någonstans. Helt ute och cyklar såklart som vanligt.
haha ja på det sämsta systemet det gör alla.. på något.... du verkar ha svårt att fatta.... om 6 vunnit första hade jag haft alla i alla lopp kvar.... du har väl även garderat en ide någon gång... eller?? Har du ingen lapp där du garderat hard livin??? eller dubblade du bara med SIB haha dagens absolut mest chanslösa!Väx upp för fan! och visa lite kunskap någon gång... att vara mister NEGATIV och mr BITTER som din polare på jobbet är väl inget att sträva efter!
Gammal 2013-06-08, 15:36   #180

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Skall nu bli skönt att se Westholm blåsa till dem över upploppet!!!

Gammal 2013-06-08, 15:37   #181

TOBYTYKEs avatar

Standard

Sos igång med maskeraden
Gammal 2013-06-08, 15:37   #182

Standard

Kom igen Daniel
Gammal 2013-06-08, 15:38   #183

drakens avatar

Standard

skaplig öppning
Gammal 2013-06-08, 15:39   #184

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Oj, OJ, OJ, OJ, OJ!!!!!!

Gammal 2013-06-08, 15:39   #185

laxdasens avatar

Standard

skaplig prestation av TM
Gammal 2013-06-08, 15:40   #186

Standard

Fy faan!! Skit, men vilken Tidsmaskin
Gammal 2013-06-08, 15:40   #187

Standard

Hmm dags för Tarzan att kolla upp Spring Break nu.
Hästen är ju sjukt ofräsh start efter start!
Gammal 2013-06-08, 15:42   #188

Migges avatar

Standard

Citat:
skaplig prestation av TM
Spik på mitt bolagsspel, satt fint!
laxdasen (+5)
Gammal 2013-06-08, 15:44   #189

Standard

Bra värmning på Quedrupans i nästa! Blir mitt lir iaf...
Gammal 2013-06-08, 15:44   #190

drakens avatar

Standard

Alla som kan något om trav spikade väl eller är det inte så det brukar heta. Helt given spik.
Migge (+1)
Gammal 2013-06-08, 15:46   #191

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Alla som kan något om trav spikade väl eller är det inte så det brukar heta. Helt given spik.

Jag spikade i alla fall och har sagt den var "klar"... Sedan kan ju aldrig veta - hur många har man inte skrikit ut som inte vunnit, men dessa är glömda nu, hehe...!

Gammal 2013-06-08, 15:46   #192

laxdasens avatar

Standard

Citat:
ja alla visste den var helt överlägsen men du vet det finns galopp också ibland. ...trodde du satt på en cykel fiska istället
Gammal 2013-06-08, 15:50   #193

Sharp$: 488
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Haltmathe Visa inlägg
Hmm dags för Tarzan att kolla upp Spring Break nu.
Hästen är ju sjukt ofräsh start efter start!
Jo men det där är en typisk "Tarzan-häst", usel seger % och ser lite halvrisig ut, kan knappt ta svängarna och kan inget oavsett kusk eller löpning.

Sedan kommer där där ut om några veckor på V75 och är streckad på 1% och krossar dom från ingenstans.

Varenda gång man klagar på någon av hans hästar eller formen på hans stall så får man äta upp det och han plockar hem varannat lopp på V86 eller V75, samma som med Caddie idag i V75-1.. spikat den där kraken var och varannan vecka på V75 utan framgång, nu letade man i arkivet efter motbud och ansträngde sig lite så krossar den dom ist.

Har ju Acriter också som är en annan häst som ger mig grått hår, hade gett upp den men såg att man fick skapligt bra odds på den senaste starten så jag tryckte in lite och efter fin resa utvändigt trodde jag den äntligen skulle sätta dit nosen men ICKE!

Rosita Simoni är en annan som har kostat mig fantastiskt mycket, dum som jag är så kan jag inte sluta jaga dom där kusarna heller, enda utvägen är nog att vänta tills dom kör dom till slakt eller liknande tyvärr för min plånbok.

Får rygga laxdasen och pilkast någon vecka så man hamnar rätt :P
Pilkast (+3)
sandro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 15:51   #194

Standard

Vad tror ni om iceland? Börjar tänka på DD nu
Gammal 2013-06-08, 15:52   #195

laxdasens avatar

Standard

har DD 3-8 en lax... men spik på amuro på v7 det enda jag är kvar på...
Gammal 2013-06-08, 15:53   #196

drakens avatar

Standard

Jag cyklade i kallblod och kommer cykla i guld,nästan åka moppe. Jo det blir nog fiske snart
Gammal 2013-06-08, 15:53   #197

Standard

Kör med TA som utgång på DDn idag. Örjan kommer vara med på målfotot idag. Hoppas han är på rätt sida.
Gammal 2013-06-08, 15:54   #198

Standard

Citat:
haha ja på det sämsta systemet det gör alla.. på något.... du verkar ha svårt att fatta.... om 6 vunnit första hade jag haft alla i alla lopp kvar.... du har väl även garderat en ide någon gång... eller?? Har du ingen lapp där du garderat hard livin??? eller dubblade du bara med SIB haha dagens absolut mest chanslösa!Väx upp för fan! och visa lite kunskap någon gång... att vara mister NEGATIV och mr BITTER som din polare på jobbet är väl inget att sträva efter!
vet inte hur många fel som det finns i denna text egentligen men försöker börja stapla upp dom:
- Du hade definitivt INTE alla hästar i alla lopp kvar, troligtvis enbart alla som DU tror på, jävla stor skillnad på det borde man kanske säga till dig...
- "om 6 hade vunnit första..." - ja OM finns ju aldrig i trav eller hur?
- "väx upp för fan" - que? Denna fras kanske skulle studeras lite extra av magistern själv?

Observera att det är trevligt att sticka ut och ha sina åsikter klara men när man dumförklarar alla andra som har åsikter så undrar man ju om det står rätt till där upp på kontoret?
Du må kunna trav, har lite kontakter och har spelat trav i alla år, men du är inte ensam om det.
Önskar att du kunde visa lite ödmjukhet men att kombinera med dina tankar om trav - det är ju som sagt alltid underhållande..

God jul

ps-
Gammal 2013-06-08, 15:55   #199

Standard

Saint Louise är ju en annan häst som det MÅSTE vara dax för snart, värmt som en demon i 6 månader nu innan varje start.

Gick ju ett brutalt bra lopp i dödens senaste starten och blev 2.a efter målfoto tror jag.

Får bli 100kr plats på den och 50kr vinnare nu.
Gammal 2013-06-08, 15:56   #200

laxdasens avatar

Standard

jobbar in Metior nu tror den rensar bäst av alla... ingen tror ju på den alla är borta då
Gammal 2013-06-08, 15:58   #201

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Loke So Lovely, plats!

Gammal 2013-06-08, 16:00   #202

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SuprMario Visa inlägg
vet inte hur många fel som det finns i denna text egentligen men försöker börja stapla upp dom:
- Du hade definitivt INTE alla hästar i alla lopp kvar, troligtvis enbart alla som DU tror på, jävla stor skillnad på det borde man kanske säga till dig...
- "om 6 hade vunnit första..." - ja OM finns ju aldrig i trav eller hur?
- "väx upp för fan" - que? Denna fras kanske skulle studeras lite extra av magistern själv?

Observera att det är trevligt att sticka ut och ha sina åsikter klara men när man dumförklarar alla andra som har åsikter så undrar man ju om det står rätt till där upp på kontoret?
Du må kunna trav, har lite kontakter och har spelat trav i alla år, men du är inte ensam om det.
Önskar att du kunde visa lite ödmjukhet men att kombinera med dina tankar om trav - det är ju som sagt alltid underhållande..

God jul

ps-
jag hade alla i alla lopp som var kvar om det blivit 6-1-6-... fattar du inte att vissa spelar större system än 48 rader....du har väl ingen aning o vilka system jag spelar........jag är inte ensam om systemet men vi hade alla i fyra sista....men då kllas det väl robotsystem.... inse att du spelar i en annan division....det gör de flesta....vissa spelar mer andra mindre,..
Gammal 2013-06-08, 16:01   #203

Standard

Quadrupedans...
Gammal 2013-06-08, 16:04   #204

laxdasens avatar

Standard

kostar 8100 att helgardera fyra sista... är väl inget konstigt alla har jag gjort 50 gånger....men lev i din värld och tro att ingen gör det..... inte ens det kunde du unna mig om det suttit trots att du fick sjöa i onsdags... tragiskt....
Gammal 2013-06-08, 16:05   #205

drakens avatar

Standard

Varför ska man ödsla en massa streck när man är så vass. Bra mycket kaxigare att sätta en 7a på 300 rader än 100000.
Gammal 2013-06-08, 16:08   #206

Standard

Citat:
kostar 8100 att helgardera fyra sista... är väl inget konstigt alla har jag gjort 50 gånger....men lev i din värld och tro att ingen gör det..... inte ens det kunde du unna mig om det suttit trots att du fick sjöa i onsdags... tragiskt....
Nej kostar 9900kr denna omgång.
Gammal 2013-06-08, 16:11   #207

drakens avatar

Standard

Jobba in Amaru nu dasen så får du vinna men självklart hoppas jag på sib så man får se dig dansa naken
Gammal 2013-06-08, 16:12   #208

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Ser ut som jag enbart åker på min favoritduo, Jorma/Nurmos i första! Surt, sade räven...

Gammal 2013-06-08, 16:13   #209

laxdasens avatar

Standard

ja en del är för bittra människor...ska sluta ge ut klara av ren snällhet....adjö sharps..... har aldrig varit med om större bitterhet.... ingen tacksamhet bara snålhet och tjurighet....men tippa vidare... jag kommer inte ge en enda klar mer... ska använda mina ideer helt själv från och med nu....att vara snäll och bidra uppskattas inte alls....så jag lägger ner,....det vinner jag massor på....men som sagt jag gillar att vara snäll....
Gammal 2013-06-08, 16:15   #210

laxdasens avatar

Standard

ha det bra alla jag lägger ner... orkar inte med all skit... en djävla skitsida där det sitter bittra tråkiga människor....hur fan orkar en del....klart jag får in v7 det visste alla....
Gammal 2013-06-08, 16:15   #211

Sharp$: 4150
Standard

Heja Dasen

Jag gillar dig laxdasen. Du är kunnig och underhållande
ajvide är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 16:17   #212

Fyrans avatar

Standard

Citat:
Ser ut som jag enbart åker på min favoritduo, Jorma/Nurmos i första! Surt, sade räven...

Jag är ju inte helt nöjd med att plocka bort Time Machine på sex hästar... Alla i guld o spik Tidied...
Gammal 2013-06-08, 16:17   #213

drakens avatar

Standard

Du måste inse att ger man får man ta också. Är inte bitter ett dugg. Självklart ska du ge klara men lite ödmjukhet skadar inte heller. Och såklart vill alla se dig dansa naken i en fontän hellre än att du vinner kaffe. Odugligt för alla andra. Lite skadeglädje höjer allas humör. Bara är så.
Gammal 2013-06-08, 16:17   #214

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ajvide Visa inlägg
spelar tyvärr ingen rol vissa har fått mig att tröttna kommer i framtiden enbart att skriva med ca 5 peroner privat.... inget för alla.... har bestämt mig....så är det.....Sverige i ett nötskal.....jantelagen ligger i.... kommer alltid göra...
Gammal 2013-06-08, 16:18   #215

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ajvide Visa inlägg
Dito.... Laxen!

Jag har iallafall stor respekt för dig.
Gammal 2013-06-08, 16:19   #216

Fyrans avatar

Standard

Citat:
ha det bra alla jag lägger ner... orkar inte med all skit... en djävla skitsida där det sitter bittra tråkiga människor....hur fan orkar en del....klart jag får in v7 det visste alla....
Ge dig nu, du klarar inte av att vara utan oss..!

Fokusera på rätt saker i stället så blir det bra!!
TOBYTYKE (+1), TOBYTYKE (+1)
Gammal 2013-06-08, 16:19   #217

Standard

Citat:
jag hade alla i alla lopp som var kvar om det blivit 6-1-6-... fattar du inte att vissa spelar större system än 48 rader....du har väl ingen aning o vilka system jag spelar........jag är inte ensam om systemet men vi hade alla i fyra sista....men då kllas det väl robotsystem.... inse att du spelar i en annan division....det gör de flesta....vissa spelar mer andra mindre,..
som någon skrev ovan - du slänger bort streck på chanslösa hästar som du själv klankar emot när folk spelar som dom själv vill.

Sedan hade inte DU haft alla hästar kvar utan du hade mest troligtvis i sådana fall någon % i ett system som hade denna täckning - också en stor skillnad.

Ja vi spelar helt i olika divisioner som du - sedan om det är till din fördel låter jag vara osagt.
Det jag opponerar mig emot är ditt sätt att klanka/hantera/diskutera etc när det handlar om trav är enbart "your way or the highway" - fruktansvärt trist.

Citat:
Vem har sagt att jag inte tror att man gör det, eller kan göra det? Vad vet du om mitt spelande genom åren? Ingenting kan man säga men det är som vanligt att de som SKRÄVLAR och pratar vitt och brett om sina insatser/vinster är de som mest just bara snackar.
Det rinner in någon vinst då och då men det rinner ut mer pengari det långa loppet och man vägrar inse sin roll i spelhierarkin - om man är fisken som matar eller hajen som äter.
Tror mig veta vilken kategori du tillhör..
Men va inte ledsen - det är de flesta som tillhör denna och inget att skämmas över.

Bjuder på en en vacker dag..
the_mirage (+10)
Gammal 2013-06-08, 16:20   #218

TOBYTYKEs avatar

Standard

Går det inte att införa en block list eller ignore eller motsvarande så kan de som är sura på varandra slippa munhugget. Finns ju på avanza
Gammal 2013-06-08, 16:23   #219

oHYRAs avatar

Standard

Citat:
Ja man blir brydd över hur många som gnäller. Tråkigt som bara den. Lycka till Laxdasen!
Gammal 2013-06-08, 16:25   #220

TOBYTYKEs avatar

Standard

5,6
8, 12
nu kör vi
Gammal 2013-06-08, 16:25   #221

laxdasens avatar

Standard

jag lägger ner vissa kommer få PM inga nadra redan bestämt jag kommer vara osynlig här....redan bestämt.
Gammal 2013-06-08, 16:26   #222

Standard

Citat:
ja en del är för bittra människor...ska sluta ge ut klara av ren snällhet....adjö sharps..... har aldrig varit med om större bitterhet.... ingen tacksamhet bara snålhet och tjurighet....men tippa vidare... jag kommer inte ge en enda klar mer... ska använda mina ideer helt själv från och med nu....att vara snäll och bidra uppskattas inte alls....så jag lägger ner,....det vinner jag massor på....men som sagt jag gillar att vara snäll....
Handlar väl fan inte om jantelagen eller ngt utan om att ha lite ödmjukhet och vett och etikett. Säger som du själv säger - väx upp för fan..

Så nu ska du gråta för att vi ska krypa för laxpitten att han inte ska gå..? Ja man blir inte förvånad - vissa är då bara ute efter uppmärksamhet.

Fan - ta tag i diskussionen på rätt sätt och dela med dig av tipsen som du gör, men låt folk också spela som dom vill med sina egna pengar utan syrliga kommentarer om dåliga spel etc.

Du som säger själv att du är kaxig och kastar skit på dåliga spel etc måste ju kunna ta emot med samma medel om man konfronterar dig utan att börja lipa?

Börjar ju undra om det är barnungar som man diskuterar med här...
Fyran (+10), jessi82 (+100)
Gammal 2013-06-08, 16:26   #223

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Registrerat spel

Spelform: Dagens Dubbel, omg. 317

Avd Ordinarie hästar
1 3, 8
2 4, 6

Vadet gäller startnummer

4 x 100,00 kr Totalt: 400,00 kr

Kvittonummer: 8D84 1479 8D86 0141

Gammal 2013-06-08, 16:27   #224

Standard

4-10 enkel
Gammal 2013-06-08, 16:31   #225

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Vilken bortkörning utav Takter - djävla sopa!!!

Gammal 2013-06-08, 16:31   #226

Standard

Amaru Boko vilket skämtlopp den gör haha, sjuuuuuuuukt värdelös den här starten.
Gammal 2013-06-08, 16:32   #227

Standard

Det fatta väl alla som kan nåt om trav att Amaru Boko var överstreckad
Gammal 2013-06-08, 16:32   #228

laxdasens avatar

Standard

alla får ha vilken åsikt som helst....om allt.. men jag kommer lägga ner och enbart kommunicera med några få utvalda....det ger mig absolut inget att vissa inte fattar något och att sitta i sandlådan....sån är jag jag har något högre krav.....men lycka till at sitta här och skriva i framtiden....ni får det säkert kul...
Gammal 2013-06-08, 16:33   #229

TOBYTYKEs avatar

Standard

Det är knappt man hinner torka tårarna efter prinsessbröllopet innan de sprutar nya efter Kung Conrad regerade
laxdasen (+10), dumle (+10)
Gammal 2013-06-08, 16:35   #230

laxdasens avatar

Standard

Ni som vill kommunicera kan göra det via PM ...ni som inte vill(alla som är bittra och sura) ni får skriva vidare här och inta all bra info från andra bra spelare...
Gammal 2013-06-08, 16:39   #231

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zondaplayer Visa inlägg
En liten V7 från mig!!

Avd1.4-5-6-8 ( nr.4 med Kajsa 4% )
Avd2.1 SOS! O.P.s Flirt
Avd3.3 SOS! Hallsta Lotus
Avd4.1-2-10 ( nr1. med Daniel i spets )
Avd5.2-3-7-8-11
Avd6.4-5-9
Avd7.1-4-5-6-8-10-12

Må vi sjöa enormt idag
Nära skjuter ingen hare ej råd dubbla med Månprinsen
Gammal 2013-06-08, 16:42   #232

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 4413
Standard

Nu vinner Sundviks Saigon avslutningen! Tyvärr är man borta från V75. Men Tonis vinst räddar dagen!
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 16:42   #233

Trinitys avatar

Sharp$: 1284
Standard

Spelar 50 V på Carlos Lightning, Då han nu är kastrerad.
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 16:45   #234

TOBYTYKEs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sheriffen78 Visa inlägg
Nu vinner Sundviks Saigon avslutningen! Tyvärr är man borta från V75. Men Tonis vinst räddar dagen!
Sorry men det finns inte en chans i världen att den gör det. Kommer den på plats så borde ägaren som man gjorde på nyår 2000.
Gammal 2013-06-08, 16:49   #235

Standard

Jag hittade ett litet 250kr lir på Bagley@8ggr på bet365. Nu blir det lite tyngre på min idé för dagen KakaA.AT.
Jobba Erik!!
TOBYTYKE (+5)
Gammal 2013-06-08, 16:49   #236

Fyrans avatar

Standard

Citat:
alla får ha vilken åsikt som helst....om allt.. men jag kommer lägga ner och enbart kommunicera med några få utvalda....det ger mig absolut inget att vissa inte fattar något och att sitta i sandlådan....sån är jag jag har något högre krav.....men lycka till at sitta här och skriva i framtiden....ni får det säkert kul...
Men skärp dig, nu..! Lite jäkla mothugg får du väl räkna med, det är ju inga nybörjare som är här. Även om du tycker det, emellanåt...
jessi82 (+66)
Gammal 2013-06-08, 16:52   #237

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Men skärp dig, nu..! Lite jäkla mothugg får du väl räkna med, det är ju inga nybörjare som är här. Även om du tycker det, emellanåt...
99% nybörjare som inte fattar något resten är bra...det håller alla med om men de flesta håller tyst om det... tyvärr.....jag har lagt ner...skicka Pm om du vill mer än så.....det gör alla andra...
Gammal 2013-06-08, 16:59   #238

Fyrans avatar

Standard

Ok, dröjer ett tag innan jag inte spikar Mr Chicago...
Gammal 2013-06-08, 17:10   #239

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1236
Standard

Jag gillar dig dasen du sticker ut med dina ideer. Skulle ha ryggat dig mer på slutet o sjöat som dig när vunnit bra på dina spel. Du vågar stå för dina ideer fast dom inte alltid vinner. När dom väl vinner på streck spelen så kan det aldrig vara fel att sitta med alla i tre fyra lopp om det skräller. Så lämmna oss inte sticket vi behöver sånna som dig här.
glennoskar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 17:14   #240

Sharp$: 2090
Standard

Bra snack och tips idag!

Jag har just börjat med jokersystemet och gjorde ett system idag som jag inte förstår varför jag inte ens fick 6 rätt på...

Jag ser ju att poängsumman inte blev mellan 18-27 som jag krävde och därmed inte kan få 7or... men 6or då?

tobex är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 17:17   #241

Standard

förlåt för den stora bilden...
Gammal 2013-06-08, 17:25   #242

Standard

Östersund 14 20130608 Tvilling
Lopp: 13
Insats: 512
hästar: 1,12
U-hästar:
512,00 * 1 = 512 kr
Gammal 2013-06-08, 17:27   #243

Standard

kann bero på att du har 2an i femte som b häst ser inte om du har den som b eller c häst För ditt system som du skrev kräver att en c häst ska vinna.
Gammal 2013-06-08, 17:30   #244

Misärs avatar

Sharp$: 5689

Winter - VS
Stats: 74 - 53 - 7
ROI: 117.69%
Vinstprocent: 58.27%

Standard

Blir det jackpot imorgon?
Misär är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 17:32   #245

Migges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Misär Visa inlägg
Ja, det borde det bli!

Vore konstigt annars då V75-jackpotten alltid ska gå vidare till nästa omgång...
Gammal 2013-06-08, 17:33   #246

Standard

Ja, jackpott imorgon
Gammal 2013-06-08, 17:33   #247

Standard

Exclusive zon är C häst så det kravet gick ju in...
Konstigt detta tycker jag!

Ja visst blir det jackpot imorrn!!
Gammal 2013-06-08, 17:46   #248

Standard

Tobex beror nog på att du inte skrev inn hur många b hästar som max får vinna.Prova imorgon men skriv inn max på b och c hästar.
Gammal 2013-06-08, 17:51   #249

the_mirages avatar

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 802
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tobex Visa inlägg
Bra snack och tips idag!

Jag har just börjat med jokersystemet och gjorde ett system idag som jag inte förstår varför jag inte ens fick 6 rätt på...

Jag ser ju att poängsumman inte blev mellan 18-27 som jag krävde och därmed inte kan få 7or... men 6or då?
Troligtvis beror det på att du var så pass långt ifrån gällande poängen. Om du testar att justera poängsumman till t.ex. 13-19 så bör det bli annat.
the_mirage är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 18:03   #250

Migges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Misär Visa inlägg
Denna pressreleasen kom precis:

"Många betrodda hästar motsvarade förväntningarna när V75 i dag kördes på Östersundstravet och det blev därför ingen utdelning för 5 rätt.

Pengarna från den potten (17 393 562 kronor) flyttas vidare till morgondagens Extra V75-omgång på Charlottenlund, Danmark, och det kommer då att finnas hela 44 miljoner kronor att spela om.

Blir någon ensam med 7 rätt kan den bli runt 30 miljoner kronor rikare".
Gammal 2013-06-08, 19:39   #251

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av the_mirage Visa inlägg
Troligtvis beror det på att du var så pass långt ifrån gällande poängen. Om du testar att justera poängsumman till t.ex. 13-19 så bör det bli annat.

Du har nog rätt. tack för svaren!
Gammal 2013-06-08, 20:49   #252

Sharp$: 2011
Standard

Facit senaste tre V75orna 7rätt - 6rätt - 7rätt. Ibland är det extra roligt med trav, så har man nog en hyfsad timpeng på nerlagda travtimmar i år

Nu är det dags att studera morgondagens jackpott. Helt opåläst, så finns många timmars jobb kvar till spelstopp...
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 23:02   #253

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

7000+ och fryser fortfarande
En bra dag på jobbet